Kies maar: full-options 418i driepitter, of een kale 435i?

Auteur: , 119 Reacties

BMW heeft het ondenkbare gedaan, en zijn 136 pk driecilindertje in de 4 Serie Gran Coupé gelepeld. Wat direct de vraag deed opborrelen: als je moest kiezen voor een afgeladen 418i (136 pk) of een kale 435i (306 pk), wat werd het dan?

Allereerst: wij oordelen niet, je moet natuurlijk helemaal zelf weten welke motorisering je in je BMW kiest. Kennelijk is er een markt voor een driecilinder met een relatief laag specifiek vermogen in dit segment (op de vlakke Nederlandse snelweg met een Vmax van 100 km/u zal je weinig tekort komen), en wie is BMW dan om daar niet aan te voldoen? Bovendien: met een vanafprijs van 35.822 euro (handbak) of 37.671 euro (automaat) is de nieuwe instapper eventjes 7.000 euro goedkoper dan de 420i, dat is een serieus verschil.

Maar goed, je ziet een optielijst, en je wilt wat, en voor je het weet heb je je instapper opgeplust* naar een prijs waarvoor je ook het zwaarste model kunt kopen..

Een 435i Gran Coupé staat namelijk vanaf 62.670 euro kneiterkaal in de prijslijst. Wie hem hiervoor meeneemt laat enkele zaken die je eigenlijk in dit segment wel moet hebben aan zijn neus voorbij gaan (goede navi, automatische airco, grote velgen en andere opsmuk), maar krijgt wel een 306 pk sterke zespitter om mee te spelen en achterbandjes te roken.

Wat wellicht nog aardig is om te weten: voor een meerprijs van 0 euro laat BMW je typeaanduiding weg, dus niemand die erachter komt dat er een koffiemolen onder de kap van je dik aangeklede Gran Coupé ligt…. Dus wat wordt het? Praktische power zonder opsmuk, of alle toetes en bellen, maar ook een spaarblokje dat in deze vorm eigenlijk gewoon niet in een dikke bak als de 4 GC hoort te liggen? Kies maar!

* De 418i GC is pas vanaf juli beschikbaar, en heeft daarom nog geen plekje in de configurator gekregen. Daarom speelden we met de 420i. Toen we deze van zijn basis-42k met enkele opties en pakketjes over de 70.000 euro hadden getild zijn we gestopt met aanvinken.



119 reacties

Ach wat is kaal tegenwoordig…Zou dus voor de echte BMW gaan..
@norge: en ik neem aan dat de zescilinder standaard wel wat extra spulletjes heeft tov de driepinter.
@norge: Ik was van dezelfde mening maar ik heb met die ‘echte’ BMW gereden en toen is mijn mening compleet veranderd. Een kale 335 is log, het onderstel is veel te comfort-gericht, er is veel te veel onderstuur en het sturen is veel te licht en totaal gevoelloos. Die kracht ben je dan toch niks mee. Doe mij dan maar een medium-specced 420 or 428 voor dat geld, veel opties zijn toch niet nodig en een kale 435 trekt voor mij op niets. Sportievere vering en variabel sportstuur zijn voor mij noodzaak.
@norge: gewoon de ‘kale’ met als enige extra dikke wielen en niemand ziet dat er geen opties op zitten
@jobberns:
Ja, een paar dikke wielen en een M pakketje op je 418 en geen hond die ziet dat je een halve 6 cilinder rijdt.
Iets zegt mij dat je die combi vaker gaat zien, kijk alleen maar hoeveel nep CLA AMG’S er in dit wannabe landje tuffen.
@jrk68: ja en dat is best jammer, want als je dan een ‘echte’ hebt, zie je het verschil (op de uitlaten na) met de opgeleukte ‘instapper’ niet eens meer…
@jobberns:
Mij kan het niet boeien, ik ga sowieso geen pijpjes tellen.
Als.de desbetreffende persoon het zo best vindt, wie ben ik om daar over te oordelen. Je kan hem immers gewoon zo samenstellen.
Anders vind ik het als je met gejat marktplaatsspul een R32 maakt van je 1.6tdi of hetzelfde kunstje met je slowmotion uithaalt en hem vermomd als Polo GTi.
Zelf zou ik voor de wolf in schaapskleren gaan, ik heb mijn auto immers voor mijn plezier en niet om indruk te maken op mijn buurvrouw.
@jrk68: geen knappe buurvrouw dus?
@mrs250:
Doet dat er toe, zoals er toch vrij duidelijk staat koop ik mijn auto’s voor mijn eigen plezier.
Zouden meer mensen moeten doen, je gewoon niet afvragen wat een ander er van vindt, maar gewoon kopen wat je zelf leuk vindt.
De mening van de pubertjes op AB is al helemaal van generlei importantie.
@norge: kaal is als je geen haar meer hebt.
@mrrallycross: Aah, de ziekte van hedel?
Ho, dat is een lastige, zou eigenlijk wel willen weten hoe dat rijdt en klinkt zo’n 3-cilinder.
@pomoek: 1 woord… Niet! Tenzij je niks gewend bent haha
@venividivici: het is wel een BMW, dus als er een merk is dat een driepittertje goed kan laten lopen, zijn is het wel BMW. Zou je denken, het is een halve zes in lijn ;-).
@gtwillem: 136pk… kom op zeg! Krijg ik geen smile van hoor.
@venividivici: volgens mij ligt in de huidige Mini Cooper hetzelfde blokje.. En dat reed zeker leuk!
@ukbob:
Paar honderd kilo lichter helpt daarbij gelukkig ook helemaal niet😎
Komt bij dat de huidige Mini het aangluren niet waard is, zeker de 5deurs. Kwam er gisteren eentje tegen, nu nog oogpijn van.
Is toch te gek voor woorden dat je voor 62k niet eens een automatische airco krijgt.
Niettemin zou ik altijd voor de dikste motor gaan, hang m’n telefoon wel aan het dashboard voor navigatie en muziek.
@trustmeiamanengineer: Nou ben ik niet heel bekend met wat standaard is of een optie maar geen standaard automatische airco in deze klasse kan ik me bijna niet voorstellen. Dacht dat dat toch al zeker zo’n 15 jaar standaard was in deze klasse.

Overigens, wat een vreselijke configurator heeft BMW eigenlijk zeg.
@Pordon: Doe mij overigens maar een 435i… Zo’n motor doet veel meer voor het karakter van de auto dan heel veel opties.
@Pordon: nope… Juist bij de Premium merken zijn dat soort attributen extra’s.

Bij de niet premium merken zit het er gewoon op….
@gtwillem: Bij BMW ook standaard, die optie van 800 euro ofzoiets is voor 2-zone-airco
@bluebluered:
Dat hoort voor een dergelijk bedrag ook gewoon standaard te zijn.
Een Alfa 146 had dat in 2001 al als standaard als je automatische airco nam.
Let wel, we hebben het nu over 14 jaar geleden en over een auto die de helft kostte.
@jrk68: en bij de Alfa 147 was airco standaard (niet bij de E46 conpact). En Climate control was een optie van 300 euro ofzo. Dat doen die Duitsers wel goed: bizar veel geel vragen voor attributen die eigenlijk standaard hadden moeten staan…
In Nederland? Doe maar lekker de full-option 418i.
@MJB: Maandag reed ik nog 230 km/h op de afsluitdijk, toch lekker die extra PK’s, ook in NL. Of als je de snelweg op rijdt, of aan het inhalen bent, of de tunnel uit wil accelereren , of ……eigenlijk altijd wel lekker dat extra vermogen
@slickrick: Maar niet iedereen is zo’n pannenkoek dat ze 230 km/u op de openbare weg gaan rijden in Nederland.
Ook weer zo’n auto die na 200 meter 2.000 euro in waarde is gedaald. Ik heb ‘m liever niet dus… Maar als we dan toch voor de “grap” moeten meespelen dan kies ik wel voor een 328i met handbak, donker blauw met het liefst wit/grijs leder
@JamesBond007:
Nu wil ik je niet wreed uit je droom halen maar de enige auto’s waar je na 200m 2 rooitjes lichter bent zijn de stadsmuizen uit het A-segment.
In dit segment ben je spekkoper als dat in de buurt van de €5k ligt.
Doe die 420i GC maar, dan stop ik wel iets eerder met aanvinken van de minst zinvolle opties.
@griffendahl: beste keuze! Daarna laten chippen en je hebt de presentatie van een 35i
@thebob: 420i heeft 184pk, met een chipje haal je niet 120pk extra eruit. Maar een gechipte 328i/428i komt redelijk in de buurt.
@gtwillem: de 20i en de 28i zijn 2 dezelfde motoren. Beide kan je laten chippen tot 290pk, daar kan je al iets mee!:) http://heinz-performance.com/nl/node/4160
@gillesvda: 106 pk erbij met enkel een chipje voor ongeveer 800 euro? Waarom doet een bekend merk als AC Schnitzer dat niet dan?
@berlinetta: @gtwillem: Heinz is in België misschien wel de grootste tuner en heeft echt wel een goede naam. Ik weet natuurlijk niet perfect wat de verschillen zijn in koeling etc. Maar het zou toch niet de eerste keer zijn dat men de motor hard dicht schroeft?
@berlinetta: Omdat: gebruik van Piggybox i.p.v. herschrijven van de originele software. ;) Afgezien van de software zijn de .20i en .28i volledig hetzelfde qua hardware.
@gillesvda: zover ik weet zit er op de 28 een turbo extra? of is dat nu de nieuwe 30i?
@sjeppie156: Nope op de 428i zit slechts 1 turbo. De ‘twinscroll’ turbo is een efficiënte turbo die redelijk veel extra power genereert voor 1 turbo. Hij zou het effect moeten geven van 2 turbo’s door zijn werking maar hij levert natuurlijk sowieso minder dan 2 normale turbo’s.
@gillesvda: mij niet gezien. Meer dan 100pk door enkel een chip kan niet goed zijn, ik neem aan dat de toleranties en koeling anders staan afgesteld bij een 320 dan een 328. Daarbij zie ik ook geen ‘erkende’ tuner deze stijging aanbieden.
@gtwillem: G Power haalt bij de nwe M6 met enkel een chip en aangepast inlaattraject al bijna 200pk meer. Of het heel blijft kan ik je niet vertellen. Maar hard gaat het zeker.
@E34M5Touring: dan praat je ook over een blok wat met een veel grotere veiligheidsmarge marge gebouwd is. Een blok om mee te trappen moet immers net zo lang meegaan als een A naar B motortje. De rs6 met de v10tfsi is net zo’n verhaal met enorme pk winsten door enkel wat software. Maar ze moeten wel een beetje levensduur garanderen
@gtwillem: Geen 120pk inderdaad, 76pk wel en met een andere sportcat kun je zelfs 96pk erbij halen, dan kom je akelig dicht bij de 335i in de buurt qua prestaties, zeker omdat zo’n 4 pitter ook net een paar kg minder weegt…

Mij zal het overigens niet boeien, in een auto zoals dit is 184pk naar mijn idee meer dan genoeg, helaas zal het wel ff bij dromen blijven…
@thebob: de specs vsn 35i ga je echt niet benaderen met een chippie !!
Praktische power natuurlijk.
We weten allemaal hoe armoedig een kale BMW eruit ziet. Dan maar een full option 418i. Overigens, mooie kar die 4GC.
Kaal heeft altijd mijn voorkeur, dus doe die 435i maar.
@mikkeloentje: Tovert een glimlach op m’n gezicht… :-D
Me wil zegt 435i, me verstand 418i.
@bmwe82: en nu?
@bmwe82: en wat zegt je leraar Nederlands?
@henk123456: ik begrijp ook niet wat er mis met ‘mijn’ ;-)
@henk123456: die draaide zich zojuist om in zijn graf
@henk123456:
Haha oeps foutje, gelukkig doe ik wel een Master. :)
@bmwe82: mastermovies?
@freshlife: Renault Master bedrijfsbus..
@freshlife:
Nee joh! Masters sein fan sukke mense die stracks lijding moete geefe…….
@bmwe82:
Ik doe nog liever een meesteres……
Stiekem toch voor een compromis gaan
435i natuurlijk! Aankleden kun je h’m achteraf wel op je gemak…
Alleen bij aanschaf wel de opties aanvinken die achteraf er niet meer (makkelijk) op te monteren zijn.
Zit er airco in? Kale 435i! Ok, ik zou alleen cruise control nog aanvinken.
Kale 435i uiteraard.
De 435i natuurlijk. Ik heb veel van dat spul van tegenwoordig toch niet nodig, geen full-option nodig dus.
Even met Belgische prijzen gewerkt, want Belg..
52650 euro voor de goedkoopste 435 Gran Coupé.
Voor dat geld zou ik een 328i touring nemen en dan nog 10 mille over voor opties..
Gaat ook meer dan vlot genoeg, praktischer, is ook een mooie auto en heb je nog iets van opties zitten zoals navi etc…
@Dimglor: tuurlijk, een gran coupe vergelijken met een touring….
@406_v6:
In de basis is de 4 gewoon een opgepompte 3 serie… Dus waarom niet?
De 4 is een beetje overpriced.. Dan zou ik liever met de 3 touring rondrijden..
@Dimglor:
Ik zou dan voor een Alto gaan, ook vlot genoeg, overal te parkeren, kost geen krabbel in aanschaf, onderhoud en brandstof en daar past alle rommel ook prima in.
Wat je met die sloot geld die je dan allemaal overhoudt allemaal kan doen?

Kortom 🍎🍎 en peren.
@jrk68: Appelen en peren?
De 4GC is gewoon op basis van de 3 serie.. dus vergezocht is het zeker niet..
Ooit gehoord van een gulden middenweg? 428i met essentiële opties zoals genoemd, al zou die 435 zespitter wel moeilijk te weerstaan zijn
@lucas23: Nee, dit topic is als een T splitsing en geen kruispunt… het is rechts óf links en rechtdoor kan niet.
Dan ben je ook zielig als je een bmw met 3 cilinder rijdt
@poar: de BMW K75 is een uitstekende dripitter, liep moeiteloos 9.000 toeren ;-).
@gtwillem:
Yep, ook met een i8 mogen ze me straffen hoor.
Mijn vader heeft de gulden middenweg:
428i GC high exe met M pakket (Estoril blauw als op de foto).

Prijsverschil met de 435 is ruim 11k, prestatie technisch is de 428 meer dan snel zat (0-100 in 6 seconden….). Alleen het blijft een 4 cilinder natuurlijk… Hij is wel gesound engineered want klinkt aanzienlijk beter als mijn F30 320i.
Voor 65k een mooie tweedehans kopen? Dan heb je vermogen en luxe…..
Een 435i dan maar. Eigenlijk een 435d. Want dat kan ook nog natuurlijk. Stuk sneller qua tussenacceleratie. En dat is leuker dan 0-100km/h. Vind ik.
@E34M5Touring: Torque ftw :D
Ik zou sowieso nooit een 4-serie doen. Een 3-serie is de betere keuze, denk ik. Ik zag in de comments een 328i met handbak voorbij komen. Die met een paar opties. Of een 325d Touring met een paar goodies.

Oh, wacht, ik wil die M235i heel erg graag, lukt vast wel voor minder dan 62k ;-).
435i kaal, want dat rijdt lekkerder!
Ik zou voor de kale 435 gaan dat tovert een lach op je gezicht als je eens flink optrektn
Als ik hieruit moet kiezen: de 435. De meeste opties vind ik toch onzin. Ik hoef geen automatische airco, kan het zelf ook wel instellen. Cruise control heb ik ook nooit gebruikt. Daarvoor heb ik voeten gekregen. Navi heb je tegenwoordig op je tel en ga zo maar door.

Uiteindelijk zou ik voor de gulden middenweg gaan: 428i met een paar opties. Mooiere velgjes en betere audio.
@berlinetta: Ben jij die gozer op de A2 die zonder cruisecontrol iedereen klem zit te rijden?
Ben gek op kaal.
Geen van beiden.
435i GC! Mooie opvolger voor m’n E90 330i. Een M-pakket kun je d’r altijd nog op plakken.
Als je niet de gouden middenweg mag kiezen, een standaard 435i. Wat heb je uberhaupt aan de opties?

Elektrische stoelen met memory: ik hoef mijn stoel maar één keer in te stellen en ik ben klaar. M-pakket hoeft niet, leer mag maar stof is ook prima. Navigatie is leuk, maar 3,5k voor iets wat minder dan een ipad presteert… Op mijn telefoon zit eigenlijk ook prima navigatie. Het enige waar ik echt niet zonder zou willen is airco. That’s it.
Als ik me in Duitsland kon domicilieren sowieso de 435, maar als er belastingen betaald moeten worden dan zou het toch dat kleine onding, zijn. Of nuja gewoon geen privé wagen jonger dan 25 jaar, en de leaseslet betaald de baas toch.
Sterker nog, het is denk ik zelfs hoogst onverstandig om de kale 435i te kiezen. Doe je dit wel, zul je merken dat als je je auto een aantal jaar later wilt verkopen dit behoorlijk moeilijk zal gaan of dat je er een teleurstellende prijs voor terug krijgt. Het lijkt mij slimmer om de ‘saaie’ versie te nemen. Zeker kopers op de occasion markt kijken veel meer naar auto’s die meer opties hebben. Opties schrijven over het algemeen behoorlijk af, waardoor het prijsverschil tussen een kale en een volgelaaie 435i steeds kleiner zal worden.
435i inderdaad. Veel opties voegen uiteindelijk maar weinig toe.

Ben overigens wel benieuwd of ze het voor elkaar hebben gekregen om die 418 echt soepel en fijn te maken. Of dat het echt te weinig is waardoor het niet lekker rijd.
Zo’n 418i draagt voor mij bij om als volgende auto helemaal geen BMW meer te nemen. Na de lelijke GT series, 2 Active Tourer en algehele ver-soft-ing van de modellen, zijn die (in mijn ogen voor een BMW) laf uitgevoerde/gemotoriseerde instapmodellen de zoveelste teleurstelling; daardoor rijden er inmiddels zoveel BMW’s rond, dat het niet echt speciaal meer is ofzo. Dan blijft er weinig over van je sportieve premium imago. Dan wordt mijn volgende auto toch weer een hot hatch a la Focus ST (wel sportief, net zo niet-bijzonder qua model als een BMW, maar wel mooie discount in aanschafwaarde) of een Jaguar XE (schijnt aardig sportief te zijn, nog geen massa product, wel premium en erg mooi) lijkt me een goede kanshebber als volgende leasert.
@BJ: Die Jag vind ik ook erg fraai. Moet alleen nog even wachten tot de Jaguar afschrijving z’n werk heeft gedaan. Al gaat dat tegenwoordig een stuk minder rap dan vroeger. Helaas.
Dat is niet moeilijk! 435i! Sowieso!
Een goed maar niet full aangeklede 320i en nog wat software tuning, kom je niks te kort (behalve 2 cilinders) en valt goed mee te leven denk ik zo
Hee wat leuk- ik stond voor precies dezelfde keus voor mijn lease auto. Een bomvolle 420i, aardig volle 428i of kale 435i. Vrijdag haal ik mijn frozen cashmire grijze 420i GC op. Mijn overwegingen waren als volgt: in de showroom stond een zwarte 435i. In mijn ogen een erg doorsnee koets in die kleur. Standaard stoelen, geen sportonderstel, etc. In mijn huidige auto erger ik me aan bv ontbreken van lendesteun en regeensensor. Daarnaast standaard radio echt crap. Ik vind de reclame “kijkt u nog om” aansprekend voor mij. Ik kan echt genieten van een M-pakket en speciale kleur en velgen. De 435i viel af. Toen proefrit in de 428i en de keus was snel gemaakt. Net als de S3 wel goed rap, maar geluid kunstmatig en geen super snelheidskick. Nu dus behelpen met 184pk, maar wel een M pakket, executive, goede radio, stoelverwarming, alcantara en frozen kleur, etc. Echt een lastige keuze, en de tijd wijst uit of ik spijt krijg…
@jrcornelisse: Nu heb ik zeker begrip voor jouw keuze, maar ik snap niet waarom je sommige opties nodig hebt. Een regensensor? Je hebt toch een rechterhand met vingers gekregen van je ouders of niet? Stoelverwarming vind ik voor vrouwen. Als echte kerel heb je dat toch niet nodig. Kost geld en gooit weer extra gewicht erop. Zijn deze dingen voor jouw dan echt onmisbaar?
@berlinetta: haha mooie conclusie. Ik denk dat het met gewenning te maken heeft. Ik had nooit een automaat, en mijn huidige auto die bij de dealer als demo stond, had er wel een. Ik ben een sportieve rijder, nurburgring fan, af en toe dijkje pakken, je kent het. Maar mijn nieuwe beemer heeft ook een automaat… Zo ook de regensensor, adaptive steering, topradio, etc. Tuurlijk kun je er zonder, maar als je weet dat het kan is het zoveel relaxter. Dat gehengel aan die stengel als t motregent, pfff.. En die stoelverwarming? Zoooooo lekker… (Overpeinzing…)
Is 36 oud? Ik word oud..
@jrcornelisse: Ja gewenning is een goed argument. Ik ben gewend om met auto’s te rijden die die opties niet hebben (heb ook met auto’s gereden waar het wel in zit), maar daardoor mis ik het ook geen moment.
@berlinetta: Stoelverwarming kan in jou ogen best wat voor vrouwen zijn; maar ik heb veel minder rugklachten sinds het regelmatig gebruiken van de stoelverwarming, daarom zou ik al nooit meer een auto gaan kopen zonder :)
@jrcornelisse: “…..speciale kleur” en dan neem je een grijze….. da’s dan weer zo jammer. Melbourne rot, Estoril blau, Transanitblau (wat echt prachtig is) en je had een zéér fraaie -weliswaar ondergemotoriseerde- auto gehad; nu rest slechts een opgaan in de grauwe massa.

@406_v6: tja, dat blijft natuurlijk persoonlijk.. ik zag een m6 in deze kleur staan in BMW WELT Muenchen (Google eens frozen cashmire m6) en was verkocht. Kleur is mat, maar niet door en door fout mat. Zwart hoogglans delen, titanium velgen.. Kleur is grijs met een tikkie bruin.
Heb 3 felblauwe auto’s gehad en vond de estoril te sportief in combi met m pakket en koets van een gran coupe. Rood werd me door de dealer afgeraden, alhoewel een frozen rode me ook gaaf had geleken. Die donkerblauwe sprak me idd ook aan, was nr 2.. Maar goed, ik kies een kleur die ik zelf mooi vind uiteraard. Maar je argument van opgaan in de massa mag je beoordelen als je een foto ziet :-)
De 418i natuurlijk. De dikke motor is wel leuk maar brengt je effectief helemaal niets. Of je 100 op de Nederlandse A2 rijdt of 180 op de Duitse A2, die 3 pitter red dat ook. En je hebt tenminste wat om mee te spelen als je je verveelt in de trajectcontrole. Overigens ben je volgens mij beter af met een 3 serie dan die met die 4 GC. Als het dan toch een 4 serie moet zijn dan de gewone, mooie, coupe maar niet dat opgemaakte zusje van de 3 GT.
Mag ook een full option 435i zijn (dat hier over twee weken staat)
435i, en dan halen we later wel wat leuk velgspul bij adv.1, vossen wheels oid vandaan. Ben niet zo gadgetgeil, als je ten alle tijden maar voldoende power hebt en lekker kunt sturen ben ik blij.
Is zo’n driepitter BMW dan wel leverbaar met een namaak 6 potter geluid. Anders hoeft het voor mij niet hoor. #sarcasmemodus uit.
Wat is het volgende, 614i?
@alcantara: Je kunt de 5 serie als 518d krijgen tegenwoordig. De stap naar een 618d is dan niet heel groot. Be careful what you wish for…
Tja kale uitvoering…is dat iets typisch duits?
435i met n stuur, 4 wielen, en minimaal 1 stoel
Kale 435 natuurlijk
Ik zou voor de 435 gaan, maar als ik echt moest kiezen voor en 4 serie voor dit geld werd het een 428i met leuke opties, msportpakket en m wielen/remmen
Hier in België kost een 420i €36.050, doe mij die maar lekker dan. 184pk is nu ook niet de grootste straf die je kan indenken ten slotte.
Voor mij de 435i uiteraard,
Belachelijk dat in een ´´sport´´coupe een een dergelijke motor word aangeboden.
Sta je dan met je trillende motorblok naast een polo GTI die je knetter hard zoek rijd..
Maar goed, kwestie van vraag en aanbod..
Zullen binnenkort ook wel een X5 met 1.6 drie cilinder krijgen
Voor mij de 435i. Leuke wielen zoek ik zelf wel!
Voor 62.000 zou ik een tweedehands vantage kopen
Ik zou sowieso geen 4-serie shoppen. Dus dat scheelt qua keuzes
als ik deze auto kies ga ik voor die “kale” 6 pitter. Alleen dat geluid is al een genot. Daar kan geen driepitter tegen op. Bied veel meer rijplezier. Wat is kaal? Koop je een 6 [email protected] je niet over verbruik maar jank je de motor het rode toeren gebied.
100% een kale 435i!
Doe maar een 428i HE met M-Pakket,19 inch en open dak. Die kost ongeveer hetzelfde als een kale 335i.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).