• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kies maar: Mercedes SLS, Porsche GT2 RS of Carrera GT

Auteur: CasperH, gepost 29 mei 2012 om 09:14 – 92 Reacties

Kies maar!


Gespot: een zeer begerenswaardig trio. Welk pareltje nam jij mee naar huis als je de keus had?

Drie auto’s met elk hun eigen fanbase: de Mercedes SLS AMG wordt door menig liefhebber aanbeden, of dat terecht is of niet laat ik even aan u over. Feit is dat het geluid van deze coupé -die ook als cabrio leverbaar is- verschrikkelijk ruig is. Iedereen die geen kippenvel krijgt van die roffelende V8 mag zichzelf eigenlijk geen petrolhead noemen.

Hetzelfde geldt voor de heerlijke geluiden die een Porsche GT2 RS uit zijn achteronder weet te toveren. Feller, sportiever, harder en daarmee voor een totaal andere doelgroep. De GT2 RS heeft een slordige 50 pk meer dan de SLS AMG (620 vs. 571) en is ongeveer net zo snel als zijn oudere broer: de Carrera GT. Deze heeft 612 pk maar is de enige échte supercar van deze drie. En als we het dan toch over geluid hebben: meine gute wat een heerlijke snerp geeft de V10 uit deze heerlijke, listige rijdersauto.

Dit trio werd door everttc en turtle gespot in Laren. Welke vind jij het meest begerenswaardig en waarom?

Ook interessant!

  • Audi RS e-tron GT rijtest
    Audi RS e-tron GT rijtest video
  • Video: Instagrammer tikt 363 km/u aan in GT2 RS
  • GT2 RS, SLS en meer lekkers in Noord-Hollandse villa
    GT2 RS, SLS en meer lekkers in Noord-Hollandse villa
  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, amg, Cabrio, carrera-gt, Gespot, grijs, gt2-rs, Mercedes, Porsche, SLS, zwart

Vorig bericht: « Drankrijders klagen over alcoholslot
Volgend bericht: Ze zijn er weer: gratis Dunlop Le Mans VIP-kaarten! »

Lees Interacties

Reacties

  1. michelyman zegt

    29 mei 2012 om 09:17

    Easy, alleen het geluid al overtreft de rest. Carrera GT, wat een monster!

    Login om te reageren
  2. loberg zegt

    29 mei 2012 om 09:18

    Carrera GT. No doubt.

    Login om te reageren
  3. jordy14 zegt

    29 mei 2012 om 09:19

    1. Carrera GT
    2. GT2 RS
    3. Mercedes SLS AMG

    Login om te reageren
    • JvT zegt

      29 mei 2012 om 12:06

      @jordy14:
      En daar sluit ik me bij aan.

      Login om te reageren
  4. audi18 zegt

    29 mei 2012 om 09:20

    lastig, twijfel tussen de carrera gt of de sls. doe me toch de SLS maar, alleen al voor die heerlijk V8 brul!

    Login om te reageren
  5. laminaatplaat zegt

    29 mei 2012 om 09:22

    Zonder enige twijfel de Carrera GT. Het geluid van die auto is elke keer weer iets bijzonders om te horen!

    Login om te reageren
  6. druon zegt

    29 mei 2012 om 09:24

    zonder twijfel de SLS! Die stroomlijn, dat gebrul, etc lekker!
    En ook simpelweg omdat ik niet bepaald een porsche-fan ben.. Maar hier kies ik alsnog de GT2 RS boven de GT

    Login om te reageren
    • ryan538 zegt

      29 mei 2012 om 22:21

      @druon: helemaal mee eens!!! SLS is gewoon supper!!!!

      Login om te reageren
  7. RickB zegt

    29 mei 2012 om 09:27

    Zag dit trio ook op het Duitse Autosport Festival staan gisteren.

    Login om te reageren
  8. Crosscabouter zegt

    29 mei 2012 om 09:28

    @casper:
    Als het in Laren was geweest, nog niet zo bijzonder ;), maar dat de foto’s gemaakt zijn in ‘Midlaren’ welzeker.

    Login om te reageren
  9. bonkers zegt

    29 mei 2012 om 09:29

    De vraag is simpel, de carrera gt, maar toch ben ik niet zeker, want de sls is duidelijk mooier, comfortabeler en veel goedkoper

    Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      29 mei 2012 om 09:56

      @bonkers: Gt2rs ook, maar de carrera gt wordt in de loop der jaren meerwaardt en de gt2 rs heel misschien ook maar de sls zeker niet!

      Login om te reageren
      • lambo4all zegt

        29 mei 2012 om 09:58

        @maxx1: bij een supercar al aan de afschrijving gaan denken hoor eigenlijk niet he:) je moet gewoon kiezen wat je het mooist/gaafst vind.

        Login om te reageren
        • maxx1 zegt

          29 mei 2012 om 11:20

          @lambo4all: Ben ik met je eens, maar ik zou wel een goed financieel plaatje willen hebben mocht ik ooit zoveel geld over de balk gooien

          Login om te reageren
  10. stanoow zegt

    29 mei 2012 om 09:31

    De Carrera GT natuurlijk! Maar wel met straight pipes en in een ander kleurtje aub.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      29 mei 2012 om 18:08

      @stanoow: Ga je mond spoelen met zeep aub! Straight pipes op een Carrera GT BAH

      Login om te reageren
  11. vale46 zegt

    29 mei 2012 om 09:32

    GT2 RS!
    Omdat de Carrera GT ondertussen al 10 jaar oud is, anders was het de GT geweest.

    Login om te reageren
  12. kaasboerin zegt

    29 mei 2012 om 09:33

    Carrera GT, geweldig apparaat. Daarna de GT2RS, wat lijkt me dat gaaf rijden.

    Login om te reageren
  13. db87 zegt

    29 mei 2012 om 09:35

    Makkelijk, Carrera GT!

    Is ook net afstand de meest bijzondere van de drie.
    De Carrera GT is ook veel waarde vaster.

    Login om te reageren
  14. db87 zegt

    29 mei 2012 om 09:35

    *met

    Login om te reageren
  15. lambo4all zegt

    29 mei 2012 om 09:36

    De keuze is erg moeilijk omdat de CGT er tussen staat, maar als Merc fan zou ik toch de SLS kiezen.

    Login om te reageren
  16. ko3n zegt

    29 mei 2012 om 09:37

    1. Carrera gt
    2. Sls AMG
    3. 911 gt2 rs

    Login om te reageren
  17. Carreza zegt

    29 mei 2012 om 09:45

    Carrera GT!

    Ik denk zelfs dat de nieuwe 918 Spyder daar niet kan aan tippen. Qua prestaties wel maar qua looks blijft de Carrera GT gewoon een klassieke schoonheid.

    Login om te reageren
    • Carreza zegt

      29 mei 2012 om 09:46

      @Carreza: en dan vergat ik het geluid nog te vermelden!

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        29 mei 2012 om 13:16

        @Carreza: doe het geluid maar na dan…in tekstvorm :lol:

        Login om te reageren
        • dawwg zegt

          29 mei 2012 om 21:18

          @Megakix: http://www.youtube.com/watch?v=vE_WqdKbTvY

          Het geluid, de looks en een handbak: eat that SLS :)

          http://www.youtube.com/watch?v=oQy9GmW_PhQ&feature=related

          Kippevel !

          Login om te reageren
          • Megakix zegt

            29 mei 2012 om 22:52

            @dawwg: heeeeeeeeeeeeerlijk !!! zeker het geluid van de ‘normale’ GT, dat hoge, licht hese F1-geluid…mjam.

            Login om te reageren
  18. ar156sw zegt

    29 mei 2012 om 09:47

    Lastig, de Carrera GT is specialer en waarschijnlijk een “rauwere” rij-ervaring. De SLS lijkt mij een veel bruikbaardere auto… Als het m’n enige auto moest worden de SLS, is het één van de vele: de GT.

    Login om te reageren
  19. Initial_D zegt

    29 mei 2012 om 09:50

    Geluid van de CGT is van een andere planeet! Lijkt me zo’n kick te geven dat ik alleen daarom al deze wagen zou kiezen.

    Login om te reageren
  20. barry zegt

    29 mei 2012 om 09:52

    GT2 RS geniet toch mijn voorkeur, ook al is de Gt exclusiever. Ben een ongelofelijke Mercedes fan maar toch word ik niet echt warm van de sls

    Login om te reageren
  21. autoliefhebbert zegt

    29 mei 2012 om 09:56

    @ar156sw

    daar heb je helemaal gelijk in, de CGT is verschrikkelijk listig. Klein foutje met de koppeling en je staat achterstevoren. Daarnaast moeten de koppelingsplaten vaak vervangen worden, indien veel tussengas, wat een duur grapje is voor de CGT. Maar toch (puur en alleen al) voor het geluid zou ik deze kiezen. Overigens ook voor z’n looks hoor, ik vind hem verschrikkelijk mooi.

    Login om te reageren
    • august zegt

      29 mei 2012 om 11:56

      @autoliefhebbert: ik zou zeggen dat je de koppelingsplaten juist spaart door tussengas toe te passen.

      Login om te reageren
      • ramon zegt

        29 mei 2012 om 12:19

        @august: Indien VEEL tussengas :)

        Login om te reageren
    • Svensson zegt

      29 mei 2012 om 12:27

      @autoliefhebbert:

      Dit is weer een typisch gevalletje van de kok horen fluiten, maar geen flauw idee hebben waar de lepel hangt… ;)

      Een foutje met de koppeling resulteert bij de CGT eerder in een afgeslagen motor dan dat je achterstevoren staat. Of je moet met veel gas en ingestuurde wielen ineens vol de koppeling laten opkomen, maar dat is het geval bij elke achterwielaangedreven auto met veel vermogen.

      En dat dat verhaal van slijtage… Tussengas vermindert, zoals “august” al zei, juist het slijten van de koppeling, omdat je de toeren van de motor gelijk brengt aan die van de lagere versnelling, in plaats van dit verschil wordt opgevangen door de koppeling.

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        29 mei 2012 om 13:14

        @Svensson: Klepel…het is K-lepel ;-)

        Daarnaast SLOOP je een koppelingspedaal met tussengas…de platen moet ingrijpen in sneller roterende tandwielen, waardoor die meer te verduren krijgt. Ooit eens een steile helling gehad, waarbij je moest spelen met je koppeling om de trekkracht optimaal te bespelen ? Wel eens de geur geroken van teveel toeren draaien daarbij ? Dat is je koppelingsplaat.

        Login om te reageren
        • kaasboerin zegt

          29 mei 2012 om 13:18

          @Megakix: Ahhh dus dat ruik ik dus steeds.. :oops:

          Login om te reageren
          • Megakix zegt

            29 mei 2012 om 17:23

            @kaasboerin: :lol: … doe dan n’s wat rustiger met die BMW kerel ! Of koop gewoon (net als mij) een 330iA.

            Login om te reageren
            • kaasboerin zegt

              29 mei 2012 om 17:29

              @Megakix: Geintje joh.. Ben hartstikke zuinig op dat ding. 330iA? Automaat vind ik niet zo leuk, maar is ’t een E9x??

              Login om te reageren
              • Megakix zegt

                29 mei 2012 om 22:41

                @kaasboerin: E90 ja…en de automaat is werkelijk subliem..je wil met zo’n dikke motor absoluut geen schakelbak. Overgens heb ik hem nog ‘gereviseerd’ door een kleine krachtkuur naar 275Pk en 380Nm. Tevens heb ik de schakelafstemming van een M3 erin laten programmeren, alsmede de gaspedaalrespons van een M3…Brandweer haalt mij niet in !

              • kaasboerin zegt

                29 mei 2012 om 22:42

                @Megakix: Wow, heel gaaf. Kom is op 3seriesforum.nl dan.. :D

              • Megakix zegt

                29 mei 2012 om 22:54

                @kaasboerin: nah..moet buiten Autoblog.nl tijden óók nog m’n werk doen :lol:

        • Ferdinand1 zegt

          29 mei 2012 om 19:40

          @Megakix: als je tussengas op een goede manier toepast spaart dat juist koppelingsplaten. Je synchroniseert de roterende delen. 100 km/h in zijn 6 en dan terug naar 3, kan door de koppeling langzaam aan te laten grijpen, met veel slijtage als gevolg. Maar dat kan ook soepeler, zowel voor jezelf als voor je materiaal. Je snapt welke methode ik prefereer? :) Remmen op de motor via de versnellingsbak met tussengas geeft dan wel weer wat meer stress op de distributieriem/ketting.

          Login om te reageren
          • Megakix zegt

            29 mei 2012 om 22:42

            @Ferdinand1: werkt inderdaad 2 kanten uit…zoals jij het uitlegt is het correct (naar ‘onze’ mening ;-)).

            Login om te reageren
        • Svensson zegt

          31 mei 2012 om 15:57

          @Megakix:

          Een koppelingsPEDAAL slopen met tussengas? Weet niet wat voor destructief voetenwerk jij dan allemaal toepast met je linkerschoen, maar heel-and-toe doe je toch echt met rechts.

          En in het geval dat je “koppelingsplaten” bedoelt, die slijten juist minder hard, omdat je het verschil in motortoerental tussen een hogere en lagere versnelling niet opvangt door de koppeling te laten slippen, zoals “Ferdinand1” ook al heeft uitgelegd.

          Login om te reageren
  22. PeugeotGTI zegt

    29 mei 2012 om 10:00

    Haha vet ik zag ze ook staan.
    Uiteraard meteen een paar pics geschoten.
    Ze stonden trouwens inderdaad in Midlaren, vlakbij Groningen.

    Login om te reageren
  23. E34M5Touring zegt

    29 mei 2012 om 10:17

    De Carrera GT! En om de volgende redenen.

    A) Enige Porsche die ik echt graag zou willen

    B) Meest exclusief

    C) V10 (!!!!!!) en geen Hippe Kippen auto

    D) Een Auto waarin je echt een serieus potje moet kunnen sturen om er wat uit te halen.

    E) Een houten versnellingspook

    Login om te reageren
  24. raul88 zegt

    29 mei 2012 om 10:18

    Is dit een retorische vraag?;-)
    De Carrera GT uiteraard, zonder enige twijfel!

    Login om te reageren
  25. dragspert zegt

    29 mei 2012 om 10:22

    Ik twijfel erg tussen de sls en de gt2..

    Ik denk toch
    1. Gt2
    2. Sls
    3. Carrera gt

    De gt raakt gedateerd. 911 en sls zijn tijdloze ontwerpen:)

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      29 mei 2012 om 21:23

      @dragspert: Ga je mond spoelen; dat geluid wordt nooit oud en ook de looks vind ik helemaal niet gedateerd (led-verlichting of niet !)

      Daarnaast echte stuurdersbak, mits ballen van staal en haren op de tanden; en geen patsbak voor omhooggevallen papkindjes …

      Login om te reageren
  26. spykerboy zegt

    29 mei 2012 om 10:22

    Damn, zat gister zelf nog in laren, heb helaas alleen maar een AC cobra, 599 en een 360 modena gezien… overigens zou ik de CGT kiezen…

    Login om te reageren
    • turtle zegt

      29 mei 2012 om 10:45

      @spykerboy: dat kan kloppen dat je ze daar niet gezien hebt aangezien dit in Midlaren,Drenthe was ;)

      Login om te reageren
  27. Hupke zegt

    29 mei 2012 om 10:25

    De cGT kan ik gewoon niet aan laat ik daar eerlijk in zijn.

    Dan blijven er de GT2 en de SLS over. Die GT2 zou ik ook om een boom vouwen.

    Het zal dus de SLS moeten zijn. Ik zou wel liever de roadster hebben, die vleugeldeuren doen het niet voor mij.

    Login om te reageren
  28. mercedesgl zegt

    29 mei 2012 om 10:30

    de sls uiteraard.. prachtige design en geluid..

    Login om te reageren
  29. darkpluisje zegt

    29 mei 2012 om 10:36

    De SLS vanwege het prachtige uiterlijk en het heerlijke geluid… Zelfs als porsche fan :P

    Login om te reageren
  30. kenner zegt

    29 mei 2012 om 10:39

    GT2 RS. No doubt

    Login om te reageren
  31. rotarypowah zegt

    29 mei 2012 om 10:53

    Midlaren. Niet Laren.

    Login om te reageren
  32. Nv zegt

    29 mei 2012 om 11:02

    CGT, sls is niet zo uniek genoeg ivg met de cgt en de gt2rs.

    Login om te reageren
  33. dutchiehd zegt

    29 mei 2012 om 11:09

    De carrera GT voor de plezier ritjes, de GT2 voor dagelijks gebruik, de SLS om op marktplaats te zetten.

    Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      29 mei 2012 om 11:20

      @dutchiehd: +1

      Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      29 mei 2012 om 11:41

      @dutchiehd: GT2RS voor dagelijks gebruik..? Kan je beter een SLS voor nemen.

      Login om te reageren
      • dutchiehd zegt

        29 mei 2012 om 19:25

        @kaasboerin: die wil ik niet! :P

        Login om te reageren
  34. EdwinPeek zegt

    29 mei 2012 om 11:29

    Carrera GT boven alles :)

    Login om te reageren
  35. Stopwearingpants zegt

    29 mei 2012 om 11:44

    Ben geen Porsche fanaat ofzo, absoluut niet maar wie hier niet voor de carrera gt kiest is gek.

    Login om te reageren
  36. badsaying zegt

    29 mei 2012 om 12:00

    sls, heeft tenminste nog een beetje comfort.

    Login om te reageren
  37. bozewolf zegt

    29 mei 2012 om 12:28

    CGT, natuurlijk.

    Login om te reageren
  38. akrapovic zegt

    29 mei 2012 om 12:32

    Haha wat ern moeilijke keuze. De gt2 rs valt sowieso af omdat die ronduit lelijk is.
    De amg is van alle markten thuis maar de gt heeft het beste geluid ooit. Toch maar de gt dan!

    Login om te reageren
  39. civicfk3 zegt

    29 mei 2012 om 12:32

    Heb ze gisteren zelf ook gespot

    ()

    ()

    ()

    Login om te reageren
  40. MLTB zegt

    29 mei 2012 om 12:43

    Monsterlijke spot :)

    en de Carrera GT natuurlijk!

    Login om te reageren
  41. 964rs zegt

    29 mei 2012 om 12:43

    1 gt2 rs
    2 sls
    3 Carrera GT

    Maar 1 en 2 is beetje gedeeld

    Login om te reageren
  42. Megakix zegt

    29 mei 2012 om 13:10

    Kiezen is hier makkelijk; de Carrera GT !

    Login om te reageren
  43. autoliefhebbert zegt

    29 mei 2012 om 13:33

    @svenson ik heb weleens samen met een maatje een stukje mogen rijden. Mn maatje gaf iets te veel gas en wist het niet te controleren met zijn linkervoet. En 180 graden was het gevolg. Je zal er vast meer verstand van hebben dan ik hoe het theoretisch allemaal werkt, maar als je ooit in een cgt hebt mogen rijden snap je wat ik bedoel.

    Login om te reageren
  44. 205GTI16 zegt

    29 mei 2012 om 13:49

    LOL gisteren alle drie gezien….

    Carrear GT trapte hem nog even tegen de begrenzer aan, toen die van de A28 richting het TT-circuit reed, waar ik om 09:44 stond te wachten op de P-plaats….

    Ben totaal geen Porsche liefhebber, zal het merk ook nooit gaan rijden, heb veel meer schik met de M5 net zo snel en er kunnen meer mensen van genieten, maar de GT…..

    Serieus hoe kun je autoliefhebber zijn en die wagen niet waarderen en dat geluid is echt serieus PORNO helemaal op de vroege morgen, ik kan me serieus geen beter geluid voorstellen om mee wakker te worden SUPER!!!!!!!!!!!!!!! Thumbs up!!!!!!

    Login om te reageren
    • Flamingo zegt

      29 mei 2012 om 15:34

      @205GTI16: kan niet!

      Login om te reageren
  45. larsyboy1997 zegt

    29 mei 2012 om 14:33

    zoiezo de Carrera GT, die V10 klinkt ook gewoon te mooi, en de auto ziet er ook zoooo mooi uit. PORNOBAK !!

    Login om te reageren
  46. kickass zegt

    29 mei 2012 om 14:46

    Ik denk zo:
    1. Carrera GT
    2. SLS
    3. GT2 RS
    Omdat alles aan de CGT beest is!

    Login om te reageren
  47. meneersander zegt

    29 mei 2012 om 14:48

    Carrera GT, no doubt

    Login om te reageren
  48. maseratizzzzzzzz zegt

    29 mei 2012 om 14:54

    De carrera GT voor mij, heb hem zondag nog gehoord in Assen op het TT circuit, wat een ongelofelijk geluid!

    Login om te reageren
  49. jrmpower24 zegt

    29 mei 2012 om 15:52

    Zeker de Carrera GT. prachtig monster met ZIEK geluid!

    Login om te reageren
  50. jiry97 zegt

    29 mei 2012 om 16:20

    alle 3!!!!

    Login om te reageren
  51. Northwestern zegt

    29 mei 2012 om 17:15

    SLS danku en tot ziens

    Login om te reageren
  52. timohagers zegt

    29 mei 2012 om 17:46

    Ik zou de sls kiezen!

    Login om te reageren
  53. SimonMc zegt

    29 mei 2012 om 18:09

    Degene met de motor op de juiste plaats aub !

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      29 mei 2012 om 18:35

      @SimonMc:

      Zowel de cGT als de SLS hebben een middenmotor, dus ik neem aan dat je de GT2 bedoelt dan?

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        29 mei 2012 om 22:05

        @Hupke: Je weet wat ik bedoel ;)

        Login om te reageren
  54. dennisr zegt

    29 mei 2012 om 18:31

    Twijfel tussen beide Porsches maar dan vind ik qua model de GT2 het mooiste, doe die maar dan :)

    Login om te reageren
  55. p993 zegt

    29 mei 2012 om 19:10

    Carrera gt is meest exclusief dus die neem ik…sls met zijn roffeltje is leuk en cool maar niet meer dan dat.

    Login om te reageren
  56. Homer55 zegt

    29 mei 2012 om 22:59

    De Carrera GT niet. Ik zou eerder gaan voor de GT2. Maar de SLS wil ik ook wel….Neem ze allebei.

    Login om te reageren
  57. vluggejapie zegt

    30 mei 2012 om 00:29

    Sls! Carrera gt krijg ik koppijn van, van dat gejank

    Login om te reageren
  58. zdev zegt

    30 mei 2012 om 14:15

    1 SLS
    2 SLS
    3 SLS

    Porsches zijn voor kleine jongetjes of kale grijze 50-plussers in een midlife crisis.

    Login om te reageren
  59. cesarestevao zegt

    30 mei 2012 om 22:17

    Carrera GT natuurlijk!!

    Login om te reageren
  60. michaelcorleone zegt

    23 april 2015 om 18:49

    Porsche Carrera GT en dan de GT2 RS.

    Login om te reageren
  61. hiranjgarbhkkmissier zegt

    9 mei 2015 om 15:11

    Erg moeilijke keuze, maar ik denk toch dat ik voor de Mercedes SLS ga! Groeten, Hiranjgarbh K K Missier

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North