• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche 918 Spyder, McLaren P1 en LaFerrari op 1 foto!

Auteur: JordyS, gepost 14 augustus 2014 om 22:09 – 86 Reacties

918 Spyder vs. LaFerrari vs. P1


Nog wat overtollige miljoenen op je bankrekening? We hebben vanavond een Porsche 918 Spyder, Ferrari LaFerrari en de McLaren P1 in de aanbieding. Welke wordt het?

Als we jullie zouden vragen een top vijf op te stellen van de mooiste hypercars van de huidige generatie, dan heb ik zo’n voorgevoel dat we de 918 Spyder, LaFerrari en de P1 regelmatig terug gaan zien. Dat is niet voor niets. Natuurlijk zullen de meningen verschillen over het uiterlijk van elk van deze auto’s, maar niemand zal kunnen ontkennen dat stuk voor stuk technische hoogstandjes zijn.

Normaal gesproken zul je naar Monaco of een of andere oliestaat (of naar Supercar Sunday) moeten om de 918 Spyder, LaFerrari en P1 in één plaatje te vangen. Toch kreeg Mats Bulters het voor elkaar om het trio voor zijn lens te krijgen voor een photoshoot. Hij oogst regelmatig bewondering met zijn fraaie plaatjes en ook deze keer valt er niets op aan te merken.

Je ziet de foto’s van Mats natuurlijk op Autojunk.nl!

PS: Mats belooft meer foto’s, dus blijf zijn profiel zeker checken.

Ook interessant!

  • Koop de allereerste McLaren P1
  • Video - Porsche 918 en Ferrari GTC4 Lusso geramd door BMW
  • Driemaal Porsche 550 Spyder in Nederland. Uniek!
  • Kiezen maar: Porsche 992 GT3 of McLaren 720S?

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

918, combo, Ferrari, Gespot, laferrari, McLaren, P1, Porsche, spyder

Vorig bericht: « Waarom geen gepersonaliseerde kentekens in Nederland?
Volgend bericht: Inbreker sleept gejatte kluis met de auto naar huis »

Lees Interacties

Reacties

  1. bazzelijn zegt

    14 augustus 2014 om 22:10

    P1, verschrikkelijk gaaf om te zien. Gave techniek hebben ze alledrie

    Login om te reageren
    • saikol zegt

      14 augustus 2014 om 23:24

      @bazzelijn: en dan in volcano red!!

      Login om te reageren
  2. marussia zegt

    14 augustus 2014 om 22:10

    LaFerrari!

    Login om te reageren
  3. dimi zegt

    14 augustus 2014 om 22:12

    P1 natuurlijk.

    Login om te reageren
  4. bmw1 zegt

    14 augustus 2014 om 22:13

    Sowieso niet de Porsche, ik denk dat ik de Ferrari neem.

    Login om te reageren
  5. jessetje zegt

    14 augustus 2014 om 22:14

    Als het kan, doe mij de McLaren P1 maar. Die vind ik het mooist van de drie

    Login om te reageren
  6. Arnoud zegt

    14 augustus 2014 om 22:18

    Porsche all day every day.

    Login om te reageren
  7. sydney zegt

    14 augustus 2014 om 22:20

    LaFerrari for sure.

    Login om te reageren
  8. tupperware zegt

    14 augustus 2014 om 22:20

    Hoewel ik de 918 een mooie auto vind wordt het toch de P1.
    Het is dat de Porsche zo zwaar is, de Martini livery alleen op de Weissach te bestellen is en juist dat vind ik de minder fraaie variant, juist door al die toegevoegde flapjes die het cleane design verstoren.

    Login om te reageren
  9. jrmpower24 zegt

    14 augustus 2014 om 22:21

    Absoluut de P1.
    Geweldig geluid, prachtig design en briljante techniek.

    Login om te reageren
  10. sebasjuhh zegt

    14 augustus 2014 om 22:22

    @Original_Arnoud: roger that arnie!

    Login om te reageren
  11. w0o0dy zegt

    14 augustus 2014 om 22:23

    Porsche vind ik mooier dan de andere twee maar de P1 heerst waarschijnlijk op het circuit en de LaFerrari is de meest emotie opwekkende…dus doe maar de 10 andere wagens van mijn keuze.

    Login om te reageren
  12. stephane8200 zegt

    14 augustus 2014 om 22:24

    Ik vind foto’s met de deuren open niet helemaal mijn ding, maar dat is persoonlijk. Ik vermoed dat de foto’s in Sittard genomen zijn trouwens.

    Login om te reageren
  13. peterpan72 zegt

    14 augustus 2014 om 22:27

    Kies voor het meeste dagelijkse plezier en minste gezeik….porsche dus…

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      15 augustus 2014 om 20:54

      @peterpan72: ++++, En daarbij ook nog de goedkoopste van het stel, ruim onder de miljoen.
      Terwijl die andere 2 er ruim boven zitten.

      Login om te reageren
  14. jensgib zegt

    14 augustus 2014 om 22:28

    P1 in het geel of zwart.

    Login om te reageren
  15. uselessblogger zegt

    14 augustus 2014 om 22:29

    FERRARI

    Login om te reageren
  16. jerone zegt

    14 augustus 2014 om 22:30

    Leuke foto’s maar doe mij toch maar de S65 AMG van gister

    Login om te reageren
  17. benzinehoofd zegt

    14 augustus 2014 om 22:30

    McLaren! Al heb ik liever een F1.
    De enige Ferrari’s waar ik interesse in heb zijn de 365 Daytona (coupé), 400/412 en 456 (bij voorkeur die 5-deurs one-off die hier laatst voorbij kwam); bij Porsche kom ik zelfs niet verder dan de 928 (eerste serie met psychedelische bekleding).

    Login om te reageren
    • jrmpower24 zegt

      14 augustus 2014 om 23:14

      @benzinehoofd: tja de F1.. Die gaat voor mij sowieso
      boven elke ander hyper/supercar.

      Login om te reageren
  18. E34M5Touring zegt

    14 augustus 2014 om 22:32

    Witte LaFerrari please! Met een angstig luid setje pijpen dr onder aub.

    Login om te reageren
  19. Forza zegt

    14 augustus 2014 om 22:32

    LaF.

    Login om te reageren
  20. gtwillem zegt

    14 augustus 2014 om 22:39

    De Porsche 918. De andere twee zijn voor mij een beetje over the top. Toch vind ik dit trio minder ‘magisch’ dan de Porsche Carrera GT, Ferrari Enzo, McLaren F1, Pagani Zonda etc.

    Login om te reageren
  21. str8six zegt

    14 augustus 2014 om 22:40

    P1, all black! Mmmmmm….

    Login om te reageren
  22. maseratizzzzzzzz zegt

    14 augustus 2014 om 22:41

    Lijkt mij niet dat dit in NL is, maar als ik moest kiezen de P1 met de 6.3 v12 van Arie.

    Login om te reageren
    • ronaldddvos zegt

      15 augustus 2014 om 13:04

      @maseratizzzzzzzz: is in Nederland.

      Login om te reageren
  23. reistje zegt

    14 augustus 2014 om 22:47

    La Ferrari, hij is het lichtst, heeft een V12 en natuurlijk gewoon Ferrari-fanboy-geilheid.

    Login om te reageren
    • reistje zegt

      14 augustus 2014 om 22:59

      @reistje: Hmm mag ik ook toevoegen?

      Dan een Hueyaeryieyara (Pagani Huayra)

      Login om te reageren
      • mats_bulters zegt

        14 augustus 2014 om 23:22

        @reistje: paar dagen geleden nog gezien. deed me minder dan deze auto’s eerlijk gezegd.

        Login om te reageren
  24. mobieler zegt

    14 augustus 2014 om 22:47

    De 918

    Login om te reageren
  25. phaeton zegt

    14 augustus 2014 om 22:51

    LaFerrari
    Aventador
    Lotus verlengd dingie
    918
    Zonda F – wordt nog steeds gebouwd

    Login om te reageren
    • phaeton zegt

      14 augustus 2014 om 22:51

      @phaeton: Nu ja, misschien de F niet. Maar de Zonda in het algemeen wel.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        15 augustus 2014 om 08:37

        @phaeton: nee. Word niet meer geproduceerd, de straatlegale sowieso niet meer. Wel verbouwd (dus van S maar F bijvoorbeeld). Alleen op hele speciale bestelling kunnen ze zo’n R (of een variant daarop, met 6.0 AMG V12 uit de CLK-GTR) voor je bouwen.

        Login om te reageren
    • mats_bulters zegt

      14 augustus 2014 om 23:22

      @phaeton: Lotus verlengde versie haha. Epische benaming! je bedoeld de hennesey venom gt denk ik?

      Login om te reageren
      • phaeton zegt

        14 augustus 2014 om 23:44

        @mats_bulters: Juist, die bedoel ik. Was de naam even kwijt :-)

        Login om te reageren
  26. Carreza zegt

    14 augustus 2014 om 22:54

    Ik zie 2 hypercars en een Porsche. Sorry maar die 918 doet me werkelijk niets.

    De P1 voor mij.

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      15 augustus 2014 om 13:14

      @Carreza: echt he! Ruil die 918 maar om voor een pagani huayra of zonda f, stukken beter

      Login om te reageren
  27. supersim200 zegt

    14 augustus 2014 om 23:03

    P1 voor mij

    Login om te reageren
  28. Donstil zegt

    14 augustus 2014 om 23:07

    Foto’s scoren een nette voldoende maar zijn wel wat inspiratieloos.
    De tweede (op autojunk) vind ik het fraaist.

    Login om te reageren
  29. fconderkantlat zegt

    14 augustus 2014 om 23:08

    gewoon alle 3

    Login om te reageren
  30. fconderkantlat zegt

    14 augustus 2014 om 23:11

    koenigsegg, veyron, hennessey, saleen en een SSC en je hebt best een coole battle

    Login om te reageren
  31. rolov zegt

    14 augustus 2014 om 23:14

    P1 zonder twijfel. De Porsche lijkt me gewoon een leuke daily driver. En de Ferrari, ach zegt mij niet zoveel.

    Login om te reageren
  32. norge zegt

    14 augustus 2014 om 23:32

    P1, bij gebrek aan beter…….Mompelt koningseitje…

    Login om te reageren
  33. macmiller zegt

    14 augustus 2014 om 23:39

    Porsche voor mij

    Login om te reageren
  34. highspeed zegt

    14 augustus 2014 om 23:46

    P1 graag

    Login om te reageren
  35. karsvdtuin zegt

    15 augustus 2014 om 00:02

    Laferrari.. Verweg de auto die mij van binnen het warmst maakt. Ik denk dat de 918 en p1 echt waardige tegenstanders zijn op het circuit maar kunnen deze het gewicht en pk verschil recht trekken? Denk t niet… Maar who knows…

    Login om te reageren
  36. harrie zegt

    15 augustus 2014 om 00:07

    918, tijdloze schoonheid ipv schreeuwerig penisverlenger design. En doe mij maar wat rauwe actieplaten ipv die overmatig opgepoetste ‘ik doe een redering na’ foto’s.

    Login om te reageren
  37. agera zegt

    15 augustus 2014 om 00:13

    Met alle drie heb ik eigenlijk niet zoveel.

    Doe mij maar een Nissan GT-R, vind ik mooier en is goedkoper en ik houd nog geld over voor ander leuk spul.

    Login om te reageren
  38. skinnybmw zegt

    15 augustus 2014 om 00:32

    – Ferrari LaFerrari (slechte naam, bruut uiterlijk en pure V12 dus niet alleen elektrisch)
    – McLaren P1 (mooiste uiterlijk, beste techniek maar insteek minder dan setup LaFerrari)
    – Porsche 918 Spyder (spreekt me uiterlijk het minst aan aangezien te gewoon)

    Ik heb nu veel tests gezien en gelezen en de setup van de Ferrari vind ik het meest interessant. Een hele dikke V12 die ondersteund wordt door een elektro-motor. Je wil toch niet geluidloos kunnen rijden in een hyper-monster zoals deze 3? De P1 heeft juist te veel elektro-genen net als de 918. Heel knap en het is super-techniek maar doe dat maar lekker in een auto als de BMW i8. Gewoon veel herrie (en ja, daar is de Ferrari echt wel de sterkste in van dit trio) en een bruut uiterlijk (de 918 is echt te braaf) geven voor mij de doorslag om voor de LaFerrari te kiezen.

    Login om te reageren
    • skinnybmw zegt

      15 augustus 2014 om 00:34

      Nog een toevoeging…de 918 heeft voor mij te veel de looks van een opgepompte Boxter S…en dat is in dit geval geen compliment.

      Login om te reageren
  39. Rob zegt

    15 augustus 2014 om 01:12

    Wat had ik de vorige keer ook alweer gekozen…? Oja, geen van allen.

    Naja, omdat het nette foto’s zijn kies ik deze keer: Porsche 918. Omdat ik die wielen wel geinig vind.

    Login om te reageren
  40. RobGTR zegt

    15 augustus 2014 om 01:40

    Verbaast me echt dat niemand de Agera R noemt.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      15 augustus 2014 om 09:20

      @RobGTR: had het al geschreven maar vond het wat flauw en bovendien heb ik liever een wagenpark dan 1 HyperCar

      Login om te reageren
  41. Vincegail zegt

    15 augustus 2014 om 02:10

    EVO magazine van deze maand. Ferrari kon geen persauto leveren en chanteerde EVO om geen privé-wagen te regelen. Typisch.

    Dus 918 vs. P1. Conclusie? 918 is de betere straatauto, en P1 de betere circuitwagen.

    Login om te reageren
  42. kapiteinaudi zegt

    15 augustus 2014 om 02:17

    De 918 is de mooiste, de P1 is de snelste (?) en de Ferrari is de meest speciale. Ik denk dat ik de Ferrari neem.

    Login om te reageren
  43. isobmw zegt

    15 augustus 2014 om 03:21

    Ze zijn alle 3 leuk, maar qua sound, de v12 ferrari! eigenlijk kun je pas kiezen als je ze alle drie hebt gereden, welke rijd het beste, welke techniek is beter enz. Qua looks denk ik voor mij P1

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      15 augustus 2014 om 08:29

      @isobmw: dat is voor mij juist het voordeel. Het ziet er niet uit als een speelgoed auto uit een stripboek ;-)

      Login om te reageren
  44. ArnoldH zegt

    15 augustus 2014 om 06:53

    Top5.
    1. Ferrari Enzo
    2. Pagani Huayra
    3. Porsche 918 Spyder
    4. Pagani Zonda Cique
    5. Lamborghini Veneno

    De P1

    Login om te reageren
  45. escort77 zegt

    15 augustus 2014 om 07:00

    HET nadeel van de Porsche: ik kan me voorstellen dat deze opeens in je binnenspiegel zit zonder dat je het doorhebt, en als je ‘m dan ziet realiseer je je niet eens wat er achter je zit.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      15 augustus 2014 om 09:12

      @escort77: en dat is ook direct het voordeel van de Porsche. Daar kun je gewoon mee het verkeer in. De andere 2 zijn toch vooral gemaakt voor het prive museum van de olie sjeik.

      Login om te reageren
  46. darkwolf zegt

    15 augustus 2014 om 08:35

    als ik uit deze kies,
    top 3:
    1 P1
    2 La Ferrari
    3 918 spyder

    mcLaren heeft me al gegrepen sinds het uitkomen van de mp4-12c daarvoor was het meer een “hobby”project dan een echte vrijstaande autofabrikant.

    als ik toch eens één van die auto’s een weekend….*droomt weg*

    Login om te reageren
  47. sergio72 zegt

    15 augustus 2014 om 09:11

    Laferrari!

    Login om te reageren
  48. mashell zegt

    15 augustus 2014 om 09:14

    De Porsche. De andere 2 zijn voor mij zelfs oninteressant, beide niet mooi, beide technisch niet erg indrukwekkend, beide vooral poseurs mobielen.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      15 augustus 2014 om 09:24

      @mashell: technisch niet indrukwekkend, haha haha rofl. Meestal komt er wel wat zinnigs uit je naar deze is echt zo ongelofelijk de plank missen dat ik alleen maar kan lachen.

      Login om te reageren
    • jrmpower24 zegt

      15 augustus 2014 om 10:06

      @mashell: bij alle mensen die de 918 gereden hebben
      zeggen dat je totaal geen gevoel/feedback bij het sturen hebt. Nou lekker dan, denk je voor ds ultieme Porsche te gaan, krijg je iets niet wat vrijwel elke andere Porsche ael heeft. Echt een faal van de 918.

      Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      15 augustus 2014 om 10:50

      @mashell: lees dit maar eens… Steve Sutcliffe heeft ze alledrie gereden en dit is zijn analyse.

      http://m.autocar.co.uk/car-news/new-cars/laferrari-vs-mclaren-p1-vs-porsche-918-spyder

      Login om te reageren
  49. Capibaro zegt

    15 augustus 2014 om 10:19

    De farrari omdat die van de drie de beste balans heeft en volgens elke review een bijna ongelofelijke controle geeft aan de bestuurder (rijdt blijkbaar als een 458 italia on steroids). Dat vind ik bij dit soort auto’s indrukwekkender dan een hoog vermogen.

    Login om te reageren
  50. series2 zegt

    15 augustus 2014 om 10:25

    Grappig dat sommige mensen de 918 als gewoontjes zien. Tuurlijk joh! Als je die parkeert ziet niemand het…. Hij heeft uitlaten achter de stoelen met een wasrek maar niemand ziet het… en dan de opmerking dat het vast een fijne daily driver is… Tja misschien meer dan de ferrari en p1 maar dat is er een in de categorie ik drink minder bier dan André Hazes…

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      15 augustus 2014 om 10:57

      @series2: Als je het stuk van Autocar leest (link in de comments hierboven) dan zie je dat de meest hardcore tracktoy (de P1) ook de meest comfortabele is en de minst intimiderende bij normaal gebruik… De 918 mist gevoel, precisie in remmen en sturen en is minder comfortabel (p1 heeft een bijzonder veercomfort in de softe setting).

      Login om te reageren
  51. biohazardracer zegt

    15 augustus 2014 om 11:05

    1: Koenigsegg one:1, gewoon een almachtig mooi en bruut beest.
    2: Mclaren P1, Prachtig design, ongekende trekkracht.
    3: Mclaren F1 GTR overall de mooiste en bruutste wagen.
    4: Porsche 918, Mooi design, heerlijk geluid.
    5: Bugatti Veyron SS, Meest heerlijke en snelste GT

    Sorry ik vind de LF helemaal niks.

    Login om te reageren
  52. ag3ra zegt

    15 augustus 2014 om 11:46

    Grote twijfel tussen P1 en 918, waarschijnlijk toch maar de 918 omdat het een iets rationelere keuze is. Makkelijker dagelijks gebruik, goedkoper en iets “cleaner” uiterlijk. LaFerrari is overigens gewoon lelijk imo.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      15 augustus 2014 om 14:46

      @ag3ra:
      Lees de link van WOoOdy even, dan weet je gelijk dat met de P1 dagelijks het best te leven valt en dat hij het beste op het circuit is. Qua uiterlijk ben ik het wel met je eens, mits zonder Weissach pakket.

      Login om te reageren
      • ag3ra zegt

        15 augustus 2014 om 17:35

        @tupperware: Ik zou denken dat de 918 iets comfortabeler afgeveerd is, en circuitprestaties zijn voor mij persoonlijk onbelangrijk, als ik op circuit wil rijden, ga ik dat eerder doen met een lichte middenmotorauto waar het niet veel uitmaakt als er schade zou zijn. Maar zoals ik al zei, liggen ze imo zeer dicht bij elkaar. Nog een puntje voor de 918 mss: ik vond het dashboard daarvan er enorm gelikt uitzien.

        Login om te reageren
        • agera zegt

          17 augustus 2014 om 16:00

          @ag3ra: Ben ik met je eens de dashboard van de Porsche is echt fraai vormgegeven in tegenstelling tot de kale verschrikkelijke dashboard van de P1.

          Ik weet niet wat het is of hoe ik het beste kan zeggen, maar de P1 heeft ook een goedkope uitstraling vind ik en de Laf is te druk. dat cleane siert de 918 wel moet ik zeggen, hoe langer je kijkt hoe mooier die wordt.

          Login om te reageren
          • ag3ra zegt

            17 augustus 2014 om 19:27

            @agera: Helemaal mee eens, ik snap wat je bedoelt. Veel dure auto’s lijken cheap door het overdreven design, Ferrari 458 hoort naar mijn mening ook in die categorie trouwens. Is net hetzelfde met kledij overigens, een shirtje kan enorm duur zijn maar er door zijn druk design pauperig uitzien terwijl een clean hemdje dat niet al te duur hoeft te zijn (50-100 euro) er veel gelikter uitziet.

            Login om te reageren
  53. Sracerr zegt

    15 augustus 2014 om 12:12

    P1 ziet eruit als een geplastificeerde badkuip!. die valt direct af. andere 2 kiezen: La F dan maar en de Porsche als de La F te warm wordt :)

    Login om te reageren
  54. bofkont zegt

    15 augustus 2014 om 20:55

    Ach ik ben bescheiden, doe mij maar een SLK 55 AMG.

    Login om te reageren
  55. agera zegt

    17 augustus 2014 om 15:54

    Eerder gaf ik aan niet zoveel met deze auto’s te hebben, dat geldt trouwens ook voor andere ”hypercars” van boven en dik miljoen. Auto’s komen te weinig in handen van liefhebbers, worden meer gezien als investeringsobject door zakenlui. De meesten verdwijnen toch achter het glas in prive musea.

    De meeste hypercars zijn bruut, maar echt mooi niet echt? Wel hebben ze mooie techniek, mooie materialen of mooie afwerking, mooi geluid of mooie/goede prestaties op het circuit. Weinig hypercars die ik kan bestempelen als mooi om hun “design”.

    De Porsche 918 is de eerste Porsche die ik ook echt mooi vind vanwege zijn design. Vanuit elke hoek/aanzicht is de 918 gewoon echt geslaagd en ik vind dat de auto ook echt “af” is. Dat gevoel heb ik niet bij de P1 en de LaFerrari, bij beiden heb ik wel iets wat anders had gekund.
    -Verder staat de P1 zwaar in de schaduw van de F1 en de Laf van de eerdere Ferrari’s. De 918 is voor mij wel de meest aansprekende Porsche.
    -Ook na 30 jaar zal de 918 het meest fris ogen door het tijdloze ontwerp.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      17 augustus 2014 om 19:09

      @agera: moet zijn: van boven een dik miljoen.

      Login om te reageren
  56. jmcclane zegt

    25 augustus 2014 om 19:42

    Wat blijft de 918 en P1 toch mooi..

    Login om te reageren
  57. jagmaseratiferrari zegt

    23 oktober 2014 om 11:45

    De LaFerrari en de P1 blijven veel indrukwekkender dan de 918.

    Login om te reageren
  58. wrxkoenigseggtr zegt

    1 november 2014 om 14:12

    Tussen deze 3 de LaFerrari zonder twijfel.

    Login om te reageren
  59. r35regera zegt

    17 maart 2015 om 16:09

    Zowel de LaFerrari, McLaren P1 en de Porsche 918 vind ik mooi, dik en bruut.

    Ieder is op zijn eigen manier de beste en ieder is gebouwd vanuit een andere filosofie. Ze hebben gelijkenissen maar zijn ook totaal verschillend.
    Alle 3 prachtig gewoon, ik heb geen specifieke voorkeur tussen deze 3.
    Ook wel tof dat Ferrari gewoon vasthoudt aan hun atmosferische v12 blok.

    Login om te reageren
  60. nsxkoenigsegggtr35 zegt

    17 maart 2015 om 20:32

    Zowel de LaFerrari, McLaren P1 en de Porsche 918 vind ik mooi, dik en bruut.

    Ieder is op zijn eigen manier de beste en ieder is gebouwd vanuit een andere filosofie. Ze hebben gelijkenissen maar zijn ook totaal verschillend.
    Alle 3 prachtig gewoon, ik heb geen specifieke voorkeur tussen deze 3.
    Ook wel tof dat Ferrari gewoon vasthoudt aan hun traditie; atmosferische v12 blok.

    Login om te reageren
  61. lfagtr35r zegt

    1 april 2015 om 15:07

    Porsche 918 Spyder voor mij.

    Login om te reageren
  62. michaelcorleone zegt

    11 april 2015 om 18:54

    Ik vind de 918 Spyder en de P1 net iets mooier dan de Laf, maar dat maakt hem niet minder bruut.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North