• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano Ronaldo

Auteur: ricardo, gepost 30 september 2013 om 15:56 – 16 Reacties

Afbeelding Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano RonaldoAfbeelding Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano RonaldoAfbeelding Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano RonaldoAfbeelding Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano RonaldoAfbeelding Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano RonaldoAfbeelding Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano RonaldoAfbeelding Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano RonaldoAfbeelding Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano Ronaldo

Koop de verbouwde ex-Porsche van Cristiano Ronaldo
De 28-jarige aanvaller van Real Madrid zit er warmpjes bij, zoveel is duidelijk. Zijn verzameling met auto’s is fors en naar het schijnt is één van zijn laatste aanwinsten een LaFerrari. Wellicht dat deze toegetakelde Cayenne daarom plaats moest maken.

Laat het maar aan CR over om alle vooroordelen omtrent voetballers en auto’s te bevestigen, want wat is deze Cayenne Turbo uit 2011 toch een schofterig dik apparaat. Vul voor jezelf in of dat positief of negatief is.

Naast een set vijfspaaks gigavelgen is de auto omhuld in een koolstofvezel bodykit die aan alle kanten uitzwenkt. Daarnaast claimt de verkopende partij, Super Garage uit Marbella, dat de 4,5-liter V8 is opgepompt tot 720 pk. Nét even meer dan zijn Aventador.

De nieuwprijs lag op 400.000 euro (zozo Mansory, jullie durven), twee jaar later en met 37500 km op de klok hangt er een vraagprijs van 245.000 aan. De tweekleurige kinderverschrikker, met opvallend weinig haarproducthouders in het interieur, is af te halen op JamesEdition.com.

Ook interessant!

  • Cristiano Ronaldo
    Cristiano Ronaldo mag binnenkort geen supercars meer rijden
  • Te koop: de gegevens van 39.000 Porsche-klanten
  • Koop deze Nederlandse politie Porsche in Duitsland
  • Porsche Taycan RWD rijtest video
    Porsche Taycan RWD rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

cayenne, Cristiano-Ronaldo, mansory, Porsche, tuning, voetbal

Vorig bericht: « Gespot: Tesla Model S vs Aston Martin V8 Vantage
Volgend bericht: Maserati Ghibli S: rijtest en video »

Lees Interacties

Reacties

  1. maranello zegt

    30 september 2013 om 16:01

    Typisch een voorbeeld van een voetballers auto.. Haha

    Login om te reageren
  2. Uiteraard zegt

    30 september 2013 om 16:11

    Kunnen die remschijven niet groter voor dat geld?

    Login om te reageren
    • StijnB zegt

      30 september 2013 om 16:16

      @Uiteraard:
      Op een bepaald punt helpt een nog krachtigere reminstallatie niet meer want zijn je banden de beperkende factor.

      Login om te reageren
      • baars1992 zegt

        30 september 2013 om 16:54

        @StijnB: Klopt, Maar dit is echt niet de maximum. Want een standaard Cayenne Turbo (S) heeft toch echt grotere en vooral ook keramische remschijven….

        Login om te reageren
        • fejjie zegt

          30 september 2013 om 21:47

          @baars1992: Ze zien er waarschijnlijk zo klein uit omdat de velgen absurd groot zijn.

          Login om te reageren
          • baars1992 zegt

            1 oktober 2013 om 08:50

            @fejjie: Deels waar, maar dat neemt niet weg dat de duurste schijven bij Porsche’s altijd van een andere samenstelling zijn de hier afgebeelde. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat ik bij de Panamera Turbo S normaliter grotere aantref! Waar deze net zo goed als de Cayenne (mogelijk) ook enorme velgen draagt.

            Login om te reageren
    • stihl zegt

      30 september 2013 om 17:15

      @Uiteraard: Dat begrijpt meneer Ronaldo toch helemaal niet… hij wilt gewoon een gave bak. Of ‘ie uberhaupt remt zal hem een worst wezen.

      Login om te reageren
  3. bsxc2 zegt

    30 september 2013 om 16:12

    De lijnen van het voetbalveld zijn al in het interieur verwerkt.

    Login om te reageren
  4. escort77 zegt

    30 september 2013 om 16:38

    Een afschrijving van ruim 4 euro per kilometer, dan wordt zo’n potje gel uit de aanbieding van de Kruidvat toch nog best duur…

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      30 september 2013 om 16:44

      @escort77: Veel meer. Dit is verkoopprijs. Inkoop zit ie daar zeker flink onder.

      Login om te reageren
  5. jeanclaude zegt

    30 september 2013 om 16:49

    is het geen 4.8 ipv 4.5 liter.

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      30 september 2013 om 19:30

      @jeanclaude: jazeker. Alleen de eerste generatie had een 4,5-liter V8, de tweede en derde generatie hebben de 4,8-liter versie.

      Login om te reageren
  6. schellekens006 zegt

    30 september 2013 om 18:40

    Wa een lelijkerd zeg.. Alles wat zwart is in de kleur spuiten lijkt me echt veel rustiger en mooier.

    Login om te reageren
  7. bofkont zegt

    30 september 2013 om 19:18

    Pffff pure wansmaak, maar ach wat verwacht je anders van die totaal hersenloze voetballers.
    Goede smaak is niet te koop zo blijkt maar weer.

    Login om te reageren
  8. mashell zegt

    30 september 2013 om 21:15

    Grappig een auto met een vissebek.

    Login om te reageren
  9. potver7 zegt

    30 september 2013 om 21:39

    Dat is inderdaad wel een ex-Porsche…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North