• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Koos Spee ontsnapt aan bomaanslag!

Auteur: robbie, gepost 24 januari 2009 om 09:26 – 81 Reacties

Huis ontploffing

Vandaag is bekend geworden dat (ex-)landelijk verkeersofficier Koos “Flitspaal” Spee vier jaar geleden samen met zijn vrouw Nelie aan de dood is ontsnapt toen er een zware bom ontplofte in de hal van zijn bungalow. Sommige mensen hebben blijkbaar wel een heel erg diepgewortelde haat tegenover deze man. Het nieuws rondom dit incident is vandaag naar buiten gebracht door De Telegraaf, die over bewijs zou beschikken.

Gelukkig kon de politie snel ter plaatse zijn, aangezien zijn huis al direct was aangesloten op de meldkamer van de politie in verband met eerdere doodbedreigingen aan zijn adres. Na deze aanslag vier jaar geleden heeft de politie nog meer veiligheidsmaatregelen genomen.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik geen ‘fan’ ben van Spee, maar hoe verschrikkelijk ziek in je hoofd moet je zijn om het huis van iemand op te blazen vanwege een paar verkeersboetes? Een beetje (gegronde) kritiek is prima, satire ook, maar dit is toch compleet gestoord!

Ook interessant!

  • Video: overige verkeer plaagt supercar
    Video: overige verkeer plaagt supercar
  • Video: asocialen blokkeren verkeer voor burnouts
  • Lezersvraag: wat doe jij bij irritatie in het verkeer?
  • Kinderen naar school brengen met de auto is not done

Nieuwste artikelen

  • Video: In het donker over een doorgetrokken streep inhalen
  • Tanken over de grens gaat in 2026 nóg meer lonen, maar wel alleen in dit land
  • Overleden Call of Duty-oprichter laat prachtige autocollectie achter
  • Video: Tesla-influencer laat zien hoe Full Self-Driving zorgt voor spookrijden en crash
FacebookTweetPinLinkedIn

koos-spee, Verkeer

Vorig bericht: « De Loremo komt er aan
Volgend bericht: Writersblock »

Lees Interacties

Reacties

  1. tom zegt

    24 januari 2009 om 09:29

    je kan het wel eens k*t vinden van een boete (of2,3) maar iemads huis opblazen vanwege een boete omg dat is ziek

    Login om te reageren
  2. Jerudo zegt

    24 januari 2009 om 09:36

    Of misschien zit Spee in zoveel malafide zaken verweven, waar wij gewone stervelingen niet eens willen van af weten, dat een of andere maffioso een bom geplaatst heeft.

    Waarom denk je dat je het nu pas te weten komt, als het al waar is…

    Login om te reageren
  3. micheloo0 zegt

    24 januari 2009 om 09:37

    :D zotte hollanders

    Login om te reageren
  4. xjs678qr zegt

    24 januari 2009 om 09:41

    Ik ben geen psychiater of zo, maar zou dit niet kunnen komen omdat iemand zich zodanig ergerde aan die overvloed aan flitspalen, en het gevoel had dat hij er zelf niets aan kon doen?

    Login om te reageren
  5. Jan zegt

    24 januari 2009 om 09:42

    Het mag niet. Maar of ik er nou rouwig om ben? Nee, dat gevoel heb ik even helemaal niet. Ik vind het eigenlijk wel best zo.

    Login om te reageren
  6. wilco zegt

    24 januari 2009 om 09:42

    Zo, dat gaat wel erg ver ja. Aanslagen plegen op mensen. Dat hoort niet thuis in ons land.

    Login om te reageren
  7. lincoln zegt

    24 januari 2009 om 09:43

    alles heeft een reden .. zelfs een bomaanslag ..
    die dingen komen echt niet van niets ..

    Login om te reageren
  8. papa zegt

    24 januari 2009 om 09:47

    als ik langs zn huis rijdt valt het ook wel op hoeveel camera’s en dergelijke er hangen…

    Login om te reageren
  9. Bert zegt

    24 januari 2009 om 09:47

    Vind het wel humor op zich.

    Login om te reageren
  10. Jan zegt

    24 januari 2009 om 10:00

    Sommigen kunnen nou wel erg gechockeerd zijn, maar ik ben dat vreemdgenoeg even helemaal NIET. Waarschijnlijk heb ik een dergelijke actie onbewust al lang geleden geaccepteerd.

    Login om te reageren
  11. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    24 januari 2009 om 10:10

    De term ‘Only in America’ kunnen we tegenwoordig beter veranderen in ‘Alleen in Nederland’!

    Wat een zot land is het toch eigenlijk…

    Login om te reageren
  12. Jan zegt

    24 januari 2009 om 10:12

    Zot, ook omdat wij een lozer als een Spee hadden.

    Login om te reageren
  13. Rob USA zegt

    24 januari 2009 om 10:19

    Bomaanslag?? De Autoblogredactie doet werkelijk alles voor een nieuw topic..
    ja voor ons allemaal natuurlijk! :)
    @ micheloo: Zeker gister geen tv gekeken ? (google even op – man schept chaos op kinderdagverblijf) :(

    Login om te reageren
  14. De Wonderslof zegt

    24 januari 2009 om 10:22

    Ging toch niet om een flashbang he?

    Beetje overdreven.

    Login om te reageren
  15. jasper zegt

    24 januari 2009 om 10:23

    haha ik denk dat meneer spee zich een beetje in de criminele sector bezig houd

    Login om te reageren
  16. Bobel zegt

    24 januari 2009 om 10:25

    Niet goed te praten dit, maar De Telegraaf beschikt over bewijs. Ik twijfel nog steeds.

    Login om te reageren
  17. Mardec zegt

    24 januari 2009 om 10:26

    Contra big brother effect, hevige frustratie van overal precies in het oog gehouden worden kan elke mens pushen naar zulke daden. Sommigen kunnen er beter tegen dan anderen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik praat niets goed en wil niemand dood zien. Maar ik kan me wel inbeelden hoe iemand tot deze daden geraakt.. Ik ben namelijk ook geen voorstander van al dat “over je schouder meekijken” gedoe en omdat ik er niets aan kan doen geraak ook soms ook behoorlijk gefrustreerd. Alleen dan ga ik even op een bokszak meppen ipv zoiets .. :-/

    Login om te reageren
  18. Roderick zegt

    24 januari 2009 om 10:39

    Mag niet, maar dat betekent niet dat ik het niet een hele mooie actie vind. Wat een ongelofelijke penne(n)likker is dat zeg. Heb je in de krant gelezen wat zijn hobby’s zijn? Orgel spelen in de kerk, voorzitter van de volkstuin vereniging en gaat graag met zijn oerdegelijke mercedes diesel en vrouw + caravan op trektocht en om af te sluiten: hardlopen bij de plaatselijke atheletiek club. Dit is toch niet gezond of zijn er meer mensen hier die zelf ook zo’n uitgeneukt leven lijden (geen spelfout)?

    Ben erg benieuw of JIJ iemand kent met een saaier leven als Koos Spee

    Login om te reageren
  19. Roderick zegt

    24 januari 2009 om 10:41

    Oja zijn vrouw heet Annie, zorry voor alle Annies maar hoe burgo kan je het krijgen

    Login om te reageren
  20. Lagonda zegt

    24 januari 2009 om 10:44

    Ik vind het niet normaal dat sommigen hier het wel leuk vinden, wel best vinden of wel humor vinden. Dan ben jezelf net zo erg en niet normaal.

    Het gaat hier over verkeer, over boetes die rijkswege opgelegd worden. Over mensen die verkeersovertredingen begaan en daar voor bekeurd worden.

    Gaan we nu iedere man/vrouw die zijn/haar werk doet proberen op te blazen omdat wij vinden dat wij de wet mogen overtreden ?

    Login om te reageren
  21. Jan zegt

    24 januari 2009 om 10:49

    @Roderick:

    Ja, eigenlijk is die Spee allang zo dood als een pier. Een bommetje meer of minder maakt dan eigenlijk ook niet veel uit. Het mag niet maar deels heeft hij het aan zichzelf te danken. Als je veel mensen blijft sarren en daarmee het bloed onder de nagels vandaan haalt, dan staat er vanzelf iemand op die (vanuit zijn perceptie terecht) door het lint gaat. Wat mij betreft kan Koos direct door naar zijn houten jas.

    Login om te reageren
  22. Jan zegt

    24 januari 2009 om 10:51

    En wat dacht je van zijn boycot van Leo de Haas van Blik op de weg? Misselijke vent is die Spee.

    Login om te reageren
  23. Jelmer zegt

    24 januari 2009 om 10:52

    Mensen die een (poging tot) een aanslag goedpraten, of het nu een aanslag op Theo van Gogh of Koos Spee is, zijn echt een beetje het zicht op de werkelijkheid kwijt.

    Login om te reageren
  24. autoblogger zegt

    24 januari 2009 om 10:52

    Mensen worden zelfs vermoord vanwege huidskleur of religie, een flitskast lijkt me dan eigenlijk een veel betere reden…

    Login om te reageren
  25. Arie zegt

    24 januari 2009 om 10:53

    Wat zeurt iedereen toch op Koos Spee, hou je gewoon aan de snelheid, is toch simpel zat.

    Login om te reageren
  26. Chris zegt

    24 januari 2009 om 10:55

    Nouja, ik denk eerlijk gezegt ook dat dit eerder een vergelding is van één of andere maffiosi. Tenslotte kan een gewone sterveling niet aan een bom komen !
    Het is wel idioot dat dit in dit land kan. Maar rouwig ben ik er ook niet om…

    Login om te reageren
  27. Jan zegt

    24 januari 2009 om 10:55

    De spruitjeslucht steekt weer op helaas.

    Login om te reageren
  28. Jelmer zegt

    24 januari 2009 om 10:56

    @ Jan:
    Bedreigen heeft geen donder met vrijheid te maken. Wat ben jij een slechte Nederlander.

    Login om te reageren
  29. Lagonda zegt

    24 januari 2009 om 10:57

    jan@ doodswensen zijn niet normaal, ze zouden jou moeten opsluiten. Ik zou ook maar stoppen met je uitingen.

    Login om te reageren
  30. Jan zegt

    24 januari 2009 om 11:04

    Ik durf te beweren dat Spee in al die jaren NIETS bereikt heeft. Met zijn acties heeft hij agressie in het verkeer bevorderd. Spee is slechts het toonbeeld van spruitjes, calvinisme en intollerantie en zo nog veel meer.

    Login om te reageren
  31. trucking for living zegt

    24 januari 2009 om 11:07

    Dat zal een flits geweest zijn….. :mrgreen:

    Login om te reageren
  32. Jan zegt

    24 januari 2009 om 11:09

    @Lagonda

    Jammer dat jij niet bepaald wanneer ik zou moeten stoppen.

    Login om te reageren
  33. NLBUURMAN zegt

    24 januari 2009 om 11:13

    ik las het vanmorgen in de telegraaf…. maar wat zal er nog meer gebeuren met dhr. Flitspaal? Suriname lijkt me namelijk ook niet het veiligste land.

    @Jan ik denk dat hij wel wat bereikt heeft, hoe is anders het aantal verkeersongelukken gelijk gebleven of afgenomen, terwijl er massa’s meer wagens op de weg zijn gekomen? tuurlijk, hij zal ook wat dingen fout gedaan, maar daar is hij een mens voor, net als jij en ik. Koos Spee is misschien niet geliefd bij de nederlandse automobilist, dat komt omdat zij alleen de negatieve dingen zien zoals boetes. Het boeit ze niet dat er bijvoorbeeld 30 doden minder in het verkeer zijn, omdat het ze zelf niet in de nabije omgeving gebeurt. Die mensen die zo denken mogen nog wel eens goed nadenken wat er zou gebeuren als er een naaste overlijdt door iets wat voorkomen had kunnen worden met preventieve middelen als de boete.
    Denk eraan, je leven is onkoopbaar, je hele leven heb je misschien voor €500 boete. Ik zou het natuurlijk ook ergelijk vinden (mag nog niet rijden), al die flitspalen, maar het heeft wel degelijk effect op de mensen. flitspalen staan meestal opgestelt op gevaarlijke punten voor automobilisten, en politie controleert vaak bij dat soort punten op rood licht etc. Ik ben het zo dus niet eens met dat Koos Spee niets bereikt heeft, hij heeft het wel degelijk PUNT

    Login om te reageren
  34. GezondVerstand zegt

    24 januari 2009 om 11:29

    Minder doden in het verkeer is voor een groot deel te danken aan het feit dat je zo vaak stil staat. Je kunt zo langzaam rijden dat het bij een botsing hooguit tot blikschade komt.

    Bij dat geflits is het voor een groot deel puur om extra belasting inkomsten te doen. Net als dat CO2 geneuzel.

    Als het echt om veiligheid gaat, waarom zijn er dan bijvoorbeeld nog geen vangrails langs de N65 Tilburg – Den Bosch? 4 baans met aan weerszijden en in de middenberm dikke eikenbomen. Als er iets gevaarlijk en dodelijk is dan zijn het bomen.

    Maar vangrails leveren geen geld op natuurlijk.

    Spee is weggepromoveerd las ik laatst ergens. Blij dat dat zielige mannetje met zijn anti-radardectector-detector oprot.

    Login om te reageren
  35. SPK zegt

    24 januari 2009 om 11:32

    Ik ben zelf ook geen fan van die man, maar Wat een randdebiel die dat doet!! die zelfde term is overigens ook toepasbaar voor de mensen die dit normaal, grappig of goed vinden.
    Geweld is nooit de oplossing, en in dit geval is het al helemaal niet te begrijpen.

    Login om te reageren
  36. Genotsknots zegt

    24 januari 2009 om 11:35

    Ik zou het echt niet erg vinden als ze hem koud maken.
    -edit: gedraag je een beetje aub!-

    Login om te reageren
  37. Een betere ontwerper zegt

    24 januari 2009 om 11:36

    ”Jij blééf maar meedoen met die irritante dwerg, maar je zál het aflere”

    Maar was Speescake ook echt in die bungalow of was ie er ver vandaan? Dan is het wel beetje onnagedacht om een bom af te late gaan wanneer niemand eraan kan lijden, lijkt mij zo. Zo geef je gratis bewijs weg aan de cops zonder dat je kan uitvoeren wat je wilde.

    Login om te reageren
  38. GrumpyDemon zegt

    24 januari 2009 om 11:36

    Zal wel bij de verkeerde personen op de teentjes zijn gestapt..
    Zoals die bij iedereen doet, Die misselijke hond!

    Login om te reageren
  39. Rick dos zegt

    24 januari 2009 om 11:36

    @NLBUURMAN

    Ik wil wel eens bewijs zien van een causaal verband tussen het beleid van Koos Spee en minder verkeersongelukken c.q. verkeersdoden.

    De afname kán namelijk er ook mee te maken hebben dat auto’s de afgelopen decennia véél veiliegr zijn geworden.

    Dus jouw stelligheid dat hij wat bereikt heeft onderschrijf ik niet. Goed, hij heeft bereikt dat hij zo gehaat wordt, dat er blijkbaar, zoals zo vaak, weer één gek hoeft te zijn…

    Maar goed, om dit ook in een breder spectrum te plaatsen. Het gezegde en geschreven woord rond deze man, en voor waar van toepassing in andere onderwerpen/discussies ook, schermt men met de woorden: “vrijheid van meningsuiting”.

    Wat natuurlijk een goed recht is. Alleen hebben de meeste mensen niet door wat voor verantwoordelijkheid daarbij komt kijken. Zeg en schrijf wat je wilt, maar doe dat op een doordachte manier. Het blijkt nu maar weer en ook vele malen in het verleden dat er maar één gek hoeft te zijn…

    Login om te reageren
  40. Ringmaster zegt

    24 januari 2009 om 11:39

    Waar was Ted Sluymer die bewuste avond?

    Login om te reageren
  41. SJ zegt

    24 januari 2009 om 12:02

    @ Chris “Tenslotte kan een gewone sterveling niet aan een bom komen !
    Het is wel idioot dat dit in dit land kan. Maar rouwig ben ik er ook niet om…”

    Nou dat valt wel mee, met een een beetje natuurkundige en scheikundige kennis en het internet kan iedereen een bom maken. Maar om dat vanwege een paar verkeersbonnen te doen? Ik vrees dat er meer achter zit. Of zoals Jerudo schreef:

    “Of misschien zit Spee in zoveel malafide zaken verweven, waar wij gewone stervelingen niet eens willen van af weten, dat een of andere maffioso een bom geplaatst heeft.

    Waarom denk je dat je het nu pas te weten komt, als het al waar is…”

    Maar hoe dan ook. Koos Spee doet gewoon zijn werk. Weliswaar op de meest bloed-onder-de-nagels-vandaan-halende manier, maar hij doet zijn werk. Dit is dan logischerwijs buiten alle proporties. Zet dan bijvoorbeeld een aantal gemanipuleerde flitspalen bij zijn huis, zodat hij iedere dag als hij de deur uitloopt een flits in zijn gezicht krijgt, dat is tenminste nog humor en bereik je net zoveel mee, namelijk niets (nja, wat andacht van de media misschien).

    Login om te reageren
  42. NLBUURMAN zegt

    24 januari 2009 om 12:06

    @ Rick Dos
    natuurlijk zijn de auto’s in de laatste decennia veiliger geworden! maar ik denk dat hij wel wat op zijn geweten heeft qua verkeersveiligheid. zoals ik al zei er zijn de laatste jaren heel veel auto’s bij gekomen, vanwege het feit dat nu ook meer vrouwen het rijbewijs halen en mobiel willen zijn.
    Hij heeft inderdaad een grote verantwoordelijkheid, en daar heb ik wel respect voor. Tuurlijk is men niet blij met hem, maar pas als het effect duidelijk wordt, dan gaan mensen hun mond dichthouden.

    Sommige mensen worden gehaat door het Nederlandse publiek, maar het is soms goed dat ze er zijn, neem bijvoorbeeld Rita Verdonk: door aardig wat mensen gehaat, maar wel iemand die wat wil bereiken, ze geeft zich niet zomaar over, als ze zegt dat ze er voor gaat, dan doet ze dat ook.
    het is wel goed om een paar mensen te hebben die anders denken dan anderen. en dat doet Koos Spee, hij denkt niet aan hard rijden, hij denkt ook mede aan veiligheid.

    ik vind dat snelheidsboetes inderdaad 2 functies hebben, om mensen te leren dat ze niet hard moeten rijden, en inderdaad ook om de kas een beetje te spekken, want waar moeten anders al die politiegebouwen vandaan komen?
    parkeerboetes vind ik erger, die hebben alleen die laatste functie.

    Ik denk trouwens niet dat Koos Spee over de vangrails gaat, hij zat bij de handhaving van de boetes, niet over de wegen zelf. dat moet de RDW oid. doen. hij kan er misschien wel advies over geven maar daarover mag hij niet beslissen.

    en over dat van één gek, daar heb ik een paar goede voorbeelden van: Pim Fortuyn , en anders is het wel Theo van Gogh, of heel recent: die gast die in dat kinderdagverblijf 2 peuters en een medewerkster van 54 doodstak, en 10 peuters en 2 medewerk(st)ers verwondde. Zot gewoon, je mag best en hekel aan iemand hebben, maar dit gaat te ver.

    Login om te reageren
  43. Autojunkje zegt

    24 januari 2009 om 12:13

    Ik wist dat iedereen een hekel aan die vent had maar dat ze het zover zouden laten komen

    Login om te reageren
  44. gerardo zegt

    24 januari 2009 om 12:19

    Wat een boel zieke reakties hier van personen die zo`n aanslag goedkeuren dan wel accepteren/er vrede mee hebben. De frustraties moeten dan wel heel hoog opgelopen zijn!

    Login om te reageren
  45. Rick dos zegt

    24 januari 2009 om 12:28

    @NLBUURMAN

    Zoals ik al dus zei: een causaal verband is er niet. Je zal eerder een causaal verband vinden in het veilger zijn van de huidige auto, de toegenomen hoeveelheid aan files, en bijvoorbeeld de benzineprijs dan de uitvoering van het gezag van Koos.

    Ik ben helemaal vóór mensen die anders denken dan anderen, maar om Koos Spee en Rita Verdonk daar onder te scharen? Nee.

    Er is niks aan hun dat zij anders denken dan anderen. De termen waarin zij denken is: “regels zijn regels”. Daar is Rita zelfs bekend mee geworden. Echter, daar is niks anders denken aan. Dat is zelfs al een bepaald denken dat stamt uit de middeleeuwen toen de kerk de regels bepaalde. Het klinkt misschien wel leuk voor een gemiddeld persoon en vooral als het een probleem betreft waar men fel tegen gekant is, maar owee als het hun eigen belangen treft. Dan zijn regels ineens idioot! Oftewel met twee maten meten. Daarnaast vergeet men al snel dat er ook nog zoiets is als redelijkheid en billijkheid in het Nederlands recht.

    Voor wat betreft de parkeerboetes voor het niet betalen voor de parkeervak. Dat zijn geen boetes die onder de wegenverkeerswet vallen, maar naheffingen van gemeentelijke belastingen. Je parkeergeld is in feite een belasting. Betaal je dit niet of niet op tijd dan volgt er een naheffing. Dit is dus inderdaad 1 op 1 te relateren aan de gemeentelijke kas en niet aan de staatskas. Voor foutparkeren geldt weer de wegenverkeerswet. En dan gaat die twee functies van een boete weer op.

    Login om te reageren
  46. Rick dos zegt

    24 januari 2009 om 12:30

    -edit-
    Daarnaast vergeet men al snel dat er ook nog zoiets is als redelijkheid en billijkheid in het Nederlands recht. Waardoor de stelling “regels zijn regels” ineens een nuance krijgt.

    Login om te reageren
  47. JD zegt

    24 januari 2009 om 12:32

    Ziek? Och er worden mensen vermoord om dommere redenen dus ik kan me er niet bepaald druk om maken.

    Login om te reageren
  48. wilcosf zegt

    24 januari 2009 om 12:32

    tja waar gaat het heen met de wereld, die man doet ook gewoon zijn werk ook al zijn we het niet altijd met hem eens. triest dit

    Login om te reageren
  49. Emile_Benz zegt

    24 januari 2009 om 12:33

    Dader heeft moeilijke jeugd gehad. Nooit eigen verantwoordelijkheid gekend. Alles werd voor hem/haar besloten. Geen eigen inbreng. Eigen inzicht werd als minderwaardig gezien.
    Spee nam deze rol van de ouders min of meer over. Dus toen knapte er iets bij hem/haar. Logisch toch…

    Login om te reageren
  50. Midas zegt

    24 januari 2009 om 12:36

    He, is Volkert vd Graaf weer op vrije voeten? Iemand met een beetje verstand doet dit niet.

    Login om te reageren
  51. Summer Sky zegt

    24 januari 2009 om 12:46

    Gisteren dacht ik even dat ze in Belgie gekker waren dan in NL met Jokers die daar vrij rondlopen, maar dit trekt de stand weer gelijk

    Login om te reageren
  52. q7 rijder zegt

    24 januari 2009 om 12:57

    haalt een aanslag op Spee nu ook al het nieuws? Zijn er echt geen belangrijkere zaken om over te berichten – triest…diep triest!

    Login om te reageren
  53. kyanite zegt

    24 januari 2009 om 13:02

    De Telegraaf… tja in de UK hebben ze The Sun, is qua nieuws net het niveau Privé ontstegen.

    Als de aanslag echt gebeurt is dan keur ik dat ten zeerste af, zoals diverse mensen als gezegd hebben Koos doet ook maar zijn werk.

    Dat er flitskasten staan kan ik op zich mee leven, mits ze staan op plekken waar het echt voor de verkeersveiligheid is (scholen, winkelgebieden, onbeveiligde zebra-paden, bejaardenhuizen), dat is helaas voor 75% van de gevallen niet het geval.

    Als ik Koos Spee op TV zie betrap ik hem toch regelmatig op onjuistheden die hij verkondigd, dit kan natuurlijk ook aan het amateuristische knipwerk liggen van de TV-maker.

    Laatste punt: Als iedereen, dus ik ook, zich per direct aan de verkeersregels gaat houden is Nederland failliet, zitten er heel veel ambtenaren werkeloos thuis, toeleveringsbedrijven voor camera’s kunnen dicht, technologisch ontwikkelingen komen tot stilstand… op een of andere manier moet je dan toch via een andere belasting het tekort in de begroting betalen.

    Login om te reageren
  54. Bart zegt

    24 januari 2009 om 13:17

    Dit is niet goed te praten en je bent goed ziek als je zoiets doet. Maar als je voor je werk je rijbewijs nodig hebt en ome Koos pakt hem af ga je rare dingen doen.

    Login om te reageren
  55. Romano zegt

    24 januari 2009 om 14:03

    wrom hebben we het over iets wat 4 jaar geleden is gebeurd…

    Login om te reageren
  56. Bram zegt

    24 januari 2009 om 14:08

    Ik snap wel dat mensen het helemaal gehad hebben met dat misselijkmakende mannetje. Een bom in zijn huis is wel wat te extreem…een autobom die afgaat als hij boven de 100 km per uur rijdt zou wat hilarischer zijn

    Login om te reageren
  57. C70T5 zegt

    24 januari 2009 om 14:27

    FAIL

    hij leeft nog…

    Login om te reageren
  58. Jan zegt

    24 januari 2009 om 14:27

    Hetgeen gisteren in Belgie gebeurd is, is verschrikkelijk. Een dooie Koos heb ik geen probleem mee.

    Login om te reageren
  59. Testarossa zegt

    24 januari 2009 om 14:28

    Jammer dat het niet gelukt is, schijtvent.

    Login om te reageren
  60. mcx zegt

    24 januari 2009 om 15:56

    Ik snap het ook niet helemaal en de reacties bij de Telegraaf maar ook hier, idioten zijn het. Persoonlijk hoop is dat de mensen die hem hier dood wensen zelf bij het oversteken geschept worden, niet kapot gereden maar een weekje of 4 in het ziekenhuis is voldoende.

    Je hoeft idd geen fan van die man te zijn, dat ben ik ook niet, ik negeer zelf ook het liefst alle regels en cruise graag met 180+ op de snelweg maar hij doet wel gewoon z’n werk en voor veel mensen blijkbaar nog goed ook. Honderden doden minder in het verkeer als resultaat, zoiets gaat natuurlijk pas tellen als er een vriend of familie is omgekomen in het verkeer.

    En hoe nu verder? Hij gaat weg, iedereen blij en morgen komt er een ander met een nog veel strenger beleid want die moet het natuurlijk beter doen dan z’n voorganger, daar kan je op wachten.

    Maar het valt me erg tegen wat voor niveau volk op dit blog reageert.

    Login om te reageren
  61. Hilco zegt

    24 januari 2009 om 16:46

    Koos Spee heeft de wet niet bepaald, hij is aangenomen om deze te handhaven. En dat doet hij gezien de ergernis hier bijzonder goed.

    Ben je het niet eens met de wetten die in dit land gelden dan kun je wat mij betreft 2 dingen doen: je hoepelt op of je gebruikt je burgerrechten om er iets aan te doen.

    Een bom leggen bij een ambtenaar lijkt mij de minst resultaatgerichte aanpak. Alsof er dan geen nieuwe figuur op die positie geplaatst word.

    Login om te reageren
  62. RenJie zegt

    24 januari 2009 om 16:51

    @Hilco

    burgerrechten kan je doorstrepen.

    Login om te reageren
  63. RenesisHP zegt

    24 januari 2009 om 17:09

    Ik irriteer mij meer aan die kutkabouter waar Koosje vaak bij op de koffie zit.

    Die man zou ik persoonlijk z´n strotje nog willen dichtknijpe, aangezien hij wel een hele grote mond heeft over mensen die de regels overtreden.
    Die Koos Spee is volgens mij niet eens zo´n verschrikkelijke man. Hij was alleen erg fanatiek in zijn werk. Dat kunnen wij wel niet goed vinden, maar feit is wel dat meneer ergens achter staat. Dat is tenminste nog beter dan het doelloze geleef van de gemiddelde Nederlander.
    Die man dood wensen vanwege zijn beroep is gewoon niet goed te praten.

    Maar dan komen we weer terug op die kutkabouter. Die presenteerd dat programma alsof hij de heilige maagd Maria in hoogst eigen persoon is. Daarbij heeft hij een voorkeur voor denigrerende opmerkingen naar overtreders toe gericht.
    Ook die man hoeft niet dood. Er mag hem alleen wel even duidelijk gemaakt worden dat hij respect voor andere mensen moet tonen.

    Koos Spee is een fanatieke praatpop van de regering. Niet leuk, niet aardig, misschien niet altijd even rechtvaardig in onze ogen, maar uiteindelijk met goede bedoelingen(vanuit zijn standpunt).
    Bij Koos Spee kun je zien dat hij het niet altijd geheel 100% eens is met bepaalde regels, maar dat de wet het nu eenmaal voorschrijft.

    Login om te reageren
  64. Hilco zegt

    24 januari 2009 om 17:13

    burgerrechten weg dan, laat ik het noemen alle mogelijkheden die je hebt als burger van Nederland waar geen geweld bij komt kijken.

    Login om te reageren
  65. DennieFR zegt

    24 januari 2009 om 17:28

    Kan je verwachten met zo’n beroep,dus in de bouw werken is zo gevaarlijk nog niet zie je wel ;)

    Login om te reageren
  66. Brian zegt

    24 januari 2009 om 18:27

    Dit gaat over meer dan alleen een boete..
    Er zijn regelt, maar die vent is helemaal gestructureerd ontspoort.

    Login om te reageren
  67. Brian zegt

    24 januari 2009 om 18:28

    regels* sorry voor dubbelpost

    Login om te reageren
  68. PantheraLeo205 zegt

    24 januari 2009 om 18:32

    mss was ‘ie zelf een nieuw type flitspaal aan het testen?

    Login om te reageren
  69. Joost zegt

    24 januari 2009 om 19:19

    Eigen schuld, dikke bult. Ik kan niet anders even onverbidderlijk zijn als Koos Spee altijd is in Wegmisbruikers. Die verbittering heeft HIJ ZELF gezaaid

    Login om te reageren
  70. Jan zegt

    24 januari 2009 om 19:33

    Dat godvergeten calvinistische vingertje. Ik kots op die vent. De kogel dus.

    Login om te reageren
  71. Jandepandaman zegt

    24 januari 2009 om 20:02

    … :-?

    …Goed… Euh- Waar hebben we het dan eigenlijk over?

    – IK overtreed de regels door te hard te rijden.
    – Ik word daar op aangesproken middels een boete.
    Mijn auto wordt niet in beslag genomen, ik krijg geen lijfstraffen, nee- ik moet alleen maar een boete betalen die eigenlijk een snelheidsbelasting is en waarvoor ik ZELF mag kiezen of ik die wil betalen. Wil ik die boete namelijk niet betalen, dan kan ik er zelf voor kiezen om mij aan de regels te houden.
    – En dus is hier nu iemand die de regels heeft overtreden, daarvoor wordt belast en dan de hoofd-uitvoerend ambtenaar gaat straffen omdat hij zelf de regels heeft overtreden…?

    Dat is toch de wereld op zijn kop?

    Doet zo’n bommenlegger dat dan altijd al van huis uit?
    Vroegah in zijn jeugd- Hij stal een koekje en kreeg een tik op zijn handen- En sloeg hij dus gewoon zijn moeder dood?
    Of als hij dan in de klas kletste en rottigheid uithaalde en hij kreeg straf van de meester, dan sloeg hij die zeker ook met diens hoofd door het schoolbord….?

    Lekker dan…! :-?

    Login om te reageren
  72. C70T5 zegt

    24 januari 2009 om 20:42

    nog steeds FAIL

    Login om te reageren
  73. topless zegt

    24 januari 2009 om 20:47

    Als er dan toch iemand opgeblazen moet worden, dan weet ik slechtere kandidaten. Bovendien weet niemand de echte aanleiding. Hij schijnt koster te zijn in de gereformeerde kerk. Misschien heeft hij zich wel eens aan een misdienaar vergrepen en wilde het slachtoffer wraak.

    Login om te reageren
  74. Jan zegt

    24 januari 2009 om 21:05

    Fuck alle nuance.

    Login om te reageren
  75. Franco zegt

    24 januari 2009 om 22:45

    Hmm,

    Idd. doet…pardon…DEED dhr. Spee alleen maar zijn werk.
    Alleen wel ERG fanatiek. Zo fanatiek dat hij automobilisten die in de fout gaan, ZONDER ENIGE NUANCE verkeerscriminelen noemde!!!

    En ja, je hebt maar 1 gek nodig, die daadwerkelijk overgaat op actie!!!

    Login om te reageren
  76. Willem zegt

    24 januari 2009 om 23:18

    wisten jullie niet dat hij mafia baas was dan?:P

    Login om te reageren
  77. The Netherlands For Sure zegt

    24 januari 2009 om 23:41

    @ Jan, laat je nakijken!!!
    @Autoblog.nl , een ban voor Jan???

    Ontopic; De keuze om te hard te rijden ligt bij één ieder, die een auto bestuurt, als je te hard rijdt, verkeerd parkeert,of iets anders doet wat niet mag, kun je een boete verwachten, of bij een ernstige overtreding in het verkeer, je rijbewijs kwijt raken, alles had je zelf in de hand, dus er zijn geen excuses te bedenken, om een aanslag te rechtvaardigen, die gestoeld is op een verkeersregelmentaire overtreding.
    Als er een andere rede zou zijn geweest, dan waren er meer aanslagen gepleegd, tot Koos niet meer in leven zou zijn geweest, maar Koos leeft nog steeds en gelukkig, ik ben ook niet blij met alle regelgeving, met betrekking tot het verkeer, maar een aanslag plegen op iemands leven, is van een orde die niet verhouding staat, tot het vergrijp wat jij zelf hebt gepleegd.
    Had ‘m dan een klap voor zijn kop gegeven, een taart in zijn gezicht, of iets anders onschuldigs, maar een bomaanslag is buiten elke propossie.

    Login om te reageren
  78. The Netherlands For Sure zegt

    24 januari 2009 om 23:46

    Over nuances gesproken, het is al 4 jaar geleden, van die bomaanslag, toen sprak Koos ons nog niet aan, met; “verkeerscriminelen”. Dus elke nuance, zou van Koos Spee’s tegenstanders mogen komen.

    Login om te reageren
  79. Citrofiel zegt

    25 januari 2009 om 00:13

    Absurd… Hij heeft niet eens racistische maatregelen genomen/opmerkingen gemaakt! :P

    @ mx5/rx8; Helemaal mee eens.

    Login om te reageren
  80. John zegt

    26 januari 2009 om 11:53

    Elke actie lokt een reactie uit. Zou het zelf nooit doen, maar deze man staat bij mij al wel jarenlang op de eerste plaats van mensen die ik liever niet in real-life tegenkom. Het is tegen m’n principe om iemand te doden, maar het is ook tegen m’n principe om mensen met allerlei leugens, verdraaiingen van feiten, misselijke onterechte verdachtmakingen, etc, etc op allerlei mogelijke manier dwars te zitten en een poot uit te draaien, blijkbaar in tegenstelling tot zijn levensmotto. En dan denk ik er wel aan dat zoiets nog wat te vertellen heeft in het bestuur van ons land, en dan wordt ik heel verdrietig :(

    Een jaar of 70 geleden hoorde zo iemand bij een organisatie die we tegenwoordig ook weer hebben: NSB. Toen … nou ja, das wel bekend, tegenwoordig als Nationale Staats Bank

    Login om te reageren
  81. ELB zegt

    26 januari 2009 om 22:42

    Ik snap niet dat Spee, met die baan van hem, z’n kop zo vaak op tv wil. Dat is gewoon de aandacht vestigen op je eigen persoon. En DAN wordt je het mikpunt van ergernis.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North