
En geef Stephan Winkelmann eens ongelijk. Als je de baas van de toko bent hoef je niemand iets te vragen, dan pak je gewoon de sleutels, en vlam je met je 700 pk sterke targa/cabrio naar de Autosalon van Genève. De Veneno was waarschijnlijk geen optie.
Het is toch best nog wel een afstandje van Sant’ Agatha Bolognese naar de Palexpo te Genève, alwaar onze #abtvcrew inmiddels is neergestreken. De chef van onze afdeling ‘bandenmartelpraktijken’, Woutert, snapte de Aventador, met de paneeltjes er op, ter plekke.
Ging het ook even heel erg kriebelen, meneer Karssen? Ik kan ’t me voorstellen.. De foto’s van de gebroken witte Roadster op fabriekskenteken vind je op autojunk!





“Eat you own dogfood” meneer Winkelmann, en dat lijkt me in uw geval geen straf.
De beste manier om je produkten te verkopen is om ze zelf te gebruiken. Keihard.
@betonstaal:
u bent pooier?
@escort77: pooier, politicus, bankier: het is naaien of genaaid worden.
@betonstaal:
“Kheb hem zelf ook”
Wat is het toch ook een gelukzak.
het lijkt of we nu op een punt zijn gekomen waar de cabrio’s zo dicht bij de stijfheid van de coupe’s komen dat het niks meer uitmaakt. ik moest nooit wat van cabrio’s hebben, maar de nieuwe 458 spyder, aventador, sl, etc lijken allemaal evengoed als hun coupe variant.
@lambo4all: Omdat de achterschermen nu net zo hoog lopen als bij de coupé. Zodat ‘ie dus op een coupé lijkt vanaf de zijkant en geen platgeslagen reet heeft.
@lambo4all: MIjn oude SLK (1997) heeft al een geweldig hoge torsie stijfheid, torderen is er niet bij. Is daarover ook geroemd in meerdere testen.
Voornamelijk 4 zits cabrio is dit een probleem, bij roadsters stukken minder.
En wanneer wordt de eerste Genève video gepost hier op autoblog?
Wat staat er naast (in het oranje)? Is het een lotus elise?
@Mpower: is dat geen tesla?
Los van de kop zie ik nergens staan dat de CEO ook daadwerkelijk zelf gereden heeft.. Vaag verhaal…
Of is het een exige? of totaal iets anders? Normaal ben ik hier aaridg goed in maar kom er niet uit help!
@Mpower: Op autojunk staat erbij dat het om een tesla gaat ;)
Damn wat heerlijk, ik ben jaloers.
Maar in werkelijkheid heeft deze topman vrij weinig te zeggen, is meer voor PR doeleinden aan het werk, de hoofd directie van VAG heeft het laatste woord helaas.