• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lekker praktisch: Mitsubishi i-Miev Cargo

Auteur: Alwood, gepost 30 september 2009 om 20:51 – 31 Reacties

Afbeelding Lekker praktisch: Mitsubishi i-Miev CargoAfbeelding Lekker praktisch: Mitsubishi i-Miev CargoAfbeelding Lekker praktisch: Mitsubishi i-Miev CargoAfbeelding Lekker praktisch: Mitsubishi i-Miev Cargo

Kek busje man!
Als alle aannemers en loodgieters hier nu eens in zouden gaan rijden, is die linkerbaan niet steeds bezet!

Busjes zijn overpowered, busjes kunnen nét te hard en busjes zijn vies. Niets van dit alles is echter van toepassing op dit nieuwe Mitsubishi-juweeltje. De 47kW, 180Nm elektro-meuk zal best een aardige last van de plek krijgen, maar voor topsnelheden is de auto niet gemaakt. Er wordt een maximale reikwijdte van 160km opgegeven.

De bult achterop zorgt voor een flink laadvermogen. De laadruimte meet 1350mm bij 1180mm bij 1100mm (bxdxh). Binnenkort is de i-Miev Cargo op de Tokyo autoshow te bewonderen.

Ook interessant!

  • Video: Mitsubishi overschat terreincapaciteiten
  • Nieuwe Mitsubishi Outlander
    Nieuwe Mitsubishi Outlander heeft beeldschoon interieur
  • Komt er weer een écht coole Mitsubishi?
  • 'Mitsubishi overweegt tóch in Europa te blijven'

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

concept, Elektrisch, i-MiEV, Mitsubishi, tokyo-2009

Vorig bericht: « Wordt dit de nieuwe BMW M1?
Volgend bericht: Knuffel-hybride-concept-suv van Mitsubishi »

Lees Interacties

Reacties

  1. Maarten zegt

    30 september 2009 om 20:54

    Ik vind dit nou niet echt mooi… maar zou ook geen enkele bus kunnen opnoemen die ik wel mooi vind:P

    Het heeft wel wat… ja.. de Jappeners kunnen het wel:)
    Zoiets is ideaal voor in Tokyo bijvoorbeeld..

    Login om te reageren
  2. Citrofiel zegt

    30 september 2009 om 20:55

    Haha! Wat een geniaal ding zeg. Het ziet er ook nog eens echt belachelijk uit. Die gestroomlijnde voorkant met de achterknat van een tien jaar oude Daihatsu Move erop. :D

    Maar goed, laten we vaderlandslievend blijven. We gaan natuurlijk met zijn allen voor de DucaCar, de enige echte concurrent van deze auto (voor zover ik weet).

    Login om te reageren
  3. rfw1994 zegt

    30 september 2009 om 20:56

    Hij is wel grappig, als bedrijfswagen dan he. 160 km is wel een beetje een kleine actieradius voor een bedrijfswagen

    Login om te reageren
  4. Esprit_de_Flandre zegt

    30 september 2009 om 20:57

    Ziet er niet uit, maar het eerste commercieel verantwoord elektrisch karretje moet natuurlijk zoveel mogelijk gaan opbrengen. Verwacht dus nog maar een cabriootje, driedeursje, SUVje?

    Login om te reageren
  5. werner zegt

    30 september 2009 om 21:01

    dit zit er wel heel mooi uit

    maar wat gaat deze car kosten ?????

    Login om te reageren
  6. robbie zegt

    30 september 2009 om 21:09

    Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de paus er al eentje heeft besteld!

    Login om te reageren
  7. AMG Powerrr zegt

    30 september 2009 om 21:15

    Doet me qua uiterlijk een beetje denken aan de 205 bestelwaggies van weleer…

    Login om te reageren
  8. AMG Powerrr zegt

    30 september 2009 om 21:17

    @werner,

    ik mag gaan hopen dat wat je zei een grapje was..?

    Login om te reageren
  9. fiestafeest zegt

    30 september 2009 om 21:24

    ha ha en wat als je een lengte pijp (5of6 meter) mee moet nemen

    Login om te reageren
  10. Citrofiel zegt

    30 september 2009 om 21:28

    @fiestafeest: Al bedacht dat die in een Caddy of Transporter ook niet past? Er past wel een Europallet in, dus het is ruim genoeg.

    Login om te reageren
  11. MRStephan zegt

    30 september 2009 om 21:35

    Bedrijfsauto moet goedkoop en praktisch zijn, dus als je normaal troep ermee kunt vervoeren en het is met wat belastingvoordeeltjes een goedkoop alternatief dan is dit een goed busje lijkt mij.

    Login om te reageren
  12. ponjorno zegt

    30 september 2009 om 21:38

    rolstoel vervoer

    Login om te reageren
  13. fiestafeest zegt

    30 september 2009 om 21:43

    @citrofiel ja hoor op het dak gaat prima

    Login om te reageren
  14. Citrofiel zegt

    30 september 2009 om 21:44

    @fiestafeest: Nou, bij deze dan toch ook? :P

    Login om te reageren
  15. fiestafeest zegt

    30 september 2009 om 21:46

    @citrofiel geloof je het zelf

    Login om te reageren
  16. Citrofiel zegt

    30 september 2009 om 21:48

    @fiestafeest; Hij lijkt geen mogelijkheid tot dakdragers te hebben, dat is inderdaad onhandig. Maar touwtjes en duct-tape lossen ook een boel op! :mrgreen:
    Oke, ik geef toe, het is niet handig. Maar dat is het bij een Caddy ook niet. Om maar niet te spreken over ‘gerespecteerde’ kleine bestellertjes als de Fiorino en tweelingbroertjes.

    Login om te reageren
  17. fiestafeest zegt

    30 september 2009 om 21:51

    @citrofiel daar heb je een punt

    Login om te reageren
  18. lincoln zegt

    30 september 2009 om 21:54

    laadhoogte 1 meter 10 !!
    dan zit er een flinke accubak onder ..

    sorry .. maar ik kan zo snel geen toepassing vinden voor dit ding ..

    Login om te reageren
  19. SG zegt

    30 september 2009 om 21:55

    Het lijkt wel een bedrijfswagenuitvoering van de pausmobiel. Ik ben er wel voor onder het motto Ruim baan op de linkerbaan

    Login om te reageren
  20. WizardOfOss zegt

    30 september 2009 om 22:01

    Ach, puur als bedrijfsauto bekeken oogt ie nog zo verkeerd niet, dan rijden er wel ergere misbaksels rond. Sowieso oogt ie zo beter dan de normale i-Miev.

    En actieradius 160km? Een koerier zal er niks mee kunnen, maar voor de gemiddelde ondernemer die toch voornamelijk in de directe omgeving werkt is dat ruim voldoende.

    Login om te reageren
  21. six-trey zegt

    30 september 2009 om 22:17

    @Maarten
    I pitty the fool who doesn’t love the A team van!

    1,3 op 1,1m… lekker praktisch is het ook niet :roll: handig als je pizza’s vervoert maar zijn de huidige scooters niet praktischer

    Login om te reageren
  22. MattCurlew zegt

    30 september 2009 om 23:08

    lol deze variant had ik niet verwacht

    Login om te reageren
  23. Cantago zegt

    1 oktober 2009 om 01:29

    Iedere keer denk je weer dat het niet lelijker kan… En iedere keer verbaas ik me weer… Wat is dit voor een gedrocht? Zelfs als je hem in zee dumpt is de meest lelijke vis nog knapper!! Bah, wat een gedrocht zeg:S Ongelooflijk…

    Login om te reageren
  24. Maarten zegt

    1 oktober 2009 om 08:54

    @six-trey
    Ah ja the A-team van!! Was hem vergeten….

    Login om te reageren
  25. sjazz zegt

    1 oktober 2009 om 09:40

    ik weet niet of 160km zo’n probleem is. zeker voor stadskoeriers niet. anyway, functie boven vormgeving laten we maar zeggen.

    Login om te reageren
  26. Treff zegt

    1 oktober 2009 om 10:47

    NOPE .. vind het niets!! Wie wil hier nou in rijden

    Login om te reageren
  27. ggj zegt

    1 oktober 2009 om 13:34

    Lijkt wel een auto voor de Paus.

    Login om te reageren
  28. DD zegt

    1 oktober 2009 om 16:47

    Ik ga me als loodgieter hier never nooit in vertonen!!!
    Ik houd het wel bij mijn VW bedrijfswagen :D

    Login om te reageren
  29. BananaFlip zegt

    1 oktober 2009 om 20:58

    Dat is nou nog eens het ultieme voorbeeld van vorm volgt functie!

    Login om te reageren
  30. peter zegt

    2 oktober 2009 om 10:41

    Leuk busje, zeker voor in de binnenstad.

    Login om te reageren
  31. Tomaaas zegt

    2 oktober 2009 om 16:46

    @werner

    dat meen je toch niet echt he??

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North