• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lexus LS600h by JOB design

Auteur: sir_smokalot, gepost 18 maart 2008 om 14:06 – 87 Reacties

Lexus LS600h Job design


Wie zei er dat hybrides allemaal onooglijke, duffe opoe-auto’s zijn? De Japanse tunert JOB design bewijst het tegendeel met deze moddervette Lexus-slee.

De grote zwarte bodemschraper valt meteen op door zijn grote 22 inch dubbelspaaks wielen van Work. Hieromheen ligt achter 295mm en voor 245mm rubber. Zo te zien is er ook flink aan het camber gesleuteld, wat de slee een nog brutere ‘stance‘ geeft.

Voor de mensen die meer performance verwachten, helaas. Er is vooral cosmetisch gesleuteld aan de auto en niet onder de motorkap. Op zich logisch, want wie veel performance wil zal waarschijnlijk niet een hybride-auto als eerste keuze hebben.

ik zou de toekomstige eigenaar van deze Lexus alleen nog even een tip willen meegeven: rij niet te hard over drempels en door kuilen, anders wordt het wel een erg dure hobby. Prijzen van de bodykit beginnen rond de 2500 euro. (via leblogauto)

Lexus LS600h Job design

Lexus LS600h Job design

Lexus LS600h Job design

Lexus LS600h Job design

Lexus LS600h Job design

Lexus LS600h Job design

Lexus LS600h Job design

Lexus LS600h Job design

Ook interessant!

  • De prijs van de nieuwe Lexus NX is niet niks
    Lexus gaat Porsche na-apen
  • Rijtest: Lexus NX450h+ 306 pk plug-in hybride
  • De prijs van de nieuwe Lexus NX is niet niks
    Prijs van de nieuwe Lexus NX is niet heel verkeerd
  • Wordt de Lexus UX met non-hybride instapper wél een succes?

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

Hybride, job-design, Lexus, tuning

Vorig bericht: « BMW plant emissievrije auto voor VS
Volgend bericht: Nissan Maxima gelekt »

Lees Interacties

Reacties

  1. M_aarten zegt

    18 maart 2008 om 14:07

    dat lijkt wel airride

    Login om te reageren
  2. Statlert. zegt

    18 maart 2008 om 14:08

    Hehehe als je daarin rijd ben je niet bepaald zo arm als Job hehe

    Login om te reageren
  3. Wollie zegt

    18 maart 2008 om 14:09

    Zie hier hoe tuning helemaal fout kan aflopen…

    Login om te reageren
  4. Alec zegt

    18 maart 2008 om 14:10

    Het camber komt doordat de vering gewoon absurd is verlaagd en niets aan de verdere ophanging is gedaan… best fout eigenlijk.

    Oftewel, dit is weer een prutstuner….

    Login om te reageren
  5. the bugcollector zegt

    18 maart 2008 om 14:10

    Shit, mijn broek is ineens te klein.
    Wat een vet ding, jammer van die camber en velgen, dat maakt het toch weer net te ordi.
    Maar voor de rest, jummie.

    Login om te reageren
  6. RIck zegt

    18 maart 2008 om 14:10

    met zo’m lage bak ben je hier in NL niet aan het goede adres :p

    Login om te reageren
  7. Yuri zegt

    18 maart 2008 om 14:10

    Als hij minder verlaagd was zou hij volgens mij best aardig uitzien.

    Login om te reageren
  8. marnik zegt

    18 maart 2008 om 14:13

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  9. viespeuk zegt

    18 maart 2008 om 14:16

    Ik snap dit nooit zo goed! Als je in die klasse kan en wilt rijden en je koopt een Lexus, één zeer ingetogen onopvallende auto, dan ga je die toch niet zo zitten verkrachten? Als je de PIMP wil uithangen kan je toch beter een Mercedes S-klasse kopen, hoef je niks meer aan te doen!…

    Login om te reageren
  10. Citrofiel zegt

    18 maart 2008 om 14:16

    Inderdaad geen opoe-auto meer. Hij is nu te laag, dat kunnen de ouwetjes niet meer aan qua in- en uitstap. Nu is het dus een veel te lage opoe-auto. Wat moet je er dan nog mee?!

    Login om te reageren
  11. astondriverinspe zegt

    18 maart 2008 om 14:18

    Net wat Yuri zegt, als je die verlaging wegdenkt is het echt een nette bodykit! Zou het zeker wel ambiëren als ik een Lexus in mijn bezit had!

    Login om te reageren
  12. RenJie zegt

    18 maart 2008 om 14:20

    ah bah :P waarom is de achterkant nou zo ingezakt.. :S Dat je een stuk van het wiel niet meer ziet is echt lelijk :|

    Login om te reageren
  13. Jhn zegt

    18 maart 2008 om 14:21

    Dikke set zo’n slee nou nog de motor van een S 65 AMG erin en hij mag met een strik erom bij me afgeleverd worden al da hybride gedoe bij die auto’s volgens mij zijn er maatregelen te nemen die wel wat meer zode aan de dijk zetten. Als het allemaal al helpt da geneuzel.

    Login om te reageren
  14. RenJie zegt

    18 maart 2008 om 14:33

    @Jhn

    nou dan neem je toch een S65 AMG? :|

    Login om te reageren
  15. kees-jan zegt

    18 maart 2008 om 14:35

    neeeeeee niet bij een lexus ls veel te laag trouwens

    Login om te reageren
  16. Racer X zegt

    18 maart 2008 om 14:37

    De standaard versie is al niet moeder’s mooiste, maar dit is al helemaal niet meer om aan te zien. Gadverdamme.

    Login om te reageren
  17. XytraS zegt

    18 maart 2008 om 14:41

    Niet slecht, hoewel de verlaging totaal onpraktisch is en de velgen nog net iets te bling-bling.
    Op een Lexus wil ik een klassevolle tuning en geen tupperwarebak zoals de 1ste de beste 2dehandsbeemer…

    Login om te reageren
  18. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    18 maart 2008 om 14:42

    Ik kwam de standaard versie laats voor het eerst tegen in het wild, en ik moet zeggen: heel erg mooi!

    Ingetogen auto, ik moest echt even 2 keer kijken wat het was, maar de klasse straalt er zeker af.

    Dat alles is hiermee teniet gedaan!
    SUKKELS!!!

    Login om te reageren
  19. K-Kalkan zegt

    18 maart 2008 om 14:49

    Ik vind hem opzich wel leuk :)
    trouwens… hallo.. de auto is al snel genoeg met deze motor/hydribe weet niet of je wel nog meer wilt aangezien je toch neit hard kan vanwege de drempels ;)
    maar iets hoger zou fijn zijn :D

    Login om te reageren
  20. 9000cse zegt

    18 maart 2008 om 14:52

    Deze vorm van tunen betekent maar één ding: Forse waardevermindering!

    Login om te reageren
  21. Damoklets zegt

    18 maart 2008 om 14:53

    Ik ben uberhaubt al geen liefhebber van dit soort petjes-volk-tunerts maar nou heb ik een vraagje aan hen die dit serieus mooi durven te noemen;

    Voor- en achterzijde zijn niet my cup-of-tea maar ik kan me nog indenken wat sommigen hier ‘mooi’ aan vinden.
    Maar die zijkant… Kijk dat je als Tunert ervoor kiest om de 3 luchtgaten van een Maserati Quatroporte schaamteloos te jatten en die diagonaal onder elkaar te plaatsen achter het voorwiel…c’est ca. En dat je een lukraak een chroomstrip buiten op de dorpel lijmt…nouja okay vooruit.

    Nee dan die sideskirts!! Nou vraag ik de liefhebbers;
    Wat kan er in hemelsnaam zo mooi zijn aan sideskirts waarin gaten zitten die kwa vorm nergens in de auto terug te vinden zijn. En als zo op die plek en met die volkomen willekeurige vorm nou nog een functie zouden bekleden….maar zelfs die is er absoluut niet!

    Hoe kun je dit mooi vinden? Kan iemand dat onderbouwen zodat ik er enigszins begrip voor op kan brengen?

    (En dan geen onderbouwing van; “Ja, het staat toch sportief…” of “Gewoon smaak, je vind het mooi of niet…”)

    Login om te reageren
  22. babbaloerie zegt

    18 maart 2008 om 14:53

    De auto ligt op de grond en de wielen staan scheef.

    Het lijkt net of er een olifant op is gaan zitten.

    Login om te reageren
  23. K-Kalkan zegt

    18 maart 2008 om 14:57

    @ Damoklets; kijk het is toch hetzelfde als het volgende:
    een bmw-liefhebber die in een 5-serie rijdt en ziet een Peugeot naast hem staan.. hij is gewoon een BMW-liefhebber en vind de Peugeot honds- en hondslelijk!
    en ook andersom ;)

    en trouwens.. jatten is gewoon onzin.. want dan kan je van elke auto wel bedenken dat iets van iets is gejat (volg je me nog :P ?)
    maar smaken verschillen gelukkig ;)

    Login om te reageren
  24. TimMR2 zegt

    18 maart 2008 om 14:57

    TE erg verlaagd en lelijke koplampen, wel mooie velgen alleen beetje drugsdealerachtig op deze auto :p erg jammer vaak worden auto’s uit dit segment er niet beter van als ze getuned worden

    Login om te reageren
  25. Citrofiel zegt

    18 maart 2008 om 15:03

    LOL! @ Babbaloerie. :D Je zegt wat iedereen denkt. ;)

    Login om te reageren
  26. RenJie zegt

    18 maart 2008 om 15:09

    @Svenska Aeroplan AB

    wat sukkels? jij geeft je mening over een auto die je in standaardvorm gezien hebt, niet waar een olifant is op gaan zitten.(uitspraak: Babbaloerie)

    Login om te reageren
  27. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    18 maart 2008 om 15:12

    EVEN DUIDELIJK:

    ‘SUKKELS’ WAS AAN JOB ‘DESIGN’ GERICHT…

    Dus relaxxxxxxxxxx

    Login om te reageren
  28. Damoklets zegt

    18 maart 2008 om 15:12

    @K-Kalkan:

    Inderdaad smaken verschillen. Gelukkig maar, anders zou het een saai zooitje worden en wij een andere blog moeten zoeken om ons enthousiasme te delen.

    Maar je hebt natuurlijk jatten en jatten. Dat er in de meeste auto’s wel stijlelementen van een ander merk te vinden zijn is tamelijk onvermijdelijk, maar ze geven er gelukkig nog een eigen draai aan. (behalve de chinezen)

    Maar die luchthappers zijn zo bij maserati van het schap getrokken en zonder enige eigen inbreng schaamteloos erop geplakt. Net zoals al die wannabe BMW-M figuren die zon M3 of M5 luchthapper in hun voorschermen doen. Dat moet je toch niet willen…
    Je geeft hiermee de indruk aan duizende andere autoliefhebbers:
    “Ik hou van mijn auto en auto’s in het algemeen maar ik heb te weinig persoonlijkheid, karakter en creativiteit om zelf wat te bedenken…”

    Ik zie het echt als een zwaktebod, net als de luchthappers in de sideskirts.
    Dan kun je net zo goed ook even een paar van ‘stoer’ racegaas voorziene luchthappers bovenop je achterklep plakken en nog een paar met volkomen andere vormen luchthappers in je C-stijl integreren…lekker sportief toch? ;)

    Login om te reageren
  29. Coen zegt

    18 maart 2008 om 15:21

    Mooie achterkant… de rest valt erg zwaar tegen… vooral die “lucht gaten”aan de zijkant.. die zijn echt overbodig !

    Login om te reageren
  30. geenappie zegt

    18 maart 2008 om 15:29

    het lijkt net of hij achter door zijn veren is gezakt. net iets te. verder ziet het strak uit muv al die onnodige luchthappers.

    Login om te reageren
  31. K-Kalkan zegt

    18 maart 2008 om 15:53

    @ Damoklets; je hebt er gelijk in ;)
    naja alsnog, het zou idd wel anders gemogen maarja, als je met je Lexus daarnaatoe gaat, neem je die luchthappertjes gewoon niet :D
    en je verlaagt hem neit zo erg… en klaar is je auto ;)

    Login om te reageren
  32. RenJie zegt

    18 maart 2008 om 15:57

    @Svenska Aeroplan AB

    excuse me :P i gotta read better next time ;)

    Login om te reageren
  33. RenJie zegt

    18 maart 2008 om 15:57

    i’m gonna moet dat zijn.. sorry daarvoor :)

    Login om te reageren
  34. bmw zegt

    18 maart 2008 om 15:59

    Weer een voorbeeld van: “ik wil speciaal zijn, ik heb ook wel wat geld, maar absoluut geen stijl.” Ik rijd nog liever in een Dacia Logan dan in deze archilelijke johnny-bak.

    Login om te reageren
  35. jdm zegt

    18 maart 2008 om 16:08

    Prachtig!
    VIP styling op die dikke/grote japanese wagens is prachtig, standaard is een Ls al een prachtbak, nu nog mooier!

    Maja mensen hier beginnen gelijk weer over petjes, LOL!
    Of de mensen die er geen verstand van hebben; VIP style is hard, sjonnie/tupperware niet, meeste sjonnies net zoals de mensen hier kunnen niet eens zo’n wagen kopen, dus :’)

    Login om te reageren
  36. Frank zegt

    18 maart 2008 om 16:09

    Wat jij een brute “stance” noemt komt bij mij over of deze jap met 50 km per uur over te hoge stoep is geramd… Een auto met x-benen, hoe kom je er op (af)

    Login om te reageren
  37. Sven zegt

    18 maart 2008 om 16:17

    Mooie bodykit, wielen vind ik wat minder (alhoewel de maat em goed staat), en die verlaging is echt absurd, net als die negatieve “camber”. Zonder camber en minder absurd verlaagd met mooie wielen zou ik em wel willen hebben. Maar dan niet die groene rakker hybride versie…

    Login om te reageren
  38. smeck zegt

    18 maart 2008 om 16:34

    dit vind ik nou goed gelukt VIP style tuning :D

    Login om te reageren
  39. jdm zegt

    18 maart 2008 om 16:36

    Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, maar de meeste hier vinden dit niks, maar dat zijn ook de onorginele EDM autoliefhebbers, vind je het gek dat je dan niet van lage VIP gestylde auto’s houd en gelijk maar over tupperware kan beginnen alleen bij het word tuning.

    Login om te reageren
  40. Damoklets zegt

    18 maart 2008 om 16:46

    @JDM:

    Tuning kan best heel mooi zijn! :D
    Maar dan moeten de mensen die over de vormgeving hiervan gaan wel een hoger IQ hebben dan Bonny Sintclair…tja en als ik als roemloos amateuristisch ontwerpertje deze jongens al leerzame tikken over de vingers kan geven….

    En VIP-styling…Very Important Person Styling….daar krijg ik toch een heel ander beeld bij dan bij dit soort kleuterschool vormgevingsniveau…. :)

    Login om te reageren
  41. Damoklets zegt

    18 maart 2008 om 16:48

    En over pijn lijden en mooi zijn heb je wel een puntje…maar pijn lijden om er vervolgens lelijker op te worden is mij toch echt een brug te ver ;)

    Login om te reageren
  42. speedlimit zegt

    18 maart 2008 om 16:54

    Ziet er optisch wel zeer netjes uit alleen had ie van mij niet zo ver verlaagd hoeven te worden.

    Login om te reageren
  43. smoke zegt

    18 maart 2008 om 16:56

    @Damoklets

    Dat zijn Marijke Helwegen en Jenna Jameson toch echt niet met je eens…

    Login om te reageren
  44. ML320cdi zegt

    18 maart 2008 om 16:56

    haha waarom zo laag, dit ziet er toch niet uit

    Login om te reageren
  45. jdm zegt

    18 maart 2008 om 17:01

    @Damoklets, Tuning is zeker mooi, dikke single turbo erop, ander uitlaatsysteem, oh bedoelde je Styling?
    Kleuterschoolstyling dat zijn jouw woorden, als jij het zo goed kan ontwerp en produceer zelf maar bodykits dan =’)

    Login om te reageren
  46. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    18 maart 2008 om 17:07

    Categorie D-O-DOUBLE-G!
    LOL

    Login om te reageren
  47. Sjaaky zegt

    18 maart 2008 om 17:08

    Gadverdikki wat lelijk! Hoe wel van een beetje extra tunning, meeste extreme Beamers en Cedecen die hier langs komen die iedereen lelijk vindt vind ik vaak nog wel mooi. Maar dit is echt een gedrocht!

    Keihard over drempels hiermee!!!

    Login om te reageren
  48. Damoklets zegt

    18 maart 2008 om 17:09

    @Sir Smokalot

    Misschien moeten we die twee pareltjes van de plastische chirurgie eens een goeie optische tuner adviseren…al vrees ik dat deze sadomasogistische hobbyprojecten ‘beyond repair’ zijn.. :D

    Login om te reageren
  49. Damoklets zegt

    18 maart 2008 om 17:25

    @jdm

    Oh, sorry. Ik was even vergeten dat mijn vakjargon geenszins aansluit bij jou buitengewoon intellectuele tunertaal. Mijn welgemeende excuses.

    Ik heb het niet gehad over produceren echter, al heb ik waarschijnlijk genoeg kennis over kunststof en productietechnieken om het te kunnen. Maar dat terzijde.

    Tja, misschien had ik beter andere woorden kunnen gebruiken voor ‘kleuterschoolstyling’…..ehm….”volkomen-willekeurig-gekozen-scooterscheurende-puberstyling”. Dekt de lading ook wel denk ik. ;)

    Maar misschien heb je wel gelijk, aangezien het gros van de reacties hier het ook een buitengewoon gebalanceerd prachtig staaltje styling vinden…toch? Of hebben zij opeens allemaal geen eigen mening…? ;)

    Login om te reageren
  50. Roadronner zegt

    18 maart 2008 om 17:28

    Ik vind het een brute kar, als ie op normale wielen zou staan. Bovendien mag de onderste lip van de voorspoiler af, en dan issie helemaal goed!

    Vette kar!

    Login om te reageren
  51. Alex zegt

    18 maart 2008 om 17:37

    leuke wagen voor hier in de wijk, als ik 100 meter rij liggen de bumpers en sideskirts eronder uit :P

    Login om te reageren
  52. Marc zegt

    18 maart 2008 om 17:48

    Zeer mooie auto, alleen een beetje erg laag

    Login om te reageren
  53. Herke zegt

    18 maart 2008 om 17:54

    -edit: probeer ’t nog eens in het Nederlands-

    Login om te reageren
  54. Rick zegt

    18 maart 2008 om 17:59

    Airride is geen goede smaak voor de LS600 maar wel een milieu vriendelijke pooier bak ;)

    Login om te reageren
  55. 2bar0fB00st zegt

    18 maart 2008 om 18:25

    idd zoals Maarten al zei Air-Ride ipv traditionele veerpoten en natuurlijk excl. dat gadget voor 2.5k. Lijkt me toch ook mislijdend

    Login om te reageren
  56. Willem zegt

    18 maart 2008 om 18:38

    fantatisch, wat een pracht ding, ik vind het echt wel iets hebben. Zeker de voorkant, zo mooi naar onder getrokken. ;)

    Login om te reageren
  57. Ben zegt

    18 maart 2008 om 18:40

    Mooi! De velgen zijn wel ietsje té, meer iets voor onder een opgefokte Honda CRX.

    Login om te reageren
  58. odd_one zegt

    18 maart 2008 om 18:41

    wat een zalige uitlaten toch op die LS! Vind hem wel wat verkracht door die zware -camber, en véél te lage skirts. Voor de rest een supervette kar waar er onder de motorkap niet veel aan gesleuteld moet worden. Er zit immers al een vette 5liter V8 in , én een elektrische motor.. Wat moet een mens nog meer hebben?

    Login om te reageren
  59. SyriX zegt

    18 maart 2008 om 18:42

    hoe verneuk je een lexus les 1. :)

    Login om te reageren
  60. superman zegt

    18 maart 2008 om 19:21

    grotere wielen (ja nog groter ja) en de auto een stuk hoger, verder best strak gedaan. ’t blijft japans he…

    Login om te reageren
  61. Wizzy zegt

    18 maart 2008 om 19:45

    ik vind’m prachtig!
    ligt goe plat

    Login om te reageren
  62. wally zegt

    18 maart 2008 om 22:19

    iets te laag wat mij betrft.
    maar verder is ie PRACHTIG!

    Login om te reageren
  63. Wazige Willy zegt

    19 maart 2008 om 10:57

    Een vraag aan alle.

    Wat is de/het camber?

    Login om te reageren
  64. benny zegt

    19 maart 2008 om 11:43

    ik moet toegeven hij is wel wat laag maar ondanks dat ziet hij er toch best strak uit, maar er zitten veel details van andere autos bij kijk maar is goed naar de maserati grand turismo, dan zie je al een paar overeenkomsten, en ik kan er zo nog wat opnoemen.
    maar verder ziet hij er toch best mooi uit

    Login om te reageren
  65. TimMR2 zegt

    19 maart 2008 om 12:46

    @Wazige Willy:

    Camber is de stand van de wielen, zoals bij deze auto dus erg naar binnen.

    Login om te reageren
  66. kj zegt

    19 maart 2008 om 13:32

    hij zit er best gelikt uit, maar goed wat als je een verkeersdrempel tegenkomt?:P
    als je per se zo laag wilt rijden en je hebt geld koop dan een supercar zoals een murcielago;)

    conclusie: verkrachting van de auto, rij de originele….

    Login om te reageren
  67. Jesper zegt

    19 maart 2008 om 15:13

    You have GOT to be kidding me, right?… RIGHT?!?

    Login om te reageren
  68. Jesper zegt

    19 maart 2008 om 15:13

    You have GOT to be kidding me, right?… RIGHT?!?

    Login om te reageren
  69. michiel zegt

    19 maart 2008 om 16:41

    fucking leype auto. vooral mooie voorkant en achterkant.
    alleen jammer dat die te laag is en die velgen er niet bij passen:(

    Login om te reageren
  70. golfgti zegt

    19 maart 2008 om 20:49

    Wat een supervette bak, ik hou zelf al van verlaagde wagens, maar dit is tog wel een winnaar in mijn ogen en dat zonder airride. Zou wel makkelijk zijn als in nederland niet van die klote drempels lagen.

    Login om te reageren
  71. Wazige Willy zegt

    20 maart 2008 om 14:06

    @ TimMR2

    Bedankt gast.

    Login om te reageren
  72. tom zegt

    20 maart 2008 om 16:23

    wat heb je er aaan die lexus je kan geen eens over de trempel
    het is geen sport wagen

    Login om te reageren
  73. ARJ.EXE zegt

    20 maart 2008 om 21:57

    Ik vind het model toch echt een rip-off. een combinatie BMW7 en Mercedes. Maar ja, beter goed gejat dan slecht bedacht. On-topic: Een beetje verlagen is altijd mooi…maar je kunt ook overdrijven…

    Login om te reageren
  74. ik weet het beter zegt

    21 maart 2008 om 09:45

    oke oke hij staat te laag ben ik met jullie eens maar voor de rest is het toch een prachtauto
    ik zou niet weten wat hier mis mee is het is zeker geen sjonnie bak die zien er toch heel anders uit

    Login om te reageren
  75. Vladje zegt

    22 maart 2008 om 11:35

    Het is gewoon een ‘DUB’ style wagen (in mijn ogen toch). Ik bedoel,zulke wagens zie je toch nooit op straat rijden (misschien in Amerika ofzo) maar deze is dus echt voor de show gemaakt. Ik vind hem zeer mooi hoor,maar op straat rijden ermee (vooral zo laag en op 22″) is toch nogal niet logisch als je goed nadenkt

    Login om te reageren
  76. Armando zegt

    22 maart 2008 om 14:59

    Fexy L E X…..;)

    Login om te reageren
  77. Lexus Lover.. zegt

    22 maart 2008 om 16:11

    Echt een vette bak.. Iedereen die negatief commentaar geeft is gewoon jaloers..

    Login om te reageren
  78. mark zegt

    22 maart 2008 om 16:48

    Haha, straks heb je net ff zo’n auto gekocht voor ruim €170.000, blijkt ie niet over de drempel in de straat te kunnen. Hopelijk is het dan een doodlopende straat. Haha

    Login om te reageren
  79. Richard zegt

    23 maart 2008 om 15:15

    Super super superrrr

    Geen geld voor zonnn auto dan hou je jaloers bek dicht kop gewoon een fiets of droom maar lekker verder. LEXUS blijft gewoon de best auto van de werld.

    Login om te reageren
  80. maurice zegt

    25 maart 2008 om 20:31

    echt leuk die commentaren, vooral die pannekoeken die over de koplampen beginnen en dat de achterkant zo lelijk is, daar is amper wat aan gedaan die zijn gewoon standaard, vooral voor die koplampen heb ik m ook besteld (alleen in t wit dan) denk niet dat ik die kit bestel en voor 2500 zou je er ook vast niet zijn, maar misschien toch een paar andere velgjes eronder

    Login om te reageren
  81. dj zegt

    25 maart 2008 om 20:33

    en dan die gasten die dat achterhaalde commentaar geven dat t op een bmw of mercedes zou lijken..
    mochten ze wilen, vooral die achterhaalde 7 serie, en technisch zijn die japanners veel verder vooruit tegenwoordig. (en in ieder geval niet zo ordinair)

    Login om te reageren
  82. Rens zegt

    25 maart 2008 om 20:48

    Gvd man want een Auto, Als je ’s ochtends naar de oprijlaan kijkt krijg je spontaan een Smile van die auto :D

    Login om te reageren
  83. Rens zegt

    25 maart 2008 om 20:51

    maar de ophaning moet toch echt wel iets hoger hoor :(, dat is het enigste min puntje ;)

    Login om te reageren
  84. mieke zegt

    31 maart 2008 om 00:10

    mensen opgeled dit is geen auto meer maar een ”bolide” wat een uitstraling zeg in een woord ..klasse.. lexus:ga zo door hier word iedereen echt vrolijk van. waauw……

    Login om te reageren
  85. droppie zegt

    26 juni 2008 om 20:29

    De carosserie over de wielen heen zag je alleen bij de citroen cx

    Login om te reageren
  86. nice! zegt

    31 augustus 2008 om 15:32

    hij is wel laag maar wel mooi:P

    Login om te reageren
  87. Ja zegt

    24 oktober 2008 om 22:44

    Lexus betekent stijl & klasse mooie zware auto dikke motor comfort enz.
    Deze tuning kan gewoon niet zo een auto moet origineel blijven, misschien over enkele jaren??

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North