• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Luister naar de Aston Martin CC100

Auteur: ricardo, gepost 27 mei 2013 om 14:13 – 24 Reacties

Aston Martin CC100 op Villa d


Geen paniek, seismografen in Noord-Italië. Die trillingen zijn slechts afkomstig van de glorieuze V12 in het vooronder van de Aston Martin CC100. Oh, en hij klinkt als een popcornmachine.

Aston Martin viert dat het 100 kaarsen mag uitblazen en trakteerde zichzelf op een eerbetoon aan de DBRR uit 1959. Een voorruitloos kanon dat 1200 kg weegt en gebouwd is rondom een carbonfiber monocoque. Op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este was hij te bewonderen, en liet zich duidelijk horen. Plofjes!

De livefoto’s van het apparaat check je HIERO.


Ook interessant!

  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af
  • Aston Martin Vantage grille
    Aston Martin Vantage grille issue opgelost

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, Autoshows, cc100, concept, sound, Video, villa-este, villa-este-2013

Vorig bericht: « Poes overleeft twee weken onder motorkap [video]
Volgend bericht: Showsteler: Alfa Romeo Disco Volante »

Lees Interacties

Reacties

  1. v12biturbo zegt

    27 mei 2013 om 14:16

    Lekker gebrul maar de auto zelf ziet er een beetje uit als een mislukte stirling moss.

    Login om te reageren
  2. motoragent zegt

    27 mei 2013 om 14:25

    Een auto zonder dak, ruiten of fatsoenlijke deuren, en nota bene vrijwel geheel opgebouwd is uit carbon fiber, én toch 1200 kilo weegt… hoe krijgen ze dat voor elkaar dan?

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      27 mei 2013 om 14:39

      @motoragent: Wellicht het verstijven van het chassis? Gezien er geen dak is?

      Ik weet ut nie..

      Login om te reageren
      • motoragent zegt

        27 mei 2013 om 14:47

        @kaasboerin: Een carbon fiber monocoque is van zichzelf (indien goed ontworpen natuurlijk) eigenlijk al sterk en stijf genoeg om het zonder dak af te kunnen. En mocht dat niet zo zijn dan praat je maar over enkele kilo’s om het te verstevigen.

        Login om te reageren
      • Hupke zegt

        27 mei 2013 om 21:49

        @kaasboerin:

        Zal niet nodig zijn, een speedster is zowat de stijfste body-vorm die je kan maken. De middentunnel daarbij kan heel hoog worden gemaakt wat veel stijfheid toelaat.

        De veel te zware motor en aandrijflijn zal er wel voor iets tussen zitten vermoed ik.

        Login om te reageren
        • kaasboerin zegt

          28 mei 2013 om 07:44

          @Hupke: thenx.

          Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      27 mei 2013 om 14:43

      @motoragent: Ik vind het ook aan de zware kant. Prestaties zijn ook niet bijzonder opvallend.

      Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      27 mei 2013 om 15:06

      Blijf het een lelijk ding vinden. Brult heel aardig. Maar dat doen alle AM’s.

      Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      27 mei 2013 om 16:42

      @motoragent: hoeveel weegt een 6 liter V12?

      Login om te reageren
  3. rodger zegt

    27 mei 2013 om 14:26

    Snap de lol van die open wagens zonder voorruit nooit zo goed, voor je het weet heb je een wesp te pakken die even met 240km/h je huig aantikt.

    Login om te reageren
    • keesje1987 zegt

      27 mei 2013 om 14:29

      @rodger: met zo’n snelheid komt hij er via je nek weer uit…

      Login om te reageren
  4. rotarypowah zegt

    27 mei 2013 om 14:27

    Hij had ‘m best wel even stationair mogen laten draaien. Een stationair draaiende V12 waarbij je bijna elke arbeidsslag door de uitlaat hoort galmen, geweldig!

    Login om te reageren
  5. keesje1987 zegt

    27 mei 2013 om 14:28

    Zo dan, wat klinkt dat geniaal. Net zo mooi als dat-ie er uit ziet

    Login om te reageren
  6. meneer zegt

    27 mei 2013 om 14:45

    Platgedrukte ferrari van achter

    Login om te reageren
  7. MLTB zegt

    27 mei 2013 om 15:28

    Hoor dat ding lekker gorgelen en proesten :D

    Dik!

    En ik maar denken dat alleen een E60 V10 of een Carrera GT geil konden klinken..

    Login om te reageren
    • jweelden zegt

      27 mei 2013 om 16:50

      @MLTB: wat dacht je van de LFA?

      Login om te reageren
  8. norge zegt

    27 mei 2013 om 15:32

    Zal het goed doen als Hot wheels modelletje…

    Login om te reageren
  9. a3aan zegt

    27 mei 2013 om 15:42

    Dikke car porno!

    Login om te reageren
  10. ster74 zegt

    27 mei 2013 om 16:02

    Gat verdomme!!! Wat een gebrulll?!!! Dit is pas geluid die een sportauto moet hebben…

    Login om te reageren
  11. lemans96 zegt

    27 mei 2013 om 18:20

    Wat een hemels mooi ding is dit toch. De sound is natuurlijk fantastisch en al dat carbonfibre maakt ‘m tot een echt automobiel snoepje.

    Login om te reageren
  12. hanzel zegt

    27 mei 2013 om 21:16

    Twijfelt tussen het gebrul van deze AM of de Aventador mmmmmm keuzes moeilijk, ik ben eigenlijk best wel verslingerd aan de AM, maar een lekkere brul van een Aventador is ook niet te versmaden.
    Hoorde van de week een Jaguar v12 voorbij komen ook horny hoor, en die dikke open v8 uit die Mustang was ook heeeeel lekker om te horen.
    Eigenlijk zijn er best wel veel lekker uitlaat geluiden een oude diesel deutz is ook lekker om te horen, lekker om bij in slaap te vallen.

    Login om te reageren
    • lemans96 zegt

      27 mei 2013 om 23:47

      @hanzel: Dan kun jij deze ook vast wel waarderen:

      http://www.youtube.com/watch?v=q_0xifuTqVA

      Slaap lekker. ;-)

      Login om te reageren
      • hanzel zegt

        28 mei 2013 om 09:48

        @lemans96:
        JA had ik al eens gezien maar geweldig zo’n ouwe bak.
        Heb je deze al eens gezien :

        http://www.youtube.com/watch?v=xMa3_tT5mKA

        Dit is echt smullen wat een genot om te kijken 8 minuten lang

        Login om te reageren
  13. Hupke zegt

    27 mei 2013 om 21:51

    Veel, veel, veel te zwaar. Een 6 in lijn was meer dan genoeg geweest voor dit bakje. Dan was het misschien een scheurijzer geweest. Dit geval mogen ze houden. De looks zijn er wel maar onderhuids trekt het sowieso op niets.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North