• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Man bouwt eigen Formule 1-auto voor 25 mille

Auteur: MrBrown, gepost 13 juni 2013 om 19:18 – 54 Reacties

Afbeelding Man bouwt eigen Formule 1-auto voor 25 milleAfbeelding Man bouwt eigen Formule 1-auto voor 25 milleAfbeelding Man bouwt eigen Formule 1-auto voor 25 milleAfbeelding Man bouwt eigen Formule 1-auto voor 25 milleAfbeelding Man bouwt eigen Formule 1-auto voor 25 milleAfbeelding Man bouwt eigen Formule 1-auto voor 25 milleAfbeelding Man bouwt eigen Formule 1-auto voor 25 milleAfbeelding Man bouwt eigen Formule 1-auto voor 25 mille

F1 replica
Een man uit Bosnië heeft z’n eigen Formule 1-auto gebouwd. Omdat hij het geld niet had om er één te kopen, besloot hij zelf maar aan de slag te gaan. Waarom ook niet? Duizenden uren later en 25.000 euro lichter mag het resultaat er zeker zijn.

Niet zomaar een project voor de zaterdagmiddag. Miso Kuzmanovic heeft er iets meer tijd in zitten. Hij bouwde zijn rode F1-auto namelijk helemaal zelf. Geen kitkar maar vanaf de grond af zelf ontworpen. En dat is best knap!

De 1280 kilogram zware replica is zes meter lang en heeft een tweeliter benzineblok achterin liggen. Anders dan dat je aan de kleur van de auto zou vermoeden, komt de motor en versnellingsbak van Mercedes vandaan. Heel hard gaat het allemaal niet. Het gevaarte heeft 150 pk en bij 185 km/h is de koek op. Geen punt natuurlijk, want beleving en bekijks zal er ongetwijfeld zijn. Wat een bruut ding!

Kopen? Helaas, de man doet hem ondanks biedingen over de 60.000 euro niet weg. Gelijk heeft ie. (via: klix.ba)

Ook interessant!

  • FIA hint naar Formule 1 auto's op waterstof
    FIA hint naar Formule 1 auto's op waterstof
  • F1 2022
    BREEK: De Formule 1 auto voor 2022 is officieel
  • Video: auto rijdt man omver bij tankstation
  • Formule 1 Verstappen
    Koop een echte Formule 1 auto van Verstappen

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

Formule 1, replica, rood

Vorig bericht: « Amerikaanse agenten willen je sms’jes doorlezen
Volgend bericht: Kijk hoe de kit auto’s van Kim Dotcom steelt »

Lees Interacties

Reacties

  1. sirmustang zegt

    13 juni 2013 om 19:20

    Hier heb ik meer respect voor dan voor die mensen die een net-niet-Ferrari Enzo gaan maken

    Login om te reageren
  2. gerard1710 zegt

    13 juni 2013 om 19:23

    Rijdt vast en zeker heel fijn zo met je stuur op drie uur rechtdoor rijden…

    Login om te reageren
    • MJB zegt

      13 juni 2013 om 19:32

      @gerard1710: Nascar stuurinrichting?

      Login om te reageren
    • pjp911 zegt

      13 juni 2013 om 19:33

      @gerard1710: Dacht ik ook al op foto 8. Dat komt niet goed…

      Login om te reageren
    • stefan_ijff zegt

      13 juni 2013 om 19:39

      @gerard1710: schoonheidsfoutjes ;)

      Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      13 juni 2013 om 21:04

      @gerard1710:

      Het stuur zit sowieso gigantisch uit het lood, als je naar de headerfoto kijkt.

      Login om te reageren
  3. heidi zegt

    13 juni 2013 om 19:42

    Dochter-bouwt-pennenbak-voor-vaderdag-voor-papa-voor-€1,00.

    Login om te reageren
  4. imba zegt

    13 juni 2013 om 19:43

    1280kg? Serieus man. Eerder Formule fail.

    Login om te reageren
    • heidi zegt

      13 juni 2013 om 19:45

      @imba:

      Daarom one-of-a-kind.

      Login om te reageren
    • Frankypanky zegt

      13 juni 2013 om 21:29

      @imba: Tuurlijk, jij bouwt er zelf wel eentje van een kilo of 600? Meneer de ingenieur…pffff!
      Als je al niet [wil] snappen waarom een echte F1 een massa van amper 600 kilo heeft.

      Login om te reageren
      • imba zegt

        14 juni 2013 om 00:14

        @FrankypankyV8: Je maakt jezelf belachelijk met je reactie. 1300kg aan staal is lachwekkend hoe je het ook bekijkt. Elke huis, tuin en keuken beunhaas zal makkelijk oa dmv aluminium (wat deze gast blijkbaar vreemd is) onder de 800-900kg uitkomen. En daar hoe je echt geen ”ingenieur” voor te zijn. Ik zou me niet verbazen als deze Bosniër op jouw verstand niveau zou zitten, aangezien jij zelf denkt dat dit sleutelwonder het goed voor elkaar heeft.

        Login om te reageren
        • bakkertje10 zegt

          14 juni 2013 om 01:03

          @imba: nou doe maar even na dan maat, spreken we je over een aantal jaar en €25K wel weer ;)

          Login om te reageren
          • imba zegt

            14 juni 2013 om 01:14

            @bakkertje10: De appel valt niet ver van de boom…als je een broer van Franky zou zijn…

            Login om te reageren
        • Frankypanky zegt

          14 juni 2013 om 02:11

          @imba: Over ‘jezelf belachelijk maken’ gesproken…Vast niet eraan gedacht dat staal in Bosnië wat makkelijker en goedkoper te verkrijgen is, dan aluminium?

          Je zou er beter aan doen, om niet meer zo hoog van de toren te blazen. Natuurlijk is dat ding megazwaar, want die man heeft het bouwen van zo’n kar niet eerder gedaan!

          Bovendien had een visie voor ogen en jij komt dus even dom lullen, dat hij koste wat kost zo dicht mogelijk bij het origineel zou moeten zitten?

          Dat jij nog leeft, man! Bijna te dom om adem te halen,,,Jeez!

          Login om te reageren
          • imba zegt

            14 juni 2013 om 03:30

            @FrankypankyV8: ”koste wat kost zo dicht mogelijk bij het origineel” Dat zijn jouw woorden, niet de mijne. En wat dat aluminium betreft, en dat hij nog nooit eerder zoiets gebouwd heeft is geen excuus. Ook niet qua kosten. Hij heeft er simpelweg niet bij stil gestaan dat z’n F1 project zo licht mogelijk moet zijn wil het enig nut hebben en om zijn kosten en geinvesteerde tijd enigszins te rechtvaardigen.

            Hij had een visie voor ogen? Ja, waarschijnlijk wilde hij alleen een mobiel bouwen met een vaag F1 uiterlijk. Hij was dan beter afgeweest met een trapskelter met kartonnen omhulzing in een F1 vorm… Dan was hij met wat tientjes klaar geweest…

            Login om te reageren
            • Frankypanky zegt

              14 juni 2013 om 12:38

              @imba: Echt,

              Je kwekt als een kip zonder kop! Wel eens aluminium gelast? Ik heb meer dan vijf jaar las-ervaring, en ik kan het je vertellen dat je aluminium buizen of platen niet zomaar last.

              Daarbij woont meneer in Bosnië, waar hij volgens mij niet zomaar een paar aluminiumbuizen uit de schappen van de plaatselijke Gamma trekt!

              En vervolgens spreek je jezelf tegen; “Hij heeft er simpelweg niet bij stil gestaan dat z’n F1 project zo licht mogelijk moet zijn wil het enig nut hebben en om zijn kosten en geinvesteerde tijd enigszins te rechtvaardigen.”

              Waarom moet het zo licht mogelijk zijn?

              Wat een onzin! Kosten rechtvaardigen? Dan zou iedereen wel kunnen ophouden met zelfbouw en restauratie van [bepaalde] oude auto’s!

              Het gaat hier om een hobbyist die lol heeft in het bouwen, knoop dat nou eens in je oren! en het is zo ontzettend zwak om meteen te gaan huilen over IQ.

              Zeker als je zelf je niet al te intelligent toont [Ik zou me niet verbazen als deze Bosniër op jouw verstand niveau zou zitten]…

              Lees jij wel eens terug wat je typt? Want echt snugger kom je nu niet over!

              Login om te reageren
  5. alcantara zegt

    13 juni 2013 om 19:51

    Wat is hier precies F1 aan?
    Het is zelfs verre van formule 3, had hij voor 20K maar een S2000, 350Z oid gekocht dan had hij er nog rijplezier aan overgehouden. Degenen die hier 60k voor bieden zijn de arme man aan het trollen.

    Login om te reageren
  6. lowbird zegt

    13 juni 2013 om 19:52

    Wel knap. Maar eerlijk gezegd is het wel een verschrikkelijk bakbeest.

    Login om te reageren
  7. toyotafortuner zegt

    13 juni 2013 om 19:52

    Petje af voor meneer!

    Login om te reageren
  8. bosje zegt

    13 juni 2013 om 19:59

    Wat moet je hier nu van denken? Hij is lelijk, zwaar, niet snel en vrij duur. Voor 10-15k bouw je een Lotus 7 replica. Vele malen sneller en mooier.

    Login om te reageren
  9. guusboum zegt

    13 juni 2013 om 20:01

    25k voor een hoopje ellende?!

    Login om te reageren
  10. jolig zegt

    13 juni 2013 om 20:09

    Een zelf ontworpen replica, dat klinkt toch als een contradictio in terminis.

    Login om te reageren
  11. Lee-M3 zegt

    13 juni 2013 om 20:20

    Tsja, wat moet je hier nou van zeggen….. gelukkig heeft de beste man niet ‘Horny’ als achternaam.

    Login om te reageren
    • rickie2811 zegt

      13 juni 2013 om 20:29

      @Lee-M3: +1

      Login om te reageren
  12. kogando zegt

    13 juni 2013 om 20:27

    1280kg haha.. en dan op het circuit ingehaald worden door de eerste beste Opel Astra. Zet er dan op zijn minst een 400pk blok in ofzo.

    Login om te reageren
  13. ad1995 zegt

    13 juni 2013 om 20:37

    gelijk iedereen klagen dat ze het ‘beter’ kunnen, mensen hebben geen idee hoe de leefomstandigheden en financiële mogelijkheden zijn.
    petje af voor deze man dat het hem is gelukt!

    Login om te reageren
    • Frankypanky zegt

      13 juni 2013 om 21:30

      @ad1995:

      +1

      Login om te reageren
    • alcantara zegt

      13 juni 2013 om 22:04

      @ad1995: Als je 25k te besteden hebt aan een auto dan kun je er toch ook voor kiezen om gewoon een 2dehands sportief wagentje te kopen ipv zelf zo’n geval in elkaar te beunen?

      Login om te reageren
      • Frankypanky zegt

        13 juni 2013 om 22:36

        @alcantara: Die 25.000 is het bedrag dat die meneer gedurende bouw heeft besteed! Er is dus nooit sprake geweest van eventjes 25k op zak hebben en een F1-auto willen nabouwen.

        Zie ook het artikel, wat je dan wel moet lezen…

        Login om te reageren
      • bakkertje10 zegt

        14 juni 2013 om 01:05

        @alcantara: ja of misschien wil deze man niet zo’n simpel coupetje en wilt hij gewoon zn droom waarmaken, nou dat is m wel gelukt blijkbaar

        Login om te reageren
  14. Ikke_ferrari zegt

    13 juni 2013 om 20:38

    60k geboden… meteen van de hand doen dat ding, dichter bij de jackpot ga je niet meer komen in je leven… het geluk dat je een gek kan vinden die er 60.000 euro voor wil geven, damn!

    Login om te reageren
  15. carmasterr zegt

    13 juni 2013 om 21:04

    Zes meter is wel heel erg lang voor een formule bak.
    Zelfs al is het een two-seater.

    Login om te reageren
  16. reggie-boy_rood zegt

    13 juni 2013 om 21:11

    Wel dubbellucht ! Hahah

    Login om te reageren
  17. bofkont zegt

    13 juni 2013 om 21:22

    Damn wat een groot ding zeg, en idd vrij zwaar.
    Maar respect voor het vakmanschap en de liefhebberij.

    Login om te reageren
  18. Frankypanky zegt

    13 juni 2013 om 21:37

    Mensen die gaan blaten over wat die man met het geld had kunnen doen…Er is vast beetje bij beetje qua tijd en geld in zijn project gestopt.

    Dat staat ook in de tekst van @MrBrown…duizenden uren!

    En soms is het bouwen leuker, dan simpelweg een dikke 350Z of 911 kopen. RESPECT voor zijn doorzettingsvermogen.

    Voor dit soort leuke dingen heb ik net zo veel respect, als voor de mensen achter de Vencer Sarthe.

    En is het toeval dat je dit soort dingen vooral in MOE-landen of de UK ziet, i.t.t. Nederland? Ik heb het dan niet over een tuinschuur op een G-klasse chassis!!!

    Login om te reageren
  19. w0o0dy zegt

    13 juni 2013 om 22:23

    Behalve de kleur die je zou kunnen verwarren voor de kleur die de Scuderia Ferrari gebruikt heeft dit niets maar dan ook helemaal niets gemeen met een F1 auto… het is een soort van formule auto maar dan te zwaar en underpowered..

    Wel leuk dat de man zo’n coole hobby heeft.

    Login om te reageren
    • Frankypanky zegt

      13 juni 2013 om 22:40

      @w0o0dy:

      Idd. opvallend dat elke zelfbouw meteen associatie oplevert met Ferrari. Die Chinesen met hun versie hadden ook al een Ferrari nagebouwd…

      http://www.autoblog.nl/archive/2008/10/07/chinese-boeren-bouwen-f1-bolide-uit-afval

      Login om te reageren
  20. norge zegt

    13 juni 2013 om 22:58

    Leuk geprobeerd……

    Login om te reageren
  21. Hupke zegt

    13 juni 2013 om 23:32

    Dat ding is wel enorm zwaar uitgevallen. Mislukte poging als je het mij vraagt (niet dat die kerel het iets zal kunnen schelen wat wij ervan denken) zowel estetisch als technisch kan dit toch veel beter dan dat.

    Login om te reageren
  22. loekie125 zegt

    13 juni 2013 om 23:45

    Formule geen zul je bedoelen. Dit lijkt echt nergens naar. Waarom is ie om te beginnen 6! meter lang en zwaarder dan 1200kg? Zonde van de alle tijd en geld die er in gestopt is. Mag toch hopen dat hij zelf niet het idee heeft dat dit op een F1 (of welke andere formule auto dan ook) lijkt. Naja als ie er maar plezier van heeft zullen we maar zeggen. Denk dat ik het zelf wel beter gedaan had voor het geval dat iemand zich dat afvraagt….:)

    Login om te reageren
    • Frankypanky zegt

      14 juni 2013 om 02:15

      @loekie125:
      Nou? Wat let je om eraan te beginnen?

      Login om te reageren
      • loekie125 zegt

        14 juni 2013 om 10:25

        @FrankypankyV8: Tsja moet je en de centen hebben en de tijd…. Zou het wel leuk vinden een keer een auto te bouwen. Dan wel een kitcar :)

        Login om te reageren
        • Frankypanky zegt

          14 juni 2013 om 12:42

          @loekie125: Ik ook. Heb het boek van Ron Champion in huis. Eerder voor de nieuwsgierigheid, en om te leren hoe zo’n Lotus/Locost inelkaar zit.

          Maar idd. moet je wel de centen, tijd en ruimte hebben.

          En deze man bouwde die F1-achtige helemaal zelf. Dus niet eens een kitcar, he!

          Login om te reageren
          • loekie125 zegt

            14 juni 2013 om 13:21

            @FrankypankyV8: Mee eens, maar ik snap niet dat hij hem zo vormgegegeven heeft. Blijkbaar heeft hij wel de kennis en kunde om de auto een vorm te geven maar waarom dan zoiets? Alle verhoudingen zijn zoek…:)

            Login om te reageren
            • Frankypanky zegt

              14 juni 2013 om 14:33

              @loekie125:

              Tja, we weten niet hoe deze man is begonnen. Misschien wilde hij eerst wel een eenzitter maken, maar heeft hij zich daarna bedacht? Dat is louter speculeren, inderdaad!

              Ik vermoed dat deze man nog nooit een F1 in het echt heeft gezien, en dus zijn zelfbouw op basis van foto’s heeft gemaakt.

              Anders zou hij ook niet uitkomen op een F1-achtige van bijna zes meter lang, hahahaha!

              Wie weet wat hij hierna gaat bouwen, dus het kan alleen maar beter op worden… ;-)

              Login om te reageren
          • loekie125 zegt

            14 juni 2013 om 13:22

            @FrankypankyV8: Oja de ruimte is ook niet geheel onbelangrijk……lijkt me niet echt prettig een auto op de stoep in mekaar te schroeven

            Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          14 juni 2013 om 13:02

          @loekie125: Tijd kun je maken. Geld komt elke maand op de rekening. Je hoeft niet alles tegelijk te kopen. Begin met een paar buizen voor de frame…

          Begin gewoon, geen excuses maken…

          Login om te reageren
  23. loekie125 zegt

    13 juni 2013 om 23:47

    Hij had m toch op zn minst een beetje vorm kunnen geven met dat buizenframe…..snap er niks van haha

    Login om te reageren
  24. dotternetta zegt

    14 juni 2013 om 08:24

    Knap hoor, en je kunt zelfs over drempel, of zie ik daar geen luchtvering?

    Login om te reageren
  25. motherlover zegt

    14 juni 2013 om 11:28

    Ten eerste… Wat een lelijk, disproportioneel ding…
    Ten tweede.. Wat een zwaar, lelijk, disproportioneel ding…
    Ten derde… Wat een underpowered, zwaar, lelijk, disproportioneel ding…

    Addendum 1: Welke gek zou hier in godsnaam 60.000 euro voor over hebben?!

    Login om te reageren
  26. imba zegt

    14 juni 2013 om 16:21

    ”ik kan het je vertellen dat je aluminium buizen of platen niet zomaar last.”

    Ik heb zelf heel wat meer dan die paar jaar van jou oa aluminium gelast.
    Nee, aluminium lassen is niet zo lastig als wat jij ervan probeert te maken.
    Misschien heb je er zelf nooit gevoel voor gehad. Gezien jouw reactie.

    ”niet zomaar een paar aluminiumbuizen uit de schappen van de plaatselijke Gamma trekt!”

    Weer een excuus. Bosnië is geen Soedan. Je kennis over het land laat de wensen over.

    ”En vervolgens spreek je jezelf tegen”

    Nee. Ik spreek mezelf niet tegen. ”Simpelweg niet bij stil gestaan”. Als in, over het hoofd gezien door een gebrekkig verstand.

    ”Waarom moet het zo licht mogelijk zijn?”

    Met de nadruk op mogelijk. Zijn beurs had het toegelaten, had hij aluminium gebruikt ipv staal.

    ”Het gaat hier om een hobbyist die lol heeft in het bouwen”

    Welke lol? Iets wat vaag op een F1 lijkt. Wat duizenden uren heeft gekost. Het is 25k aan gebakken lucht. En 0-100 in 10+ seconden. Deze man wordt uitgelachen bij elk stoplicht sprintje. Zeker als je in iets aan komt zetten wat op een F1 probeert te lijken.

    ”Zeker als je zelf je niet al te intelligent toont [Ik zou me niet verbazen als deze Bosniër op jouw verstand niveau zou zitten]”

    Jij deelt een gedachtegoed met deze man. Vandaar die opmerking.

    Login om te reageren
    • imba zegt

      14 juni 2013 om 16:22

      @imba: @FrankypankyV8

      Login om te reageren
    • Frankypanky zegt

      14 juni 2013 om 19:58

      @imba:

      Volgens mij kick jij erop om te rollen en jezelf belachelijk te maken.

      – Ik heb zelf heel wat meer dan die paar jaar van jou oa aluminium gelast.
      Nee, aluminium lassen is niet zo lastig als wat jij ervan probeert te maken.
      Misschien heb je er zelf nooit gevoel voor gehad. Gezien jouw reactie.

      * Oh, nu ben je opeens lasser van beroep? Ik ben nog altijd vrachtwagenchauffeur, die heeft leren lassen want da’s handig bij pech in het buitenland.

      – Weer een excuus. Bosnië is geen Soedan. Je kennis over het land laat de wensen over.

      * Geen excuus, maar een mogelijke reden waarom die man niet voor aluminium heeft gekozen. Naast het lassen van dit materiaal. Dus jij bent een allesweter? Je weet exact hoe aluminum te lassen, alsook dat die man het maar moest kunnen?

      En dat bepaal JIJ vanuit Nederland?

      * En je spreek jezelf inderdaad tegen. Heb jij aan die man gevraagd of hij daadwerkelijk van plan was, om een exacte replica te maken?

      – Welke lol? Iets wat vaag op een F1 lijkt. Wat duizenden uren heeft gekost. Het is 25k aan gebakken lucht. En 0-100 in 10+ seconden. Deze man wordt uitgelachen bij elk stoplicht sprintje. Zeker als je in iets aan komt zetten wat op een F1 probeert te lijken.

      * Deze draai ik om, met je eigen woorden. Wat is dan dat dom gelul van jou over “kosten en geinvesteerde tijd enigszins te rechtvaardigen.”??!

      Mag een mens niet meer zelf zijn tijd en geld besteden aan een hobby[project]?

      Enne, je hebt wel een grote mond over je lasvaardigheden. Tot op heden hebben wij geen zelfbouw van je mogen zien.

      Dus blijf maar dom lullen over “gedachtegoed” van de bouwer en mij.

      Login om te reageren
  27. jeffrey-mk2 zegt

    18 juni 2013 om 12:38

    Zo imba jij kan en weet zo te lezen echt alles.
    Maar volgens mij slaat deze hele discussie nergens op want je snapt duidelijk niet de reden van deze man die dat ding heeft gebouwd.
    Inderdaad zal alu zeker lichter zijn maar je weet totaal niet hoe deze man daar leeft al ben je nog zo goed in kennis van een land dus je weet niet wat voor gereedschappen en materialen hij ter beschikking had. Of ben je toevallig nu ook ze buurman!?
    Dan nog is de reden van die man dat hij iets zelf wilde bouwen en dat het geen exacte replica is wat jij wilt verwachten is nogal logisch. Hoe lang heeft het wel niet geduurd dat de f1 wagen is geworden wat hij nu de dag is. Vroeger waren die ook helemaal niet meteen het neusje van de zalm en hun moesten ook ergens beginnen. Je kan nooit en te nimmer maar ook tippen aan een echte f1, ik geef toe dat de vormen inderdaad ook wel zeker beter hadden kunnen zijn maarja het blijft zelfbouw.
    En dan nog, heb respect dat diegene wel gewoon heeft door gezet en iets van 0 af heeft opgebouwd.
    Daar heb ik meer respect voor dan iemand die een sportwagen koopt, naar een tuner oid brengt en dan klaar is, zal vast een mooie auto zijn maar iets zelf bouwen is vele malen leuker.
    En ik zal wel weer een super reactie verwachten want zo te zien wil je altijd het laatste woord hebben en DENKT alles beter te kunnen en weten.
    Je bent ook een mens toch?
    Trouwens is die auto van je plaatje van jou? Hij zal echt niet meer pks krijgen met die spoiler hoor, nogal lullig als je bij een stoplicht staat en er dan uitgereden wordt.
    (Dit is dus precies zo’n suffe opmerking als jij dus maakt).

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North