• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Maserati Quattroporte door Novitec: 590 pk

Auteur: ricardo, gepost 21 juli 2010 om 10:26 – 62 Reacties

Maserati Quattroporte door Novitec

Opnieuw bereikt ons het bericht dat Novitec Tridente een Italiaan op de pijnbank heeft gelegd. Want volgens de Duitse tuner kon het bij de Quattroporte S (en de Sport GT S) alemaal wel iets extremer. Met superchargers, grotere wielen en een spoiler denkt Novitec dit wel te kunnen klaarspelen.

Veel liefhebbers van het Italiaanse staal zullen zeggen: “Een Quattroporte? Daar blijf je vanaf!” Helaas voor hun, Novitec doet dit regelmatig bij merken als Ferrari en Maserati (oké, en Fiat). De Quattroporte S levert af fabriek een vermogen 430 pk. Prima mee te leven, dachten we zo. Novitec vindt dit wat aan de lage kant, en laat dit getal stijgen tot 590 pk dankzij een compressor (werkdruk: 0.35 bar). Het koppel stijgt hierdoor naar 572 Nm. Ja, een abbo bij je bandenber is aan te raden na deze conversie. Hard optrekken naar de100 kan in 4.6 seconden, eenmaal op top zal de snelheidsmeter zo’n 290 km/u aanwijzen.

Het driedelige lichtmetaal is 21″ groot en gewikkeld in Pirelli P Zero-rubber. Voor 255 mm breed, achter 295. Het onderstel ging ook op de schop, en maakte plaats voor stijvere veren en dempers. Op de achterklep wordt een subtiel spoilertje van carbonfiber aangebracht en verder blijft de buitenkant -op de wielen na dan- ongewijzigd. Het interieur van de Quattroporte kan naar eigen smaak worden ingericht en aangepast, mocht je dat willen. Leer, alcantara, Blue-Ray spelers en andere multimedia, Novitec wilhet met liefde voor je monteren. Een totaalprijs is nog niet bekend.

Ook interessant!

  • Video: Maserati Quattroporte Trofeo rij-impressie
    Video: Maserati Quattroporte Trofeo rij-impressie
  • Video: Novitec make-over voor de Lamborghini Urus
    Video: Novitec make-over voor de Lamborghini Urus
  • bijzondere Maserati vloot
    Bijzondere Maserati vloot raakt maar niet verkocht
  • Zo bruut zag je de Maserati MC20 nog niet eerder

Nieuwste artikelen

  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
FacebookTweetPinLinkedIn

Maserati, novitec, quattroporte, tuning

Vorig bericht: « Ferrari World Abu Dhabi: groot, groter, grootst
Volgend bericht: Kennisvraag: wat is nu echt het probleem van BP? »

Lees Interacties

Reacties

  1. G-power zegt

    21 juli 2010 om 10:29

    Die compressor mag er op, maar die velgen vind ik wel zo godsgruwelijk lelijk

    Login om te reageren
  2. RickB zegt

    21 juli 2010 om 10:30

    Maffiosi’s plaatsen nu massaal hun orders bij de Maserati dealer.
    Wat een brute bak, zit er ook een gun-rack in de kofferbak?

    Login om te reageren
    • zdev zegt

      21 juli 2010 om 11:19

      @RickB: helaas is het niet de ideale maffia auto. Er zit een hendeltje in de achterklep zodat je hem van binnenuit kan openen. Je wil niet dat je slachtoffer er tijdens zijn laatstbedoelde ritje nog uit springt :-)

      Login om te reageren
      • RickB zegt

        21 juli 2010 om 11:36

        @zdev:
        Bind je hem vast… of knip je dat kabeltje los :)

        Login om te reageren
        • zdev zegt

          21 juli 2010 om 12:43

          @RickB: Goodfellas style! Eerst afmaken, dan pas vervoeren. Toch lastig om bij een politiecontrole uit te moeten leggen waarom je altijd landbouwplastic, ducttape en touw bij je hebt :) maar dat zal vast wel indruk maken als je de kofferbak toont aan wanbetalers :) In de Sopranos ging dat mis, met die Rus in het bos, hartje winter. Beste aflevering van de hele serie.

          Login om te reageren
      • Pallas zegt

        21 juli 2010 om 12:03

        @zdev: Is verplicht hendeltje voor amerikaanse markt.
        Bizar maar waar.

        Login om te reageren
        • zdev zegt

          21 juli 2010 om 12:45

          @Pallas: geweldig hè zo’n anti ontvoer hendeltje. Maar met een kniptangetje in die feature zo verwijderd ;)

          Login om te reageren
  3. CrazyHenkie zegt

    21 juli 2010 om 10:31

    Voor de maffioso met een ´need for speed´ ;)

    Login om te reageren
  4. TimmiX zegt

    21 juli 2010 om 10:36

    Vind de velgen onder de Granturismo en diverse Ferraris dik staan, maar hieronder vind ik het niet zo gepast.. Zou dan eerder iets van HRE of DPE kiezen.

    Login om te reageren
  5. BMW330Ci zegt

    21 juli 2010 om 10:36

    Prima conversie dunkt me. Alleen die velgen, BAH.

    Login om te reageren
  6. andy zegt

    21 juli 2010 om 10:43

    Ik heb ooit velgen gehad van Novitec voor op mijn alfa 159. dat model van velg plaatsen ze echter ook onder een Quattroporte… velgen van novitec zijn ronduit rommel en veel te duur…. de binnenste lip is van veel te zwak metaal en dat maakt het onmogelijk om je er nog maar mee op de openbare weg te begeven omdat de lip gwn omplooit…als je grote velgen onder je wagen zet mag je idd niet door putten gaan rijden maar dat doe je niet…. de velgen moeten sterk genoeg zijn voor dagelijks gebruik en dat zijn ze niet! de velgen waren na 3 maanden om weg te gooien…. natuurlijk heb je wel garantie! maar die vervalt van zodra je de velgen monteert op je wagen… nouja wat heb je er dan aan eh…

    NOVITEC IS ROMMEL! afblijven dus

    Login om te reageren
  7. spykerboy zegt

    21 juli 2010 om 10:59

    vet! maar hoeveel komt er bij de GTS bij? staat in dit bericht aleen de S…

    Login om te reageren
  8. frarissimo zegt

    21 juli 2010 om 11:07

    Duitsers schroeven maar turbo’s/compressoren op motoren.
    Dat ze dat op een Boxer 6 motor doen is begrijpelijk, een slechte motor word zo iets beter.
    Maar op een stuk edel techniek a la Ferrari/Maserati V8 is echt godsgeklaag!

    Login om te reageren
  9. zdev zegt

    21 juli 2010 om 11:17

    De compressor is wel leuk, alhoewel de sport gt s nou niet bepaald verlegen zit om pk’s. De rest: niet doen. De spoiler is fout, de velgen zijn fout en de auto is al prima geveerd.

    Login om te reageren
  10. badmotherfucker zegt

    21 juli 2010 om 11:22

    Kun je nog langer onderhoudsvrij rijden….
    Neem die wagen ook nog eens met een sequentiële versnellingsbak en je weet zeker dat je na 5000km stil komt te staan.

    Login om te reageren
  11. VeniVidiVici zegt

    21 juli 2010 om 11:23

    @ G-power:

    Sluit er geheel bij aan! Die velgen zijn redelijk op een Ferrari maar een Maserati is te chique voor die velgen. En het extra vermogen mocht de Maserati onderhand wel hebben.

    @ andy:

    Hmm is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je met dure velgen door putten en tegen stoepranden rijdt en als je veel op de snelweg zit dan lijden velgen niet hoor maar zo te merken ben jij wat gebruik beterft beter af met BBS, Kahn of AEZ velgen :)

    Login om te reageren
    • G-power zegt

      21 juli 2010 om 11:30

      @VeniVidiVici: Juist, onder bijv. een F430 kan ik ze nog wel waarderen, maar ik vind deze maserati idd gewoon te chique om er een ‘racer’ van te maken, dat is net alsof je een dikke vette taartschep op een Rolce Royce zet.. Vermogensaanpassingen ok, maar laat het exterieur lekker voor wat het is :)

      Login om te reageren
  12. y.master zegt

    21 juli 2010 om 11:25

    Dit is drie keer niks…..desondanks wordt je er uitgetrokken door een m5 (waarvan de begrenzer eraf is). En alsnog weten ze bij een Maserati de magische 300 km/u niet te bereiken.

    Login om te reageren
    • G-power zegt

      21 juli 2010 om 11:31

      @y.master: Ik denk niet echt dat er veel mensen zullen zeuren of het nou 290 of 310 o.i.d. is, ik heb een keertje 280 gereden en ik kan je vertellen, dat is toch echt hard zat

      Login om te reageren
      • y.master zegt

        21 juli 2010 om 14:01

        @G-power:
        Ja, dat is waarschijnlijk iets te snel voor jou!!! Jij mag je luier gaan wisselen…..maar voor de echte snelheidsduivels is 290 het topje van de ijsberg. Voor een auto van anderhalf ton is 290 toch echt te langzaam. Als je de begrenzer van een Volkswagen r32 verwijdert kan je ook met gemak 290 aantikken en die kost toch echt veeeeeell minder.

        Login om te reageren
        • G-power zegt

          21 juli 2010 om 15:10

          @y.master: vanwaar die kinderachtige opmerking? ik denk dat jij eerder je luiertje moet gaan wisselen :), ga maar lekker in je golfje crossen meneer de ‘echte’ snelheidsduivel, 290 is te langzaam, hahaha ik kan uit je opmerking opmaken dat je die snelheid nog nooit gereden hebt, als je uberhaupt wel een rijbewijs hebt, snotneus

          Login om te reageren
          • y.master zegt

            21 juli 2010 om 15:34

            @G-power:
            Ga toch een realistisch leven zoeken, lompe boer. Jij beweert dat je 280 heb gereden. Het waarheidsgehalte van jouw bewering vind ik sceptisch. Deze snelheid heb je zeker alleen achter je Xbox/ Playstation kunnen halen en met volle trots (zoals een echte boer dat doet) probeer je ermee te pochen. Alleen mensen met een auto syndroom (zoals jij) zullen dit geloven. Bovendien is het verkeer in Nederland zo traag als dikke stront door een trechter. Dan is het mij een vraag waar jij met je “supercar” (maar niet heus) 280 heb gereden. Opscheppertje !!!!!!

            Login om te reageren
        • ferry832 zegt

          21 juli 2010 om 18:12

          @y.master: Ik geloof dat jij in een andere wereld leeft als je denkt dat een standaard R32 zonder begrenzer 290 rijd. Misschien een zwaar opgevoerd model maar 250 pk is te weinig om dergelijke snelheden te halen.

          On topic : De Quattroporte GT-S is de allermooiste auto die je samen met de Gran Turismo GTS kan kopen. Liever vanaf blijven door tuners. Tuning is meer voor Duitse auto`s !!

          Login om te reageren
          • y.master zegt

            21 juli 2010 om 18:23

            @ferry832:

            Ik bedoelde ook geen standaard r32….ik ben vergeten erbij te melden dat het gaat om een model met (twin)turbo…..deze levert namelijk 507 pk op de rollenbank.

            Login om te reageren
            • Citrofiel zegt

              21 juli 2010 om 18:40

              @y.master: Met zo’n auto accelereer je niet altijd voluit en ik durf te beweren dat veel QP’s hun top bij de eerste eigenaar nooit rijden. Dus wat doen die cijfertjes ertoe? Er zijn genoeg mensen die het niet erg vinden dat hij ‘niet eens’ harder dan 300 km/h kan.

              Login om te reageren
            • RenesisHP zegt

              21 juli 2010 om 18:49

              @y.master:

              Ik vind een tot 507pk getunede R32 wel even heel afwijkend van je uitspraak.
              “Als je de begrenzer van een Volkswagen r32 verwijdert kan je ook met gemak 290 aantikken en die kost toch echt veeeeeell minder.”

              Zo kan ik het ook. Ik kan ook 270 op teller(!) aantikken in de 6. Dit met 231+ pk. En nee, dit is geen bluf.
              En dat gaat al verrekte hard.

              Vergeet ik wel even te vertellen dat je dan berg af moet rijden op de A61 richting Oostenrijk. ;)

              Login om te reageren
              • y.master zegt

                21 juli 2010 om 18:56

                @RenesisHP:
                @ferry832:

                Ik bedoelde ook geen standaard r32….ik ben vergeten erbij te melden dat het gaat om een model met (twin)turbo…..deze levert namelijk 507 pk op de rollenbank.

              • RenesisHP zegt

                21 juli 2010 om 19:03

                @y.master:

                Vandaar mijn comment ook. Ik had de rest al gelezen. ;)

                Maar goed. Jouw straatje dan.
                Ik kan harder met een Lada. Kwestie van goed tunen.
                Kost in vergelijking nog een stuk minder dan de R32.

                http://www.youtube.com/results?search_query=lada+vs+m6&aq=f

                Maakt het echter nog geen Maserati.. :roll:

              • y.master zegt

                21 juli 2010 om 19:08

                @RenesisHP:

                “Zo kan ik het ook. Ik kan ook 270 op teller(!) aantikken in de 6. Dit met 231+ pk. En nee, dit is geen bluf.”

                Ik ga ervan uit dat jouw auto niet zo licht is als een Lotus Elise….voor een gemiddelde auto van 1200 kg is 231+pk wel erg weinig om 270 aan te kunnen tikken. Mijn hart gaat dan ook uit naar jouw arme versnellingsbak. Als je structureel 270+ wil rijden heb je toch wel meer paardjes nodig onder de motorkap. Iedereen kan zijn auto wel zodanig laten tunen dat je 270 is een keer aantikt, maar vroeg of laat rijd je die motor van je wel aan gort.

              • RenesisHP zegt

                21 juli 2010 om 19:15

                @y.master:

                Lees nu nog eens overnieuw. Staat toch duidelijk berg af.
                Onze 6 is een overdrive.
                Leeggewicht is 1290kg.

                Mijn arme versnellingsbak kan het allemaal prima aan. Motor trouwens ook. Die smeekt om toeren.

  13. NiNja! zegt

    21 juli 2010 om 12:17

    Inderdaad afblijven van de Quattroporte. Wat een lelijke velgen en dat terwijl Maserati super mooie modellen heeft die je kan kiezen.

    Trouwens, het is Blu-Ray niet Blue. ;) en Novitec wilhet, vergeet de spatie niet. :P

    Login om te reageren
  14. Dimglor zegt

    21 juli 2010 om 12:18

    Motor: ok , velgen: neen…
    Voor de rest hebben ze het bij Novitec wel begrepen…
    Een Maserati Quattroporte is qua looks as good as it gets en dus hebben ze (behalve dat spoilertje die eigenlijk totaal niet opvalt) niets aan het uiterlijk gedaan..

    Login om te reageren
  15. Tvr1974 zegt

    21 juli 2010 om 12:40

    Begrijp ook niet waarom ze niet gewoon het blok verder door ontwikkelen á la Ferrari 458… dan heb je 570 PK en geen compressor/turbo nodig. Vervolgens auto op dieet(staal vervangen door aluminium (circa -/- 20%) en carbon) en voilá zie daar de ideale quattroporte.. Misschien voor de opvolger???

    Login om te reageren
  16. Tvr1974 zegt

    21 juli 2010 om 12:45

    Waarom niet het blok uit de Ferrari 458 gebruiken(570 pk) en de auto op dieet zetten(staat door aluminium/carbon vervangen) en dan ben je er ook al… Misschien ideeën voor zijn opvolger? NB vindt de topsnelheid toename met 160pk meer vermogen beetje teleurstellend…Had toch wel iets van 301 oid mogen zijn.. Of zit deze tekortkoming in de overbrengingen van de bak?

    Login om te reageren
    • dekster zegt

      22 juli 2010 om 00:01

      @Tvr1974:
      Das een schijtblok, geluid kan in de verste verte niet tippen aan het huidige blok in de masser.

      Login om te reageren
  17. Vincenzo zegt

    21 juli 2010 om 13:54

    Laat die novitekkers nou lekker die duitse hokken aanpakken….Italianen kunnen dit zelf wel.

    Login om te reageren
  18. Matthis zegt

    21 juli 2010 om 14:01

    “Quattroporte S (en de Sport GT S) alemaal wel iets extremer.”
    Allemaal met dubbel l.

    Login om te reageren
  19. Vinny_93 zegt

    21 juli 2010 om 14:02

    Ik vind die velgen best wel vet…

    Maar niet op een “what the Italians like to call “Four Doors””.

    Login om te reageren
  20. autosport-media zegt

    21 juli 2010 om 15:37

    @y.master: 70% van de “petjes” rijden een Golf, aangezien jij dat een stuk mooier neem ik aan dat je een petje bent.

    een Maserati is meer een “zakelijke” sportauto dan een “race” sportauto zoals een ferrari f430. dan moet ik zeggen dat 290 km/h een nette topsnelheid is.

    Als je een topje van de ijsberg wil … koop dan een Veyron supersport (-_-)

    Login om te reageren
    • y.master zegt

      21 juli 2010 om 15:52

      @autosport-media:

      Nee sorry….dat ben ik niet…en als ik het wel zou zijn, dan is dat nog altijd beter dan een stelletje boeren in lompen die met hun vriendin op de tractor van hun vader rijden. Vind je niet? By the way, ik rijd zelf in een Volvo s40.

      Login om te reageren
      • autosport-media zegt

        21 juli 2010 om 15:59

        @y.master: wel veilig :P Zelf rij ik in een E34 525i (nostalgie !) en nee ik ben geen marokaan of een petje ! (-_-)

        Login om te reageren
      • G-power zegt

        21 juli 2010 om 16:55

        @y.master: oja, want natuurlijk heeft alleen Nederland snelwegen? zie je nou niet wat voor onzin je uit loopt te kramen? Kijk toch eens verder dan dat je neus lang is, wat dacht je van onze oosterburen? Duitsland? begint het kwartje al te vallen? Mijn punt was dat 290 heel erg snel is, dat jij nou de stoere vent uit moet hangen en moet roepen dat zo iets 3 keer niks is toont weer aan dat jij zelf in een playstation/xbox fantasiewereld hangt en niet weet waar je over praat.. Ga maar weer lekker forza of grant turismo spelen en roep niet meer van die onzin aub, want je laat alleen maar zien wie hier nou de echte lompe boer is..

        Login om te reageren
        • y.master zegt

          21 juli 2010 om 18:17

          @G-power:
          Ja, en natuurlijk ben jij de lompe boer!!!! Wat denk je nou wel; dat die tractor van je vader 280 haalt. Wacht maar totdat je vader dit leest, dat wordt voor jou weer boerenkool eten vanavond. Bovendien heb ik geen playstation nodig om op te scheppen dat ik 280 heb gereden. ‘k heb zelf een Volvo s40 (2 liter), deze haalt niet de 280 maar wel de 210 op zijn sloffen. De snelheid die jij hebt gehaald is waarschijnlijk even geloofwaardig als je leeftijd; meneer van 110 jaar, of bedoel je toch 11 jaar, want daar gedraag je je wel naar. Alleen 11-jarigen met zo’n wilde fantasie lullen de domste dingen!!!

          Login om te reageren
          • G-power zegt

            22 juli 2010 om 08:52

            @y.master: Natuurlijkk venttt, je hebt helemaall gelijkk :-) ik vind jou gewoon zoo een tijdverspilling dat ik niet meer op jouw onzin in ga, en oja, ga je wel even aan de kant met je volvo als ik aan kom rijden in de ’traktor’ van mn vader

            Login om te reageren
            • y.master zegt

              22 juli 2010 om 11:01

              @G-power:

              Daar ben ik het helemaal met je eens over….”Natuurlijkk venttt, je hebt helemaall gelijkk”. En ff over de tijdverspilling…..je vindt dat blijkbaar een knelpunt in je leven. Als een vent geef ik je dan een goed advies: wissel die tractor van je in voor een normale auto, dan zul je ook geen last hebben van tijdverspilling. En ik wil best wel voor je aan kant gaan als je in je tractor komt aanrijden, maar het probleem is dat ik nooit op het platteland kom.

              Login om te reageren
  21. vincent996 zegt

    21 juli 2010 om 15:39

    Kwijl… Love it! Vindt de mooiste Quattroporte de GTS die onlangs bij top gear voorbij kwam. Zelfde kleur, zelfde velgen.

    Login om te reageren
  22. G-power zegt

    21 juli 2010 om 16:56

    @mezelf, Gran Turismo natuurlijk

    Login om te reageren
  23. P@trick zegt

    21 juli 2010 om 19:01

    Bellismi !!!

    Login om te reageren
  24. RenesisHP zegt

    21 juli 2010 om 19:05

    Excuus, deze dan maar.
    http://www.youtube.com/watch?v=Hdt0DHKm5Uw

    Login om te reageren
    • y.master zegt

      21 juli 2010 om 19:11

      @RenesisHP:

      Geweldige video…. :mrgreen:

      Login om te reageren
    • y.master zegt

      21 juli 2010 om 19:13

      @RenesisHP:

      Geweldig……een oude Lada houdt een m6 bij….. lijkt me leuk bij een stoplicht sprint :lol:

      Login om te reageren
      • RenesisHP zegt

        21 juli 2010 om 19:16

        @y.master:

        http://www.youtube.com/watch?v=3MI53JkB0BY

        Dit ben ik overigens niet.

        Login om te reageren
  25. xilver zegt

    21 juli 2010 om 19:11

    Velgjes zijn superlekker op de novitec rosso california of 599… maar voor deze quattroporte heb je toch wel iets zwaarder nodig. Een van de mooiste 4-deurs luxesedans die er is, en wat een geluid! Geef mij liever zo een dan een duitse AMG Sl of een 7.60Li, hoewel die betrouwbaarder en luxuezer zijn, puur om de beleving alleen!

    Login om te reageren
  26. RenesisHP zegt

    21 juli 2010 om 19:18

    Verder reacties lees ik later op de avond. Ik ga nu even een paar uurtjes sporten. ;)

    Login om te reageren
    • y.master zegt

      21 juli 2010 om 19:35

      @RenesisHP:
      Excuus, heb een beetje nonchalant gelezen. Sporten is goed voor vet verbranden…..kan er voor zorgen dat je een paar kilometer sneller gaat met je auto :D …In de kunst zeggen ze wel eens Less is More….en ik begin erin steeds meer te geloven dat dit op meerdere aspecten tot zijn uiting komt.

      Tussen haakjes: het is NIET persoonlijk bedoeld.

      Login om te reageren
      • RenesisHP zegt

        21 juli 2010 om 22:59

        @y.master:

        Nu 15 min binnen. En dat meerdere malen per week. ;)
        Ik weeg ook geen donder en kom ook niet aan. Puur door de vele verbranding. Wel handig met karten. ;)

        Een Lotus Elise zal ook niet snel 270 aantikken met die pk’s. Gewicht is minder van belang bij topsnelheden.
        Gewicht doet vooral veel met acceleratie en rijgedrag. ;)

        Maar terugkomend op de Maserati.
        In zijn klasse is 290km/u echt niet verkeerd. Tel daarbij het gehele plaatje op en de topsnelheid is echt niet zo belangrijk meer. Een Maserati moet je beleven. :) Zoals met de meeste Italianen het geval is.

        Ik vind die compressor eigenlijk al bagger. Minder pk’s met het originele blok trekt mij eigenlijk meer. Deze auto’s klinken geweldig.

        Topsnelheid zegt geen donder over rijbeleving. De meeste auto’s uit deze klasse kunnen zeer emotieloos verschrikkelijk hard rijden. De snelheid merk je vooral door het langzame verkeer om je heen. De schrik als je op de teller kijkt maakt het nog enigzins spannend. Voor de rest eigenlijk niks. Puur comfortabele oversized overpowered zakenbakken zijn het. Supergoed in het gene wat ze doen. Over het algemeen Duits en degelijk.
        Sommige klinken geweldig aan de buitenkant. Van binnen hoor je echter vrij weinig door het overmatig strooien met isolatiematerialen.
        Dan kun je onmogelijk hard op een weggefilterde manier. Complete blur met 300+ is de enige toegevoegde waarde. Sportauto’s zieken kan ook leuk zijn.
        Echter.. Die langzame sportautorijder heeft waarschijnlijk veel meer lol op hoge snelheid. Moet zijn stuur goed vasthouden boven de 200. Hoort een hoop kabaal en zit te zweten.
        Toen kwam er een Maserati. Een zakenauto met sportautogenen en hart. 8)

        Login om te reageren
  27. zdev zegt

    21 juli 2010 om 20:08

    Ik kan jullie verzekeren: de Sport GT S kan hard, maar het leukste rijden is op bochtige landweggetjes. Met de ramen open en de stereo uit.. En de sportstand aan. Bochtje uit, dot gas er bij, opschakelen, meer gas, bochtje inrijden, beetje remmen, terugschakelen… Het geluid is echt verslavend. Elke seconde een andere klank. Soms een mooie trompet, dan een rauwe kreet, dan weer een roffel, plop, een diepe brom, grom, een whoooom, en weer een andere trompet en dan een brul…

    Login om te reageren
  28. RenesisHP zegt

    21 juli 2010 om 23:02

    Nu 15min kan je na dit sukje met een mega korrel zout nemen. ;)

    Login om te reageren
  29. RenesisHP zegt

    21 juli 2010 om 23:03

    =>stukje.

    Login om te reageren
  30. GTR zegt

    22 juli 2010 om 04:38

    hoe fucking geil is dat. zet alsjeblieft voor mijn deur!

    Login om te reageren
  31. Benz.. zegt

    23 juli 2010 om 20:25

    y.master: leer eens spellen.

    En wat is er mis met een boer? Die boer zorgt er mede voor dat jij lekker je zuivelproducten kan kopen bij de supermarkt.

    Ben zelf geen boer maar met dergelijke opmerkingen laat jij al meteen zien dat je werkelijkwaar nergens kaas van hebt gegeten.

    Raar ventje..

    Login om te reageren
  32. Benz.. zegt

    23 juli 2010 om 20:28

    Voor wat betreft de Masser 4-deurs?

    Standaard in deze uitvoering al een goedogende auto met een dijk van een Ferrari-V8 in het vooronder.

    Gewoon van afblijven wat mij betreft.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North