• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Meer foto’s van de Audi TT-RS!

Auteur: autoblogger, gepost 23 februari 2009 om 17:35 – 77 Reacties

Audi TT-RS Roadster
Vijfcilinder powerhouse…

Audi heeft wat nieuwe foto’s van de TT-RS vrijgegeven, en wie zijn wij om daar niet even wat aandacht aan te geven? De specs kennen we inmiddels: een turbocharged 2.5 liter TFSI vijfcilinder met 340 pk en 450 Nm max koppel. In het vorige artikel waren wat negatieve reacties op de spoiler van de Roadster, maar het staat em goed hoor!

Op de autotentoonstelling van Genève debuteert de Audi TT RS, het topmodel van de TT-reeks. De 2,5-liter vijfcilinder turbomotor van de Audi TT RS levert een vermogen dat de 300 pk-barrière ruimschoots overschrijdt. Daarmee is de auto goed voor spectaculaire prestaties en een indrukwekkende sound.

De vijfcilinder motor heeft een lange traditie bij Audi. In de Audi TT RS keert hij terug in een zeer geavanceerde vorm. Zo heeft de 2,5-liter krachtbron van dit sportieve topmodel directe benzine-inspuiting en turbotechnologie. Dat leidt tot indrukwekkende prestaties zoals een sprint van 0-100 km/h in minder dan vijf seconden en een topsnelheid die is begrensd op 250 km/h. De Audi TT RS heeft quattro permanente vierwielaandrijving, een geavanceerd sportonderstel en een ruim gedimensioneerd remsysteem. Wat de Audi TT RS ook tot een echte ‘driving machine’ maakt, zijn de compacte afmetingen en de lichtgewicht constructie (Audi Space Frame-technologie).

Ook interessant!

  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's
  • TT RS Heritage is eerbetoon aan Ur-quattro
  • Audi TT is goedkoper, maar nog steeds te duur
  • Mijn Auto: Audi TT-RS van Menno
    Mijn Auto video: Audi TT-RS van Menno

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, geneve-2009, TT, tt-rs

Vorig bericht: « Rijtest & video: Ford Kuga 2.5T
Volgend bericht: Maserati GranTurismo S met automaat »

Lees Interacties

Reacties

  1. f1l1p zegt

    23 februari 2009 om 17:37

    Toch direct een stuk minder gay… :D

    Login om te reageren
  2. tuurlijk zegt

    23 februari 2009 om 17:43

    @F1l1p: toch blijft het een echte kappersauto, vooral de cabrioversie.

    Login om te reageren
  3. Romano zegt

    23 februari 2009 om 17:46

    Ziet er lekker uit, al vind ik de spoiler een beetje jammer.
    Maar ik dacht dat ze de naam TT-RS niet mochten gebruiken van Porsche….

    Login om te reageren
  4. deSignstein zegt

    23 februari 2009 om 17:49

    liever dan een echte, namelijk een (2dehands) porsche.

    Login om te reageren
  5. NLBUURMAN zegt

    23 februari 2009 om 17:49

    het is geen kappersauto meer, maar een mooie auto :)
    de oude had het kappersimago, deze denk ik wat minder, en terecht.
    mooi spoilertje hoor :D

    Login om te reageren
  6. Bert zegt

    23 februari 2009 om 17:51

    Een TT cabrio heeft wel wat,
    in de dichte zie je als volwassen vent echt helemaal niks
    (misschien dat er daarom vooral vrouwen in rijden????)

    En met het dak eraf kan je nog eens zien waar je heen rijdt.

    Login om te reageren
  7. Jesper zegt

    23 februari 2009 om 17:54

    Oewh dat blauw staat hem héél goed :D
    En de Coupé kan de spoiler inderdaad wel hebben, de cabrio vind ik van niet…

    Als dit een kappersauto is, zou ik bijna spontaan kapper worden :P

    Login om te reageren
  8. Tommy zegt

    23 februari 2009 om 18:00

    Vreemd, er staat nu wel dat hij begrensd is op 250, terwijl in dat Duitse persbericht nog 280 stond.

    @Romano: Die spoiler is noodzakelijk, of het nou mooi is of niet hij moet er er gewoon op om de veiligheid te waarborgen. Ik vind’m op de coupé trouwens top staan, op de cabrio een stuk minder maarja je kan niet alles hebben… En die naam is er al een paar maand geleden doorheen gedrukt.

    Login om te reageren
  9. Rubys zegt

    23 februari 2009 om 18:01

    Heel vet! Spoiler ook zeer geslaagd!

    Doe mij maar een roadster in het blauw a.u.b.

    Login om te reageren
  10. Victortje. zegt

    23 februari 2009 om 18:04

    doe mij dan maar die ford kuga, ook een 2.5

    Login om te reageren
  11. matt zegt

    23 februari 2009 om 18:04

    Ik ging hem gewoon TT-S genoemd hebben. Specificaties zijn toch net iets te weinig extreem om er RS van te maken :-).
    Nuja, zotte prestaties (v8 bvb) ging motorisch mss wat dicht bij de r8 aanleunen.

    En verder, is een mooie auto (ook al vind ik het een uitmelking van het vorige model), maar ik zou er als man niet willen in gezien worden.

    Login om te reageren
  12. Windhoos zegt

    23 februari 2009 om 18:05

    Doe mij maar een blauwe coupé wegens de torsiestijfheid, en hij is waarschijnlijk ook nog eens een ietsiepietsie sneller ;-)

    Login om te reageren
  13. vla zegt

    23 februari 2009 om 18:06

    Nah, toch echt liever zonder die spoiler hoor! Wat voor nut zou die nu hebben? (tailhappy zijn is een goed ding! :P )

    Login om te reageren
  14. Rick dos zegt

    23 februari 2009 om 18:16

    Ja sorry hoor, maar het uiterlijk verschil tussen dit en een huis, tuin en keuken tuner is bijna nihil.

    Login om te reageren
  15. HH zegt

    23 februari 2009 om 18:18

    een 2.5L een RS? Waarom geen mooie V6/V8? :(

    Login om te reageren
  16. Davidov zegt

    23 februari 2009 om 18:21

    Wat een mooie foto boven het artikel zeg, echt heel mooi dat blauw :)

    Login om te reageren
  17. Willem zegt

    23 februari 2009 om 18:22

    lekker, hoeveel mag dat dus kosten?

    Login om te reageren
  18. RenesisHP zegt

    23 februari 2009 om 18:22

    @Rick dos.

    Dit doet Mansory inderdaad veel beter. ;)

    Login om te reageren
  19. spykerboy zegt

    23 februari 2009 om 18:23

    hoeveel gaat ie nou uiteindelijk kosten?
    wel jammer dat er een 5 cyl in gaat, warom geen dikke V6 of V8, daar zou je dan ook meer uit gepompt kunnen hebben, of mischien wille ze niet meer dan dit omdat hij dan een r8 klein maakt ofzo?

    Login om te reageren
  20. RenesisHP zegt

    23 februari 2009 om 18:24

    @HH.

    Altijd maar dezelfde blokken is ook zo saai.
    Daarbij klinkt dit een beetje 10cilinder(of andersom) achtig en dat is wel lekker.

    Login om te reageren
  21. Sven zegt

    23 februari 2009 om 18:28

    Die dichte versie is best gaaf, maar om die cabrio versie moet ik toch elke keer weer erg hard lachen. Gelukkig is ie dusdanig snel dat mensen je hoofd niet hoeven te zien, of nog erger: dat ze zien dat je daar als man in rijdt.

    Login om te reageren
  22. smaakversterker zegt

    23 februari 2009 om 18:31

    RRRRRRrrrrrS

    Login om te reageren
  23. Vinny_93 zegt

    23 februari 2009 om 18:36

    Nou, hoe erg men hem ook aanprijst, ik had alleen de achterbumper op een andere auto gezien. Die auto zou ik dan wel willen hebben. Alleen de achterbumper vind ik geslaagd, ook al mag het 5cylindertje er ook zeker zijn.

    Login om te reageren
  24. Demis zegt

    23 februari 2009 om 18:39

    Deze motor beloofd wat voor de nieuwe Golf, R25?

    Login om te reageren
  25. Sorcerer zegt

    23 februari 2009 om 18:39

    Tommy: hij is begrensd op 250. Onbegrensd zou hij de 280 halen. Dat staat tenminste in het Duitse persbericht (ja, beide getallen staan erin, lees maar goed).

    En iemand noemt de 2.5T van de Kuga: lees mijn reactie bij dat artikel maar eens. In feite is het allemaal dezelfde motor in de basis :)

    Login om te reageren
  26. Rick dos zegt

    23 februari 2009 om 18:42

    @mx5/rx8owner

    Zo extravagant hoef je niet eens te gaan. Rieger is al genoeg. ;)

    Login om te reageren
  27. Windhoos zegt

    23 februari 2009 om 18:44

    @HH,

    Lichtvoetiger+een mooier geluid…….

    Login om te reageren
  28. Floryn zegt

    23 februari 2009 om 18:45

    de coupé is goed de roadster is fout…

    Een cabriolet moet toch een beetje eleganter blijven naar mijn mening.

    Login om te reageren
  29. Gnermo zegt

    23 februari 2009 om 18:45

    Spoiler op roadstar nog steeds niet geslaagd…

    Login om te reageren
  30. Windhoos zegt

    23 februari 2009 om 18:45

    @Rick Dos,

    Rieger sucks bigtime….

    Login om te reageren
  31. Rick dos zegt

    23 februari 2009 om 18:47

    @Windhoos

    Yep, I know….

    Login om te reageren
  32. iwan zegt

    23 februari 2009 om 18:49

    jammer dat de spoiler niet meer ingeklapt kan worden….

    Login om te reageren
  33. ///M zegt

    23 februari 2009 om 18:55

    dit hoeft van mij allemaal niet, ik vind de TT een mooie auto, maar vind die audi lampen toch niet zo heel mooi (met die led)

    Login om te reageren
  34. Tommy zegt

    23 februari 2009 om 18:56

    Jammer dat iedereen blijft zeuren over een V6/8 motor of een DSG-bak. Ze moeten je eerst maar is gaan verdiepen in de technische achtergrond alvorens ze gaan mekkeren en klagen. Natuurlijk alles is mogelijk, maar het is gewoon niet rendabel om voor 1 model de complete aandrijflijn opnieuw te ontwikkelen en een nieuwe turbo-five is ook gewoon veel vetter dan een V6 vind ik persoonlijk!

    @Sorcerer: Blok is gebaseerd op de nieuwe generatie 2.0 TFSI (+ 1 cilinder).

    Login om te reageren
  35. Janjaapkarelkees zegt

    23 februari 2009 om 19:01

    Geniaal, niemand vind 350 pk in een klein coupe’tje meer genoeg..
    Ding zit binnen de 5s op de honderd.. Volgens mij is dat erg rap.
    Leuk om te vergelijken, hij heeft 20 pk meer dan de cayman s en die zit in 5,2 op de 100.
    En dat is toch de opdracht van de auto? Als aanval op de porsches?
    Best gelukt, volgens de cijfers.

    Login om te reageren
  36. WieAndersDasAuto zegt

    23 februari 2009 om 19:02

    Hij ziet er wel goed uit. Altijd leuk, die top modellen van Audi. De standaard TT vind ik niet zo geweldig, maar dit zou ik dan wel op m’n oprit tolereren ;)

    Login om te reageren
  37. RenesisHP zegt

    23 februari 2009 om 19:03

    @Rick dos.

    Zullen we er gelijk kunst(kuch)/ART van maken. :shock:

    Login om te reageren
  38. Wj zegt

    23 februari 2009 om 19:07

    neej sorry, cabrio’s en spoilers gaan gewoon niet samen! Als je toch als ober wilt spelen koop dan de coupe

    Login om te reageren
  39. Rick dos zegt

    23 februari 2009 om 19:13

    @mx5/rx8owner

    Zolang het maar huis, tuin en keuken is. ;)

    Login om te reageren
  40. Nick zegt

    23 februari 2009 om 19:15

    @matt: De TT weegt ook minstens 200 kilo lichter dan de R8.
    Behalve als je de loodzware VR6 hebt, maar dit is een nieuwe generatie 5-in-lijn motor.

    Dan heb je gewoon geen V8 of zescilinder nodig om snel te zijn. Hiermee kun je denk ik de R8 al bijna mee bijbenen…

    Login om te reageren
  41. joah zegt

    23 februari 2009 om 19:27

    Zo is dat Nick!

    Spoilertje staat trouwens niet op de cabrio…!

    Login om te reageren
  42. Edman zegt

    23 februari 2009 om 19:33

    En tóch zou ik liever een tweede hands Cayman kopen. Deze RS is wel vet, maar vet op zo’n manier dat het niet meer heel stoer is, omdat het tóch een kappers auto is. Het zal ongetwijfeld een goede bak zijn om in te rijden, maar het heeft gewoon een vleugje ”gay” over zich.

    Login om te reageren
  43. RenJie zegt

    23 februari 2009 om 19:41

    En nu in gifgroen! Dat zou echt helemaal het einde zijn (vooral op de Coupé)

    Login om te reageren
  44. #Lennard zegt

    23 februari 2009 om 19:41

    Die spoiler kan echt niet op een cabrio. Een RS cabrio zowieso al niet eigenlijk.
    Magoed, als het auto’s verkoopt zullen ze het toch doen

    Login om te reageren
  45. HH zegt

    23 februari 2009 om 19:43

    @mx5/rx8owner & @Windhoos

    Ik hou toch wel van een V6/V8je hoor :), hopen dat het niet op
    een normale saaie 2.0TFSI gaat lijken dan, net als bij die 1.8T’s,
    allemaal kleine saaie eenheidsworst blokjes met een turbo.

    Login om te reageren
  46. Windhoos zegt

    23 februari 2009 om 19:45

    @HH,

    Het gaat niet om de afmetingen, maar om wat je ermee doet. Daarom is mijn meid denk ik ook zo blij met me…….

    Login om te reageren
  47. Thom zegt

    23 februari 2009 om 20:19

    Je hebt iig wel keuze uit 4 verschillende (voor)bumpers; normaal, s-line, S en RS :) Zou je ook combinatie pakketten hebben voor als je de S line voorbumper mooi vindt maar ook de RS achterbumper wil hebben. Of je haalt ze alle vier en kan je zo nu en dan wisselen ;) Een beetje mode bewust persoon kan natuurlijk niet lang met dezelfde voorbumper rijden.

    Login om te reageren
  48. slk zegt

    23 februari 2009 om 20:25

    Dikke bak,maar enorrm veel geld voor een vag product

    Login om te reageren
  49. Iceman zegt

    23 februari 2009 om 20:26

    Als je goed leest staat er in het Duitse bericht dat er een optie is om de begrenzer er af te laten halen en word hij 280 Km/u snel.

    Ice.

    Login om te reageren
  50. RenesisHP zegt

    23 februari 2009 om 20:26

    @HH.

    Dit klinkt anders verre van verkeerd. ;)
    Zeker vergeleken met de blokjes die jij opnoemt. Die hebben niet echt een motorgeluid wat uitdaagt om eens lekker te gaan trappen.

    Login om te reageren
  51. RenesisHP zegt

    23 februari 2009 om 20:27

    @HH.

    Ik doelde uiteraard op de 4 cilinders. ;)

    Login om te reageren
  52. slk zegt

    23 februari 2009 om 20:28

    Ik zie trouwens dat er meer mannen in een tt rijden dan vrouwen.Incl de cabrio

    Login om te reageren
  53. Ollie zegt

    23 februari 2009 om 20:55

    Coupe met vleugel (in wit): Mega geil, fap fap fap, all the way
    Cabrio met vleugel (in wit): Gay car nr.1, mag ik een teiltje…

    Wat een verschil een dak al niet kan maken…

    Login om te reageren
  54. lincoln zegt

    23 februari 2009 om 21:13

    @Ollie .. ongelooflijk toch .. het kleinebreinnapraatsyndrome ..

    Login om te reageren
  55. HH zegt

    23 februari 2009 om 21:35

    @Windhoos

    LOL, dat is ook waar :D Maar klein en ik gaan niet samen hahaha

    @mx5/rx8owner

    Mooi geluidje, nog iets te braaf maar daar kan wat aan gedaan worden.
    Ik snap het ook wel als ik even de verbruiken opzoek van bv. de 3.2v6 TT
    dat dit nu meer de nieuwe weg is maar was toch een beetje traditie :p.

    Login om te reageren
  56. Ary zegt

    23 februari 2009 om 22:14

    @jesper

    ipv kapper worden.

    dan word ik liever een succesvolle ondernemer, zodat ik een 430 Scuderia spider kan kopen

    Login om te reageren
  57. Rob zegt

    23 februari 2009 om 22:15

    @HH,

    ik haal meestal toch nog wel 1 op 10 met m’n 3.2V6 TT DSG, ben benieuwd wat deze verbruikt.

    Over de TT-RS; iets te veel tupperware, zou eerder kiezen voor een tweedehands cayman…

    Login om te reageren
  58. gogogomagazine.com zegt

    23 februari 2009 om 22:38

    Wat gay met dat spoilertje..

    Login om te reageren
  59. FabianVTR16V zegt

    24 februari 2009 om 07:47

    Gay of niet Gay…. Doe mij maar een witte met spoiler !!
    Wat een gave bak is dit zeg 8)

    Login om te reageren
  60. Jeroen zegt

    24 februari 2009 om 08:03

    tjonge, dat eeuwige kappers gezeik ook altijd….. geef gewoon toe dat Audi lekker bezig is op het moment en prachtige auto’s maakt met een afwerking waar de overige premiummerken geen concurrentie (kunnen) zijn.

    Volgens een duitse geleerde zijn BMW en Mercedes gaan samenwerken om Audi (de nieuwe maatstaf) te kunnen beconcureren.

    Login om te reageren
  61. Lotus Omega zegt

    24 februari 2009 om 08:44

    WAT VET!! :D echt GRUWLIJK!! :twisted: helemaal in die kleur blauw
    echt fantastisch!

    Login om te reageren
  62. Arnoud zegt

    24 februari 2009 om 08:47

    Ik dacht dat de TT-RS een 5 cilinder met supercharger EN turbo zou krijgen? :|
    Ik vind een RS cabrio trouwens echt totaal overbodig. Cabrio’s zijn per definitie niet geschikt om keihard mee te gummen. Daar zijn ze gewoon niet stijf genoeg voor. Daarom is er ook geen hardcore variant van de Boxster maar wel een van de Cayman.
    Ik blijf de TT ook veel te smooth vinden. Een allemans vriend. Vergelijkbaar met Golden Retrievers en Saai-radio met hun easy-listening muziek. Dus inderdaad voor dames kappers.

    Login om te reageren
  63. Bobel zegt

    24 februari 2009 om 09:58

    Ik ken dus geen een dameskapper die een TT heeft. Altijd een onzinnige opmerking gevonden. Ik weet nog dat de eerste TT uit kwam, dat was echt waanzinnnig, super design. Het leek wel of er een concept zo van de tekentafel in productie ging (was het ook).

    Doe de TT-RS maar in het zwart coupe graag!

    Login om te reageren
  64. JH zegt

    24 februari 2009 om 09:58

    Zou het niet logisch zijn als het een halve V10 is (van de R8 FSI V10 5.2L) …moeten we nog wachten op de boringxslag gegevens…

    Login om te reageren
  65. gogogomagazine.com zegt

    24 februari 2009 om 11:23

    VAG had toch al een 5 cilinder in ’t modelgamma? Dus vast geen gehalveerde V10 denk ik

    Login om te reageren
  66. Karel zegt

    24 februari 2009 om 11:40

    Dat gemekker over een V6 of V8 een V8 past nooit onder de motorkap, een TT heeft immers de motor dwars liggen. Een V6 met Turbo wordt wel erg zwaar op de voorwielen en produceerd heel veel hitte. De V(r) 6 van VAG is al een behoorlijke heethoofd (een cilinderkop voor 6 cilinders en compacte bouw. Ik denk dat een 5 cilinder turbo een hele hoede en slimme greep is geweest. Niet al te zwaar goed te koelen, meer dan voldoende vermogen, en grijpt terug op het verleden van Audi. De persoon die de vergelijking maakt met de 2,5L van Volvo (welke in de Ford Kuga en zo’n beetje elke andere Ford ligt) VAG heeft nooit Volvo motoren gebruikt. Volvo wel van VAG maar dat is een ander verhaal. Dit is gewoon van voor tot achter een VAG motorblok dus geen Volvo.

    Login om te reageren
  67. radiografisch zegt

    24 februari 2009 om 12:16

    Krijg je de batterijen erbij?

    Login om te reageren
  68. Guido zegt

    24 februari 2009 om 12:41

    Heerlijk wagentje :D

    Login om te reageren
  69. clijde zegt

    24 februari 2009 om 13:30

    Audi’s 5 cilinder rises again :)

    Login om te reageren
  70. wilcosf zegt

    24 februari 2009 om 14:09

    waar is die kapperswagen gebleven dit is egt vet :D
    Doe mij die blauwe roadster maar

    Login om te reageren
  71. Roadster 165KW zegt

    24 februari 2009 om 17:21

    Wat een gave specs. en design! Echt jammer van dat spoilertje, is de inklapbare variant van de mindere broeders toch vele malen mooier. Dat spoilertje verziekt zo erg de boel naar mijn mening, dat als ik het geld zou hebben voor deze wagen dat ik gewoon naar iets anders zou gaan zoeken. Op de coupe gaat het nog wel, maar bij de cabrio is het echt buiten proporties.

    Veder natuurlijk een droomauto. Jammer dat hij niet leverbaar is met DSG-7TRAPS.

    Login om te reageren
  72. Tommy zegt

    24 februari 2009 om 18:23

    @JH: Die gegevens zijn van’t zomer al vrijgegeven en het is geen halve V10, het is een langeslagmotor die, zoals ik hierboven al zij, gebaseerd is op de nieuwe 1.8/2.0 TFSI blokken met ketting aangedreven nokkenassen. Door de kleine boring is het blok erg kort en kan dus overdwars ingebouwd worden.

    DSG-transmissie is niet leverbaar omdat dat type het vermogen simpelweg niet trekt en het niet rendabel is om een versterkt exemplaar te ontwikkelen.

    Login om te reageren
  73. Whoppaa zegt

    24 februari 2009 om 20:27

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  74. phantom zegt

    24 februari 2009 om 21:01

    echt vet dik, zal wel vreslijk snel en wendbaar zijn..

    Login om te reageren
  75. EJS zegt

    24 februari 2009 om 21:26

    Verschrikkelijk vet! Denk dat dit aardig dicht bij de prestaties van een R8 V8 komt, kwa acceleraties iig! en iedereen die zeikt over V8jes en v6jes: die zijn zwaarder, logger, en waarschijnlijk minder explosief om te rijden. Bovendien verbruiken ze nog meer ook;) En 5 cyl audi motoren klinken prima, daar kan je niks over zeggen, in onze A6 hangt ook een 5 cyl(ja, ik weet het, onze A6 is oud:P)

    Login om te reageren
  76. Windhoos zegt

    24 februari 2009 om 21:27

    Hier is een auto van drie jaar al oud EJS ;-)

    Login om te reageren
  77. EJS zegt

    24 februari 2009 om 21:49

    @ Windhoos

    dan is onze ’94 A6 bijna oldtimer^^

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North