• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Meer paardjes voor je Continental

Auteur: Wouter, gepost 5 april 2006 om 00:27 – 31 Reacties

Bentley Continental GT


Hoe duurder de auto hoe meer tuningspecialisten zich ermee bemoeien, zo zagen Mansory al eens Bentley’s bewerken. MTM heeft echter ook een aardig optiepakket voor de Continental GT, de zesliter W12 motor krijgt hierbij een update van 560pk naar 650pk! Het max koppel gaat van 650 naar 795Nm en de GT gaat vervolgens in 4,4 seconden naar de 100 (in plaats van de standaard 4,8 seconden). De topsnelheid van de Bentley gaat omhoog va 318 naar 337 km/u… Prijs? Voor 11.195,- EUR is de conversionkit all yours!

MTM heeft daarnaast nog meer spulletjes voor de Continental GT, zoals een verlagingssetje, leuke uitlaatjes en velgen (via autoblog.it).

Bentley Continental GT MTM voorkant
Bentley Continental GT MTM achterkant
Afbeeldingen via mtm-france.com.

Ook interessant!

  • De Bentley Continental GT Speed is terug
  • Reguliere Bentley modellen niet meer met W12
  • Bentley Continental GT Gymkhana
    Bentley Continental GT Gymkhana video is ongepast
  • Urban Bentley Continental is subtiel bruut

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

Bentley, continental, tuning, w12

Vorig bericht: « Dronken maar heel “voorzichtig”
Volgend bericht: Hybride toch niet zo goed voor het milieu? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Sacha zegt

    5 april 2006 om 01:26

    Voor zo’n auto en zo’n vermogenswinst is €11K een koopje.

    Login om te reageren
  2. Donny zegt

    5 april 2006 om 01:35

    Supervette velgen en bumpers!! Mindere uitlaten, ze doen een beete afbreuk aan de auto.

    Login om te reageren
  3. SimonMc zegt

    5 april 2006 om 01:44

    Ik vind dat ze van zo’n auto op uiterlijk vlak er af moeten blijven.

    Het is zoals een porsche tunen…volkomen nutteloos.

    Login om te reageren
  4. lu zegt

    5 april 2006 om 08:08

    Eindelijk iets dat mooi getuned is…

    Login om te reageren
  5. Bassie zegt

    5 april 2006 om 09:28

    Met die uitlaten verneuken ze het echt naar mijn mening.
    De uitlaten hadden juist mooi dezelfde vorm als de 2 ovale vlakken in de achterlichten…..

    Login om te reageren
  6. Ejay zegt

    5 april 2006 om 10:03

    Goed gelukt en €11k lijkt veel, maar de auto zelf zit boven de €200k, dus het is eigenlijk wel een koopje. Ook qua uiterlijk is het niet verkracht.

    Login om te reageren
  7. Lucas145 zegt

    5 april 2006 om 10:37

    Idd Bassie, die uitlaten zien er wel erg zielig uit.

    Login om te reageren
  8. Ejay zegt

    5 april 2006 om 11:06

    Kitje ook verkrijgbaar voor Flying Spur?

    Login om te reageren
  9. autoblogger zegt

    5 april 2006 om 11:18

    Yep: http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=FlyingSpur
    Alleen iets minder peekaas; 635…

    Login om te reageren
  10. dekster zegt

    5 april 2006 om 11:29

    @autoblogger
    wrm minder pk’s voor de flying spur het is toch dezelfde moter?

    Login om te reageren
  11. hairry zegt

    5 april 2006 om 12:37

    SUPER GUT

    Login om te reageren
  12. autoblogger zegt

    5 april 2006 om 12:54

    @dekster: ja, dat is dus vreemd inderdaad…

    Login om te reageren
  13. w0o0dy zegt

    5 april 2006 om 13:05

    ander uitlaatsysteem misschien? Of de Spur heeft iets andere software met meer nadruk op koppel en daarom iets minder pk’s? (is het koppel voor de Spur anders?)

    Login om te reageren
  14. Pieter-Jan zegt

    5 april 2006 om 14:56

    Voor die extra 15 peekaas veranderd MTM het uitlaat systeem, terwijl ze voor de Flying Spur enkel een optische verandering aanbieden. De twee uitlaten systemen zijn duidelijk niet compatibel.
    De 635pk zonder uitlaat is ook beschikbaar voor de GT voor €6.800.

    Login om te reageren
  15. dekster zegt

    5 april 2006 om 15:09

    mtm kan ook van je A8 W12 een flying spur maken(in prestaties)d

    Login om te reageren
  16. w0o0dy zegt

    5 april 2006 om 15:31

    een A8 met 635pk of 650pk? Die is veel sneller dan zo’n Bentley (scheelt nml een paar honderd kilo, 2475 kg voor de Spur en 1960kg voor de A8 W12)

    Login om te reageren
  17. milan zegt

    5 april 2006 om 16:31

    wel zonde die standaard uitlaten van deze auto zijn wel mooier vind ik

    Login om te reageren
  18. !¿!Mats!¿! zegt

    5 april 2006 om 21:05

    vet!

    uitlaten vindt ik beter dan de originelen?

    Login om te reageren
  19. Dodge zegt

    5 april 2006 om 22:04

    LoL me pa wil het op die van hem gaan doen……

    wat hij zich af vraagt is of de fabrieksgarantie niet vervalt!

    Login om te reageren
  20. Franqie zegt

    5 april 2006 om 22:19

    Dan rijd je pa in een Continental GT, en dan neem je als nickname Dodge…

    Login om te reageren
  21. Rob zegt

    5 april 2006 om 22:45

    Ja, maar anders moet hij misschien 6 namen hebben, en ze ook nog elke keer veranderen :P.

    Login om te reageren
  22. fubar zegt

    5 april 2006 om 22:54

    kitje is een koopie jammer dat de auto zelf zo duur is

    Login om te reageren
  23. dodgeram zegt

    5 april 2006 om 23:46

    lol rijd zelf dodge ram…. me pa krijgt in augustus Continental GT…
    kom hier heus niet liegen over die shit…. maar ik snap het al… anoniem mensen liegen doen net alsof.. maarja

    iig wat ik me dus nog steeds afvraag wat het met de fabrieksgarantie doet… iemand idee?>

    Login om te reageren
  24. dekster zegt

    6 april 2006 om 15:06

    kan je deze power ook in je A8 W12steken?

    Login om te reageren
  25. sicko zegt

    6 april 2006 om 19:15

    Bentley uuuuuuuuh

    Login om te reageren
  26. dospech zegt

    6 april 2006 om 22:26

    Dre found me in the sluuuuuuuuums???

    Login om te reageren
  27. fiddy zegt

    7 april 2006 om 03:51

    50 unhh

    Bentley unhhhhh

    em came got a nigger fresh outta slums

    automatic gun

    ……

    Login om te reageren
  28. dekster zegt

    6 mei 2006 om 22:34

    @W0o0dy
    dan mag mtm ook wel een vlakke bodemplaat en defuser steken

    Login om te reageren
  29. w0o0dy zegt

    7 mei 2006 om 09:14

    lijkt me een bruikbare suggestie! Een A8 met aangepaste wielophanging, 650pk en wat downforce lijkt me best een goed alternatief voor een Mercedes S65 of Brabus/Kleemann S-klasse (vraag me alleen wel af of je quattro systeem niet wekelijks uit elkaar klapt als je er 650pk en bijna 800 Nm tegenaan gooit…..)

    Login om te reageren
  30. dekster zegt

    7 mei 2006 om 13:47

    als je enkele onderdelen vervangt door titan en magne zal het wel lukken ;-)

    Login om te reageren
  31. joeri zegt

    28 december 2006 om 19:30

    kvind em mooier met 4 uitlaten

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North