• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes CLK DTM Cabrio Replica Kit van Inden Design

Auteur: autoblogger, gepost 12 november 2008 om 23:18 – 15 Reacties

Mercedes CLK DTM Cabrio Replica Kit
Ook altijd al zo’n lekkere CLK DTAM AMG cabriolet willen hebben? Dat kan nu, Inden Design biedt een upgrade voor je burgerlijke CLK en maakt er een DTM-versie van.

Naaste de “wide” bodykit heeft de CLK van Inden een aantal extra opties aangemeten gekregen. Denk aan 19-inch lichtmetaal, sportvering van H&R, een diffusor en een sportuitlaat. Aan de binnenkant is men losgegaan met een 22 extra carbon onderdelen, een sportstuurtje en AMG badges voor je dashboard. Je moet em alleen zelf nog even mat maken…

DTM-Optik mit Straßenzulassung zum Nachrüsten

Inden Design verspoilert den Mercedes CLK in bester Motorsport DTM-Optik. Die Idee ist klar. Stimmt die serienmäßige Motorisierung, dann darf man sich auch vor der „Oper“ blicken lassen. Das neue Design ist durch die tief heruntergezogener Frontschürze, breite Kotflügelverbreiterungen und einer sportliche Heckpartie mit Diffusor und Carbon-Heckflügel durchaus sehr gelungen.

Speziell für den CLK entwickelt liefert Inden Design das passende Rüstzeug. Die neue gestaltete Silhouette in DTM-Optik betont dabei den Charakter des CLKs. Die Karosserie wird zusätzlich mit Sidemarker und ein US-Heckdeckel verfeinert bzw. komplettiert.

Hauseigene Inden-Design-Leichtmetallfelgen in 10×19 und 12×19 Zoll mit 255/30 und 305/25er Hochleistungspneus sorgen für eine noch breitere Spur. Optimiert wird das Fahrverhalten durch ein Gewindefahrwerk und ein Anti-Roll-Kit.

Für das Triebwerk mit serienmäßig 306 PS spendiert die Motormanagementoptimierung inkl. V-Max-Aufhebung von Inden-Design eine Gesamtleistung von 330 PS.

Für das Interieur bietet Inden Design ein 22-teiligen Carbon-Paket an.

Den letzten Schliff holt sich Inden Design durch die verbaute Edelstahlauspuffanlage.

Der Komplette Umbau hat einen Wert von 38.000,00 Euro.

Ook interessant!

  • Video - uitgebreide tour door een Mercedes CLK GTR
  • Mercedes C Cabrio
    Mercedes C Cabrio komt er dus gelukkig wel
  • 'Mercedes EQS komt er niet als coupé of cabrio'
  • Zeldzame E36 AMG Cabrio
    Zeldzame E36 AMG Cabrio youngtimer te koop

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, Cabrio, clk, dtm, inden-design, Mercedes, replica, tuning

Vorig bericht: « Recordboete voor kartel autoruiten
Volgend bericht: Mansory neemt Rinspeed over »

Lees Interacties

Reacties

  1. Robbert_W zegt

    12 november 2008 om 23:26

    Beetje nep en plastic hoor..
    Geef mij zo’n originele maar :D
    Ik zou niet aan dat neppe beginnen.
    Zonde van iedere Benz!

    Login om te reageren
  2. Jan Rap zegt

    12 november 2008 om 23:32

    Ik dacht dat CLK’s niet ordinairder konden worden.
    Nu blijkt dat ik er naast zat.

    Login om te reageren
  3. Neal zegt

    13 november 2008 om 00:19

    zoiets op een AMG coupe :-p:-p:-p

    Login om te reageren
  4. Jochempie zegt

    13 november 2008 om 00:26

    De voorbumper komt niet echt overeen.

    Login om te reageren
  5. Tombnolz zegt

    13 november 2008 om 00:36

    Een cabrio-versie van de dtm was al marginaal, net als een scuderia cabrio en dit des te meer!

    Login om te reageren
  6. Traxx zegt

    13 november 2008 om 01:02

    Alsjeblieft zeg!!!

    Spuug en spuuglelijk!!!

    Nergens enige klasse te bekennen…

    Login om te reageren
  7. Innokenty zegt

    13 november 2008 om 01:09

    Dat dit mag… Het zou verboden moeten worden. Overigens vind ik een echte DTM heel bruut.

    Login om te reageren
  8. Citrofiel zegt

    13 november 2008 om 07:51

    Je gewone bak verbouwen tot de überbak. Beetje sjonniestyle, niet?

    Login om te reageren
  9. Tiemen zegt

    13 november 2008 om 08:16

    En wat is precies de toegevoegde waarde van dat vliegtuig op de Foto’s?

    Login om te reageren
  10. DennieFR zegt

    13 november 2008 om 10:43

    Op de een of andere manier zie je direct dat het om een imitatie gaat,vooral het interieur want dat is nog van voor de facelift…
    Dus je kan beter gewoon bij Mercedes zelf shoppen voor een orgineel AMG-kitje,dan ben je iig geen wannabe en verbeter je je CLK wel!

    Login om te reageren
  11. EL Loco zegt

    13 november 2008 om 11:48

    “De waarde van de ombouw bedraagt €38K”, aldus het persbericht.

    Ja maar wat kost het nou? :D

    Login om te reageren
  12. Jordey zegt

    13 november 2008 om 11:53

    Alleen de bodykit zou genoeg zijn. Altijd al een CLK DTM lookalike willen hebben :D

    Login om te reageren
  13. Patrick zegt

    13 november 2008 om 12:30

    Wat een gedrocht op wielen is dit zeg :!:
    Dit wil toch niemand., waar de originele DTM nog mooi en niet over the top.. met mooie velgen., is dit een lelijk hok die de afschrijving flink bevordert ;)

    Login om te reageren
  14. sacha zegt

    13 november 2008 om 14:40

    En dat dan op je CLK200 kompressor schroeven. Of nog beter de CDI XD

    Login om te reageren
  15. babba zegt

    13 november 2008 om 14:48

    Heb de CLK DTM coupe een keer in het echt mogen aanschouwen en horen wegrijden. Geloof me… daar wordt je gewoon even stil van.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North