• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes E-klasse Combi volgens Kleemann

Auteur: Dennis, gepost 18 oktober 2005 om 12:48 – 2 Reacties

" class=


Deense tuner Kleemann doet altijd leuke dingen met Mercedes. Als voorbeelden noem ik de getunde CLS, maar ook de CLK, de CL 65 AMG en meer. Kleemann heeft ook de Mercedes E-klasse Combi aan haar CV toegevoegd. In navolging van de Audi Allroad en de Volvo XC70 heeft Kleemann de E50KCC in het leven geroepen…

De Kleemann E50KCC is een compromis tussen de M-klasse en een E-klasse Combi, voorzien van vies veel pk. De E50KCC kijgt dikke 18 inch sloffen mee (255/45). Aangepaste remmen zijn nodig omdat Kleemann de standaard 306 pk van de E500 vrijvel verdubbelt naar 595 pk, goed voor een koppel van 770 Nm (was 460) en een acceleratie van 4,9 seconden (was 6,5). De topsnelheid is nog altijd afgekapt op 250 km/h. In beginsel kan Kleemann elke E-klasse stationwagen van dit offroad-uiterlijk voorzien.

Lees meer op autoweek.nl.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
    Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
  • Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
    Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
  • Video: automobilist in Mercedes E-klasse doet vervelend
    Video: automobilist in Mercedes E-klasse doet vervelend

Nieuwste artikelen

  • Is dit de eerste Taycan die méér waard is geworden?
  • Pas op: je kunt vanaf nu een boete krijgen van een focusflitser
  • Koop een 205 GTi voor weinig bij de Belgische overheid!
  • Wat voor gedrocht is Ferrari hier aan het testen…?
FacebookTweetPinLinkedIn

e-klasse, kleemann, Mercedes, tuning, Volvo, xc70

Vorig bericht: « Hewlett Packard sponsort flitskasten in Dubai
Volgend bericht: Audi S8 scoop? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jan zegt

    18 oktober 2005 om 18:32

    Wel stoer maar de prijs zal daar ook wel naar zijn. Geef me dan liever maar een Subaru Outback.

    Login om te reageren
  2. andrew_55amg zegt

    7 augustus 2007 om 07:27

    toppertje weer maar hijs denk ik zo rond de 1.5 ton :) en dat is veel prijziger dan de audi a6 all roud of de volvo xc70 nu is het veel meer koppel veel meer motor veel meer kracht etc etc maar jah nu het volgende waar mag je zo hard hier in nederland:S:S:S>???( schandalig!:P dat je niet harder mag als 120 ) en het is trouwens bewezen dat bij 140-160 minder ongelukken voorkomen vna bij 80-120 maar jah typisch weer dat staatsblindheid :) ze willen het liever niet zien ze denken laat het nu maar anders moeten we straks zelf geld bijleggen:):S

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North