• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nakamura Engineering Ferrari 308 “GTO”

Auteur: ricardo, gepost 10 augustus 2010 om 17:47 – 85 Reacties

Nakamura Engineering Ferrari 308 GTO

Wanneer Japan in botsing komt met Italië, ziet dat er ongeveer zo uit.

Je kan dit het beste van twee werelden noemen. Een klassiek steigerend Paard uit Maranello dat wordt opgekalefaterd door een fijn staaltje Jap-tuning. Of deze combo ook daadwerkelijk in de smaak valt moet je maar voor jezelf bepalen. Maar op het bovenste plaatje ziet dit geheel er toch niet onaardig uit.

Specs en andere weetjes van dit Ferrari-geval hebben we niet. Alleen het feit dat het hier om een 308 van +/- 30 jaar oud gaat en dat Nakamura Engeneering er aan het zitten friemelen. Ze hebben er een bodykit omheen gevouwen, er andere velgen onder geschroefd en de Italiaan staat een tikkie dichter bij het asfalt. Mooi? You be the judge of that! (via Cardomain)

Nakamura Engineering Ferrari 308 GTO

Ook interessant!

  • GTO Engineering Squalo is de nieuwe Ferrari 250 SWB
  • Video: oude muzikanten rijden in Ferrari 250 GTO
  • Rijtest Ferrari 250 GTO
    Video: Een rondje met een Ferrari 250 GTO
  • Liberty Walk Ferrari 308
    Liberty Walk Ferrari 308 zou verboden moeten worden

Nieuwste artikelen

  • Video: In het donker over een doorgetrokken streep inhalen
  • Tanken over de grens gaat in 2026 nóg meer lonen, maar wel alleen in dit land
  • Overleden Call of Duty-oprichter laat prachtige autocollectie achter
  • Video: Tesla-influencer laat zien hoe Full Self-Driving zorgt voor spookrijden en crash
FacebookTweetPinLinkedIn

308, Ferrari, gto, tuning

Vorig bericht: « Honda stopt met verkoop van Civic Type R in Europa
Volgend bericht: Is een Porsche Boxster zeewaardig? »

Lees Interacties

Reacties

  1. ferrarigek zegt

    10 augustus 2010 om 17:48

    aaaaaaaaaaah bah zonde!!

    Login om te reageren
  2. GOD zegt

    10 augustus 2010 om 17:49

    Super vet!!!

    Login om te reageren
  3. Lan_Evo zegt

    10 augustus 2010 om 17:50

    Ziet er wel goed uit zo, lekker laag en past wel bij de auto.

    Login om te reageren
  4. dustie94 zegt

    10 augustus 2010 om 17:51

    best dik, alleen de voorspoiler had iets minder groot gemogen, maar voor de rest echt strak!

    Login om te reageren
  5. xilver zegt

    10 augustus 2010 om 17:52

    Ferrari goes Nissan?

    Login om te reageren
  6. jackal zegt

    10 augustus 2010 om 17:53

    308 GTO?

    ik dacht eerder een 288 GTO en een 308 gts

    autos op foto 2 en 3 zijn ook niet gelijk

    -edit: 2e plaatje was idd anders, inmiddels weggehaald-

    Login om te reageren
  7. Something zegt

    10 augustus 2010 om 17:55

    Zonde :( weer een ferrari verpest

    Login om te reageren
  8. MDA zegt

    10 augustus 2010 om 17:56

    @jackal: ja, dat viel mij ook al op… plaatje 2 is een geheel andere wagen…

    Login om te reageren
  9. corvettez06 zegt

    10 augustus 2010 om 17:56

    wow dat ziet er te gek uit wist niet dat ik een ferrari mooi kon vinden , mooi gedaan top.

    Login om te reageren
  10. GeoBem007 zegt

    10 augustus 2010 om 17:56

    Onderste en bovenste van de foto’s in het bericht zijn volgens mij niet dezelde Ferrari’s.

    Zwarte lijnen tussen de carroseriedelen, grotere (minder nauw aansluitende) aanbouw van de widebody, bodykit in het algemeen, achterste ruitje en wegneembaar dak.

    Eigenlijk zoals jackal zegt.
    De ene is een 288 GTO en de andere een 308 GTS..?

    Login om te reageren
  11. jackal zegt

    10 augustus 2010 om 17:57

    @ MDA

    goed bezig! we moeten ze een beetje wakker houden hier

    Login om te reageren
  12. jackal zegt

    10 augustus 2010 om 18:00

    GeoBem007 is ook lekker bezig

    om ook maar een mening te geven…

    ziet er geinig uit, maar een van gogh ga je ook niet mooier proberen te maken…

    Login om te reageren
  13. Marco zegt

    10 augustus 2010 om 18:00

    Nou volgens mij zijn het alle 2 gewoon Ferrari’s uit de 308/328 serie, en hebben beide niks met een 288 GTO te maken, 288 GTO is ietwat langer dan een 308, dus het is gewoon een bodykit.

    Login om te reageren
  14. MDA zegt

    10 augustus 2010 om 18:06

    @jackal: trouwens, over scherp houden gesproken: er zijn maar 3 ferrari modellen die GTO mogen heten: 250 GTO, 288 GTO en recentelijk de 599 GTO. Er bestaat niet zoiets als een 308 GTO. Wel een 308 GTB.
    .
    GTO modellen zijn zeer zeldzaam en zeer gewild. Er eentje pimpen is dan ook eigenlijk een doodzonde. Een GTB pimpen is niet echt aan te raden, maar in ieder geval minder erg. Deze creatie is niet helemaal mijn smaak, maar ach, heel erg verschrikkelijk lelijk is het niet.

    Login om te reageren
  15. Nico zegt

    10 augustus 2010 om 18:11

    Als er Shell stickers en een startnummer op zat vonden misschien meer mensen hem mooi…

    Ik vind hem wel gaaf…zie ik ook nog eens een mooie Ferrari

    Login om te reageren
  16. Fiat Coupe zegt

    10 augustus 2010 om 18:11

    Foto 1 & 3 zijn rete lelijk, foto 2 is zwaar lekker, en geen GTO als je het mij vraag. De achterkant van de auto is namelijk plat, en de GTO heeft een opstaande rand. Ook lijkt het wel alsof het dak een andere kleur heeft, wat wijst op een targa oftewel de GTS.

    Login om te reageren
  17. VIP zegt

    10 augustus 2010 om 18:19

    Geweldig mooie auto’s. Als japanners zich bezig houden met Europese auto’s ontstaan er altijd bijzondere creaties, kijk bijvoorbeeld eens naar de Porsches van Rauh Welt.
    Andersom is dat helaas niet altijd het geval.

    Login om te reageren
  18. toyotaprius zegt

    10 augustus 2010 om 18:20

    ze lijken een beetje op van die Bburago automodellen van vroeger. Beetje van die onbeholpen, goed bedoelde schaal 1:24 model auto’s…

    Login om te reageren
  19. Pieter zegt

    10 augustus 2010 om 18:22

    @ MDA: je vergeet de 330 GTO. :)

    Login om te reageren
    • ricardo zegt

      10 augustus 2010 om 18:39

      @Pieter: Officieel was de “330 GTO” een 250 GTO, maar dan met een 4-literblok. In de volksmond idd 330 GTO genoemd.

      Login om te reageren
  20. jackal zegt

    10 augustus 2010 om 18:26

    @ MDA

    Bedoelde ik inderdaad, 288 GTO en 308 GTS
    Op foto 3 word wel heel duidelijk dat het een opgesmukte 308 is…gelukkig maar…maar het blijft zonde

    Login om te reageren
  21. bram zegt

    10 augustus 2010 om 18:37

    het is een lichte aanranding.. echt geen verkrachting

    Login om te reageren
  22. Yerrie zegt

    10 augustus 2010 om 18:37

    De bovenste is een 308 die door de tuner 308GTO word nemoemd.
    Lijkt mij beter om een 288GTO ombouwkit uit te geven dan dit, dit is meer een jaren 80 Koenig replica.

    Login om te reageren
  23. SCi zegt

    10 augustus 2010 om 18:40

    Niet eens onaardig al is het wel een beetje té…

    Login om te reageren
  24. Edge zegt

    10 augustus 2010 om 18:41

    Ik wilde eerst meteen “heiligschennis” roepen, en dat is het in feite ook. Punt is en blijft dat ik liever dit zie dan zo’n vage arabier die zijn Ferrari onder handen neemt. Dit is

    Login om te reageren
  25. Fortuna zegt

    10 augustus 2010 om 18:43

    @ Pieter
    Ferrari heeft nooit zelf de naam 330 GTO gebruikt.

    Login om te reageren
  26. autofan zegt

    10 augustus 2010 om 18:57

    nah… haal dat japanse er dan maar af ;)

    Login om te reageren
  27. Northwestern zegt

    10 augustus 2010 om 18:58

    Niet slecht.

    Login om te reageren
  28. Nordschleife zegt

    10 augustus 2010 om 19:05

    Kijk is er bestaat tog wel een mooie ferrari

    Login om te reageren
    • atakan zegt

      10 augustus 2010 om 20:24

      @Nordschleife: Deze is mooier ;)

      Login om te reageren
      • toyotaprius zegt

        10 augustus 2010 om 20:41

        @atakan: Ik vind dit in een van de mooiste Ferrari´s ooit gemaakt. En wit staat deze auto ook goed!

        Login om te reageren
        • atakan zegt

          10 augustus 2010 om 21:16

          @toyotaprius: welke? die van de topic of die op de plaatje van me vorige post? :P

          Login om te reageren
          • toyotaprius zegt

            10 augustus 2010 om 22:12

            @atakan: Nou om eerlijk te zijn, die van jou. de auto´s op de foto´s van het topic, vind ik een beetje op van die model autootjes lijken. die je bij een Intertoys of bart smit kan kopen.. Doet mij weer denken aan vroeger…. ;)

            Login om te reageren
            • atakan zegt

              11 augustus 2010 om 12:31

              @toyotaprius: Tja, die Hotweels van vroeger. Had ik 50 stuks over.. (weggegooid).

              Login om te reageren
              • toyotaprius zegt

                11 augustus 2010 om 12:54

                @atakan: Inderdaad, die en nu heeft een Japanner ze tot leven gewekt.. ben benieuwd wat voor creaties hierna komen…

              • atakan zegt

                11 augustus 2010 om 18:54

                @toyotaprius: een Ferrari 458 Italia met een üvergrote spoiler en een widebodykit en 3 megagrote uitlaten ;) ?

              • toyotaprius zegt

                11 augustus 2010 om 18:58

                @atakan: haha idd… maar ik vind de ferrari 458 toch al beetje op een hotweels wagentje lijken. Maar dat maakt het dan helemaal af.. :P

              • toyotaprius zegt

                11 augustus 2010 om 19:00

                @atakan:

              • atakan zegt

                11 augustus 2010 om 20:12

                @toyotaprius:

              • toyotaprius zegt

                12 augustus 2010 om 19:18

                @atakan:

              • atakan zegt

                12 augustus 2010 om 21:14

                @toyotaprius: Jaa! Veel leuker :D! Maar doe mij deze maar ;), echt mijn droomauto!

  29. DTB zegt

    10 augustus 2010 om 19:15

    hebbe hebbe hebbuh!

    Login om te reageren
  30. racerx zegt

    10 augustus 2010 om 19:15

    Als racewagen zou het wel kunnen, maar om hier nou een mooie originele 308 voor op te offeren? Nee.

    Login om te reageren
  31. rick zegt

    10 augustus 2010 om 19:22

    prima gedaan mijn complimenten, hoe zou het rijden?

    Login om te reageren
  32. marcel zegt

    10 augustus 2010 om 19:24

    ik vind fe achter uitbouw echt super lelijk zonde
    @ jackal waarom denk je dat gto tussen haakjes staat

    Login om te reageren
  33. GT zegt

    10 augustus 2010 om 19:31

    mooi gedaan, alleen velgen mogen wat minder opvallend

    Login om te reageren
  34. Citrofiel zegt

    10 augustus 2010 om 19:52

    De voorspoiler en vrij grof uitgebouwde achterkant maken de Japanse roots wel zichtbaar.

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      10 augustus 2010 om 20:15

      @Citrofiel: Koel een auto in de vorm van een wok… :P

      Login om te reageren
    • Vinny_93 zegt

      10 augustus 2010 om 21:36

      @Citrofiel: Ik zat er eigenlijk op te wachten. En ik wist dat als iemand dat moest doen, waarom dan niet Citrofiel. En ja hoor.

      Login om te reageren
  35. bakkerst zegt

    10 augustus 2010 om 20:08

    het kon erger, dit vind ik nog redelijk geslaagd, de lijnen op deze bodykit vloeken ten minste niet zo verschrikkelijk met de de lijnen van de auto. Het geheel is nog vloeiend en gestroomlijnd. Ik denk dat veel “tuners” hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Prachtig!

    Login om te reageren
  36. VIP zegt

    10 augustus 2010 om 20:38

    @citrofiel
    Dat is de kyusha style, die ook wel eens yanki of bosozoku style wordt genoemd. Ga je maar eens gauw verdiepen in deze Japanse auto cultuur, want de creaties die je ziet zijn vaak een stuk interessanter, fantasierijker en soms zelfs mooier dan die saaie franse gebakjes.
    Ze zijn vaak gebaseerd op de Super Silhouette race auto’s.
    Vooral de skylines en de 240z’s zijn vaak prachtig uitgebouwd.
    Hier een linkje met wat informatie, maar als je bosozoku intypt op google zie je ook veel mooie creaties.

    http://speedhunters.com/archive/2008/08/28/the-101-gt-gt-kyu-sha-style-wip.aspx

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      10 augustus 2010 om 20:52

      @VIP: Interessant en fantasierijk zijn ze zeker, maar mooier imo toch echt niet. De vierkante auto’s onder jouw link doen me niets, alleen de 240Z vind ik wel mooi vanwege de uitgangsvorm. Die rode daarboven gaat ook nog wel omdat die zover is aangepast dat hij eigenlijk op een echte circuitracer gaat lijken.

      Maar dat plaatje dat ik hierboven postte, ga je daarover beweren dat jij dat mooi vindt? Mag hoor, maar zo verschrikkelijk overdone en zo verschrikkelijk amateuristisch aangepakt.

      Oh, wat ik tegenkwam. Als je hierin rondrijdt dan neem je jezelf helemaal niet serieus: :lol:

      Of wat dacht je van deze uitlaat:

      Ik het leuke er niet van in. Behalve dan het leuke in de zin van belachelijk, maar ik neem aan dat de eigenaren het niet op die manier bedoeld hebben…

      Login om te reageren
  37. jackal zegt

    10 augustus 2010 om 20:55

    @ marcel

    grand turismo omologato
    denk dat die afkortingen voor iedereen met een hart voor klassiekers wel bekend is….
    de betekenis ervan ook trouwens

    Login om te reageren
  38. MrShifra zegt

    10 augustus 2010 om 20:55

    Ik vind ‘m mooi uitzien.

    Login om te reageren
  39. atakan zegt

    10 augustus 2010 om 21:19

    Hier een website voor belachelijke tjoening uit Rusland:
    http://www.loqu.com/weird-russian-tuning-and-car-modifications/blogs/009-1462 !

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      10 augustus 2010 om 21:48

      @atakan: Hopelijk neemt VIP het me niet kwalijk dat ik zelfs die Russische tuning van foutheid nog cooler vind dan de Japanse tuning. :D

      @Vinny_93: Het lijkt wel opzet. Ik vond het al zo opvallend dat het zoveel reacties vóór mij onbesproken was gebleven. ;)

      Login om te reageren
      • atakan zegt

        10 augustus 2010 om 21:55

        @Citrofiel: Tja, wat kan je d’r over zeggen.. Russen tunen even slecht als turken man :P.. Alhoewel.. sommige turken kunnen wel tunen :P

        Login om te reageren
        • Pallas zegt

          10 augustus 2010 om 22:42

          @atakan: Ik hoop dat Russische Tuning de norm gaat worden hier in Nedeland. Mooie huisvlijt.
          En ik zie dat je op die site ook nog een leuk russisch bruidje kan scoren.

          Login om te reageren
  40. Timmie zegt

    10 augustus 2010 om 21:23

    Een opmerking: ophangen die Jappen!!!

    Login om te reageren
  41. Eric zegt

    10 augustus 2010 om 21:30

    Als ze nu nog de motor van bv. de 355 erin hebben gelegd wordt het wel interessant!

    Login om te reageren
  42. Freewarefreak zegt

    10 augustus 2010 om 21:31

    Jammer.. één van de weinige echt mooie Ferrari’s, samen met de 458 italia.. en dan gaan ze hem zo “verfraaien…” ik heb nog steeds een zwak voor de 308 en dan het liefst een GTS.

    Login om te reageren
  43. P951 zegt

    10 augustus 2010 om 21:51

    Vind deze 308 er nog niet eens zo slecht uit zien. Zeker vergeleken met deze F430: http://www.autotrader.nl/auto/kopen/2W77P/algemeen.htm

    Login om te reageren
  44. lincoln zegt

    10 augustus 2010 om 21:59

    nou nou nou .. Jappen zijn ook gewoon maar mensen hoor ..

    o.k. .. ze zijn gedisciplineerder / opgeruimder / ge-organiniseerder / ijveriger ..
    (of ben ik nu een racist) ..

    maar daarom hoeven ze nog niet dood hoor ..

    Login om te reageren
  45. spykerboy zegt

    10 augustus 2010 om 22:00

    oud! maar wel vet :D stond tijdje geleden al op cardomain.com

    Login om te reageren
  46. P@trick zegt

    10 augustus 2010 om 22:13

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  47. ThomasBol zegt

    10 augustus 2010 om 22:53

    Toch nog erg gaaf!

    Login om te reageren
  48. VIP zegt

    10 augustus 2010 om 23:06

    Bosozoku style zit echt een hele cultuur achter die terug gaat tot de jaren 70-80. Die Russcische, ook al brengen ze wel een glimlach op m’n gezicht, daar zit totaal geen gedachte achter ;)
    Kijk bijvoorbeeld eens naar een Hakosuka, de eerste echte skyline GT-R. Die ziet er toch geweldig uit met echte Watanabe velgen, uitwendige oliekoeler, wielkast verbredingen vastgezet met klinknagels en het geweldige geluid wat de 6 in lijn voortbrengt.
    Ik zou er heel graag een hier naar toe halen. Het is alleen jammer dat ze zo duur zijn, omdat het legendarische iconen geworden zijn.
    Een 240z is gelukkig een stuk haalbaarder en is ook een geweldige auto. Helemaal als er een rb26 motor in ligt, want met het lage gewicht van de auto is het dan een echte Ferrari killer.

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      10 augustus 2010 om 23:28

      @VIP: Zo’n Hakosuka heeft nog wel wat, maar dat is ook omdat die uiterlijk niet zo extreem lijken te zijn aangepakt, als ik op google kijk. Het lijkt me toch dat er een gigantische kloof ligt tussen dat originele bosozoku van de Hakosuka en die wangedrochten die ik hierboven plaats, maar die vallen dus echt onder dezelfde stijl?

      Login om te reageren
  49. Bisazza zegt

    10 augustus 2010 om 23:57

    Aan de ene kant niet verkeerd maar de passie van een 308 GTO in haar klassieke schoonheid gaat verloren. Als iets je eigendom is mag/kan je er mee doen wat je wilt. Los van het feit dat anderen het mooi vinden of niet.. maar man kom op! een standaard 308 GTO…. wat kan je nog meer willen?

    Login om te reageren
  50. VIP zegt

    11 augustus 2010 om 00:00

    @citrofiel
    In principe wel ja. Dat is het mooie van Japan, je kan het zo gek maken als je wilt!
    Ze zijn eigenlijk bijna allemaal gebaseerd op de super silhouette racers, alleen sommige maken het heel extreem en anderen doen het juist weer heel subtiel.
    De meest extreme auto’s behoren vooral tot de wat jeugdigere Japanners, die dat vooral doen om op te vallen en de andere mensen een beetje te pesten, door zich af te zetten tegen de erg gedisciplineerde Japanse maatschappij met bijvoorbeeld van die super lange herriepijpen (waar stiekem toch een best mooi geluid uit komt) en belachelijk grote spoilers.
    De Bosozuku’s waren vroeger eigenlijk de kweekvijver voor de Yakuza. Het waren echte auto en motor bendes, zo’n beetje als in Mad Max ;)
    De motors waar ze op reden, zijn ook fantastische creaties en hebben vaak een Samurai zwaard naast hun motorblok zitten, mochten ze die snel nodig hebben (al hadden ze die vooral voor de show). Het zijn eigenlijk de moderne Samurai in dat opzicht ;)

    Zoals je ziet kan ik hier niet over op houden, ik ben dan ook een fan van Japanse auto cultuur en auto cultuur in het algemeen.

    Ik vind het alleen zo jammer dat wij dat in Nederland niet hebben…

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      11 augustus 2010 om 00:06

      @VIP: Hoe op aarde kan je die roze doos die ik plaatste beschrijven als ‘gebaseerd op silhouetteracers’! :lol:

      Ik snap het idee er nu wel een beetje achter, bedankt voor dat inzicht. :) Tot op zekere hoogte kan ik het dus ook wel waarderen, maar met nutteloze frutsels of veel te ver uitgebouwde spoilers en uitlaten hoef je bij mij niet aan te komen.

      Gelukkig gaat het toch ‘maar’ om Japanse auto’s. :twisted: ;)

      Login om te reageren
  51. VIP zegt

    11 augustus 2010 om 00:19

    Die roze doos is wel een stuk nieuwer. Stijlen evolueren en veranderen over tijd. Kijk maar eens naar die belachelijk grote spoilers, die zijn oorspronkelijk afgeleid van de super silhouettes en met het komen van de jaren steeds een beetje veranderd tot je hier op uitkomt.
    Ik vind hem trouwens meer op een roze Transformer lijken, maar misschien was dat wel zijn (of haar?) doel ;)

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      11 augustus 2010 om 00:25

      @VIP: Laten we zeggen dat ik de moeite die ze erin steken waardeer en respecteer, en ik vind het fantastisch dat landen/continenten qua smaak zo kunnen verschillen. Anders zou het maar saai zijn tenslotte. Mijn smaak is het echter niet en zal het wel niet worden.

      Het was leuk wat bij te leren! :)

      Login om te reageren
  52. VIP zegt

    11 augustus 2010 om 00:37

    @citrofiel
    Zo’n instelling zouden meer mensen moeten hebben :)
    Vaak blijkt iets als je je er in verdiept toch anders te zijn dan je oorspronkelijk dacht.

    Login om te reageren
  53. pizzakoerier zegt

    11 augustus 2010 om 00:55

    ik probeer een reden te vinden om hem af te kraken maar dat lukt niet…hij is gewoon mooi:-)

    Login om te reageren
  54. heras zegt

    11 augustus 2010 om 01:24

    wat een goedkope, droeve botox-barbiepop kun je maken van iets dat ooit trots staal was. eeuwig zonde.

    Login om te reageren
  55. CSL zegt

    11 augustus 2010 om 09:21

    ziet er zeer goed uit.

    Login om te reageren
  56. Tonnie zegt

    11 augustus 2010 om 10:35

    Ik vind het wel wat hebben, lekker dik :D ziet er meer uit als een dikke racer ofzo.

    Login om te reageren
  57. frarissimo zegt

    11 augustus 2010 om 10:42

    @Lincoln. Ze hebben ook een wat gelere tint, en kleinere oogleden, zwart haar,…

    Login om te reageren
  58. corts zegt

    11 augustus 2010 om 10:51

    Weinig Japans aan deze 308 wat carrosserie betreft. De bodykit komt uit Duitsland van Koenig-Specials (zit zelfs een sticker op de auto) en er is een grote kans dat deze verbreding er al sinds de jaren ’80 op zit. In Japan zijn Koenig Ferrari’s heel erg populair.

    Login om te reageren
  59. Cantago zegt

    11 augustus 2010 om 11:16

    Wanstaltig lelijk dit… bah!

    Login om te reageren
  60. Wits zegt

    11 augustus 2010 om 11:26

    Zeer geslaagd, ben alleen wel benieuwd naar hoe de achterkant eruit ziet.

    Login om te reageren
  61. vincent996 zegt

    11 augustus 2010 om 15:46

    Mooi, mooi. Normaal gezien zou ik hier niets aan vinden, maar deze creatie is geslaagd! :D

    Login om te reageren
  62. atakan zegt

    11 augustus 2010 om 18:55

    übergrote *

    Login om te reageren
  63. atakan zegt

    12 augustus 2010 om 21:15

    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://autotraderca.files.wordpress.com/2009/03/2793-2795_toyota_supra.jpg&imgrefurl=http://autoshow.autotrader.ca/2009/03/18/its-a-bird-its-a-plane-its-acar/2793-2795_toyota_supra/&usg=__61i4r_W-ejzAwn4TYtOqBGr8TjI=&h=345&w=613&sz=54&hl=nl&start=44&tbnid=plVpcpGbwqqdFM:&tbnh=130&tbnw=231&prev=/images%3Fq%3DToyota%2BSupra%2BTwin%2BTurbo%26hl%3Dnl%26safe%3Doff%26biw%3D1148%26bih%3D663%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10%2C1790&itbs=1&iact=hc&vpx=372&vpy=157&dur=609&hovh=168&hovw=299&tx=218&ty=111&ei=CUhkTMziOoSUONuapL8K&oei=8UdkTPS4OcKRjAeE47mRCQ&esq=4&page=4&ndsp=12&ved=1t:429,r:5,s:44&biw=1148&bih=663 …

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North