• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Niets is wat het lijkt bij deze Audi “RS6” van 35K euro’s

Auteur: ikschrijfookoverautos, gepost 29 december 2018 om 16:04 – 75 Reacties

Afbeelding Niets is wat het lijkt bij deze Audi “RS6” van 35K euro’sAfbeelding Niets is wat het lijkt bij deze Audi “RS6” van 35K euro’sAfbeelding Niets is wat het lijkt bij deze Audi “RS6” van 35K euro’sAfbeelding Niets is wat het lijkt bij deze Audi “RS6” van 35K euro’sAfbeelding Niets is wat het lijkt bij deze Audi “RS6” van 35K euro’sAfbeelding Niets is wat het lijkt bij deze Audi “RS6” van 35K euro’sAfbeelding Niets is wat het lijkt bij deze Audi “RS6” van 35K euro’sAfbeelding Niets is wat het lijkt bij deze Audi “RS6” van 35K euro’s


Je moet het maar durven.

Met enkele regelmaat krijgen we auto’s op de radar waarvan onze nekharen overeind gaan staan. Niet omdat ze nu zo dramatisch zijn – dit is soms wel het geval – maar omdat we gealarmeerd worden door allerlei opvallende kenmerken. De Audi “RS6” in kwestie behoort zonder meer tot deze categorie. De Avant zet namelijk alles op alles om gezien te worden als een extreme RS6, terwijl hij dat allerminst van zichzelf kan zeggen.

Eigenlijk begint het allemaal bij het exterieur van de “RS6”. Wat in werkelijkheid een A6 BiTDI is, wordt dankzij de uiterst brede en naar verluidt zeer zeldzame bodykit van Prior Design omgetoverd tot een waar slagschip. Flink uitgedikte wielkasten, een aansprekende voorbumper en een aangepaste achterbumper met een in het oog springende diffuser weten voldoende aandacht te trekken. Reken daarbij de set 21″ velgen van Motec en geen leek heeft door dat het in werkelijkheid om een doorsnee A6 gaat. Ironisch, want een leasegrijze RS6 zonder extra opsmuk is nu juist de perfecte subtiele gezinsauto.

Valt het origineel dan zo zwaar tegen? Niet helemaal. Onderhuids is het zoals gezegd een A6 BiTDI en dat is absoluut geen trage slee. Destijds was dit zelfs de krachtigste diesel die Audi in de A6 leverde. De BiTDI heeft een dubbelgeblazen drieliter V6, die volgens de verkoper 313 pk originele pk’s produceert. In combinatie met de quattro vierwielaandrijving en de achttrapsautomaat is het een fatsoenlijke wagen, maar voor de eigenaar was het duidelijk niet voldoende. Afgezien van de RS6-imiterende bodykit gaf hij de auto namelijk ook nog een V8-geluidsmodule om de achtcilinder in de latere RS6 na te bootsen. Daarbij heeft de auto het S-Line interieur en het Black Line-pakket.

Het grote voordeel van deze imitatie-RS6 is het verbruik; als het je niet kan deren dat het geen échte RS6 is, dan zit het wel snor met deze wagen. Volgens de verkoper loopt de auto namelijk 1 op 15, al is dat zéér discutabel. Desalniettemin zal hij toch een stuk minder peut verbruiken dan dat de RS6 dagelijks op dient te slobberen. Overigens is ook de prijs een aantal treden lager. Voor 34.995 euro kun je het apparaat op de kop tikken.

Ook interessant!

  • YES! Er komt een elektrische Audi RS6
  • Video: Golf 3 vs Audi RS6
    Video: Golf 3 vs Audi RS6
  • Audi RS6 Woody
    Audi RS6 Woody stationwagon is pure hommage
  • Video - Audi RS6 GTO Concept in detail

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

a6, Audi, Diesel, fake, geld, occasion, rs6, tdi

Vorig bericht: « Red Bull: “Ricciardo heeft het met ons uitgemaakt”
Volgend bericht: Special: Mazda RX-7 (FD3S) »

Lees Interacties

Reacties

  1. lincoln zegt

    29 december 2018 om 16:16

    Tis maar een logootje hoor ..

    Alleen straatarme sloebers zullen er wel weer “schande” van spreken ..
    En die zijn dan ook nog armer dan recsept eisers ..

    Login om te reageren
    • gasskaas zegt

      29 december 2018 om 17:54

      @lincoln: Het is maar een logotje zeker waar. En excuses ik ben zeker geen straat arme sloeber. Maar heb geen rs6 geld contant liggen. Ik had alleen net dat rs6 logotje weg gelaten. Dat maakt het voor mij net als die nep Louis Vuitton tassen.

      Login om te reageren
      • maarteno zegt

        29 december 2018 om 18:27

        @gasskaas: exact. Ligt bij mij ook wel beetje de grens tussen kunst en kitch. Dat je hem rs6 opbouwt ok of zelfs gewoon mooi. Maar zet er dan inderdaad geen logo op. Das eigenlijk het enige wat het fout maakt. Njah en de V8 simulator….maar goed dat vind ik net zo fout als wat BMW doet met geluid vd motor simuleren over de audio installatie.

        Login om te reageren
        • Sir_Vmax zegt

          29 december 2018 om 19:02

          @maartenoosterbaan: kunstmatig uitlaatgeluid maken veel meer merken zich ‘schuldig’ aan. Bij BMW is het systeem gewoon bekender. Ik vind het een goede oplossing.

          Login om te reageren
      • lincoln zegt

        29 december 2018 om 18:58

        @gasskaas:

        Ik heb een tas van Dirk ..
        En idd een nepper ..

        Login om te reageren
        • dirkiii zegt

          29 december 2018 om 21:10

          @lincoln: had je hem maar bij moeten kopen

          Login om te reageren
    • hadees_ahmed zegt

      29 december 2018 om 20:46

      De logo is eral lang af, want fotos zijn van toen de auto ingevoerd werd.@lincoln:

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        29 december 2018 om 23:37

        @hadees_ahmed:

        Kijk maar wat je doet ..
        Ik had em helemaal volgeplakt met elk logo wat ik vinden kon ..

        Login om te reageren
    • herbert zegt

      30 december 2018 om 14:49

      @lincoln: de grootste pauper ben jij hier, wat een armoede in die hersenpan van jou.

      Login om te reageren
  2. reactief zegt

    29 december 2018 om 16:19

    Mooi vind ik het niet.

    Maar met wat flinke tuning kan je het een RS6 aardig moeilijk maken hoor!

    Login om te reageren
  3. alcantara zegt

    29 december 2018 om 16:22

    Alleen de kenners weten, het gewone volk denkt dat je echt in een RS6 rijdt. En daar is het bij dit auto’s (en figuren die het kopen) vaak meer om te doen dan om de daadwerkelijke performance. Bovendien is alles boven de 300pk snel zat om lekker mee te komen in het verkeer. Gewoon een voordelige manier om status af te dwingen, zoals heel veel Mercedes/Volvo rijders ook proberen te doen met AMG/R pakketten. Alleen hebben die niet eens 150pk.

    Login om te reageren
    • Boomer zegt

      30 december 2018 om 09:21

      @alcantara: wat is er mis met een AMG pakket? Meestal zijn dat net wat sportievere accenten. Niemand gaat denken dat je een echte AMG hebt want het verschil hoor je wel. De naam is wellicht wat sneu idd. Maar wat het is, namelijk een kleine verfijning van het uiterlijk, vind ik prima. Geld overigens ook voor s-line m-line etc.

      Login om te reageren
    • herbert zegt

      30 december 2018 om 14:49

      @alcantara: die pakketten zijn origineel leverbaar, maar je moet er dan niet een A45 AGM logo of M3 logo opplakken.

      Login om te reageren
    • elemento zegt

      30 december 2018 om 16:13

      @alcantara: idd veel mensen weten het niet. Kenners zien aan de remschrijven etc.

      Login om te reageren
  4. kniesoor zegt

    29 december 2018 om 16:22

    Zoals bij de meeste van dit soort auto’s : één blik op de remmerij en het sprookje is over.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      29 december 2018 om 16:34

      @amghans:

      Remmengluurder ..
      Onze taal woord van het jaar ..

      Login om te reageren
      • rob5nismo zegt

        29 december 2018 om 17:23

        @lincoln: ik stem voor het is ook een mooier woord als laadpaalklever

        Login om te reageren
        • leovreenen zegt

          29 december 2018 om 18:34

          @rob5nismo: mooier dan… Haha ik kan het niet laten.. Maar kben het met je eens

          Login om te reageren
    • marinepower zegt

      30 december 2018 om 13:48

      @amghans: de echte schijven fluisteraars en ferrode snuivers laten zich echt niet bedotten!!

      Login om te reageren
  5. 2wheeler zegt

    29 december 2018 om 16:23

    RS6 badge eraf en prima toch. Ik vind een RS6 ook mooier dan een standaard A6. Het is het plakken van een logootje wat ik niet zo goed kan hebben…

    Login om te reageren
    • Barryyy zegt

      29 december 2018 om 16:34

      @2wheeler: jij snapt ‘m. Op foto’s ziet de auto er verder best geslaagd uit. Misschien heb ik gewoon slechte smaak dan….

      Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      29 december 2018 om 16:39

      @2wheeler: zeker als het logootje niet helemaal op de juiste plek zit. daar kan ik dus echt niet tegen.

      Login om te reageren
      • ukbob zegt

        29 december 2018 om 16:51

        @thomcarspotter: dat!
        Ik vind t verder heel knap hoe deze conversie is gedaan (prima als het je ding is..)
        Ipv een RS6 voor mij liever een dikke A6 in de juiste kleurstelling, dit donkere kleurtje maar dan met een mooie caramel kleur interieur ofzo. En liever een V6 benzine dan…

        Login om te reageren
      • johnhert zegt

        29 december 2018 om 18:25

        @thomcarspotter: Jou wacht nog een zwaar leven na de middelbare school…

        Login om te reageren
  6. sudbina zegt

    29 december 2018 om 16:27

    Ik vind hem eigenlijk best geslaagd. Ligt wat te laag, de diffusor te overdreven en de velgen een maatje te groot, maar verder mooie bak.

    Login om te reageren
    • nasty zegt

      29 december 2018 om 17:38

      @sudbina: ligt perfect. Heb je al gezien hoe een standaard rs6 ligt? Je kan er bijna een voetbal onderdoor schoppen.

      Login om te reageren
  7. kevinsimon_post zegt

    29 december 2018 om 16:29

    Wielkasten zijn niet opgeklopt?

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      29 december 2018 om 16:42

      @kevinsimon_post: hebben ze al met de slagroom gedaan

      Login om te reageren
  8. Dutchdriftking zegt

    29 december 2018 om 16:32

    Tja, het logo kan natuurlijk niet. Feit is wel dat deze BiTDI na een kuurtje van JD dik 900nm heeft dus hij zal weinig langzamer zijn dan een echte.

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      29 december 2018 om 18:52

      @dutchdriftking: Een echte heeft nog steeds een derde meer vermogen dus die gaat zeker harder…

      Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        29 december 2018 om 18:59

        @lekbak: 900nm op tussensprints? Dat ga je echt niet redden met 150pk extra tov een gekietelde bi-TDI. Uiteraard is er ook veel meer vermogen uit de RS6 te halen. Hoe dan ook, de bumpers voor de looks snap ik, imitatie 3dsm wielen is al fout, RS logo’s op een diesel plakken is net zo fout als een M-badge op een 316i.

        Login om te reageren
        • lekbak zegt

          29 december 2018 om 22:07

          @dutchdriftking: Koppel is niks, koppel zorgt niet voor snelheid en koppel zorgt niet voor acceleratie. Het is vermogen wat daar voor zorgt. Daarom trek je ook door in de toeren, voor extra vermogen.

          Bij een tussensprint zorgt het koppel van de diesel wellicht voor genoeg vermogen om de rs heel eventjes voor te blijven als die laatste in een hele hoge versnelling staat. Maar met de snelle automaten van tegenwoordig is die rs zo weer bij. En dan is het weer puur topvermogen wat telt.

          Login om te reageren
          • R8Banana zegt

            30 december 2018 om 14:06

            @lekbak:
            Zowel de BiTDI als de RS6 hebben exact dezelfde bak erin zitten.

            Als de BiTDI een Stage 3 kuur van JD heeft met 450pk/900nm is hij op 100-200 ongeveer even snel als de RS6 in stock uitvoering.

            Login om te reageren
          • herbert zegt

            30 december 2018 om 14:55

            @lekbak: duidelijk nooit met een a6 gereden met deze motor, kameraad van mij heeft eentje stage 3 jd tuning.
            dik 450pk en 900nm, in de tussensprints kan een echte RS6 niet bijblijven en over de algehele linie is hij maar marginaal sneller.
            1 op 15 is trouwens lachwekkend, met veel pijn en moeite is 1 op 12 haalbaar als je echt rustig rijdt.

            Login om te reageren
            • lekbak zegt

              30 december 2018 om 15:10

              @herbert: Koppel is niks, het is een loze kreet. Dat is net zo zwart-wit als ik het nu schrijf. Het is letterlijk nutteloos om te benoemen. Je hebt namelijk het toerental nodig waarbij dat koppel vrij komt om te bepalen of je hard kunt gaan of niet. En koppel met toerental is vermogen. En dat vermogen zorgt dus voor de snelheid.

              Die diesel gaat dus hard vanwege die 450pk en de toerentallen waarbij het verdere vermogen vrij komt. Niet door het koppel. Vergeet koppel.

              Overigens ben ik het nog steeds niet met je eens. Die rs is zo verdomde snel dat die echt niet onder doet voor die diesel. Ga je appels met appels vergelijken en net zoveel geld in je rs stoppen aan tuning dan in de diesel dan is die diesel helemaal nergens meer.

              Login om te reageren
              • herbert zegt

                30 december 2018 om 15:36

                @lekbak: duidelijk geen kennis van zaken, koppel is niks zeg je, nou ervaar dat maar eens in de praktijk.
                Giga koppel bij hele lage toerental is juist heel erg veel snelheid, waarom is een elektrische auto zo snel denk je?

              • lekbak zegt

                30 december 2018 om 16:05

                @herbert: Lees je eens in zou ik zeggen. Koppel word verkeerd gebruikt. Een ev is snel door het vermogen wat heel snel beschikbaar is. Als je jezelf inleest kom je daar achter, maar pas als je het echt snapt.

              • herbert zegt

                30 december 2018 om 16:17

                @lekbak: jij snapt het dus echt niet.

              • lekbak zegt

                30 december 2018 om 16:33

                @herbert: Lees je nou eens in dan. Niet om het gelijk van mij, maar je doet jezelf tekort. Er zijn hier op autoblog maar heel, heel weinig die het snappen (inclusief de redacteuren).

                Begin met wat koppel eigenlijk is, en wat vermogen is. Geloof me, koppel is niet er toe doet.

              • R8Banana zegt

                30 december 2018 om 16:27

                @lekbak: ik heb de BiTDI met stage 3 en dus 450pk/900nm gereden. Nu heb ik een RS6 die inmiddels stage 2 heeft met 735pk/920nm.

                Ook mijn RS6 heb ik eerst stock gereden met 560pk/700nm. Op 0-100 is de RS sneller. Op 100-200 doen de BiTDI met stage 3 en de stock RS niet voor elkaar onder. Boven de 200 is de RS sneller.

                De RS heeft standaard wel 110pk meer maar heeft ook 200nm trekkracht minder. Dat is precies de reden waarom de BiTDI met stage 3 op de tussensprints tussen 100-200 vrijwel identiek zijn.

              • herbert zegt

                30 december 2018 om 16:36

                @rs6blackpanther: dank voor uw bevestiging.

              • lekbak zegt

                30 december 2018 om 17:43

                @rs6blackpanther: Dan heeft de diesel dus een gunstigere vertraging dan de rs. Het is namelijk gewoon natuurkunde dat meer vermogen zorgt voor meer acceleratie. Mits er een andere factor is natuurlijk (gewicht, weerstanden of vertanding verschil).

              • R8Banana zegt

                31 december 2018 om 19:48

                @lekbak: cijfertjes als in PK’s en NM’s zeggen allang niets meer.

                Als ik een RS6 van mijn C7 facelift model met 1000pk/1100nm vergelijk met mijn 735pk/920nm dan zijn ze op 0-200 gelijk en even snel. Beide 9,5 seconden.
                Op de sprint van 200-300 zit het grote verschil. Bij mij duurt dat zo’n 20 seconden terwel de RS6 met 1000pk dat in 10 sec doet.

                Zo zie je maar dat met ruim 265pk/180nm meer vermogen je dus op 0-200 niet sneller bent. Dat extra vermogen gaat pas boven de 200km/h tellen.

            • audia6bit zegt

              30 december 2018 om 17:55

              @herbert: sterker nog ik rij 1op 16 als ik normaal 120 /130 rij. Ik zou je zo een foto kunnen sturen van het gebruik. En idd 450pk kanon. En klopt wat black panther zegt. In de 100/200 heeft de RS6 stock moeite mee om weg te komen. Gisteren nog een ritje gemaakt naar Roermond ! Kan je wel zeggen dat het echt echt hard gaat . Maar als ik hem intrap dan lust ie ook wel een slok hoor. Maar je kunt het rustig en zuinig rijden net als een 2.0 tdi die ik ook gehad hebt

              Login om te reageren
              • herbert zegt

                30 december 2018 om 19:12

                @audia6bit: kan de boordcomputer idd zeggen, maar in de praktijk ga je dat nooit halen, ik de ken de a6bit erg goed.

              • audia6bit zegt

                30 december 2018 om 20:17

                @herbert: het kan zo zijn dat je de bit erg goed kent ik merk het wel in mijn portemonnee als ik 120 rij dat ik met een halve tank gewoon 400 km rij en dan nog niet ineens in mijn reserve zit . Dus zal de boordcomputer wel correct zijn !

              • herbert zegt

                31 december 2018 om 07:04

                @audia6bit: nou oké het zal zo zijn dan, netjes!

          • Dutchdriftking zegt

            31 december 2018 om 08:07

            @lekbak: Tja, en wat heb je nodig om die toeren te bereiken? Precies, koppel!

            Login om te reageren
            • lekbak zegt

              31 december 2018 om 09:21

              @dutchdriftking: Laat ik het eens anders proberen. Wat je uiteindelijk nodig hebt is energie. Vermogen is energie, kw is de eenheid.
              Dit vermogen kan je omzetten in kracht (zware dingen verplaatsen) of snelheid of een beetje van beide.

              Dan nu de energiebron van de auto: De motor. Als je x koppel hebt zegt dit niks over de geleverde energie. Je wilt weten bij welk toerental dit vrij komt. Koppel is heel simpel gezegd de kracht van de knal in je cilinder (komt veel meer bij kijken maar dat doet er nu ff niet toe). Heb je die knal 2000 keer per minuut heb je minder resultaat dan als je die 4000 keer per minuut hebt. Klinkt logisch toch? Koppel zonder toeren erbij zegt niks. Maar nu komt de grap. Koppel keer toeren is vermogen. Benoem je het koppel dus met het toerental dan benoem je vermogen. Benoem je het koppel zonder de toeren dan weet je nog niks. Alles draait om vermogen.

              Ik heb een scheepsdiesel met een enorm koppel (als een flinke vrachtwagen). Maar die draait maar 750rpm en levert dan maar 135pk. Zet je die in een auto gaat dit echt niet hard hoor!

              Login om te reageren
              • Dutchdriftking zegt

                31 december 2018 om 09:30

                @lekbak: klopt tot op zekere hoogte, echter wanneer je met een tussensprint lage toeren draait, en dan op het gas gaat, juist dan is zo’n diesel verdomd snel, deze hoeft niet terug te schakelen, en blijft trekken. Dit is het enorme voordeel van deze diesel TOV de benzine. Natuurlijk zal op top vermogen (topsnelheid) en in de staande start de RS6 sneller zijn.

              • lekbak zegt

                31 december 2018 om 12:58

                @dutchdriftking: En dat is dus het fabeltje wat ik probeer te doorbreken. Het klopt niet deels wat ik schrijf maar het klopt helemaal.

                Een motor die 900nm levert bij 2000rpm levert op dat moment zo’n 255pk. 900nm bij 3000rpm is zo’n 385pk. Maar 640nm bij 3000rpm is al meer dan 280pk. Hij zal dus beter accelereren met 640nm bij 3000rpm dan 900nm bij 2000rpm omdat het vermogen hoger ligt. De rs6 in kwestie heeft vanaf zo’n 4800rpm al meer dan 450pk en zal vanaf dat toerental dus harder trekken dan de diesel op welk toerental dan ook.

                Waarom wil men dan “koppel” hebben? Omdat je op het betreffende toerental meer vermogen hebt als je een hoger koppel hebt. Je zult dus harder accelereren dan een auto met minder koppel die op hetzelfde toerental draait (en die dezelfde versnellingsbak en eindvertraging heeft). Maar een benzinemotor draait eigenlijk altijd meer toeren en heeft daardoor minder koppel nodig om net zo hard op te trekken. En om maximaal te gaan moeten zowel een diesel als benzine terugschakelen (automaten doen dit niet voor niks ALTIJD). Het gevolg is dat de auto met het meeste vermogen dus wint en niet die met het meeste koppel.

                Met een handbak ben je minder geneigd terug te schakelen en dan voelt (en is op dat moment) een diesel sneller omdat die meer vermogen heeft bij lage toeren, totdat de benzinemotor op toeren is en daar zijn hogere topvermogen aan kan spreken. En dit laatste is de oorzaak van het fabeltje dat koppel beter is dan vermogen.

    • herbert zegt

      30 december 2018 om 14:53

      @dutchdriftking: Klopt inderdaad , mijn beste kameraad heeft een A6 met deze motor en stage 3 jd tuning, goed voor 450pk en 900nm, grotere intercooler/geen roetfilters etc etc, bizar hoe snel dat ding is, een echte RS6 is niet veel sneller, op de tussensprints verliest die het gewoon dik. Een RS6 badge erop plakken is gewoon pauper zoals bij deze.

      Login om te reageren
  9. cpp1 zegt

    29 december 2018 om 16:35

    Aan de wielkasten is niets gedaan. Ze hebben alleen een paar dikkere zijskirts en bumpers gemonteerd. Dit lijkt dus in de verste verte niet op een rs6. Dit is gewoon een lelijk gesjonnyficeerd rothok.

    Login om te reageren
  10. mashell zegt

    29 december 2018 om 16:51

    Perfect voor de plofkrakers, nu hun woon-werk afstand steeds groter wordt een diesel steeds handiger. Hoef je tenminste niet te tanken als je op de terugweg naar Utrecht achtervolgt wordt. En hiermee hebben ze toch nog de vertrouwde uitstraling.

    Login om te reageren
    • red5 zegt

      30 december 2018 om 11:27

      @mashell: Dit zou een goede auto voor de politie zijn. Die hebben toch deze TDI versie gekocht als antwoord op de RS plofkrakers?

      Login om te reageren
  11. dirkv zegt

    29 december 2018 om 16:56

    Even die RS6 badges en die geluidsmodulle er af halen en het is een toffe bak.
    Mooie kleur ook!

    Login om te reageren
  12. bmwfreak038 zegt

    29 december 2018 om 17:12

    Niets is niet op zn plek.. Deze mag gerust op mn oprit.

    Login om te reageren
  13. tge1 zegt

    29 december 2018 om 18:03

    Och, mijn buurman zal het verschil toch niet zien. Daar doe je het dan wel weer voor.

    Login om te reageren
  14. Thomas20vt zegt

    29 december 2018 om 18:41

    Wel slim gedaan… Met schade ingevoerd, beetje korting op de BPM en vervolgens hiermee een dik bumpersetje erop knallen :)

    Login om te reageren
    • leandro zegt

      29 december 2018 om 20:47

      @thomas20vt: wel raar dat hij in bijna 7 jaar maar 129k gereden heeft. Als ik dan aan de artikelen denk met teruggedraaide Duitse tellerstanden…..

      Login om te reageren
      • weetikveel zegt

        30 december 2018 om 22:36

        @leandro: in het buitenland ligt het omslagpunt voor diesel wel vaak een stuk lager dan hier.

        Login om te reageren
  15. tjorque zegt

    29 december 2018 om 18:46

    Ik had bij Audi al afgehaakt…

    Login om te reageren
    • fouadski zegt

      29 december 2018 om 20:14

      @tjorque: en toch reageren?

      Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      29 december 2018 om 20:24

      @tjorque: had??

      Login om te reageren
  16. allesmetturbo zegt

    29 december 2018 om 20:08

    Rs6 badge eraf en je hebt een lekker dik aangeklede diesel

    Login om te reageren
  17. vetnek zegt

    29 december 2018 om 20:24

    Stage 3 tunen naar ca. 450pk en 900nm koppel. RS6 badge d’r af en gáán!

    Login om te reageren
    • Yzord zegt

      29 december 2018 om 20:40

      @vetnek: Anita mag niet meer mee?

      Login om te reageren
    • kennone zegt

      29 december 2018 om 20:52

      @vetnek: ook graag dat v8 geluid er af dan. Poets dan gewoon je voorruit wat vaker en maak dat geluid lekker zelf..

      Login om te reageren
  18. dolledries zegt

    29 december 2018 om 20:55

    Kenteken op eerste foto’s weggepoetst, en latere niet

    Login om te reageren
  19. grrrrommmmm zegt

    29 december 2018 om 21:17

    @rachid ik vind het mooi hoor! ?

    Login om te reageren
  20. EdGaR zegt

    29 december 2018 om 23:37

    Grappig dat het interieur er alweer erg gedateerd uitziet ten opzichte van de nieuwere generatie Audi’s. Volkomen logisch maar vind het nu echt opvallen.

    Login om te reageren
  21. theflowinside zegt

    30 december 2018 om 03:36

    Badges eraf, max 20 inch wielen.. Top auto.

    Login om te reageren
  22. jeanclaude zegt

    30 december 2018 om 13:51

    Er rijden ‘undercover’ echt enorm veel van die bitdi’s in NL rond. Zag laatst op verschillende occassions sites die vooral uit Duitsland importeren, dat die dingen als warme broodjes gaan.

    Login om te reageren
  23. elemento zegt

    30 december 2018 om 16:14

    Als de rs6 logo weg was dan vind ik het nog mooi. Biturbo stage 3 met 400 plus pk gaat ook wel af

    Login om te reageren
  24. Polo90 zegt

    2 januari 2019 om 11:27

    Ding komt uit Hoogeveen, of uit de buurt iniedergeval. Zie hem meerdere keren per week rijden. Als je niet naar de remschijven kijkt en je hoort hem rijden dan begin je wel te twijfelen, want met die Prior kit en de uitlaat, klinkt hij als een RS6! De eerste keer dat ik hem zag rijden dacht ik toch echt dat het een RS6 was. Mede door het geluid. Pas toen ik hem stil zag staan en er goed naar keek werd vrij snel duidelijk dat het een nepperd was.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North