• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuwe BMW 7-serie te koop vanaf 15 november

Auteur: Wouter, gepost 25 juni 2008 om 11:45 – 61 Reacties

BMW 7-serie 2009


In oktober zal BMW de nieuwe 7 Serie op de autoshow van Parijs aan het publiek laten zien. Niet lang daarna verschijnt de nieuweling ook in de showroom.

BMW’s vlaggenschip zal weer boordevol nieuwe technologie zitten om te laten zien wat ze in Munchen in huis hebben. Het xDrive koppelverdelende differentieel wat in de X6 is gelanceerd zal ook op de 7 Serie verkrijgbaar worden. Ook zullen er diverse camera’s de bestuurder helpen om op de rijbaan te blijven, voetgangers te detecteren en mogelijk ook verkeersborden te herkennen.

De nieuwe zeven komt er in reguliere en een verlengde versie, waarbij de laatste waarschijnlijk ook een iets hoger dak krijgt om nog meer ruimte voor de achterpassagiers te creeren. In eerste instantie komen er alleen zes- en achtcilinders, een twaalfcilinder volgt pas later. Dieselen kan in de 235pk sterke 730d of de 286 pk sterke twinturbo 735d. De V8 diesel komt niet meer terug. Er komen drie benzinevarianten: de 730i, 735i en 750i met respectievelijk 272, 306 pk en 408 pk. Zeer waarschijnlijk komen ook hybride en waterstof varianten en ook komt er voor het eerst een vierwielaangedreven 7 Serie. (foto’s via motorauthority)

BMW 7-serie 2009

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Compleet nieuwe BMW 7
    Compleet nieuwe BMW 7 Serie is onderweg (+video)
  • BMW 2 Serie M Performance
    Nieuwe BMW 2 Serie met M Performance goodies
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

7-serie, BMW, spyshot

Vorig bericht: « Facelift voor de Skoda Octavia?
Volgend bericht: Wat een hippe kleur – deel II »

Lees Interacties

Reacties

  1. bnc zegt

    25 juni 2008 om 11:49

    Op 07.07 zal de 7 series officieel aangekondigd worden, hopelijk krijgen we hem al iets vroeger te zien ;)

    Login om te reageren
  2. bmw zegt

    25 juni 2008 om 11:52

    En wat gaat hij kosten? 77.777 EUR?

    Login om te reageren
  3. bmw zegt

    25 juni 2008 om 11:53

    Misschien bij de verlengde 7-reeks ook een versie met 7 zitplaatsen voorzien?

    Login om te reageren
  4. Sander zegt

    25 juni 2008 om 11:54

    Can’t wait!

    Het lijkt er erg op dat de nieuwe 7 veel vormen overneemt van de mooiste 7-serie ooit, de E38!

    Wij hebben reeds 7 pre orders, denk dat de nieuwe 7 zeker populairder word als de huidige.

    Login om te reageren
  5. RenJie zegt

    25 juni 2008 om 12:05

    @bmw

    wat is dat nou voor een opmerking, als je dat doet, verdwijnt alle ruimte.. wel origineel met al die 7’s …. -.-

    Ik hoop dat ze hem wel écht boven de 5 serie plaatsen, want met de huidige 7 serie kan je net zo goed een 5 serie kopen. Veel aantrekkelijker.

    Login om te reageren
  6. Esprit_de_Flandre zegt

    25 juni 2008 om 12:10

    Grote nieren. Ik ben benieuwd wat het eindresultaat is.

    Login om te reageren
  7. W!d zegt

    25 juni 2008 om 12:10

    vind die nieren alleen buiten proporties.. verder zal ik nooit zo’n auto kunnen betalen, en kan hem zowiezo nergens bij huis parkeren

    Login om te reageren
  8. Arnoud zegt

    25 juni 2008 om 12:14

    Ik vind de paint-job wel wat hippie-achtig.

    En verder doet hij me nogal pompeus aan, wat komt doordat de flanken zo hoog zijn en de motorkap zo’n groot oppervlak heeft.
    De achterkant oogt veel dynamischer.

    Login om te reageren
  9. Mee zegt

    25 juni 2008 om 12:18

    Ik vraag mij af wat een 7-serie te zoeken heeft op een circuit?

    Login om te reageren
  10. prop zegt

    25 juni 2008 om 12:18

    Het zij-aanzicht oogt niet echt als top-design.. maar desondanks twijfel ik er niet aan dan BMW weer een ijzersterke Mercedes killer gaat neerzetten

    Login om te reageren
  11. prop zegt

    25 juni 2008 om 12:20

    ps.

    de zilveren lijn die over de daklijn loopt is het kenmerk van de huidige 12cil. 7 serie… het zal dus wel een mule zijn

    Login om te reageren
  12. Majinstar zegt

    25 juni 2008 om 12:22

    De nieuwe of gewoon een facelift ???

    Audi zit nu al te denken aan een 8 zitter.

    Login om te reageren
  13. pps zegt

    25 juni 2008 om 12:23

    @ prop.
    de zilvere daklijn is bij alle verlengde 7 series het geval

    Login om te reageren
  14. Eddy Rocket zegt

    25 juni 2008 om 12:29

    wanneer gaat bmw nou een keer een snelle 7 serie maken? Mercedes heeft die gezellige Bi-turbo S600 die kont schopt. Niet alle AMG versies te vergeten.
    WAarom doen ze nou niet een keer een M7 of zo? Vroegah had je teminste een mooie Alpina, maar aan die peekaatjes te lezen word het niet veel soeps.
    Gewoon de motoren gejat uit de 3 series.

    Login om te reageren
  15. semihhh zegt

    25 juni 2008 om 12:29

    ik vind het het beetje op de oudere bmw’s lijke , de neus van een oudere 5 serie vind ik vooral terug vanvoor …

    mja bmw zal er wel voor zorgen dat het een geslaagde serie is ,,

    Login om te reageren
  16. RenJie zegt

    25 juni 2008 om 12:32

    @W!d

    niet zo negatief denken over je toekomst.. xD

    Login om te reageren
  17. prop zegt

    25 juni 2008 om 12:43

    @ pps

    oke dan.. wist ik nog niet… weet het alleen van de 12 cil.

    Login om te reageren
  18. robin zegt

    25 juni 2008 om 12:48

    hopelijk mooier dan de vorige 7 en dat is eigenlijk niet moeilijk want wat een misbaksel was die vorige 7

    Login om te reageren
  19. coen zegt

    25 juni 2008 om 12:54

    Even ter informatie aan u allen…. Ondanks dat de prijzen niet bekend zijn, hij word al verkocht en er is al foto materiaal (alleen voor zeer geintereseerde klanten) aanwezig bij de BMW dealers …

    Login om te reageren
  20. prop zegt

    25 juni 2008 om 13:03

    Dat lijkt vaker zo te zijn… kan mij lang voor de introductie nog de fabrieksfoto’s van de huidige 5 serie bij de dealer herinneren in het E39 tijdperk

    Login om te reageren
  21. funcup zegt

    25 juni 2008 om 13:05

    bullshit, er zijn nog geen foto’s
    ik ben zelf BMW-verkoper dus ik kan het weten

    Login om te reageren
  22. Crazy Belgian zegt

    25 juni 2008 om 13:28

    Er zijn dan misschien nog geen foto’s, maar er zijn wel al (exclusieve) presentaties van de nieuwe 7-reeks geweest. Kennis van mij is er naartoe geweest, was overigens per vliegtuig (dus zal wel niet voor alle klanten zijn ;-) ).

    Login om te reageren
  23. prop zegt

    25 juni 2008 om 13:28

    De ene dealer is de andere niet.. hangt er maar net weer vanaf wie je kent bij de importeur of fabriek.. heb zelf overigens een aantal jaar bij ekris stage gelopen/gewerkt

    Login om te reageren
  24. riebel zegt

    25 juni 2008 om 13:55

    klopt er is al een presentatie geweest van de nieuwe 7 in belgie!! alleen voor vip gasten wist bijna niemand vanaf

    Login om te reageren
  25. Nijntje zegt

    25 juni 2008 om 14:13

    Ben ik nu echt de enige, die de eerste versie van de huidige 7 serie echt mooi vond?

    Login om te reageren
  26. Wim zegt

    25 juni 2008 om 14:38

    Inderdaad, er is een VIP-presentatie geweest voor de interessante 7 Reeks klanten. Alle BMW-verkopers hebben hem trouwens al gezien op een event in Antwerpen. Geloof me vrij als ik zeg dat hij supermooi is.

    En zoals funcup al zei, er zijn nog geen officiële foto’s.

    Login om te reageren
  27. Wim zegt

    25 juni 2008 om 14:40

    Er is trouwens een tijdschrift deze week die een photoshop heeft gemaakt van de nieuwe 7 en ik moet zeggen dat hij er verdomd goed op lijkt…

    Login om te reageren
  28. leendert zegt

    25 juni 2008 om 15:00

    @ Nijntje,

    Nee, ik vind hem ook heel mooi.. Na de facelift werd hij te “soft” en oogte hij minder groot en dominant.. vind ik dan:P

    Ik vond de eerste versie van de huidige 7-Serie erg geslaagd.. Ben benieuwd naar de nieuwe !

    Login om te reageren
  29. Nick zegt

    25 juni 2008 om 15:10

    @Eddy Rocket: Dat zou tegen de filosofie van M GmbH zijn.

    Wel zou een 765iL kunnen, maar de 7 Serie is over het algemeen iets te zwaar om een motorsport variant te hebben.

    Login om te reageren
  30. Tommy zegt

    25 juni 2008 om 15:10

    Geen V12? Gemiste kans, die 760i is tog wel een beetje het toonbeeld van de 7-serie net zo als de Pheaton W12 en de A8 6.0 W12. De S600 van Mercedes is dat niet egt want de S65 AMG staat er nog boven. Verder een erg dikke bak, hopelijk mooier gelijnd dan de huidige.

    Login om te reageren
  31. broccoli met pinda's zegt

    25 juni 2008 om 15:35

    Volgens mij komt er gewoon geen v12 meer om het milieu. De Aarde zou er van gaan opwarmen. Maar dat zou toch positief zijn want dan heb je straks nooit meer verwarming nodig en bespaar je zo veel energie en er komt veel minder vervuiling en dat is pas echt goed voor het milieu… Of heb ik nou geen gevoel voor logica?

    Login om te reageren
  32. broccoli met pinda's zegt

    25 juni 2008 om 15:36

    Volgens mij komt er gewoon geen v12 meer om het milieu. De Aarde zou er van gaan opwarmen. Maar dat zou toch positief zijn want dan heb je straks nooit meer verwarming nodig en bespaar je zo veel energie en er komt veel minder vervuiling en dat is pas echt goed voor het milieu… Of heb ik nou geen gevoel voor logica???

    Login om te reageren
  33. GOD zegt

    25 juni 2008 om 15:43

    ik ben zeer benieuwd en kan nie wachten
    maar uit eindelijk blijft de E38 7 serie toch altijd de mooiste
    zelfs een van de mooiste auto”s ooit gemaakt in mijn ogen

    Login om te reageren
  34. GOD zegt

    25 juni 2008 om 16:02

    Rolls Royce gaat dit platform ook gebruiken voor hun nieuwe “baby Rolls” hoorde ik

    Login om te reageren
  35. BMWISSUPER zegt

    25 juni 2008 om 16:12

    BMW’s zijn super autos alleen……..ze zijn f*cking duur. dus de meeste standaard mensen kunnen er alleen van genieten door ernaar te kijken. ze zouden ze iets goedkoper kunnen maken zodat bijna iedereen zijn droomauto kan krijgen. zoals de nieuwe super 7 serie. echt te mooi voor woorden net als al die andere BMW’s.

    ANONIEME BMW LOVER.

    PS. ik hoop dat die mensen van BMW ze echt goedkoper gaan maken!!!!als jullie dat ook vinden schrijf dan in reactie.

    Login om te reageren
  36. Didi zegt

    25 juni 2008 om 17:00

    Vandaag de eerste serie-productie testversies in Dingolfing bekeken (daar wordt ie geklust). Vooral van binnen is het allemaal erg mooi afgewerkt en ziet het er een stuk luxueuzer uit dan de vorige 7-serie. Bij de vorige beviel mij dat hoekige dashboard met enorme gat erin voor het beeldschermpje niet.. Ik denk dat het nieuwe model tevens een nieuwe doelgroep zal bereiken. Mensen die de vorige versie een beetje een ‘sloom’ uiterlijk vonden hebben. Kan er helaas niet heel veel meer over zeggen, vindt de baas niet leuk :)

    Login om te reageren
  37. Snoepie zegt

    25 juni 2008 om 17:45

    sieht ja hubsch aus!

    Login om te reageren
  38. bert zegt

    25 juni 2008 om 18:01

    Knappe wagen , spijtig van het verdwijnen diesel V8 ….

    Login om te reageren
  39. Wally zegt

    25 juni 2008 om 18:12

    BMW is gewoon *******.. Dan betaal je meer voor ‘hetzelfde’!

    Login om te reageren
  40. m5 zegt

    25 juni 2008 om 18:16

    12 pitter is niet meer nodig uit de 5.0 biturbo v8 is veel meer te halen dan maar 408 pk dat zal wel goed komen denk ik

    Login om te reageren
  41. THE_BUSTER zegt

    25 juni 2008 om 18:29


    dit vind ik toch de mooiste

    Login om te reageren
  42. td zegt

    25 juni 2008 om 18:59

    in belgie rijdt hij al

    Login om te reageren
  43. wilco zegt

    25 juni 2008 om 19:08

    En hij krijgt 777 pk als topmodel zeker.

    Login om te reageren
  44. GOD zegt

    25 juni 2008 om 21:13

    Hij krijgt ook een 12L W18, dat heb ik van Mario Theissen himself gehoord toen ie aan het praten was met iemand die dat blok zelf heeft ontworpen
    op zijn super nintendo.
    Ik stond namelijk stiekem achter een boom en toen heb ik alles gehoord.
    en toen moest ik hoesten en heb ik BMW beloofd het niet door te vertellen in ruil voor geheime wintunnel gegevens van het motorblok.

    Login om te reageren
  45. Mtyn zegt

    25 juni 2008 om 21:29

    Jaja, niets is belangrijker dan een aerodynamische motor he God :P

    @BMWWISSPURUR,

    Verhuis naar Duitsland :) Kost hij meer dan een kwart goedkoper, heeft te maken met onze prachtige belastingsysteem in Nederland! ;)

    Login om te reageren
  46. Mtyn zegt

    25 juni 2008 om 21:31

    Edit: ons prachtige belastingsysteem uiteraard. :)

    Ter vergelijking: x5 3.0d kost hier zo’n €71.000 en in Duitsland net geen €46.000. Waar wacht je nog op! ;)

    Login om te reageren
  47. dekster zegt

    25 juni 2008 om 22:08

    Nog in geen 700 jaar wordt dat een mooie auto, die details zijn al fout om te beginnen en veel van de motoren zijn om van te huilen.

    Login om te reageren
  48. broccoli met pinda's zegt

    26 juni 2008 om 12:24

    # wilco schrijft,
    25 June 2008 om 19:08

    En hij krijgt 777 pk als topmodel zeker.

    —-
    Absoluut en het basismodel krijgt 77 pk en ik ben donald duck en mn moeder de kerstman.

    Login om te reageren
  49. Albert zegt

    26 juni 2008 om 13:59

    Met alle blijdschap mag ik mededelen dat wij in december de gelukkige eigenaar gaan worden van deze fantastische auto! Is een eigen zaak toch ergens goed voor.. Alleen hoe mooi die ook is wij gaan toch zéér zeker onze Audi missen want ook dat is een geweldige duitse auto (zijn die duitsers toch nog ergens goed voor mensen

    Login om te reageren
  50. bmWillemAlex zegt

    26 juni 2008 om 14:54

    rijdt zelf al decennia 7ens, dus zeer ‘gespannt’ op de nieuwe. Wat een teleurstelling: een als 3er omgebouwde huidige….Plomp en bootachtig!

    @sander: rij zelf een vd laatste E38Lang, de ware as. klassieker; de nwe lijkt er nergens op, dus die wordt het nooit!

    Login om te reageren
  51. Niels zegt

    26 juni 2008 om 21:16

    BMW heeft al een 7 serie met turbo gehad,, E23 745i was een 3.5l met turbo,
    maar bmw heeft in de gaten dat alle hardlopers doodlopers zijn,, een motor vol proppen met lucht en dan extra brandstof toevoegen,, veroorzaakt het vermogen wat je normaal alleen bij een motor met grotere cilinderinhoud zou tegenkomen,, alles krijgt dus verhoudingsgewijs extra op ze flikker en zit niemand op te wachten dat de boel stuk loopt,, en het vermogen dat een 7 serie nu heeft met flinke motor, zie ik nergens het nut dervan in om van een lijk van dik 2TON een race monster te maken,, dan schiet je in mijn ogen beetje je doel voorbij,, mensen die dit uitkramen weten in mijn ogen niet waar ze over praten en zijn te geil op cijfers ipv waar de auto oorspronkelijk bedoelt is..

    maar ff terug komen op de oorsprong van het artikel,, vind het een erg mooie wagen

    Login om te reageren
  52. JPO zegt

    27 juni 2008 om 00:15

    Veel commentaar op BMW lees ik weer, mijn 530D uit 2006 vliegt, en heeft een weggedrag om te zoenen. Tja ik heb er dus 1, vele zeikerds zullen er alleen maar van kunnen dromen. O ja voor mij geldt wat dat andere Duitse merk nog altijd. Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi.

    Ciao, and eat my dust

    Login om te reageren
  53. Arnoud zegt

    27 juni 2008 om 11:14

    @Niels:

    Je leeft zeker nog in het stenen tijdperk? De tijd dat turbo motoren een te hoge thermische dan wel mechanische belasting kenden ligt al lang achter ons. Auto’s met een aftermarket turbo (geleverd door tuners) kennen dit probleem nog wel. Maar dat komt gewoon doordat de motor oorspronkelijk helemaal niet ontwikkeld is voor drukvulling. Maar een zichzelf respecterende autofabrikant als BMW zal er echt wel voor zorgen dat zijn drukgevulde motoren net zo betrouwbaar zijn als hun atmosferische.

    Maar verder ben ik het wel met je eens. Een top zaken sedan als een 7-serie met sportwagenprestaties lijkt mij ook een slecht compromis.

    Login om te reageren
  54. Niels zegt

    27 juni 2008 om 14:52

    @Arnoud,

    nou nou Arnoud,, moet ik je toch beetje uit die droom helpen:),, ben zelf automonteur,, en je wil niet weten hoeveel mercedessen ik al los heb gehad om de koppen te vernieuwen/vervangen, het is allemaal aluminium en 4 kleppen, omdat de ingeblazen lucht beetje fatsoenlijk naar binnen moet komen,, ALLE koppen scheuren tussen de in en uitlaat kleppen omdat de temperaturen zo hoog worden en trillingen waar aluminium een hekel aan heeft, en het ‘vlees’ tussen de kleppen nogal aan de dunne kant is,, maar kan niet anders omdat der 4 kleppen inhangen, maar goed nu dwaal ik beetje af,, maar turbo gaat zeker weten tenkoste van de levensduur,, ook al is de compressie vaak verminderd van turbo motoren anders zou het te worden,,
    en stenen tijdperk leef ik niet, maar ben realistisch en geef niet echt gehoor aan de bla bla verhalen van auto fabrikanten, en wat dacht je van smart waar de motor blokken in kratten in de werkplaats liggen omdat alle blokken ovale cilinders krijgen na een vanaf 30 000 en later ligt natuurlijk beetje aan de rijstijl maar gebeure gaat het voor een ton, omdat de grensen overschreden worden, zijn toch ook origineel geconstrueerde turbo motoren?! is allemaal brandhout, en inderdaad mocht BMW hier brood in zien hadden ze het wel toegepast,, maar daar is men 20 jaar terug mee gestopt, zal ze redenen wel hebbe gehad

    Login om te reageren
  55. bmWillemAlex zegt

    27 juni 2008 om 19:35

    Smaken verschillen dus, dat zie je maar weer!

    @Niels : je bent leesbaar een automonteur die er veel van weet, en denk ik terecht sceptisch is over levensduur van turbomotoren. Zie de ellende van tegenwoordige superopgefokte diesels, die, bereden door onverschillige leaserijders, vooral bij VW en dochters, nauwelijks nog 180.000km fatsoenlijk halen, waar we vroeger met MB220D’s over de 6 ton kwamen.
    Over de 7 E28 wel dit: de 745i heette zo, omdat BMW vond dat de kleinere motor, een 732i en niet 735i, door de turbo vergelijkbaar werd met een motor van 4,5 liter inhoud (factor 1,4 was dat).
    Om alles nog erger te maken, past BMW nu steeds vaker motoren met bi-turbo toe, dus een kleine snelle voor de lage toeren en een tragere grote voor de hogere toeren, zowel bij de 3,0 diesel met 286/293pk, als de 3,0 benzine met 306pk en de pas nieuwe 4,4 benzine met 407pk. De namen zijn resp.: 335d, 535d, 735d (nw), X5 3.0sd, 135i, 335i, X6 50i, 750i (nw).
    Omrekenfactor motorinhoud nu blijkbaar ongeveer 1,15 – dus veel minder belast dan vroeger!
    Oh ja, er is ook een 2,0 diesel bi-turbo met 204pk ipv standaard 177pk, in de 125d en de X3 2.0sd, die zou als basis voor dienstwagens als 725d ook best voldoen, zoals in de E38 destijds.

    Als PS: de overgrote nieren bij de nieuwe modellen vind ik erg lelijk, a la de tosti-grillen van Audi, en de Chrysler/Dodge 300-gril; nadeel (ervaren met X5) is ook, dat steentjes makkelijk binnenkomen en radiator mollen. Waarom niet terug naar twee echte nieren, hoog, ovaal, smal, vlak naast elkaar, met aan weerszijden liggend gestreepte, lagere grillen, zoals in mooie klassieke tijden. Ook Alfa keert mooi terug naar dat klassieke front, en Saab ook een beetje.
    Op die manier hoeven de kwetsbare subgrillen onder in de bumpers niet meer!

    Login om te reageren
  56. Niels zegt

    27 juni 2008 om 19:50

    @bmWillemAlex

    je heb helemaal gelijk:).
    maar was een E23 en was een 3.5 en daarvoor een 3.3,,

    heb zelf een 735 E23 en wat ik mis bij auto’s van tegenwoordig is dat het karakter verdwene is,, en dat zie je nog wel terug bij de oudere modellen van bmw.. maar vind de X5 ook degelijk iets moois hebben

    Login om te reageren
  57. bmWillemAlex zegt

    28 juni 2008 om 07:23

    @Niels: sorry, inderdaad een E23, die had ik van een staatssecretaris als 728iA van 4-86, veel aan opgeknapt (natuurlijk ook de automaat, altijd prijs, en de verroeste ABS-sensoren), schijnt nog te rijden in Hilversum. Was zeer karakteristiek, qua model, bediening en soort stoelen. Wil ooit nog een gave 735iA Highline of -Executive van 85/86 uit Zwitserse paardenstal of zo hebben, met maar 70.000 km of zo onder zich.
    Klopt het wat ik ervaar met die open grillen: vaak schade aan radiatoren van koeling en/of airco? In z’n soort kan X5 me bekoren, rijdt ongelofelijk, maar mij veel te stug geveerd. Hoop op een RangeRover achtige, stabiel zwevende X7-Lang….

    Vraagje nog: hoe doe je dat toch, met die dubbele komma’s en soms punten?

    Login om te reageren
  58. A. de wit zegt

    29 juni 2008 om 10:59

    De 12 cilinder van het huidige model die nu al op benzine en waterstof kan lopen zouden ze in het nieuwe model wel gaan leveren p.s. in America is de eerste Shell met een waterstofpomp al in produktie. P.S. het huidige model is lekker fors geweldige tank. Hoop dat het nieuwe model ook fors blijft zal alleen wat rankere lijnen krijgen om dat een heleboel mensen het huidige model te fors vinden smaken verschillen. hij moet zowiezo een stuk forser dikker ogen dan de 5 serie anders verkoopt het niet!

    Login om te reageren
  59. marco zegt

    30 juni 2008 om 12:44

    Ik zie alleen maar een zwart gedrocht dat iets weg heeft van een auto.

    Login om te reageren
  60. daniel zegt

    8 juli 2008 om 08:52

    lijikt de achterkant niet een beetje erg veel op die van de Lexus LS?

    Login om te reageren
  61. jack zegt

    10 augustus 2008 om 21:28

    leuke behang op de auto geplakt uuuuuuhhhh… gamma?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North