• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuwe Chevrolet Camaro met puik spoilerwerk

Auteur: Alwood, gepost 19 april 2009 om 11:38 – 61 Reacties

Camaro met muscle


Yes, let’s put some muscle back in the Camaro! GM heeft het helemaal begrepen, mensen willen personaliseren. Zeker als het gaat om hippe, snelle nieuwkomers zoals de Camaro.

Het is allemaal wat uitbundiger en meer nadrukkelijk aanwezig dan een ‘M’ of ‘S-line’ pakket. Maar is het meeste (lees: al het) Amerikaanse dat niet?

De bodykit komt bij GM Performance Parts vandaan, kortweg GMPP. Veel sneller is de Camaro niet geworden met dit meer sportieve voorkomen, daarvoor hadden ze bij GM de HPVO afdeling. De nieuwe 21 inch velgen met P-zero rubber moeten wel een wat sportiever stuurgevoel geven. De diffuser, skirts en spoilers zijn ontworpen op een goede luchtgeleiding. Op een circuit zou de rondetijd dus zowaar nog wat korter kunnen zijn, van deze Chevy. (bron: camaro5.com)

sportief doppie

shake that booty

Camaro says it all

In meerdere kleuren verkrijgbaar!

Camaro GMPP ook in het blauw!

Ook interessant!

  • Video - Dragracende Camaro kiest het luchtruim
  • Chevrolet Corvette uit productie
    Legendarische Chevrolet Corvette uit productie*
  • Mijn Auto: Chevrolet Corvette C4 van Peter
    Mijn Auto: Chevrolet Corvette C4 van Peter
  • Chevrolet Bolt EUV is echt een nieuw model

Nieuwste artikelen

  • Dit kost de elektrische Renault Twingo in Nederland!
  • Ford gooit roer om, cancelt drie elektrische modellen
  • Range, ruimte, knoppen: de Kia EV5 heeft alles. #test
  • Wopke Hoekstra doet water bij de wijn: tóch benzinemotoren na 2035
FacebookTweetPinLinkedIn

camaro, Chevrolet, GM, tuning

Vorig bericht: « Bizar: Keren met een dubbeldekker op een smalle brug
Volgend bericht: Audi geeft niet op, reclame-oorlog met BMW gaat door »

Lees Interacties

Reacties

  1. micheloo0 zegt

    19 april 2009 om 11:40

    Only in america

    Login om te reageren
  2. TYPHOON zegt

    19 april 2009 om 11:40

    Dat ziet er mooi uit maar zijn die uitlaten niet gigantisch??

    Login om te reageren
  3. Jandepandaman zegt

    19 april 2009 om 11:41

    Lekker hoor! :lol:

    Login om te reageren
  4. Benny1 zegt

    19 april 2009 om 11:41

    Ik ben geen Chevy fan, maar het ziet er toch wel erg dik uit zeg!

    Login om te reageren
  5. VivelaFRANCE zegt

    19 april 2009 om 11:41

    -edit: offtopic inderdaad-

    Login om te reageren
  6. lincoln zegt

    19 april 2009 om 11:43

    zwaar geschmienkte clown ..
    die bij zijn introductie (transformers) toch al puberaal was ..

    de “power-ranger” onder de hedendaagse auto,s ..

    Login om te reageren
  7. Benjamin1 zegt

    19 april 2009 om 11:46

    Ik zou er niet in gezien willen worden, dan nog liever een Challenger.

    @Vive la France

    Is al veel langer bekend, het is een beetje als een tentamen maken waar je weet wat gevraagd wordt, dan haalt inderdaad iedereen 5 sterren. Verander de situatie en ze vallen allemaal door de mand.

    Login om te reageren
  8. Rick-dos zegt

    19 april 2009 om 11:51

    De nieuwe Camaro deed al afbreuk aan het origineel maar nu helemaal. Vooral op de laatste foto. Ziet er toch niet uit…

    Nope, Challenger, Mustang en dan met grote afstand de Camaro.

    Login om te reageren
  9. BMW e30 7BH(ex-Corrado vr6 slc) zegt

    19 april 2009 om 11:54

    Ziet er goed uit alleen die streep op de zijkant vind ik niet zo mooi.
    Maar toch zie ik liever de Challenger..

    Login om te reageren
  10. cardesigner@USA zegt

    19 april 2009 om 12:00

    Wie koopt er nu nog een BMW 330i coupé? Koop een muscle-car en je hebt meer aandacht dan Fitna!

    Login om te reageren
  11. IkkuhNL zegt

    19 april 2009 om 12:05

    @ TYPHOON
    Als je goed naar de foto van de achterkant van de Chevy kijkt, zie je dat er gewone uitlaten onder zitten.

    Vind de standaart Camaro mooier..

    Login om te reageren
  12. HDM zegt

    19 april 2009 om 12:05

    Mmm supersupersuper. Dit ziet er echt goed uit. Misschien nog een streep op de achterzijkant.

    -edit: 3 maal scheepsrecht?-

    Login om te reageren
  13. sven zegt

    19 april 2009 om 12:08

    leuk, beter dan een Mustang, maar of ik hem zou verkiezen boven een Challenger, dat weet ik nog niet, want die is wel ècht… Onbeschrijflijk…

    Login om te reageren
  14. lincoln zegt

    19 april 2009 om 12:11

    @cardesignerUSA .. een beetje dimmen he ..
    de 330 coupe is de “ninja-turtle” onder de hedendaagse auto,s ..

    Login om te reageren
  15. robbie zegt

    19 april 2009 om 12:13

    @VivelaFRANCE, we hebben voor dat soort dingen een tiplijn he ;)

    Login om te reageren
  16. Jandepandaman zegt

    19 april 2009 om 12:17

    Ik vind hem in het blauw met witte striping wel een beetje lijken op mijn Matchbox-autootjes uit de jaren ’70…! Lekker Retro.

    Login om te reageren
  17. T-Bird zegt

    19 april 2009 om 12:25

    Wat een kar zeg. Ga zo door GM

    Login om te reageren
  18. Pixed zegt

    19 april 2009 om 12:27

    Precies een 4×4 camaro… triestig…
    En dan wil ik nog geen woorden vuil maken aan het opsmuk (?) werk…

    Login om te reageren
  19. transam73 zegt

    19 april 2009 om 12:29

    Back to the seventies!
    HEERLIJK!

    Login om te reageren
  20. W115 zegt

    19 april 2009 om 12:37

    @ transam73

    Modern seventies! :D

    Login om te reageren
  21. BananaFlip zegt

    19 april 2009 om 12:51

    Ziet er idd lekker stoer uit, maar die velgjes zijn toch niet helemaal… Camaro.

    Login om te reageren
  22. transam73 zegt

    19 april 2009 om 13:06

    Smaken verschillen, maar geen musclecar (/ponycar) revival zonder het origineel.

    De oer-Challenger (ca. 1970) was optisch vooral ontzettend breed, lang en laag. De huidige remake heeft dezelfde styling-elementen op een dik, kort lijf geprojekteerd, met als gevolg een gedrongen profiel.
    Pretty much fucked up, dude !!
    http://www.uptempoairblogs.com/wp-content/uploads/2008/03/2008-dodge-challenger-srt8-1970-1280×960.jpg

    De Mustang van pakweg 1968 was een tikje bonkig, hoekig gesneden en nogal hoog op de wielen. Korte snuit, lange kont, filigrane details en lijnen, agressieve neus met diep liggende ogen, snelle fastback achtersteven met ingeblokte achterlichten. Een icoon! (Bullitt gezien http://www.imcdb.org/images/002/159.jpg ?).
    De ‘Stang anno 2009 heeft dat voor een groot deel ook, ondanks het feit dat de auto duidelijk zwaarder oogt en met name de subtiele plooitjes eruit gestreken zijn. Best Lekker gelukt, al – doe maar!!
    http://theyreviewed.blogspot.com/2008/01/2008-ford-mustang-bullitt-interior_04.html

    De Camaro was in ’67 nog heel puur voor een Amerikaan, op het Italiaanse af, en kreeg over de jaren steeds meer muscle on the bone: http://www.seriouswheels.com/pics-1960-1969/1969-Chevrolet-Camaro-maroon-pj.jpg
    De cokebottle taillelijn, diepliggende snuit (in 1969 met V vormig front) en langgestrekte voorspatborden zijn behouden gebleven, maar de interpretatie van het thema is compleet nieuw, en niet zo letterlijk als bij de Mustang: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200608/2009-chevrolet-camaro-5_460x0w.jpg
    Camaro DOUZE POINTS!!!

    Login om te reageren
  23. transam73 zegt

    19 april 2009 om 13:10

    @BananaFlip – velgjes: helemaal gelijk.
    De striping is wel direkt geinspireerd op de ’69 Camaro SS: http://firsttraderegistry.com/forsale/1_08/69camarorsss/1969CamaroRSSSBlack008.JPG

    Login om te reageren
  24. transam73 zegt

    19 april 2009 om 13:13

    waarom worden mijn reakties niet meer geplaatst??
    Zit ik daar een half uur fraai proza te componeren, zegt íe dat het al geplaatst is??!?!
    Webmaster to the rescue!

    Login om te reageren
  25. ZwerverRoodbaard zegt

    19 april 2009 om 13:50

    In het zilver ziet die er echt goed uit, dat blauw staat me echter niet zo aan :(

    Zelf zou ik er toch velgen onderzetten die eruit zien alsof ze niet van AEZ vandaan komen ;)

    Login om te reageren
  26. Rob USA zegt

    19 april 2009 om 13:59

    Bodykit zou ik er niet op zetten hij word er nl niet mooier van.
    @Alwood:uitbundiger/nadrukkelijker als het X6M/X5M pakket dacht het niet, daarmee vergeleken is deze heeel subtiel.
    Even het rijtje in de juiste volgorde ..speciaal voor o.a. Rick Dos:
    Camaro/Mustang/Challenger ivm betere weggligging/betere 0-100/betere remmen/beter interieur/minder zwaar dat zijn de feiten en ik vind de Camaro mooier als de Challenger.
    Hè lekker gevoel als is ik die eerste twee hier in de garage heb staan. :)

    Login om te reageren
  27. Rob USA zegt

    19 april 2009 om 14:01

    @Zwerverroodbaard:Check dan eerst nog ff de Cyber Grey Metallic dat is my favourite! :) Misschien zelfs ook nog met mat zwarte striping erop jjjhhammie.

    Login om te reageren
  28. ZwerverRoodbaard zegt

    19 april 2009 om 14:20

    @Rob USA

    Ik heb er ff meegeknutseld :P

    Wat ik wel jammer vind is dat ze die bodykit niet gewoon meespuiten in je geselecteerde kleur :(

    [IMG]http://i43.tinypic.com/2cdv7k3.jpg[/IMG]

    Login om te reageren
  29. ZwerverRoodbaard zegt

    19 april 2009 om 14:21

    Kan een mod dit eventjes goed zetten aub ? :)

    Login om te reageren
  30. Rob USA zegt

    19 april 2009 om 14:28

    @Zwerverroodbaard: Super alleen nog ff het dak eraf shoppen en die 5 spaaks velgen uit het autoblog filmje van de convertible! 21″ please :)
    P.S. ik zou alleen die kit niet nemen iets te grote uitlaattips, ik wil graag die van het prototype.. die zijn plat aan de bovenkant.. hmm lekker ik kan haast niet wachten hopen dat GM nog ff heel blijft.

    Login om te reageren
  31. Rob USA zegt

    19 april 2009 om 14:31

    @zwerverroodbaard: Who needs germany…nobody! :)

    Login om te reageren
  32. Cantago zegt

    19 april 2009 om 14:44

    Hij wordt er nou niet echt mooier op he?

    Login om te reageren
  33. Race_Kees zegt

    19 april 2009 om 14:48

    Die Camaro is werkelijk een aanfluiting om te zien, in plaats van een tribute naar het origineel (zoals Ford met de Mustang flikte) is de huidige Camaro meer een parodie.

    En die striea strepen op de achterste wielkasten zien er nog steeds niet uit.

    Login om te reageren
  34. Benz.. zegt

    19 april 2009 om 14:56

    @Rob USA
    Who needs usa…. nobody!!

    En zoals Alwood al schreef is Amerikaanse tuning doorgaans erg overdreven en heeft meestal imo een redelijk hoog sjonnie-gehalte. Een M-serie van BMW of een AMG van Mercedes blijven nog redelijk te doen qua uiterlijk..

    OT:
    Tja, wat moet je hier nou van denken. Met de standaard camaro heb ik al mijn bedenkingen.. dit soort sjonnie-tuning slaat echt alles. Heel jammer hoor. Eigenlijk vind ik het niet jammer, want men kan er toch niet op hopen dat dit in productie komt??! ;)

    Gr.

    Benz..

    Login om te reageren
  35. ZwerverRoodbaard zegt

    19 april 2009 om 15:34

    @Benz
    Sjonnie?

    Staat dit niet in het woordenboek onder sjonnie?

    Ik heb Germany nog wel nodig, maar dan alleen de oudere modellen van BMW/Opel. Dat hele Mercedes kan me gespaard blijven :P
    Ohjah en de Nurburgring moeten we nog ff ergens nabouwen Rob ;)

    Login om te reageren
  36. GuidoBmw zegt

    19 april 2009 om 15:42

    Nice, het staat ‘m wel. Dit blijft natuurlijk el de mooiste qua moderne muscles.

    Login om te reageren
  37. Benz.. zegt

    19 april 2009 om 15:53

    @Zwerverroodbaard
    Zo te zien heb jij geen geen flauwbenul wat het begrip ”sjonnie” inhoudt.
    Ga dan niet interessant doen met een plaatje van een Mercedes (die er overigens totaal niet Sjonnie uitziet).
    Men noemt auto’s met extreme bumpers, goedkope looks, veel te grote 22”, uitlaten met een lenge breedte verschil waar je U tegen zegt ”Sjonnie”.
    Deze ”ombouw” camaro dus..
    En over smaak valt niet te twisten dus het is sowiezo dom om hier zo op te reageren!

    You get my?! 8)

    En over de Nurburgring……

    you wish!! :)

    Login om te reageren
  38. transam73 zegt

    19 april 2009 om 16:28

    (thx webman!)

    Login om te reageren
  39. Lan_Evo zegt

    19 april 2009 om 16:46

    Hmm een muscle car met ricer trekjes. Het moet niet gekker worden. Alhoewel je natuurlijk al weer een tijdje die ‘DUB’ stijl hebt in Amerika, om van te kotsen.

    Login om te reageren
  40. ZwerverRoodbaard zegt

    19 april 2009 om 18:07

    @Benz
    Ohjah sorry ik had me verkeken in het woordenboek, deze stond onder kamper….

    Weet je trouwens wat overbodig spoilerwerk is ?

    http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/052691.jpg

    Login om te reageren
  41. EnzoR zegt

    19 april 2009 om 19:20

    Ziet er leuk uit :D

    Login om te reageren
  42. Rob USA zegt

    19 april 2009 om 19:50

    @Benz: Wat ik al tegen Alwood zei maar ik herhaal het wel even:
    De laatste X6M/X5M die waren zeker wel bescheiden…. NOT.
    Heel autominded Amerika is vollop bezig met deze auto en er zullen nog wel een stuk of 50 ombouwsetjes te koop worden aangeboden ,dus voor elk wat wils en aangezien de prijzen bij zo’n $26.000 beginnen zullen er zeker ook 17 jarigen in deze auto’s gaan rijden en er zullen best pittig ogende setjes opgeschroefd worden maar laat ze lekker.

    Login om te reageren
  43. Benz.. zegt

    19 april 2009 om 20:21

    @Zwerverroodbaard

    Ach jongen, je weet (denk ik) totaal niet waar over je lult..
    Het is je vergeven hoor ;)
    Een oude mercedes vergelijken met een kamperbak.. Je zult de vw transporter misschien bedoelen ja.

    Login om te reageren
  44. DrsDre zegt

    19 april 2009 om 20:33

    Ik vind m maar op een mislukte lego auto lijken…
    Challenger die’s pa’s mooi!

    Login om te reageren
  45. six-trey zegt

    19 april 2009 om 20:36

    @Benz..
    you need the USA als je bescherming, technologie, ondspanning en vooruitgang wil…

    en die “tjoening” die jij daar noemt word meestal gedaan op japanse hokken, niet op amerikaanse wagens daar plaatsen ze meestal enkel een andere grill, chroom velgen, een uitlaat voor beter geluid (daarom niet groter), en eventueel airbags. En waarom over de “ricers” beginnen? Kijk eens naar de mooie tuning zo als de Hotrods, Muscle cars, Lowriders en subtiel getunde normaale wagens, daar zie je teminsten niet 2 identieke wagens in tegenstelling tot hier

    Hoeveel golfjes, 206,… zie je hier rijden verlaagd met zwarte ruiten en lelijke alu velgen? dit vind ik veel erger, of AMG, M badges plaatsen op goedkoope BMW/Mercedessen dit vind ik nog erger.. wannabe’s.

    en de amerikanen zijn niet zo dom om korte veringen op hun wagens te steken om ze te verlagen zij zijn al zo ver ge evolueerd om te weten dat je wagen dan minder comfortabel is

    Login om te reageren
  46. Benz.. zegt

    19 april 2009 om 20:48

    @Rob USA
    Ik zeg ook helemaal niet dat de X6M/X5M bescheiden zijn… deze ombouwcamaro is duidelijk extremer vormgegeven (tegen het lelijke aan) dan de gemiddelde RS, AMG of M-serie. Dit is hoe ik er tegenaan kijk in ieder geval! En ja, hij is in the States goedkoper, al denk ik dat 17 jarigen hem niet kunnen betalen.. hun rijke pappies dan wel weer ja! 8)

    Login om te reageren
  47. Benz.. zegt

    19 april 2009 om 21:14

    @Six trey
    Als je mijn reacties eens leest (wat je duidelijk niet goed hebt gedaan) dan zie je dat ik nergens iets heb geschreven over ”ricers”. Ye sure, Hotrods en Lowriders zijn ”normaale wagens??! Een hotrod is meestal volgebouwd met allerlei chromen onderdelen en is voor de rest lelijk volgekladderd met vlammen of iets dergelijks..
    Hetzelfde verhaal met Lowriders: erg laag-bij-de-gronds, te veel chroom, te grote wielen.
    Ook worden ze (bijna altijd) gereden door leipe gangstah-rappers met een te groot ego en veel bla, bla..
    En over de vering gesproken. Ik denk……. nee ik weet wel zeker dat een Mercedes veel meer comfort heeft dan bijv. deze ombouw-camaro..

    Tja, je moet er maar trots op wezen hé?! 8)

    Login om te reageren
  48. Drift-King zegt

    19 april 2009 om 21:24

    HELL YEAH!!!

    Login om te reageren
  49. six-trey zegt

    19 april 2009 om 21:50

    Te grote wielen op lowrider, hotrods? :D
    Normaal liggen er op 50s-60s-70s amerikaanse wagens 16 inch velgen
    voor lowriders gebruiken ze 13 inch velgen dus veel Kleiner!
    en voor hotrods gebruiken ze ook meestal american racing of gewone hubcaps van 15-16 inch. Over de chroom… buiten de motorblok worden er meestal geen andere chroom onderdelen aan toegevoegd hoor… chroom velgen staan al van in de fabriek op amerikaanse wagens, Once again jij hebt ricers, zuiderse wagens in je hoofd.

    check even http://www.lowridermagazine.com/features/index.html
    http://www.streetrodderweb.com/features/index.html

    en geloof mij qua rij comfort kan er geen enkele maar dan ook geen enkele wagen bouwer op tegen amerikanen, en gangsta rap is hot :P

    Login om te reageren
  50. ZwerverRoodbaard zegt

    19 april 2009 om 21:58

    @Benz..

    Ach jongen, je weet (denk ik) totaal niet waar over je lult..
    Het is je vergeven hoor ;)
    Over een Hot Rod zeggen dat ze volgekladderd zijn met valmmen of iets dergelijks.

    Lowriders met grote wielen, het is gewoon hilarisch hoe je daar bij komt :P

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d7/Chevrolet_Impala_1964_Lowrider.JPG

    Leipe gangstah-rappers :P haha

    http://blog.masslive.com/redsoxmonster/2007/08/large_ortizzletoy.jpg

    Hotrod’s van

    http://img1.image.hotrod.com/f/17504905/hrdp_0005_01_z+1970_chevrolet_chevelle_ss+front_right.jpg

    tot

    http://img3.image.hotrod.com/f/17019163/hrdp_0904_01_z+hot_rod_first_cars+1932_ford_coupe.jpg

    Zullen we er maar over ophouden, want volgens mij snap jij niks van onze passie en wij blijkbaar niks van jouw Mercedessen.

    Login om te reageren
  51. lincoln zegt

    19 april 2009 om 22:14

    hey hey hey ..
    auto,s moeten we niet te serieus nemen jongens ..
    auto,s zijn fun ..

    en wij zijn verwende lui .. die zoooooveel keus hebben dat we zelfs klagen over auto,s die we zelf toch nooit aanschaffen ..

    Login om te reageren
  52. Race_Kees zegt

    19 april 2009 om 22:26

    Jeez, die lui die niet begrijpen dat er verschillende mensen met verschillende smaken op de aarde leven. Beetje kansloze wellus-nietus discussie.

    Login om te reageren
  53. Rob USA zegt

    19 april 2009 om 22:31

    @Lincoln: Fail..dit word mijn nieuwe ride op zeker maar nog ff wachten op de convertible.

    Login om te reageren
  54. Citrofiel zegt

    19 april 2009 om 23:10

    Zeker weten dat het geen mule is voor een nieuwe SUV? Hij lijkt zo hoog op zijn poten te staan… :?
    Los daarvan vind ik hem wel geslaagd. Volgens velen hier lijkt hij niet op de oude Camaro, en daar weet ik niets over, dus ik neem het maar van ze aan, maar het kan me niets schelen. Bekijk hem eens los van de naam. Ik vind hem stoer. Gewoon onderscheidend. Los van al het saaie blik.

    Login om te reageren
  55. Benz.. zegt

    20 april 2009 om 06:59

    @Zwerverroodbaard
    Nee, zullen we er maar over ophouden jongen..
    Het wordt toch nooit wat met je denk je niet??! ;)

    @Six trey
    Ik ben zelf een aantal weken in the United States geweest dus ik weet echt wel waar ik over praat hoor..

    Login om te reageren
  56. silly zegt

    20 april 2009 om 10:09

    Ga dit aub niet vergelijken met BMW….want BMW rijdt 20 keer beter.

    Login om te reageren
  57. C6_R zegt

    20 april 2009 om 13:11

    @ Silly: oh, U heeft de Camaro al gereden? Vertel! Ik ben reuze nieuwsgierig!

    Login om te reageren
  58. Rob USA zegt

    20 april 2009 om 18:08

    @Silly: Nu begrijp ik gelijk je nick. Welke bmw rijd (behalve de m) uit dezelfde klasse een rondje Ring onder de 8.20? Nee, don’t bother die is er niet! :) En met standaard Brembo brakes rondom.

    Login om te reageren
  59. six-trey zegt

    20 april 2009 om 18:12

    @Benz…
    Een aantal weken.. en een paar van die wagens gezien die jij op noemt, ik zie dagelijks golf’s die lelijke alu velgen, verlaagd zijn en met te veel boxen, of 15 jaar oude benzen met 20 inch velgen die doen alsof ze cool zijn, en natuurlijk de benzen/BMWs met AMG of M logo’s dit is toch veel erger? en je ziet het hier veel meer…

    en ik ben half amerikaans ik ga er jaarlijks, maar die dingen zo als een lowrider met 20 inch velgen heb ik nog nooit gezien? en heb je de echte ‘riders gezien in de latino of afro amerikaanse ghetto’s in zuid californie? of weest cruizen met de rodders die door de snelwegen in de woestijn staten scheuren? Sorry maar ik kan mij niet voorstellen dat je de echte ’tuning’ cultuur hebt gezien in de VS en er nog altijd zo overpraat…

    jij praat namelijk over de Ricers de blanke/aziatische jongeren die cool willen doen in hun tupperware japanse hokken, en als je in de zuiderlijke staten bent geweest heb je misschien de wannebe rappers met hun 24 inch velgen onder hun caprice’s gezien. Maar zo rijden er minder in percentage dan er hier tuning golfs en valse AMGs rijden

    Login om te reageren
  60. Benz.. zegt

    20 april 2009 om 21:02

    Ik vind dit lelijk en zwaar over the top… het is persoonlijke smaak

    Login om te reageren
  61. C6_R zegt

    20 april 2009 om 21:42

    Striping kan op amerikaanse bakken, op europeesche bakken is het sjonnie. Ik heb over deze stelling 3,73 seconden nagedacht dus het moet wel kloppen!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North