• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuwe details en foto’s van de Skoda Superb

Auteur: chefke, gepost 9 januari 2008 om 10:46 – 63 Reacties

Skoda Superb


Dit is hem dan: de nieuwe Skoda Superb. Na de eerste grijze afbeelding zijn er nu betere foto’s en een aantal extra details vrijgegeven. De volledige specs worden bekend gemaakt tijdens de onthulling in Genève, maar nu alvast een voorproefje.

De nieuwe Superb is 4,84 meter lang en 1,78 meter breed waardoor hij iets groter is dan zijn voorganger. Verder beschikt het nieuwe model over automatische parkeerhulp, adaptieve bochtenverlichting en natuurlijk airconditioning. Ook is er aan de veiligheid gedacht want de auto heeft niet minder dan negen airbags. Voor de motorisering zorgen drie benzine- en drie dieselmotoren met vermogens tussen de 103 en 256 pk.

Dennis vroeg zich bij het zien van de impressies af of de Skoda niet te mooi en daardoor een te grote concurrrent voor de Passat van zusje Volkswagen zou worden. Na het zien van deze afbeeldingen kunnen we toch stellen dat Skoda een goed ogende auto heeft getekend. Ik ben zeer beniewd of dat invloed gaat hebben op de verkoopsaantallen van Volkswagen want deze Skoda zal toch wel een stukje goedkoper zijn.

Skoda Superb
Skoda Superb

Ook interessant!

  • Skoda Superb nu flink goedkoper dan Audi A3
  • Nieuwe Skoda Fabia heeft veel spinazie gegeten
  • Vernieuwde Skoda Karoq
    Vernieuwde Skoda Karoq gaat er ZO uitzien
  • Gefacelifte Skoda Karoq
    Gefacelifte Skoda Karoq is alleen voor petrolheads

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

passat, Skoda, superb

Vorig bericht: « Mercedes CLC – de terugkeer van de sportcoupé
Volgend bericht: Aanbieding: 5 wallpapers voor de prijs van 1 »

Lees Interacties

Reacties

  1. BlueVFRank zegt

    9 januari 2008 om 10:47

    Waarom hier ook van die Hyundai elantra achterlichten net als bij de bmw 1 coupe. Zonde

    Login om te reageren
  2. jonas zegt

    9 januari 2008 om 10:54

    Ik dacht meteen aan de niewe renault megane :o

    Login om te reageren
  3. jonas zegt

    9 januari 2008 om 10:54

    edit: wat ik dus jammer vind :)

    Login om te reageren
  4. Dotternetta zegt

    9 januari 2008 om 10:55

    het eerste wat me opvalt is een mix van een renault kont met een bmw neus. Jammer dat ze deze keer niks orgineels hebben kunnen bedenken. De roomster ziet er wel orgineel uit, ze kunnen het wel!

    Login om te reageren
  5. Huin zegt

    9 januari 2008 om 10:59

    Van achteren inderdaad niet mooi, maar van de zij- en voorkant ronduit schitterend! Ondanks dat het het formaat Passat heeft denk ik niet dat ie heel erg in zijn vaarwater zal zitten.
    De Passat is toch wat duitser, waar genoeg markt voor is. Dit lijkt me eerder een concurrent voor potentiële grote Peugeot / Renault kopers… maar dat is een gevoel.
    Mooi ding!

    Login om te reageren
  6. Markus zegt

    9 januari 2008 om 10:59

    Een mooie auto maar de achterkant is het minste gelukt. Die lijkt teveel op andere auto’s, ik dacht zelf gelijk aan Renault. Ik zou hem wel nog steeds boven een Passat verkiezen.

    Login om te reageren
  7. bramwillemse zegt

    9 januari 2008 om 11:03

    hm, wel weer wat meer klasse dan de vorige Superb (dat was gewoon een Passat..). Maar de neus lijkt wat iel in verhouding met de rest van de auto.

    Login om te reageren
  8. Roel zegt

    9 januari 2008 om 11:03

    Lijkt me echt een geweldige taxi/(budget) directie auto en een goed alternatief voor een Passat/Vectra/Mondeo/Laguna.

    Login om te reageren
  9. Loewie zegt

    9 januari 2008 om 11:05

    Schitterende auto naar mijn mening, heb zelf een Fabia Combi en laatst nog even gereden in zijn grote broer de Octavia. Skoda is goed op weg naar mijn mening. Degelijke kwalitatieve auto’s met een leuke prijs.

    Betreft het achterwerk van deze auto, iedereen heeft het over de nieuwe renault laguna. Maar laat die achterlichten eens weg. Wat voor een kont houd je dan over? Passat iemand..?
    http://carscarscars.blogs.com/photos/uncategorized/2006_vw_passat_back.jpg

    Login om te reageren
  10. Dotternetta zegt

    9 januari 2008 om 11:09

    @Loewie: inderdaad!

    Login om te reageren
  11. Robert zegt

    9 januari 2008 om 11:26

    Kont = afknapper
    Het lijkt er inderdaad op dat ze willen concureren met de franse meuk in die klasse. Gaat vast lukken door de hogere kwaliteit van het gebodenen. Een Superb is over 5 jaar nog niet uit elkaar gerammeld. Eigenlijk wel jammer, moet je tegen deze rotkont aan blijven kijken op de wegen.

    Login om te reageren
  12. Jochem zegt

    9 januari 2008 om 11:41

    Ik wist niet dat skoda, renault en bmw hadden besloten samen een nieuwe sedan te fabriceren? ;)

    Login om te reageren
  13. D.D.B. zegt

    9 januari 2008 om 11:46

    Van opzij en van voren inderdaad zeer geslaagd, vooral de daklijn. Het ziet er naar uit dat Skoda het bij deze generatie weer gooit op “de grootste ruimte op de achterbank in z’n klasse”. Een probleem dat de vorige Suberb had, was dat ik (met m’n 2.03m) voldoende beenruimte had, maar dat ik met m’n hoofd klem tegen het dak aan zat door de sterk aflopende daklijn. Hierdoor moest ik helemaal onderuit zakken met als gevolg dat de beenruimte weer nergens op leek. Het leven van een autogekke ‘kleine reus’ valt niet mee…
    Dit is overigens een probleem bij veel nieuwe (grote en luxe) sedans. Bij deze nieuwe vindt ik de daklijn erg ver (en mooi) doorlopen. Ik denk dus dat het met de hoofd en beenruimte wel goed zit.
    En die achterkant? Tja, Het eerste dat bij mij door m’n hoofd schoot was inderdaad ‘Renault’. Jammer.

    Login om te reageren
  14. Rick zegt

    9 januari 2008 om 11:57

    Mooi, lijkt wel verrekte veel op een Passat 3C!
    Wel prachtige auto!

    Login om te reageren
  15. Jan zegt

    9 januari 2008 om 12:04

    de achterlichten hebben inderdaad wat weg van een Renault maar blijkbaar deelt iedereen die mening hier

    Die VW Golf V Variant is ook al zo lelijk vanachter.

    Het enige voordeel aan de nieuwe Superb is dat de oude nu veel goedkoper gaat worden op de 2e hands markt :)

    Login om te reageren
  16. Rudeboy01 zegt

    9 januari 2008 om 12:05

    Helemaal niet verkeerd, denk dat er in het zakelijkesegment aardig wat klappen gaan vallen bij de reeds gevestigde orde!

    Volg de Skoda rijder . . . :o)

    Login om te reageren
  17. Race_Kees zegt

    9 januari 2008 om 12:06

    Deze gaat mega goed verkopen als taxi. In Duitsland en Tjechie zag je de oude SuperB ook heel veel.
    Tenzij skoda ineens veel geld gaat vragen.

    Login om te reageren
  18. Benjamin zegt

    9 januari 2008 om 12:13

    Mooie auto alleen jammer van die renault kont. Ik denk dat VW zich geen zorgen hoeft te maken…

    Login om te reageren
  19. JesperF zegt

    9 januari 2008 om 12:33

    Komt die ook met 4wd van VAG?

    Login om te reageren
  20. tesanole zegt

    9 januari 2008 om 13:02

    Ik wacht nog even op de station…. achterkant van deze 5-deurs kan mij niet enthousiast maken. De rest van de lijn is goed.

    Login om te reageren
  21. IbiTDI zegt

    9 januari 2008 om 13:06

    Voorkant van een Saab / BMW en achterkant van een.. ja wat eigenlijk? Ford / Renault? Dan vind ik de oude toch mooier.

    Login om te reageren
  22. Johannes zegt

    9 januari 2008 om 13:11

    Als je niet helemaal focust op de achterkant lijkt het logo zelfs een renault :), mede omdat ook de typeaanduiding er midden onder staat net als bij een renault.

    Login om te reageren
  23. Jonkheer Bartholomeus van Hier tot Ginder zegt

    9 januari 2008 om 13:18

    Ik vind het een geslaagde auto. Natuurlijk zie je een aantal trendmatige dingen terug, maar over het algemeen vind ik het een homogeen, chique, licht conservatief ontwerp. En dat is natuurlijk precies wat het goed doet in deze klasse.

    Ongetwijfeld zal deze wagen het goed gaan doen in de leasemarkt, je kunt hier goed mee voor komen rijden zonder dat je klanten meteen het idee hebben dat je hen het vel over de neus komt trekken omdat jij zonodig in een ueberdure bak moet rijden. Liever een aangeklede Superb dan een kale Passat of zo.

    Login om te reageren
  24. Cliff zegt

    9 januari 2008 om 13:22

    Van achteren doet hij me aan de nieuwe Laguna denken.

    Login om te reageren
  25. GerreLekker zegt

    9 januari 2008 om 13:30

    Zeer mooie wagen! Enkel jammer van die achterkant, doet idd aan Renault denken. Ik zie er ook de Golf V Variant acthterlichten in en die zijn ECHT lelijk!

    Login om te reageren
  26. Jan C. zegt

    9 januari 2008 om 13:34

    Geen nieuwe auto komt voorbij of ie lijkt wel ergens op.

    Deze auto lijkt op de Rolls-Royce Phantom, want hij heeft 4 wielen! Of…
    Deze auto lijkt op die rommel uit China, want hij heeft 4 wielen

    Login om te reageren
  27. 9000cse zegt

    9 januari 2008 om 14:00

    @ Jan C.

    Helemaal met je eens. Er is (wordt) bij het design zoveel “geëxperimenteerd”, dat iets werkelijk nieuws bijna niet meer mogelijk is. Ik denk, dat ieder automerk zal proberen er iets bijzonders en aantrekkelijks van te maken. Dat dat niet gemakkelijk is, bewijst volgens mij de nieuwe Laguna: Strak en chique volgens mij, maar echt mooi?
    Ik bekijk een auto in zijn geheel en bepaal dan of ik hem mooi vind, eender of er elementen van andere merken in terug te vinden zijn. En deze nieuwe Superb vind ik gewoon superb!

    Login om te reageren
  28. Joske zegt

    9 januari 2008 om 14:22

    Ziet er superB uit. Heb nu de huidige SuperB Die is echt super. De beste en meest betrouwbare auto die ik tot dusver heb gehad.

    Wat betreft ontwerp hier valt altijd over te twisten, we hebben het hier over een auto voor de massa en niet een of andere exoot. Dus ontwerp moet veel mensen aanspreken. Natuurlijk heb je last van mode grillen, ook in de auto wereld, die achterkant is daar een sprekend voorbeeld van.

    Ben benieuw hoe de station eruit komt te zien.

    Login om te reageren
  29. VonStroke zegt

    9 januari 2008 om 14:26

    Jezus wat is er met die achterkant gebeurd? Iemand van Renault heeft blijkbaar met de tekeningen zitten spelen.

    De vorige was veel mooier, ondanks de grote gelijkenissen met de passat.

    Login om te reageren
  30. Logitech G25 Racer zegt

    9 januari 2008 om 15:04

    @ Joske

    er komt geen station dacht ik zo of wel ?

    mooie auto, zeur niet zo over waar ie wel niet op lijkt…

    Login om te reageren
  31. Supercharged Jules zegt

    9 januari 2008 om 15:14

    @Logitech G25 Racer

    van de nieuwe SuperB komt wel een station versie

    voor de rest een geslaagd design en wat een formaat!
    nog groter dan de Mondeo lijkt mij zo, terwijl die z’n segment qua formaat ook een beetje ontgroeid is :O

    Login om te reageren
  32. Rick zegt

    9 januari 2008 om 15:34

    En als je je ogen een beetje samenknipt lijkt hij op een Bentley Continental Flying Spur!
    Wederom een mooie auto!

    Login om te reageren
  33. Marco zegt

    9 januari 2008 om 15:52

    Mooi strak deze Superb! Achterkant is niet des-Skoda. Eerder Renault Megan sedan idd.

    Trouwens, 1kw = 1,36 pk, toch? Dus max. 260 pk voor deze Tsjech!

    Login om te reageren
  34. InF3Rn0 zegt

    9 januari 2008 om 15:52

    Mooi wagen ,achterkant lijkt echt veel op de oude renault laguna of niet ?

    Login om te reageren
  35. Guan zegt

    9 januari 2008 om 16:40

    Wat een hok! Die daklijn is achter echt niet mooi, gecombineerd met een veel te korte kont.
    En die foto van de achterkant; ik dacht serieus even dat ik naar een foto van een laguna zat te kijken..

    Login om te reageren
  36. 9ff gt9 zegt

    9 januari 2008 om 16:53

    Die achterkant is statisch, net als de hele silhouet van de auto… Verder kijkt ie van de voorkant boos. Ziet er naar uit. Als je iets er saai uit wil laten zien doe et dan goed en maak et niet lelijk iig… :(

    Login om te reageren
  37. RoT___ zegt

    9 januari 2008 om 17:10

    Die voorkant lijkt wel heel erg op de nieuwe C5, vergelijk de vorm van de koplampen/mistpitten maar eens.
    De achterkant is niet mooi maar ook weer niet lelijk..

    Login om te reageren
  38. Robert zegt

    9 januari 2008 om 18:06

    Na wat eerdere scoops gezien te hebben, vallen de achterlichten me nu mee, maar dat kan ook door de hoek van waaruit de foto genomen is komen. Mooi is echter anders. Voor de rest: wat een lompe schuit. Er valt niet één speels lijntje te ontdekken, tussen al die liniaalstrepen. Hij oogt gedateerd en maakt op mij een chagrijnige indruk. Ondanks dat vind ik het ook weer geen bijzonder lelijke wagen… gewoon oersaai. Maar daar zal ongetwijfeld wel een markt voor zijn ;)

    Login om te reageren
  39. mashell zegt

    9 januari 2008 om 18:13

    Het lijtt wel een stretched limo. Maar dat kon zomaar eens de bedoeling van Skoda zijn.

    Login om te reageren
  40. Peugeot407coupe zegt

    9 januari 2008 om 18:29

    Ik zou een Peugeot 607 kopen.

    Login om te reageren
  41. RScosworth zegt

    9 januari 2008 om 18:34

    Het voornaamste wat mij opvalt bij het zien van de foto’s is de (voor deze tijd) gigantische antenne die erop staat.

    Login om te reageren
  42. PloegR zegt

    9 januari 2008 om 19:15

    Jammer dat het een hatcback is.. (toch?)

    Login om te reageren
  43. Lolly zegt

    9 januari 2008 om 19:18

    Mooi! De achterkant heeft wel wat weg van de Phaeton stijl, alleen die achterlichten moeten LED’s worden.

    Ik gok zo dat de 105 pk van de 1.9 TDI is en de 256 pk afkomstig is van de 3.2 V6 FSI van Audi (zonder ValveLift). En nu maar hopen dat er een RS-versie van de Superb komt!

    Login om te reageren
  44. Rick dos zegt

    9 januari 2008 om 19:28

    Het ziet er goed uit. Jammer alleen dat dat VAG sausje weer zo prominent aanwezig is. Het zelfde sausje dat je eigenlijk wel bij alle merken binnen de VAG groep terugziet.

    Login om te reageren
  45. Chief_S5 zegt

    9 januari 2008 om 20:34

    @ Rick Dos: Kan jij ooit een comment schrijven zonder de naam VAG-Group oid te gebruiken..? :P ;)

    Ziet er wel mooi uit, maar natuurlijk lijkt hij wel op de Passat (achterkant, deurgrepen etc). Dat is dan weer jammer, maar het was te verwachten. Goed gedaan voor de rest, een stuk mooier dan de Passat.

    Login om te reageren
  46. Rick dos zegt

    9 januari 2008 om 20:37

    @Chief_S5

    Hoe VAG bedoel VAG je VAG? ;)

    Login om te reageren
  47. mashell zegt

    9 januari 2008 om 21:13

    “maar natuurlijk lijkt hij wel op de Passat (achterkant, deurgrepen etc)”
    Ehh ja, inderdaad deze heeft ook deurklinken en is net als de Passat een Sedan. Hij heeft trouwens ook wel wat van een Opel Agila, die heeft ook 4 wielen. Tja, alle auto’s lijken op elkaar; het zijn immers allemaal auto’s.

    Ik vind de Superb, erg groot en conservatief ogen.

    Login om te reageren
  48. mercedesfan zegt

    9 januari 2008 om 21:14

    Chique auto, ik vind hem wel wat lang. Maar voor de rest mooie wagen een een mooier alternatief voor de Hyundai Genesis.

    Login om te reageren
  49. Tombnolz zegt

    10 januari 2008 om 02:21

    Hele mooie klassieke berline. ‘k Vind ‘m mooier dan de Passat, waarmee hij hier zo vaak vergeleken wordt. Ik heb het zo niet voor diens opvallende achterlichten.

    Skoda is hét merk van de serieuze, degelijke, beetje saaie auto geworden. Misschien vervult het nu wel de rol van het vroegere Volvo en VW.

    Toen we een 10-15tal jaar geleden een sporadische Felicia kruisten had wellicht niemand verwacht dat datzelfde Skoda ooit met deze klassebak op de markt zou komen. Proficiat!

    Login om te reageren
  50. Tombnolz zegt

    10 januari 2008 om 02:22

    Kan iemand bevestigen of dit het Skoda-interieur betreft?

    http://i.idnes.cz/07/022/gal/FDV190fdf_sup1.jpg

    Login om te reageren
  51. SKODA OCTAVIA II - 34000km zegt

    10 januari 2008 om 13:14

    Ja dat is idd het “geplande” interieur,…maar die foto is meer dan 6/7 maanden oud,….zal ongetwijfelt aangepast zijn,…….

    FF ontopic: Vette bak hoor,…….ziet er goed uit!!

    Login om te reageren
  52. SKODA OCTAVIA II - 34000km zegt

    10 januari 2008 om 13:17

    En let op die “kofferbak” hé,…..dat is dus eigenlijk een hatchback!!!

    Login om te reageren
  53. Benny1 zegt

    10 januari 2008 om 14:49

    Niet gek ! Misschien een goede concurrentie voor de Genesis ?

    Login om te reageren
  54. Tombnolz zegt

    10 januari 2008 om 17:20

    Ja, ’t is geen 4-deurs meer. Kan iemand mij eigenlijk eens het grote voordeel van z’n vijfde deur verklaren? Ik denk er nu al 2 dagen over na, maar ik zie echt geen voordeel.
    De kofferklep gaat véél hoger, dus minder interessant in de garage. Minder leuk voor de passagiers, want iedere keer dat de koffer wordt geopend, krijgen ze koude wind in de nek. En valt alles wat de hoedenplank ligt in het interieur…

    Login om te reageren
  55. Juppe zegt

    10 januari 2008 om 17:33

    @Tombnolz,
    Bij een 5-deurs kun je de achterbank neerklappen en dan heb je een enorme laadruimte, met grote toegang. Ook handig voor lange spullen. Om die reden zou ik niet snel een sedan kopen.

    Login om te reageren
  56. mashell zegt

    11 januari 2008 om 12:48

    @Tombnolz
    “En valt alles wat de hoedenplank ligt in het interieur…”
    Jij weet ook best dat het buitengewoon onverstandig is om ook maar iets op de hoedenplank te leggen! Sedan’s vind ik ook mooier, maar grote koffers of fietsen gaan veel gemakkelijker in een hatchback dan in een sedan. Waarschijnlijk is dit compromis wat Skoda hier toepast (en je vroeger in de Daihatsjoe Applaus en Seat Toledo vond) best een goed idee, maar maakt het de auto wel duurder.

    Login om te reageren
  57. Tombnolz zegt

    11 januari 2008 om 15:44

    @ Juppe & mashell:

    Bedankt voor de poging, maar er bestaan ook wel 4-deurs waarvan de achterbank neerklapbaar is. Kijk maar eens naar de beschrijving van deze Peugeot 405: http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?make_id_EQI=0&model_EQS=0&country=NL&searchform=1&secret=foobar&sort=18&locale=atnl.cars.1&did=1003451&id=96780382#

    Dus sta me toe dit argument van tafel te vegen. Misschien is het wel iets makkelijker om er een fiets in te krijgen, maar dan nog blijft de koffer even klein (of groot zoals je wil), er is namelijk nog altijd een achterruit. Zo’n koffer zal wel handiger zijn als je er een zodanig groot voorwerp in wil vervoeren dat de koffer niet toe kan.

    Login om te reageren
  58. Juppe zegt

    11 januari 2008 om 16:27

    @Tombnolz,
    Toch vind ik een 5e deur veel handiger. Bij een sedan waarvan de bank plat kan heb je misschien wel hetzelfde aantal liters bagageruimte, maar je krijgt er veel moeilijker een groot voorwerp in.
    Bij een hatchback kun je de rugleuning van de bijrijdersstoel ook plat leggen, en zo kun je lange voorwerpen mee nemen. Zo heb ik wel eens een bos planken van 2,80m voor een schutting meegenomen in een Civic hatchback uit 1990. Dat gaat met die peugeot niet lukken gok ik, terwijl dat toch echt een grotere auto is. Ik denk dat het met een 7-serie nog niet lukt. Je krijgt het voorwerp simpelweg niet naar binnen.

    En wat je zegt, je kunt ook een voorwerp (maatje bureau oid) meenemen als de koffer niet helemaal dicht kan. Touwtje er omheen en gaan ;)

    Login om te reageren
  59. Tombnolz zegt

    11 januari 2008 om 16:47

    @ Juppe

    Ja da’s waar, ’t zal wel iets handiger zijn ja.
    Maar wat je daar zegt over het neerklappen van de passagiersstoel, daar ben ik niet van overtuigd. Wij hebben hier thuis ook een hatchback staan en voor zover ik weet kan je diens passagiersstoel niet opklappen, dat moet ik eens nagaan. Ik lees behoorlijk wat automagazines en iedere keer er een auto wordt getest waarin dit mogelijk is, wordt dit expliciet vermeld alsof het een unicum betreft…

    Wat een fijne conversatie is dit toch hé :)

    Login om te reageren
  60. Juppe zegt

    11 januari 2008 om 23:53

    Ja, ik bedoel eigenlijk niet opklappen, maar helemaal plat leggen. Als in slaapstand zeg maar ;) Ach ja, die bijzonderheidjes die ze in sommige auto’s bouwen, vaak zitten er al ingebouwde -onbedoelde- handigheidjes in. Zo druk in zomers mijn flesje drinken tussen de stoel en handrem. Prima “beker”houder. :)

    Och man, wat is zo’n auto veelzijdig he? :)

    Login om te reageren
  61. Jelle zegt

    19 januari 2008 om 13:56

    Het is volgens mij een super auto. Maar geen concurent voor VW alhoewel hij misschien wel maar kwaliteit bied voor zijn geld.

    Login om te reageren
  62. Ronnie zegt

    12 augustus 2009 om 18:14

    Heel mooie auto, alleen jammer dat men weet dat het connectie’s heeft met een VW. Ik vind de Skoda’s in ieder geval een stuk minder saai/oudbollig dan de VW’s. Ongeveer even mooi als de Audi’s.

    Login om te reageren
  63. Kristof zegt

    28 december 2009 om 21:08

    Wel, ik ben sinds 4 maanden eigenaar van de nieuwe superb in elegance versie met 2.0 tdi, en ben er absoluut super tevreden van. Ik zal ook eerlijk zijn, de achterkant is inderdaad wat minder maar dat weegt niet op tegen de afwerking, prestaties en vooral de fantastische geluidsdemping binnen de wagen zowel van rol, wind en rij geluiden. Mn vader heeft een pheaton en merk toch duidelijk dat naar dit ontwerp wat toegewerkt is. Klein nadeeltje is het kalfsleder, dit heeft geen diepe nerven en is vrij glad. Je zou denken dat het nep is but it’s not.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North