• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De nieuwe Volkswagen Passat bereikt ultiem dieptepunt

Auteur: Dizono, gepost 23 januari 2015 om 14:01 – 57 Reacties

Afbeelding De nieuwe Volkswagen Passat bereikt ultiem dieptepuntAfbeelding De nieuwe Volkswagen Passat bereikt ultiem dieptepuntAfbeelding De nieuwe Volkswagen Passat bereikt ultiem dieptepuntAfbeelding De nieuwe Volkswagen Passat bereikt ultiem dieptepunt

VW Passat B8
Lager kan niet en dat is maar goed ook.

Een mettalic-blauwe Volkswagen Passat is nu niet echt het toppunt van spannend, al is de B8-generatie er ten opzichte van zijn voorganger qua looks wel op vooruit gegaan. Maar om er dan meteen 20-inch velgen van Oxigins onder te leggen en de auto met airride zó laag te leggen dat zelfs de Bonneville Flats onbegaanbaar terrein worden… Het weerhield tenminste één Duitser er niet van het gewoon te doen en de jongens van StreetTec hadden uiteraard geen enkel probleem dit in orde te maken. Klant is koning.

Ook interessant!

  • Video: hoe komt deze Passat op zijn kant?
  • Volkswagen met 4 uitlaten
    Koop deze Volkswagen Passat W8 voor een schijntje
  • Passat sedan
    In memoriam: Volkswagen Passat Sedan
  • Passat Limited Edition
    Passat Limited Edition is een van de 1.973 laatste ooit

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

b8, passat, tuning, velgen, Volkswagen

Vorig bericht: « New York dumpt al tien jaar oude metro’s in de oceaan
Volgend bericht: Aston Martin Twenty Twenty: vergeten concept (2001) »

Lees Interacties

Reacties

  1. romeoalfa zegt

    23 januari 2015 om 14:03

    Ik vraag me af waarom je dit een keurige sedan aan moet doen. Een Golf zou ik nog snappen..

    Login om te reageren
    • johanhummer9 zegt

      23 januari 2015 om 22:43

      @romeoalfa: als je je het moet afvragen snap je het inderdaad niet.

      Login om te reageren
  2. koftjie zegt

    23 januari 2015 om 14:11

    Super vet, ik hou er wel van.

    Login om te reageren
  3. mrrallycross zegt

    23 januari 2015 om 14:12

    Man man man daar wil je toch niet in gezien worden

    Login om te reageren
    • sydney zegt

      23 januari 2015 om 14:17

      @mrrallycross: Dat gebeurt ook niet, iedereen kijkt over je heen.

      Login om te reageren
      • tupperware zegt

        23 januari 2015 om 16:56

        @sydney:
        Niet iedereen rijdt in een SUV Syd, bij mij blijft dat hok gewoon vol in beeld..

        OT: dat zijn hele beste spanbandjes.., waar kopen ze die in..?

        Login om te reageren
    • deboes zegt

      27 januari 2015 om 22:49

      @mrrallycross: Zou in geen enkele passat gezien willen worden, ook niet als ik dood ben,trouwens in geen enkele VAGger

      Login om te reageren
  4. arnodk zegt

    23 januari 2015 om 14:12

    Ik vind m wel mooi, iets hoger mag wel :)

    Login om te reageren
  5. hillegaar zegt

    23 januari 2015 om 14:12

    mensen zijn in de war

    Login om te reageren
    • schellekens006 zegt

      23 januari 2015 om 14:29

      @hillegaar: Haha.. top!

      Login om te reageren
  6. privilege zegt

    23 januari 2015 om 14:14

    *verkoopt getjoende civic, koopt nieuwe passat*

    Login om te reageren
  7. gtwillem zegt

    23 januari 2015 om 14:22

    Ondanks die enorme wielen en extreme verlaging is het nog steeds een slaapverwekkend saaie auto. Is ook knap!

    Login om te reageren
    • weem zegt

      23 januari 2015 om 14:46

      @gtwillem: Ik zal je even helpen: is=vind ik.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        23 januari 2015 om 15:03

        @weem: ik ben nog niet iemand tegen gekomen die het design als spannend, gewaagd of extrovert heeft ervaren ;-)

        Login om te reageren
        • ibmg zegt

          23 januari 2015 om 17:53

          @gtwillem: Misschien moet er gouden velgen onder en allerlei luchthappers in… Wedden dat je hem gaaf vindt?!

          Login om te reageren
          • gtwillem zegt

            23 januari 2015 om 18:31

            @ibmg: nee, daar wordt geen enkele auto mooier van. Ondanks dat VW’s altijd behoudend zijn is de nieuwe wel erg saai. Niet dat het een slechte auto is, maar een Insignia, S60 of Optima smoelt gewoon een stuk beter.

            Login om te reageren
        • ej20g zegt

          23 januari 2015 om 18:28

          @gtwillem: ik had er toevallig gisteren eentje achter me zitten. De koplampen zijn best gaaf, de rest van de auto zoals altijd weer gewoon Volkswagen. Neutraal en saai dus. Dat is overigens de eerste die ik gezien heb, geen idee hoe lang het ding te koop is maar het loopt niet erg hard volgens mij.

          Login om te reageren
      • deboes zegt

        27 januari 2015 om 22:53

        @weem: nee hoor: vind ik=is. VW’s zijn slaapverwekkend, kan beter je geld in een fijn matras steken, daar kun je ook op slapen.

        Login om te reageren
        • weem zegt

          28 januari 2015 om 00:30

          @deboes: Hou toch op met die kinderachtige discussie. Zogenaamde autoliefhebbers zoals jij die vinden dat ze de wijsheid in pacht hebben door alles af te kraken wat ze zelf toevallig niet blieven, of domweg meelullen met de schreeuwerds op dit blog. Als je een echte petrolhead beoordeel je elke auto op z’n merites, ongeacht het merk, zonder het bij voorbaat af te keuren omdat het merk x of merk y is, en kan je erkennen dat jouw subjectieve mening niet die van een ander hoeft te zijn.

          Login om te reageren
          • deboes zegt

            30 januari 2015 om 23:07

            @weem: goh dat je er nog energie en tijd in steekt in deze petje achterstevoren site

            Login om te reageren
  8. knipperlichtje zegt

    23 januari 2015 om 14:22

    Wel achteraf allemaal aanpassingen doen, maar xenon/led aanvinken was blijkbaar te duur.

    Login om te reageren
    • nsmvo zegt

      23 januari 2015 om 14:58

      @knipperlichtje: ik zou ook niet van die overpriced kermisverlichting op m’n auto willen…

      Login om te reageren
      • knipperlichtje zegt

        23 januari 2015 om 15:28

        @nsmvo: veel plezier met je halogeenkaarsjes dan

        Login om te reageren
  9. johnsmith zegt

    23 januari 2015 om 14:23

    Wat een ongelofelijke pauper bak haha faal

    Login om te reageren
  10. janfr1908 zegt

    23 januari 2015 om 14:23

    Als dat het enige is prima toch? Auto op normale hoogte rijden en als je aankomt laten zakken dat kan die best hebben. Ik vind het persoonlijk geen lelijk gezicht

    Login om te reageren
    • Jansen zegt

      23 januari 2015 om 14:53

      @janfr1908: koop dan een Citroën van voor de xantia, hoef je niets aan aan te passen

      Login om te reageren
      • tupperware zegt

        23 januari 2015 om 17:00

        @Jansen:
        ..en je rijdt nog een mooiere auto ook..
        (speciaal voor @weem, dat is mijn persoonlijke mening)

        Login om te reageren
      • janfr1908 zegt

        23 januari 2015 om 18:41

        @jansen: Als er een Citroën voor de deur komt met zo’n systeem wil ik er maar een en dat is een BX omdat ik dat altijd een leuke auto heb gevonden

        Login om te reageren
  11. granlusso zegt

    23 januari 2015 om 14:24

    Nou ja, je bent iig eh… uniek.

    Login om te reageren
  12. wimpie zegt

    23 januari 2015 om 14:26

    Het is het gewoon net niet.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      23 januari 2015 om 15:02

      @wimpie: Het is eerder net teveel.

      Login om te reageren
  13. schellekens006 zegt

    23 januari 2015 om 14:27

    Zo stond mij E klasse ook een keer toen de luchtvering compressor kapot was. Snoop Dogg was er nix bij.

    Login om te reageren
    • ibmg zegt

      23 januari 2015 om 20:47

      @schellekens006: Staat die ook op luchtvering?

      Login om te reageren
      • redbeams zegt

        24 januari 2015 om 00:03

        @ibmg: Nee op banden ;)

        Login om te reageren
  14. purepet9000 zegt

    23 januari 2015 om 14:53

    Mooie velgen! Airride iets hoger a.u.b.

    Login om te reageren
    • buchan747infernsopottink zegt

      23 januari 2015 om 15:16

      @purepet9000: Deze is voor echte swaggers, die gebruken geen airride.

      Login om te reageren
      • tupperware zegt

        23 januari 2015 om 17:01

        @buchan747infernsopottink:
        Klopt, bij VW gebruiken ze spanbanden..

        Login om te reageren
  15. resulutionNL zegt

    23 januari 2015 om 14:55

    Mooi! Alleen zou een goeie Big Brake Kit het totaalplaatje afmaken. Even bij Lamborghini/Porsche gaan shoppen.

    Login om te reageren
  16. dwersbongel zegt

    23 januari 2015 om 15:24

    Klant is koning? Als ik die reclame op de gevel zie, doen ze niet anders.

    Login om te reageren
  17. simondegraaf zegt

    23 januari 2015 om 15:30

    Hoe lager de auto, des te lager het IQ van de bestuurder. (Bij dit soort auto’s dan)

    Login om te reageren
  18. Jantje_555 zegt

    23 januari 2015 om 15:55

    onbegrijpelijk dat hij de kentekens Passat laat staan

    Login om te reageren
  19. smex zegt

    23 januari 2015 om 15:56

    Super dik dit!
    Ik hou er van!

    Login om te reageren
  20. autofreaker zegt

    23 januari 2015 om 16:01

    Dik!! Low en slow

    Login om te reageren
  21. Dutchdriftking zegt

    23 januari 2015 om 16:05

    ziet er niet uit.

    Login om te reageren
  22. alpinestar zegt

    23 januari 2015 om 16:31

    Jammer dat er geen interieurshots bij staan. Superstrak namelijk!

    Login om te reageren
  23. st33fie zegt

    23 januari 2015 om 16:47

    they see me rolli’n
    they hear the scrapi’n

    Login om te reageren
  24. bosnialove zegt

    23 januari 2015 om 16:55

    Prachtige auto, wat hoger en andere velgen zou wel beter zijn.

    Login om te reageren
  25. n42b18 zegt

    23 januari 2015 om 16:58

    Vind de luchtvering echt drie keer niks, iets verlaagd zou ik nog wel “oke” vinden.

    Login om te reageren
  26. Tonnie zegt

    23 januari 2015 om 17:03

    Scheelt dat t airride is, kan zo weer omhoog.

    Login om te reageren
  27. janvdl zegt

    23 januari 2015 om 17:16

    Dieptepunt? dat is een mening, laagtepunt? ja dat sowieso

    Login om te reageren
  28. tjorque zegt

    23 januari 2015 om 17:44

    neen bedankt, ik vind de nieuwe passat wel leuk, maar hij moet nog kunnen rijden, en dat vindt ik bij deze bediscussieerbaar en 20″ vindt ik ook nét 2 a 3″ teveel

    Login om te reageren
    • ibmg zegt

      23 januari 2015 om 20:50

      @tjorque: Ik zeg hij kan nog rijden… Kom daar met die discussie…

      Login om te reageren
    • deboes zegt

      27 januari 2015 om 22:55

      @tjorque: een vw rijdt toch niet, dus je kan er net zo goed vierkante wielen onder zetten.

      Login om te reageren
  29. minir53 zegt

    23 januari 2015 om 21:05

    Jammer dat het een redelijk standaard Comfortline is.
    Ziet er wel gaaf uit!

    Login om te reageren
  30. toyotafortuner zegt

    23 januari 2015 om 23:16

    Jammer dat het niet nóg lager kon, zodat het nóg sneller uit mijn gezichtsveld verdween. Want het ziet er erg lelijk uit

    Login om te reageren
  31. peshuis zegt

    23 januari 2015 om 23:18

    How low can you go? Voor mij wel iets te laag. Het is en blijft toch een Passat.

    Login om te reageren
  32. leeroydelange zegt

    24 januari 2015 om 02:27

    Niks meer aan doen!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North