Nissan is klaar voor de derde wereldoorlog?

Auteur: , 20 Reacties

Of is hier iets anders aan de hand?

Nissan trekt de aandacht op de Los Angeles autoshow. Ze hebben auto’s meegenomen die beschikken over high-tech wapens. Een nietsvermoedende voorbijganger denkt wellicht dat de Japanners niet goed zijn geworden, maar er zit uiteraard een reden achter al deze gekkigheid.

Later deze maand draait Star Wars: The Last Jedi in de bioscoop. De filmreeks heeft in Nederland de nodige fans, maar in Amerika is Star Wars een absoluut begrip. Nissan speelt dan ook in op de actualiteit door een reeks modellen om te toveren tot Star Wars-voertuigen.

Een Altima, drie Maxima’s, twee Rogue’s en een Titan werden omgebouwd in een The Last Jedi-thema. De auto’s zijn gebaseerd op de ruimteschepen en karakters uit de nieuwe film. Artiesten van filmbedrijf Lucasfilm waren verantwoordelijk voor het design. Vehicle Effects uit Burbank, Californië heeft de auto’s uiteindelijk gebouwd. Het Amerikaanse bedrijf is gespecialiseerd in het maken van voertuigen voor filmproducties in Hollywood.

Star Wars: The Last Jedi verschijnt op 13 december in de bioscoop. Meer info over de film lees je hier en daar.



20 reacties

De Opel Ampera-e is duizenden euro's goedkoper geworden. Kijk hier voor meer info!
Je hebt lelijk, t*fus lelijk en dan is er nog altijd dit…
@goodolddays: en dan heb je Peugeot.
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
Zo’n Nissan Titan ziet er best gaaf uit in zo’n wrapje, mogen ze van mij zo aan de optielijst toevoegen.
De rest ziet er vrij apart uit.
Nep Startwars shit vervangen door echte guns en lichte bepantsering en je kunt ze zo bij rebellen, is, pkk etc kwijt…
En wat is de link tussen Nissan en Star Wars? Beide meestal een beetje saai?
Die Darth Vader-achtige mogen ze wel opsturen.
je merk koppelen aan Star Wars om zo de millennial-doelgroep te bereiken is vrij inspiratieloos te noemen.
@esprit84: maar Starwars is uit de jaren 70 van de vorige eeuw. Het is dus helemaal niet gericht op “millenials” maar op senioren. En hé op wie richt Nissan zijn producten?
Nu weet ik het. Ik word Jedi!
@mashell: millennials (met dubbel N)
@esprit84: millenniNNals?
Als ik mijn auto zo zou verkachten, dan zou ik ‘m R2-#metoo noemen…
@kars: hahaaaaaa
Ik lijk wel de enige te zijn maar films als Star Wars vind ik dus ech
Ho, daar ging iets fout. Maar wat ik zeggen wilde, films als Star Wars vind ik dus echt geen reet aan.
@viezefreddyw: ik zag laatst in de bioscoop de trailer van de nieuwe Star Wars. En daar houd ik het bij, alle mooie special effects heb ik nu gezien, het idiote onbegrijpelijke verhaal blijft me bespaard.
Google maps doet ook aan sponsoring zie ik

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).