• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nog een limited edition? Bugatti Veyron Sang Noir [updated]

Auteur: robbie, gepost 3 mei 2008 om 13:53 – 57 Reacties

Bugatti Veyron Sang Noir
De Bugatti Veyron is met zijn limiet van 300 stuk natuurlijk al behoorlijk exclusief, maar toch is er steeds nog ruimte voor exclusievere modellen. We zagen al een keer de Pegaso Edition voorbij komen en niet veel later de Pur Sang en recent natuurlijk de Fbg par Hermès. Maar er zijn nu foto’s opgedoken van een vierde variant! Namelijk de Sang Noir.

Of het hier gaat om een officiele variant is mij niet bekend, maar het zou in elk geval gaan om een one-off ter herinnering aan de Bugatti Atlantique 57S. Een persbericht of iets dergelijks is er niet, dus ik moet even vertrouwen op mijn eigen ogen. Welke verschillen zie ik? In elk geval Pur Sang velgen die voor een gedeelte zwart zijn gespoten, donkere koplampen, zilver gespoten buitenspiegels, chrome strepen langs de portierruiten naar achter. En misschien zie jij nog meer? Het feit dat deze Veyron (lelijke) reflectoren heeft ga ik er vanuit dat dit een Veyron is voor de Amerikaanse markt. (via: gtspirit.com)

Bugatti Veyron Sang Noir
Bugatti Veyron Sang Noir
Bugatti Veyron Sang Noir
Bugatti Veyron Sang Noir
Bugatti Veyron Sang Noir

UPDATE: Extra plaatjes in de onderstaande image-gallery.

Ook interessant!

  • Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
    Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
  • Bugatti komt met programma voor onderhoudsbeurt
  • eerste Bugatti met okazielabel
    Eerste Bugatti met Okazielabel is klaar!
  • Video - zo klinkt de Bugatti Bolide

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, sang-noir, Supercars, veyron

Vorig bericht: « Sportief jasje voor de Q5, S-line pakket
Volgend bericht: Audi A4 by Rieger Tuning »

Lees Interacties

Reacties

  1. Josst zegt

    3 mei 2008 om 13:55

    Oeh.. dit is toch wel hetgene wat de veyron mooi maakt! Tot nu toe de mooiste veyron die ik heb gezien!

    Login om te reageren
  2. Rick zegt

    3 mei 2008 om 13:58

    Wat zitten die pendalen dicht bij mekaar zeg… Was me nooit eerder opgevallen..

    Login om te reageren
  3. Hosting zegt

    3 mei 2008 om 13:58

    DIK, oranje interieur :p wel een beetje flashy

    Login om te reageren
  4. CasperH zegt

    3 mei 2008 om 13:58

    Pff, die gasten hebben straks meer uitvoeringen dan de gemiddelde middenklasser. Beetje verwarrend allemaal hoor ;)

    Login om te reageren
  5. pieter zegt

    3 mei 2008 om 13:58

    zeau zeau niet verkeerd

    Login om te reageren
  6. mashell zegt

    3 mei 2008 om 14:00

    Blijkt maar weer eens, een Veyron in 1 kleur (zelfs al is het saai zwart) is toch mooier dan het wat ordinaire two-tone.

    Login om te reageren
  7. jelle zegt

    3 mei 2008 om 14:00

    die veyron is het gewoon! de mooiste tot nu toe! prachtig wat dat ene chroom lijstje doet aan het geheel…

    Login om te reageren
  8. Jack zegt

    3 mei 2008 om 14:01

    De B van Beauty!

    Login om te reageren
  9. jelle zegt

    3 mei 2008 om 14:02

    o, je bent nog een detail vergeten, ook de gigantische luchtinlaten bovenaan zijn niet meer inox-kleurig, maar zijn ook zwart gespoten ;)

    Login om te reageren
  10. Aston Martin Rapide zegt

    3 mei 2008 om 14:07

    Voor mij zeker de mooiste veyron…alleen jammer van de reflectoren. De grote reflectoren vallen wel erg op tegen de zwarte achtergrond van de veyron.

    Login om te reageren
  11. Koentje zegt

    3 mei 2008 om 14:11

    Nog meer special editions? Lijkt me een beetje erg veel van het goede, maar desondanks een aardig mooie auto.

    Login om te reageren
  12. dekster zegt

    3 mei 2008 om 14:15

    Lelijke combinatie, blijkbaar staat geld niet altijd gelijk aan smaak…

    Login om te reageren
  13. Daan zegt

    3 mei 2008 om 14:25

    Deze is echt heel erg mooi, pure porno!
    Als ik er één zou kopen zou hij er precies zo uitzien!

    Login om te reageren
  14. Jonas zegt

    3 mei 2008 om 14:27

    @dekster

    Ik geef u helemaal gelijk

    Zwart en bugatti gaat gewoon niet, duotone verplicht!

    Login om te reageren
  15. autoblogger zegt

    3 mei 2008 om 14:31

    Damn, die Veyron begint echt TE burgerlijk te worden…

    Login om te reageren
  16. klaas jan zegt

    3 mei 2008 om 14:32

    dit is serieuse porno!
    dit is het perfecte voorbeeld van een auto?!
    foto 2 is uber geil!

    Login om te reageren
  17. VonStroke zegt

    3 mei 2008 om 14:46

    Ik vind het allemaal 2x niets, zo’n Veyron kan me echt niet bekoren.

    Login om te reageren
  18. RenJie zegt

    3 mei 2008 om 14:48

    Veyron = -100000

    houd toch eens op met die Editions maken, wat een lelijke auto zeg. Dat hij 400 kan, boeit me echt helemaal geen ñ.

    Login om te reageren
  19. Volvo_440_turbo zegt

    3 mei 2008 om 14:53

    De eerste die ik eindelijk een beetje apart vind…
    Met apart vind ik nu niet supermooi maar het contrasterende van het interieur combinatie zwarte buitenkant heeft wel iets.
    Wat de velgen betreft , kan erdoor… maar hoe langer ik er naar kijk…

    Kunst groeit toch ook, niet?

    Login om te reageren
  20. roel zegt

    3 mei 2008 om 14:54

    Sorry hoor maar even een paar dingen
    Punt.1 veelste duur het is gewoon een audi
    Punt.2 lelijke auto algemeen alleen mooi omdat hij 400kph rijdt.
    punt.3 niet meer exclusief teveel uitvoeringen.
    punt.4 welke auto rijdt geen 400kph met 16cilinders?
    dat wilde ik kwijt.

    Login om te reageren
  21. volvoaight zegt

    3 mei 2008 om 14:57

    tis tog ook een geweldige auto:D

    Login om te reageren
  22. dekster zegt

    3 mei 2008 om 15:03

    @VonStroke
    Denk je?
    Als er morgen iemand aan jou vraagt om eens met zo’n Veyron te rijden durf ik wedden dat er een grote smile op je gezicht zal staan.

    Login om te reageren
  23. naamed zegt

    3 mei 2008 om 15:05

    that WHEELS (RIMS) are between AUDI S6 and something else ??

    Login om te reageren
  24. dekster zegt

    3 mei 2008 om 15:06

    @roel
    Cadillac sixteen, Rolls royce 100EX concept, cizeta moroder (ja, zoek die maar eens op),…
    Eigenlijk is de veyron de enige auto met 16cilinders die +400 kan ;)

    Login om te reageren
  25. Willy zegt

    3 mei 2008 om 15:06

    @ roel, idioot ga je les leren. Bugatti = audi ? haha zeer grappig

    Login om te reageren
  26. Silverarrow zegt

    3 mei 2008 om 15:10

    Ze stampen in rap tempo een paar uitvoeringen uit de grond, maar waarom? Winst maken ze er niet op… Proberen ze soms het klantenbestand uit te breiden zodat ze de nieuwe folders van de nieuwe Bugatti ergens naartoe kunnen sturen.

    Toch een brute auto, niks op tegen natuurlijk. :D

    Login om te reageren
  27. JPM zegt

    3 mei 2008 om 15:18

    Weetje wat ik denk dat het is. Ik denk serieus dat ze niet alle Veyron’s kunnen verkopen. Dus deze ‘special editions’ zijn gewoon nodig om ze allemaal te kunnen verkopen. Voor de soort mensen die een Veyron kopen is de Veyron eigenlijk niet exclusief genoeg omdat je er niets aan mag veranderen. Lang niet alle Veyrons waren verkocht, dus hoe krikken ze de verkopen op? Door speciale uitgaven. Ik vind het niet erg, de Pur sang, de Fbg Hermes en deze Sang Noir zijn stuk voor stuk plaatjes.

    Login om te reageren
  28. masta zegt

    3 mei 2008 om 15:21

    VET!!

    Login om te reageren
  29. DJD zegt

    3 mei 2008 om 15:33

    die ken ik!! op petrolhead stond een tijdje terugf dat er door een of ander amerikaans autobedrijf 11 (!) veyrons werden verkocht en dat deze erbij zat. geheel zwart en met een oranje interieur.

    verder vind ik hem wat overdone, en aan de crappy foto’s te zien zal het wel geen originele versie zijn. een europese versie zonder die ranzige reflectoren zou ik meer op prijs stellen. en ik wil hem toch wel zien met een betere kwaliteit foto’s. de velgen had ik zelf niet gekozen, net iets té. en dat kan deze auto die net op het randje zit niet gebruiken…

    Login om te reageren
  30. Mcello zegt

    3 mei 2008 om 15:38

    Luchtinlaten op de motor zijn meegespoten in kleur, normaal aluminiumkleurig

    Login om te reageren
  31. Pieter zegt

    3 mei 2008 om 15:43

    dik , héél dik ..

    dat interieur en dan zwart als exterieurkleur , jummie ! :D

    Login om te reageren
  32. Solstice zegt

    3 mei 2008 om 15:58

    Die chroomlijsten over de lengte zijn echt afschuwelijk en de velgen kunnen mij ook niet bekoren. Bovendien denk ik dat de de eigenaar zelf de naam Sang Noir bedacht heeft en dit niets van doen heeft met een speciale editie (is niet elke Bug uniek trouwens?) van Bugatti (in tegenstelling tot de Pur Sang en Fbg).

    Login om te reageren
  33. InfiniteNissan zegt

    3 mei 2008 om 16:16

    @dekster

    Blijkbaar staat geld niet altijd gelijk aan smaak? Ik denk dat je bedoelt smaken verschillen. Als je kijkt naar hoe sloebers hun bakken tunen zijn ze vaak nog twintig keer lelijker. Ga eens op een van die ordinaire tuningsdagen op Assen kijken, dan ren je kotsend weg.

    Login om te reageren
  34. Jorden zegt

    3 mei 2008 om 16:27

    @ Roel

    punt 1: Het is geen gewone audi en ja een auto die is opgetrokken uit de duurste materialen en beste technieken en gelimiteerd is gaat nou eenmaal een hoop geld kosten. Wat jij te duur vind kan een veyron koper weinig boeien.

    Punt 2: over smaak valt niet te twisten.

    Punt 3: Wat is er niet exclusief aan een auto waar er 300 van gebouwd worden? Dus een Enzo, SLR en een carera GT zijn ook niet exclusief?

    Punt 4: Hoeveel auto’s zijn er met 16 cylinders? en wel eens gehoord dat een motor gekoeld moet worden?

    Login om te reageren
  35. DAT zegt

    3 mei 2008 om 16:33

    Ik had dat (lelijke) hoefijzer-grilletje ook even door de zwarte lakstraat gehaald.

    Login om te reageren
  36. Tombnolz zegt

    3 mei 2008 om 16:49

    Bugatti had 300 speciale versies moeten uitbrengen!

    Login om te reageren
  37. Markus zegt

    3 mei 2008 om 16:54

    @ Jorden: 16 cilinders werden vroeger al gebouwd hoor, alleen die persten er geen 1001pk uit vermoed ik…

    Login om te reageren
  38. Davidov zegt

    3 mei 2008 om 16:59

    Zeker een van de mooiste die ik hier voorbij heb zien komen :)

    Login om te reageren
  39. robin zegt

    3 mei 2008 om 18:27

    die cillinders is een bijzaak 3/4 van het vermogen zijn de turbo`s dus een v12 uit BV de enzo heeft een veel hoger rendement.
    leuk 400 rijden je rijd alleen wel 1 op 1 dan ja als je die auto kan kope heb je er ook schijt aan.
    en waarom 1001 PK ik vind dat ook wel heel toevallig
    kijk als je nou 1054 had ofso maar net erover er zit dus nog meer in namelijk denk ik

    Login om te reageren
  40. Pomoek zegt

    3 mei 2008 om 19:31

    Erg mooi, juist de chrome lijsten vind ik prachtig! Mooi accent van de wat mij betreft minder mooie lijn van de Veron. Deze ziet er wat mij betreft heel aardig uit!

    Login om te reageren
  41. Jorden zegt

    3 mei 2008 om 20:53

    @ robin

    Dat verhaal van die 1001 pk klopt,
    Niet elke motor heeft precies evenveel pk..
    Het kan enkele procenten afwijken per motor, dus 1001 is het minimum.
    bij een opel met 100 pk heb je natuurlijk weinig met dit euvel te maken

    Login om te reageren
  42. Daytona zegt

    3 mei 2008 om 22:59

    @jordon ja kijk maar naar japanse autos zoals honda die hebben ook veel meer pk dan op word gegeven.Owja en de tijden van 0/100 kloppen ook bijna nooit(bij de meeste autos)

    Login om te reageren
  43. RobertJ zegt

    4 mei 2008 om 00:02

    Overigens, ik had begrepen dat het vermogen bij een luchttemperatuur van 40°C is bepaald, dus je zou meer vermogen moeten halen bij lagere temperaturen (helaas voor de arabieren met veyon).

    Login om te reageren
  44. six trey zegt

    4 mei 2008 om 00:58

    Het kleur van dat interieur is toch verschikkelijk lelijk

    Login om te reageren
  45. audi-fan zegt

    4 mei 2008 om 11:11

    @ roel
    16 cilinders hmmmm……………
    de rolls royce phantom DHC misschien

    Login om te reageren
  46. Rick dos zegt

    4 mei 2008 om 11:39

    Dat zwart accentueert de lelijkheid van deze auto. Case in point de 2e foto.

    Login om te reageren
  47. robbie zegt

    4 mei 2008 om 13:29

    UPDATE Extra foto’s geplaatst! En als ik goed kijk heeft de Sang Noir (net als de Pur Sang) ook ‘naakt’ carbonfiber!

    Login om te reageren
  48. RenesisHP zegt

    4 mei 2008 om 13:38

    @robbie.

    Carbonfiber van voor tot achter, erg mooi.

    Het enige wat ik een misser vindt is de chromestrip over de auto heen. De kont wordt daardoor op een lelijke manier geaccentueerd. Voor de rest is dit best geslaagd.

    Login om te reageren
  49. robbie zegt

    4 mei 2008 om 16:54

    @mx5/rx8owner, ik gok dat ide chroomstrip er voor moet zorgen dat je een duidelijk onderscheid ziet tussen de zwarte lak en het carbonfiber.

    Login om te reageren
  50. RenesisHP zegt

    4 mei 2008 om 17:00

    @robbie.

    Daar kun je best gelijk in hebben. Helaas geeft het de kont een verkeerd dik uiterlijk.

    Login om te reageren
  51. DJD zegt

    4 mei 2008 om 18:43

    hij wordt wel erg dik, als de foto’s beter zijn. maar aan die ranzige amerikaanse reflectoren ga ik me wel vreselijk ergeren….

    Login om te reageren
  52. Apache zegt

    4 mei 2008 om 19:32

    @ Jonas

    Jij kent dus niks van Bugatti… Wist je al dat dat bestond in het pré-Veyron tijdperk, toen het gewoon nog Bugatti was en geen VW? Check out de andere modellen:





    Login om te reageren
  53. Carmaster zegt

    5 mei 2008 om 00:26

    @ roel

    Punt 1: het is gewoon een VW
    Punt 2: moet je zelf weten
    Punt 3: aantal uitvoeringen bepaalt niet de exclusiviteit
    en Punt 4, een Cizeta V16 T uit 1994 haalt geen 400kph met zijn 580 pk dus laten we maar geen overhaaste conclusies maken.

    Verder een ubergeile auto, (het blijft inderdaad een Duitser) maar het is jammer dat deze auto altijd buiten mijn bereik zal blijven en het chroomstripje staat hem niet. Maar toch die donkere koplampen en zwarte finish maken het helemaal af!

    Login om te reageren
  54. Anto zegt

    5 mei 2008 om 12:04

    next gen auto ..
    fuck heel die zever

    Login om te reageren
  55. rider zegt

    6 mei 2008 om 09:11

    weer een limited edition van een limited edition? en hoeveel zijn er van de Pegaso gebouwd? ook maar 1x net zoals dit model? hij blijft wel erg exclusief zo!
    is er al meer bekend van de opvolger van de Veyron?

    Login om te reageren
  56. S4CABRIO zegt

    21 mei 2008 om 03:54

    Heel netjes hoor!

    Login om te reageren
  57. timberleek zegt

    12 juni 2008 om 17:46

    de motor is slap voor wat hij heeft.
    2x v8 + 4 turbo’s en: maar 1000 pk.

    je kan ook motoren kopen met 1 v8 en 2 turbo’s met 3000 pk.

    kies maar.

    en verder blijft het een volkswagen, dus: nee!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North