• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nog meer Saab Aero-X

Auteur: autoblogger, gepost 22 februari 2006 om 16:54 – 19 Reacties

" class=


Op diverse sites zijn wederom afbeeldingen opgedoken van wat de nieuwe Saab Aero-X concept zou moeten zijn. De nieuwe plaatjes zijn afkomstig van saabscene.com en lijken tot nu toe het meest realistisch. Het geeft ook aan dat de vorige afbeelding nog niet eens zo ver uit de buurt was…


We krijgen nu in ieder geval een beter beeld bij de tekst “The front doors and the cockpit glass are connected and tilt forward in one big unit“.



Ook interessant!

  • gele 9-3 Aero Cabrio
    Gele 9-3 Aero Cabrio is de ultieme wintercabrio
  • Fabrieksnieuwe Saab Turbo
    Fabrieksnieuwe Saab Turbo is letterlijk fabrieksnieuw
  • Video: Alpina B4 Gran Coupe spyshot
    Video: Alpina B4 Gran Coupe spyshot
  • 9-3 Viggen
    Duurste 9-3 Viggen van NL is ideale wintercabrio!

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

Coupe, Saab

Vorig bericht: « Europa, best belangrijk…
Volgend bericht: Gemballa GT 500 in Genève »

Lees Interacties

Reacties

  1. Michiel van den Brink zegt

    22 februari 2006 om 17:11

    Eh, de vorige foto was van exact dezelfde auto. dacht ik zo.
    Ik vermoed zelfs dat dit 3D-computerrenderingen zijn.
    Saab wil blijkbaar duidelijker laten zien dat ze ook vliegtuigen bouwen, gezien de verwijzing van die openslaande cockpitkap naar een straaljagerkap.

    Login om te reageren
  2. Sacha zegt

    22 februari 2006 om 17:17

    Misschien zit er zelfs een fatsoenlijke (straal)motor in!

    Login om te reageren
  3. autoblogger zegt

    22 februari 2006 om 17:18

    Ja dat denk ik ook, ze zijn ook allebei digitaal neem ik aan?

    Vind het erg goed uit zien!

    Login om te reageren
  4. jaap zegt

    22 februari 2006 om 17:42

    Wat een foute bak!

    Login om te reageren
  5. Rits zegt

    22 februari 2006 om 18:44

    Netjes, ziet er goed uit. alleen lijkt mij zo’n deur/dak opening niet zo handig als het regent.

    Login om te reageren
  6. yannick zegt

    22 februari 2006 om 19:19

    Zeer schoon ontwerp vind ik…

    @ jaap: foute bak zou ik nie durven zeggen, ma wat er wel
    fout is, is da deurachtig ding!

    Login om te reageren
  7. bart zegt

    22 februari 2006 om 20:23

    die achterkant moet duidelijk verandering in komen maar de voorkant is prima

    Login om te reageren
  8. dekster zegt

    22 februari 2006 om 21:52

    prachtig ontwerp alleen zet er toch gewone deuren

    Login om te reageren
  9. w0o0dy zegt

    22 februari 2006 om 22:12

    die deur constructie kan volgens mij helemaal niet het productiestadium halen…. als je fatsoenlijke veiligheid wil (en dat hoort bij Saab) dan wordt het deur/raam/dak gedeelte veel te zwaar om nog fatsoenlijk te openen en zonder raamstijlen voor, denk ik niet dat je ooit 5 sterren in een crashtest voor elkaar krijg. Wel grappig, maar meer Matchbox jaren 70 dan Saab 2009

    Login om te reageren
  10. jaap zegt

    22 februari 2006 om 23:49

    @yannick: Ik had ’t ook grotendeels over dat ”deurding” of hoe je het ook wilt noemen. Voorkant is niet lelijk, maar de achterkant spreekt mij dan weer totaal niet aan. Te overdreven gedesignd en ik weet wel zeker dat die nooit in productie komt.

    Login om te reageren
  11. autoblogger zegt

    23 februari 2006 om 00:35

    Lijkt trouwens erg veel op de Ford Reflex: http://www.autoblog.nl/archive/2006/01/03/ford_reflex_concept

    Login om te reageren
  12. Teun zegt

    23 februari 2006 om 19:30

    Waar zou Saab zijn inspiratie vandaan hebben? http://www.carstyling.ru/car.asp?id=1724

    Login om te reageren
  13. zapp zegt

    25 februari 2006 om 13:15

    lijkt er wel heel veel op ja

    Login om te reageren
  14. w0o0dy zegt

    25 februari 2006 om 13:17

    leuke link Teun. Lijkt er inderdaad veel op.

    Login om te reageren
  15. w0o0dy zegt

    27 februari 2006 om 19:15

    op autoweek staat wat meer info. “Het studiemodel is 4,68 meter lang, 1,92 meter breed en 1,28 meter hoog. De wielbasis is met 2,80 meter gelijk aan die van de Pontiac GTO, deze auto – eveneens uit de General Motors-stal – is dus de basis voor de Aero X”
    Meer weten? http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4602&cache=no

    Login om te reageren
  16. jcb zegt

    27 februari 2006 om 20:34

    fantastisch

    Login om te reageren
  17. lexus zegt

    15 maart 2006 om 10:29

    mooie auto, ziet er straks uit.

    Login om te reageren
  18. TNT zegt

    24 april 2006 om 16:56

    superauto en btw. mensen tis een concept auto he, waarschijnlijk haalt alleen een slap-aftreksel van deze bak de productiestadia..maar tog vet te zien wat ze willen

    Login om te reageren
  19. Arend zegt

    19 oktober 2006 om 13:01

    dat gezeur met die conceptwagens, waarom zijn de productiemodellen altijd zoveel lelijker. zo van ‘we kunnen het wel maar we doen het toch maar niet’, geen lef in de autoindustrie. ze zouden de oude 900 eens moeten moderniseren dan krijg je pas een stoere auto maar nee, ze laten zich beïnvloeden door de lelijkste auto’s ooit gemaakt, opel…. ik ben wel saab liefhebber maar blijf voorlopig gewoon in mijn 9.5 aero (280bhp pakket) uit 2000 doorpuffelen tot dat ze iets mooiers maken.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North