Een S3 stuurt immers beter dan zo’n Italiaans zwabberhok.
Maar niet heus. Deze 458 met Liberty Walk-dikmaakpak heeft namelijk de veerpoten van een Audi R8 LMS Ultra, de racer waarvan de kersverse opvolger onlangs nog de Nürburgring 24h op z’n naam schreef. Strak stuurwerk gegarandeerd dus, maar of je vullingen en nieren een ritje in dit beest waarderen valt te bezien. Voor de potentiële koper met drempelvrees: deze 458 is gelukkig uitgerust met airride.
Op motorisch vlak is niks gewijzigd aan de 458. Dat betekent dus een vermogen van 570 pk, voor de meesten wel genoeg. Het sprintje naar de 100 duurt iets langer dan drie tellen en voor je de topsnelheid hebt bereikt, ben je je rijbewijs al een paar keer kwijt.
Pretpakketje dus! Het ding staat te koop bij Autohaus Nasir te Duitsland voor het schamele bedrag van 319.000 euro. Verder heeft-ie nog geen 20.000 km gelopen en is het volgens de adverteerder het enige exemplaar in Europa.
Dank aan kenner voor het tippen!
Goed van die vering zeg, want aan strak stuurwerk ontbrak het echt bij de 458. Not…
@goodolddays: Ik denk dat ze die keuze hebben gemaakt, omdat de 458 vering is afgesteld voor de straat. Ook al is het een Ferrari.
De R8 LMS Ultra is een volbloed raceauto welke erg laag is, lager dan een 458.
@exotic: Staat op ACCUAIR ophanging, lees alleen dat de dempers van een R8 komen meer niet. Lekkere click-bait weer AB…
@goodolddays: Blijkbaar kan het beter/compromislozer
Nee hier wordt deze echt veel mooier van….
Voor het uiterlijk zal ik het niet doen, maar het geluid .. F*cking hell yeah!!
@roberto:
https://youtu.be/vpTs0iMvFy4
Ja vet geluid ja! Zelfde ding denk ik
@roberto: die met de gumball3000 meedeed had een mooi geluid, van IPE!
@maseratizzzzzzzz @roberto @kjeld: bodykit komt beter uit op de Liberty Walk Ferrari 458 (Team Anime) die meedeed aan de Gumball 3000 Rally, vind ik. Een prachtgeluid tijdens het accelereren: http://www.youtube.com/watch?v=3EvkUiZmaMY
Alsof die auto nog fatsoenlijk rijdt. Spacers, veerpoten van een ander merk, allerlei spoilermeuk. Zou me verbazen als dat ding in de buurt komt van een originele 458 op een circuit. Daarbij vind ik het echt erg lelijk, die liberty walk bodykits.
Hebb0n!
Alleen nog een goed gevulde rekening.
Ziet er wel dik uit zo
De eerste Ferrari waarbij ik blij ben als die af fikt.
Doe mij maar een normale 458. Ziet er veel beter uit!
Die ducktail vind ik wel lekker uitzien, de rest mogen ze houden.
Gruwelijk dik! Alleen nog een mooi blauw wrapje en hij is af.
Wat moet je er toe drijven dat je zegt “Neh, laat zo’n Speciale maar zitten, ik neem wel die versie waarin gehakt en gezaagd is.”
Los van die rare vleugel zeker een mooie auto
Ik schrok echt toen er in de allereerste deel begonnen werd met dat een s3 goede vering heeft voor een ferrari. Verder echt een lekkere auto. Heeft deze net zo een uitlaat als die van de gumball?
Waarom was ik bang voor spanbandjes?
Je ziet hier echt de rondingen bij de wielkasten. Dat zag je bij die van de gumball minder.
Zie hier hoe deze zeer sympathischer JP aus Dortmunder dr aan zaagt en schroeft aan de 458…
https://www.youtube.com/watch?v=bngvqwZ80_4&index=1&list=PLEI75f5VFFmAWUs6Qa01mdvdXrM52fqOw
Toch wel gaaf die ducktale spoiler
Waarom airride???
@991gt3rs: foto 8?
@suzikubelona: ehm sorry, foto 13…
Deze Liberty Walk is echt een gedrocht. Doe mij maar een 458 speciale met een Novitec Rosso uitlaatsysteem.
Zou er nou ooit een van die tjoeners zijn die dit ontwerpt en denk: “Wauw dat ziet er wel ff lekker uit”. Dit is toch niet om aan te gluren. Wat een gedrocht. Dit doe je je 458 toch niet aan.
Liberty walk wat een gestoord bedrijf is het toch!