• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Officieel: de Audi R8 GT (560 pk)

Auteur: ricardo, gepost 1 mei 2010 om 21:32 – 90 Reacties

Audi R8 GT
Als een gewone R8 V10 niet meer volstaat in je pk-behoefte, dan heeft Audi binnenkort een nog krachtiger speeltje klaarstaan: De Audi R8 GT. Minder kilo’s, en meer pk’s!

Van deze über-R8 worden slechts 333 exemplaren in elkaar geschroefd. Hij heeft dezelfde V10 FSI aan boord als zijn minder krachtige broertje, maar in deze setting levert ‘ie 35 pk extra. Tel daarbij op de gewichtsbesparingen die Audi heeft doorgevoerd (carbon-fiber racekuipjes, lichtere remmen, andere uitlaat) en het apparaat heeft nog maar 3.6 seconden nodig om de 100 km/h aan te raken. Dat is 0.3 tellen minder dan zijn evenknie. Ook zijn de achterbumper en de sideblades gemaakt van met koolstofvezel versterkt kunststof. De 200 km/h wordt al na 10.8 tellen bereikt. Pas bij een onbegrensde 320 km/h houdt de afgeslankte R8 op met accelereren.

De R8 GT heeft een rijklaar-gewicht van 1.525 kg. Een vermindering van 100 kg ten opzichte van een ‘normale’ R8 V10. Alle verlichting aan de voorkant is bij de GT voorzien van LED-techniek. Om ‘m toch fatsoenlijk van andere Audi’s te kunnen ondrscheiden is de achterspoiler op deze R8 een ‘vast’ exemplaar van carbon-fiber, ook zijn ook de zijspiegels gemaakt van dit lichtgewicht goedje.

Om deze racer van Audi nét iets beter op het asfalt te houden is het onderstel verlaagd met 10 mm. En wat bij de RS5 niet kan lukt bij deze Audi wel: het ESP is volledig uitschakelbaar. Hoeveel stuks Nederland geleverd krijgt en wat-ie gaat kosten is nog niet bekend.

Ook interessant!

  • Maakt een zeer gave versie van de Audi R8 een return?
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, R8, r8-gt

Vorig bericht: « MINI crasht in publiek in Australie
Volgend bericht: Leuk voor het bedrijf: een busje van Rolls Royce »

Lees Interacties

Reacties

  1. Lambolover zegt

    1 mei 2010 om 21:33

    Heel mooi!

    Login om te reageren
  2. mystyle zegt

    1 mei 2010 om 21:34

    wow, echt prachtig!!

    Login om te reageren
  3. Punk zegt

    1 mei 2010 om 21:35

    Audi is zo trots met hun R8 dat ze 50 modellen uitbrengen..

    Login om te reageren
  4. CrazyHenkie zegt

    1 mei 2010 om 21:37

    Wel vreem dat er op de pook 250 staat? Gaan ze ook een R8 GT Spyder lanceren ofzo?

    De uitlaten zijn superfout, en ook die DTM-lipjes maken het een racy, fout geheel…

    Login om te reageren
  5. Barnato zegt

    1 mei 2010 om 21:38

    Helemaal geweldig alleen had meer verwacht dan 100kilo lichter! Nou ja misschien straks GT-S ofzo ;)

    Login om te reageren
  6. autospotter zegt

    1 mei 2010 om 21:39

    Ik ben echt fan van de R8, en deze is echt dik (Y)

    Login om te reageren
  7. trigger565 zegt

    1 mei 2010 om 21:40

    Uitlaten zijn idd erg fout, zulke dinge gebruik ik om een schouw van te maken…

    Login om te reageren
  8. frarissimo zegt

    1 mei 2010 om 21:40

    Komt er ook een estate versie van? Ubergeil..

    Login om te reageren
  9. Max zegt

    1 mei 2010 om 21:41

    Tja. Ik kan nu niet zeggen dat ik er warm voor loop. Ten opzichte van een ‘gewone’ R8 V10? Niet significant veel sneller, waarschijnlijk wel onevenredig veel duurder. Tel uit je winst!

    Login om te reageren
  10. bpc zegt

    1 mei 2010 om 21:42

    leuk idee maar wel een beetje een rare naamkeuze gt voor een meer hardcore versie … ik weet het niet hoor

    Login om te reageren
  11. wotevajjjj zegt

    1 mei 2010 om 21:42

    “ezelfde V10 FSI aan boord al zijn minder krachtige broertje” moet als zijn

    Login om te reageren
  12. AS zegt

    1 mei 2010 om 21:42

    Ze melken de R8 wel lekker uit. Niet dat ik het erg vind, het zijn prachtige wagens :D Laat maar komen deze R8 GT!

    Login om te reageren
  13. sven2 zegt

    1 mei 2010 om 21:51

    LELIJk in kwadraat!!!

    Login om te reageren
  14. Janneman zegt

    1 mei 2010 om 21:55

    Wow wat dik! De R8 V10 vind ik al prachtig, nu wordt ie wel heel gaaf! Een van de weinige auto’s waarbij ik een spoiler achterop mooi vind.

    Login om te reageren
  15. Max zegt

    1 mei 2010 om 21:56

    Weer een gevalletje uitmelkerij.
    Als ze nu eens gewoon hun best doen bij Audi en de R8 V12 TDI gaan produceren. Dan heb je tenminste iets om trots op te zijn.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      1 mei 2010 om 22:02

      @Max: LOL, trots zijn op iets met een diesel…

      Login om te reageren
  16. Edge zegt

    1 mei 2010 om 21:59

    No thanks, ik zou dan toch liever een Lambo hebben.

    Login om te reageren
  17. VW Freak zegt

    1 mei 2010 om 22:04

    Deze Auto Is Gewoon GE-WEL-DIG !!!!!

    Komt er ook nog is een R8GT-S R8GT-RS

    Meer pk minder kilo gaat goed he:D

    Login om te reageren
  18. Max zegt

    1 mei 2010 om 22:05

    @SimonMc: Ja, dan kun je tenminste nog zeggen dat je de eerste bent die een sportauto heeft gemaakt met een dieselmotor.
    Die het dan ook nog eens goed doet (blijft Audi hè?!).

    Login om te reageren
  19. Max zegt

    1 mei 2010 om 22:08

    @Edge: Grappig dat jij zegt dat je liever een Lambo hebt, terwijl je een plaatje van het Ferrari-logo hebt.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      1 mei 2010 om 23:06

      @Max: Ja, ik ben een Ferrari-fan, maar mag ik daarom geen Lamborghini over een Audi prefereren? Een echte Italiaan gaat bij mij altijd voor zo’n Duits koekblik, ongeacht het merk. Ik haalde de Lamborghini even aan omdat deze ook uit de VAG-stal komt, en gebruik maakt van dezelfde 5.2 V10

      Login om te reageren
  20. Sjaak zegt

    1 mei 2010 om 22:17

    Ik kwam die nieuwe R8 GT gisteren tegen op de B258 nabij de Nürburgring. Het ging zo snel dat ik even geen foto kom maken, maar op deze website vindt je een aantal heerlijke platen van GT:
    http://www.pistonspy.com/spyshots/audi-r8-clubsport-prototype-ringtoy-at-the-nurburgring

    Login om te reageren
  21. Flamingo zegt

    1 mei 2010 om 22:30

    holy moet vrij hard gaan denk ik
    dikke bak man! moet ik hebben! :)

    Login om te reageren
  22. Flamingo zegt

    1 mei 2010 om 22:31

    is dit vergelijkbaar met de lichtgewicht gallardo van lamborghini?

    Login om te reageren
  23. Robin zegt

    1 mei 2010 om 22:42

    Wauw, zo is de R8 ongeloofelijk prachtig! Wat een meesterwerk!

    Login om te reageren
  24. Ralph zegt

    1 mei 2010 om 22:50

    @Flamingo.: Audi heeft dat toch niet nodig een Superleggera versie want hun credo luidt.: Voorsprong door Techniek!
    muhahaha

    Audi wer erleben Autos!

    Login om te reageren
  25. Ralph zegt

    1 mei 2010 om 22:53

    @Max V12 TDi?

    Jonge te weinig koeling krijgt zo’n V12 en dan slaat de hens zo in de pan!
    Ook al is het een zelfontbrander!

    TDI is iets voor een Lease sletje en Lange Afstands Racers.

    Login om te reageren
  26. Flamingo zegt

    1 mei 2010 om 22:53

    “De Duitse prijs is inmiddels bekend. Bij onze Oosterburen kost de auto 193.000 euro. Dat is bijna 50 mille meer dan een R8 V10 met handbak in Duitsland kost. Een navigatiesysteem en een 465 Watt audiosysteem behoren tot de standaarduitrusting. Hoeveel exemplaren ons land krijgt, is nog niet bekend. Ook naar de prijs moeten we nog even gissen.”

    Login om te reageren
  27. Max zegt

    1 mei 2010 om 22:55

    @Ralph: Die concept daarvan ging toch ook als de brandweer?
    Lijkt me geen probleem voor de jongens van Audi.

    Login om te reageren
  28. Flamingo zegt

    1 mei 2010 om 22:56

    je moet gewoon geen diesel gooien in een sportwagen
    verkoopt toch niet..

    Login om te reageren
  29. Max zegt

    1 mei 2010 om 22:59

    @Flamingo: Dat het niet verkoopt is alleen interessant voor Audi. Zij hebben ook wel het laatste woord, maar wil niet zeggen dat ik die V12 TDI interessanter vind. Getuigt gewoon van lef als ze die zouden bouwen.

    Login om te reageren
  30. Ralph zegt

    1 mei 2010 om 23:01

    Idd. Max… als de brandweer!
    Stukje snelweg in Miami alleen toch anders werd die te warm.

    @Flamingo of juist wel!
    Je kan keihard rijden maar hij verbruikt niks…
    Stoot wel wat fijnstof uit maar wie maalt daar nou om?

    Login om te reageren
  31. Ralph zegt

    1 mei 2010 om 23:04

    Lef is als ze downsizen ook motorisch…
    Gewoon een 5 cilinder erin

    Of de V10 TDI uit de Touareg R50!

    Login om te reageren
  32. Max zegt

    1 mei 2010 om 23:06

    @Ralph: Lijkt me geen onoverkombaar probleem voor die techneuten bij Audi.
    Zij zijn zo trots op hun techniek, zouden ze ook wel een klein koelingsprobleempje kunnen oplossen.

    Login om te reageren
  33. Flamingo zegt

    1 mei 2010 om 23:07

    je kan een Q7 V12 tdi kopen..

    Login om te reageren
  34. Max zegt

    1 mei 2010 om 23:09

    @Edge: Je mag zeker een Lamborghini boven een Audi kiezen.
    Graag zelfs. Was enkel een opmerking en ik was wel benieuwd naar je argumentatie voor die keuze.
    Nu ik je onderbouwing heb gelezen vind ik het een hele goede keuze, vanwege dezelfde motorisering.

    Login om te reageren
  35. Jap zegt

    1 mei 2010 om 23:12

    @Max, het is niet zomaar een klein koelingsprobleempje hoor.

    Login om te reageren
  36. Max zegt

    1 mei 2010 om 23:15

    @Jap: Waarom neemt iedereen hier alle uitspraken meteen zo enorm serieus? Als Audi de V12 TDI echt zou willen produceren dan zullen ze het probleem met de koeling oplossen. Dat dit nog niet verholpen was bij een pre-productiemodel is toch te verwachten.

    Login om te reageren
  37. Ralph zegt

    1 mei 2010 om 23:21

    Trots of gaat het om prestige?

    Gezien V12 dé übermotor is…

    Mijn voorkeur blijft toch steken bij een V10!

    V8 te ordinair
    V12 te exotisch

    V10 best of both worlds en een ooh zo apart mooie huil.

    Vanavond even de Gallardo LP560-4 V10 gehoord na de LP670-4 SV V12 on full song.

    De kauwgomballe jongens kwamen even langs Breda.

    Login om te reageren
  38. Ralph zegt

    1 mei 2010 om 23:23

    @Max… hahaha dit is Autoblog, je weet toch!

    Sweet DreamzZz…

    Login om te reageren
  39. Max zegt

    1 mei 2010 om 23:28

    @Ralph: Ja, ik hoopte op een serieuze discussie. Helaas.
    Toch heb ik liever een V8 of een V12. Vanwege dat heerlijke geluid. Bijvoorbeeld die van Ferrari, hun V12 heeft ook geen misselijk geluid.

    Login om te reageren
  40. BakPouwww zegt

    1 mei 2010 om 23:30

    wat een bak. niet teveel franje en dat soort dingentjes
    gewoon lekker strak en simpel .das echt typisch audi
    echt geweldig

    Login om te reageren
  41. Cantago zegt

    1 mei 2010 om 23:49

    Kijk! DAT is nou goed nieuws! Alleen toch jammer dat de V12 uit de Murcielago hier niet gebruikt wordt… DAAR zit pas lekker geluid in!

    Login om te reageren
  42. Ralphizzle zegt

    1 mei 2010 om 23:53

    Nee joh de V10 is de shizzle!

    Aston Martin Vantage V12 ook niet misselijk…

    Hoe lang zou het nog duren voordat de R8 uit iRobot in productie gaat? Aangezien de R8 eTron er al is…

    Audi Vorsprung durch Technik.

    Login om te reageren
  43. getl4id zegt

    2 mei 2010 om 00:04

    Lamborghini gallardo superleggera, iemand?

    Login om te reageren
  44. Wj zegt

    2 mei 2010 om 00:08

    waarom maken ze deze dan ook met automaat? zo’n auto wil je toch alleen maar in handbak!

    Login om te reageren
  45. PizzaLuigi zegt

    2 mei 2010 om 00:46

    Prachtige, prachtige wagen. Ik zou er een moord voor doen.

    Trouwens, Audi krijgt het toch niet voor elkaar om hem zo snel naar de 100 te krijgen als de 911 Turbo, die toch navigatie en vanalles aan boord heeft.

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      2 mei 2010 om 01:24

      @PizzaLuigi: Want van navigatie ga je sneller?

      Login om te reageren
  46. porsche_fan zegt

    2 mei 2010 om 01:05

    Doe mij maar een Porscheee!

    Login om te reageren
  47. Roelio zegt

    2 mei 2010 om 02:52

    Kijk’em nou stoer doen met die luchthappers voor de achterwielen :mrgreen:

    Login om te reageren
    • Roelio zegt

      2 mei 2010 om 02:57

      @Roelio: Rot iPhone zet ie de comment onder verkeerde artikel :?

      Login om te reageren
  48. R8 zegt

    2 mei 2010 om 07:35

    ik vind het wel iets hebben!!Mooi hoor!

    Login om te reageren
  49. Dennis zegt

    2 mei 2010 om 09:03

    Wordt waarschijnlijk al veel te duur. Wat zo’n ding gaat kosten dan kies ik wel wat anders.
    En ik denk ook nog eens dat het een van de lelijkste sportwagens is die er bestaat.

    Login om te reageren
  50. vale46 zegt

    2 mei 2010 om 09:19

    Ik heb de R8 nooit echt mooi gevonden, het algemene ontwerp spreekt me niet aan, te weinig agressie.

    Ook bij deze: zeer mooie details(spiegels bv) maar het algemene ontwerp is nog steeds even lelijk. Die Lambo V10 kan het misschien een beetje goedmaken…

    Login om te reageren
  51. Buyck zegt

    2 mei 2010 om 10:02

    Dacht eerst 650 pk gelezen te hebben :lol: . Maar goed… ik kijk van niets meer op heden ten dage. Als het zo door gaat zullen de pk/gewicht verhouding wellicht 1:1 worden.

    Login om te reageren
  52. Gioor zegt

    2 mei 2010 om 10:10

    die uitlaten zijn super vet !

    Login om te reageren
  53. Jochempie zegt

    2 mei 2010 om 11:05

    ik zie ideeën voor de tuningboeren.

    Login om te reageren
  54. Pizza Luigi zegt

    2 mei 2010 om 11:12

    @ bozewolf; Dat is toch algemeen bekend?

    Nee, ik bedoel, autobouwers doen zo hun best om die auto’s zo licht mogelijk te maken, zo ook weer bij de R8 GT, en doen daarbij veel concessies. Geen navigatie, geen airco, ga zo maar door. Maar de 911 Turbo is redelijk luxe wat dat betreft en toch bloedsnel.

    Login om te reageren
  55. Daveee zegt

    2 mei 2010 om 11:14

    en dan de velgen van de V8 eronder.. beetje jammer..

    Login om te reageren
  56. Max zegt

    2 mei 2010 om 11:15

    IK VIND HET ZO IRRITANT DAT ER ZO’N BETWETER ONDER MIJN NAAM AAN HET REAGUREN IS!

    Login om te reageren
    • Frits zegt

      2 mei 2010 om 11:45

      @Max: jaa TEL JE WINST UIT

      Login om te reageren
  57. BmwMPower zegt

    2 mei 2010 om 12:09

    Die velgen zag ik laatst nog onder een A3.

    Login om te reageren
  58. lambo4all zegt

    2 mei 2010 om 12:15

    het wordt steeds leuker bij audi:)

    Login om te reageren
  59. w0o0dy zegt

    2 mei 2010 om 12:22

    Audi zou er beter aan doen de v6 comp/turbo uit de s4 wat meer pk’s mee te geven en die in een goedkopere R8 te stoppen. 370pk en flink wat koppel en mogenlijk een iets lager gewicht. Prijs rond de 125mille. Ik denk dat ze die versie veel vaker zouden verkopen dan de v10 laat staan deze Gt (die weinig met een gt van doen heeft).

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      2 mei 2010 om 12:30

      @w0o0dy: ja maar dan krijg je dus weer een hele lijst r8 ten waar je uit kan kiezen, leuk voor mensen zoals ons want dan kunnen we ook in een r8 rijden, maar dan verlies de auto zn exclusiviteit en dan gaan de rijkere voor zover ze dat al niet doen al helemaal naar een 458 italia of een gallardo.

      Login om te reageren
  60. edgar zegt

    2 mei 2010 om 12:36

    op deze manier kun je van een golf nog een one off maken… dit is gewoon een te simpele manier om maar weer eens een ‘nieuw’ model te introduceren :S

    Login om te reageren
  61. Exotic zegt

    2 mei 2010 om 12:38

    Vieze zeikerds allemaal, alsof de geïnteresseerden ook maar iets geven om de negatieve meningen van de meeste hier.

    Login om te reageren
  62. Max zegt

    2 mei 2010 om 12:44

    @Max: (nee ik bedoel niet mezelf) Als je er niet tegen kunt dat er ook andere mensen zijn met dezelfde naam, dan kan ik alleen maar zeggen: Get over it!!
    Ik reageer gewoon onder mijn eigen naam.
    Als je daar grote problemen mee hebt dan noem je jezelf toch lekker Max De Minder Grote Betweter?!

    Login om te reageren
    • Max De Minder Grote Betweter zegt

      2 mei 2010 om 15:04

      @Max: Ja:P

      Login om te reageren
      • BmwMPower zegt

        2 mei 2010 om 15:19

        @Max De Minder Grote Betweter: Hey Max ‘De-ik-laat-me-snel-beïnvloeden-reaguurder’.
        Als je een account aanmaakt op Autoblog, kun je de naam Max laten registreren!
        Is dat koel, stoer, heftug, lauw, dope of shizzle?
        Doen! Hoor je der ook bij!

        Login om te reageren
  63. Mr. Dj M. zegt

    2 mei 2010 om 12:58

    Die flapjes op de neus zijn wel lelijk zeg…. :|
    Verder een mooie dikke uitvoering, een beetje een Audi variant van de GT3 RS!

    Login om te reageren
  64. RammiejAudi zegt

    2 mei 2010 om 12:58

    Superleggera je kan je koffers pakken ;P
    This car fitts my verwachtingen.
    333 exemplaren, das wel zonde.
    maar HIERHIERHIER ermee!!!
    Prachtig ding!

    Login om te reageren
  65. Cantago zegt

    2 mei 2010 om 13:15

    één ding zegt alles: HEBBEN!

    Login om te reageren
  66. w0o0dy zegt

    2 mei 2010 om 13:17

    @rammieAudi: de 570-4 superleggera zal vrijwel zeker spannender EN sneller zijn dan deze R8 GT. Die weegt minder, heeft nog meer vermogen en de Audi zal qua positionering onder de Lambo’s moeten blijven… duitsers hechten (teveel) aan hiërarchie.

    Login om te reageren
  67. RammiejAudi zegt

    2 mei 2010 om 13:44

    @W0o0dy: Nee, daar heb je ook helemaal gelijk in.
    Maar toch trekt deze Audi me meer.
    Deze Audi heeft iets wat die lambo niet heeft.
    Een bepaald zakelijk tintje.
    Dat interieur zal wel gestript zijn, maar zoals Audi is, ze kunnen geen navi’tje vergeten enz.
    Auto voor alledaags is misschien iets te overdreven, maar in ieder geval eerder dan een LP-570 en een Scuderia.
    En ik wil toch wel een auto waar ik elke dag in wil rijden.
    LP570 blijft rauw en fantastisch natuurlijk zoals je zegt, maar toch die R8 is iets anders.
    En wie zeikt er nou als je in 3.6 i.p.v. 3.4 naar de honderd gaat;P.

    Login om te reageren
  68. w0o0dy zegt

    2 mei 2010 om 13:54

    Als je zakelijk wil combineren met sportief, fun, schoonheid dan zou mijn keuze vallen op de granturismo s. Lang niet zo snel maar veel mooier en meer een allrounder dan een sportwagen met middenmotor.

    Login om te reageren
  69. Ruben00 zegt

    2 mei 2010 om 14:14

    Ik weet niet wat dat nou is met die R8…
    De ene keer dat ik hem zie vind ik hem prachtig en de volgende dag vind ik hem oerlelijk.

    Login om te reageren
  70. phantom zegt

    2 mei 2010 om 14:15

    Puur winst voor VAG, klaar.

    Login om te reageren
  71. Stefan zegt

    2 mei 2010 om 14:57

    geef mij de ppi tazor maar

    Login om te reageren
  72. Freude_am_Fahren zegt

    2 mei 2010 om 16:00

    wat een ongelooflijk lekker ding!

    Login om te reageren
  73. Ramshoek zegt

    2 mei 2010 om 17:09

    Ach, het blijft toch een soort van vertegenwoordigers / accountmanagers mobiel. Als je stijl en smaak hebt, spaar je door voor een echte Gallardo…

    Login om te reageren
  74. Petsmaster zegt

    2 mei 2010 om 17:38

    Heel even dacht ik dat er iemand een paar druppels Temesta in m’n water had gedaan maar toen ging het licht branden : ik ben naar een Audi aan het kijken. Minstens zo slaapverwekkend. Doe mij maar de Temesta :P

    Login om te reageren
  75. DuitseAuto's zegt

    2 mei 2010 om 19:14

    Gef my maar een sls amgtje..

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      2 mei 2010 om 19:17

      @DuitseAuto’s: tegen wie heb je het ??

      Login om te reageren
  76. Dimglor zegt

    2 mei 2010 om 19:29

    Kleine verandering kunnen de wagen net dat beetje extra geven ;)
    Gewoon prachtig…

    Login om te reageren
  77. johan zegt

    2 mei 2010 om 21:22

    misschien dat deze de GTR wel kan bijbenen :D

    Login om te reageren
  78. mashell zegt

    2 mei 2010 om 22:50

    Om de een of andere vreemde reden staat me deze wel aan. Vooral het interieur met dat carbon, rode biesje, suède stuur, klopt gewoon. En actiemodellen horen er in deze klasse ook gewoon bij, kijk maar hoeveel actiemodellen Porsche wel niet maakt van de 911.

    Login om te reageren
  79. Zub-zero zegt

    3 mei 2010 om 10:17

    tja, nog steeds geen 612pk

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      3 mei 2010 om 23:53

      @Zub-zero: Doel je op de 65 amg’s??

      Login om te reageren
  80. Audi Chick zegt

    3 december 2010 om 20:14

    R8 GT rijd wel de SLS eruit… :? :|

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North