• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Okkazie-battle van de dag: Fünfer versus E-Klasse

Auteur: jaapiyo, gepost 17 april 2018 om 21:46 – 68 Reacties

Afbeelding Okkazie-battle van de dag: Fünfer versus E-KlasseAfbeelding Okkazie-battle van de dag: Fünfer versus E-KlasseAfbeelding Okkazie-battle van de dag: Fünfer versus E-KlasseAfbeelding Okkazie-battle van de dag: Fünfer versus E-KlasseAfbeelding Okkazie-battle van de dag: Fünfer versus E-KlasseAfbeelding Okkazie-battle van de dag: Fünfer versus E-KlasseAfbeelding Okkazie-battle van de dag: Fünfer versus E-KlasseAfbeelding Okkazie-battle van de dag: Fünfer versus E-Klasse

side
We hebben een paar prettige youngtimers gevonden op Autotrack.

De regels van bijtelling zijn flink strenger geworden in de afgelopen jaren. Los van het feit dat we nooit zo’n fan zijn van meer belasting betalen op auto’s, is dit ergens ook wel goed nieuws. We werden namelijk een beetje moe van al die Foutlanders die de linkerbaan opslokten. Inmiddels genieten alleen pure EV’s nog bijtellingsvoordeel. Tenminste dat is het geval voor wat betreft nieuwe auto’s. Voor de liefhebber is er ook nog de youngtimer-regeling: 35 procent bijtellen klinkt in eerste instantie als een slechte deal, totdat je leest dat dit percentage over de dagwaarde van de auto wordt gerekend. Dat is dus praktisch niks in de meeste gevallen. Bijkomend voordeel: hoge kosten voor onderhoud kan je ten laste van het resultaat van je toko brengen. Superdeal!

Wat de regeling extra aanlokkelijk maakt is dat veel auto’s die rond de vijftien jaar oud zijn (youngtimers) tegenwoordig al lang geen aftandse hokken meer zijn. Regel zo’n dikke Duitse bolide van vroeger en je rijdt er nog patent bij. Sterker nog, niet dat het je iets zou moeten uitmaken, maar uit empirisch onderzoek is gebleken dat leken oude premiumbakken steevast veel meer waarde toedichten dan deze feitelijk hebben.

Er is echter een nadeel aan youngtimers: ook okkazieboeren dichten youngtimers tegenwoordig veelal meer waarde toe dan je zou willen betalen als consument. De twee auto’s die we vandaag gevonden hebben doen bijvoorbeeld allebei een kleine 7.000 Euro. Teveel geld? Mwah, echte koopjes zijn het in ieder geval niet, je kan beide modellen zeker ook voor minder kopen. Daar tegenover staat dat het beide ‘Nederlandse’ auto’s zijn en er op het geduldige virtuele papier goed bijstaan. Enfin zonder verder oponthoud gaan we door naar de twee kemphanen van de dag:

Hoek 1: BMW E39 525i Edition Automaat, grijs, 160.981 km, 6.950 Euro.
Tsja, wat moeten we nog zeggen over de E39 5-Serie (aankoopadvies)? Volgens velen pakte BMW met deze generatie het stokje over van Mercedes aan de top van het E-segment. Maar plottwist: dan ging het om de generatie W210 van de E-Klasse. Vandaag zetten we deze late facelift E39 tegenover een vroege W211. Zoals het een uitloopmodel betaamt is deze ‘Vijf’ prettig uitgerust met leder en navi. De epische styling 32 velgen zijn extra fijn. De navi is inmiddels natuurlijk wel ouderwets. Ook ouderwets maar dan in de goede zin van het woord: de heerlijke atmosferische zespitter in het vooronder.

rear-side

Hoek 2: Mercedes W211 E200 Kompressor Avantgarde Automaat, grijs, 172.925 km, 6.744 Euro.
De W211 gooide het laatste vleugje hoekig design van de W210 overboord ten faveure van de ronde vormen die geïntroduceerd werden met de W220 S-Klasse bij Das Haus. De Merc is een generatie nieuwer dan de BMW, maar qua vermogen, prijs, kilometerstand en kleur zijn de twee vrijwel gelijk aan elkaar. Deze ‘Avantgarde’ is niet uitgevoerd met leder, maar er valt ook wat te zeggen voor stoffen bekleding. De Merc heeft navi, maar ondanks het feit dat deze wat nieuwer is dan in de BMW ga je waarschijnlijk alsnog snel verlangen naar een moderne TomTom. De vierpitter met compressor in deze ‘E’ levert wat minder vermogen en Laufkultur dan de zes-in-lijn van de Bimmer, doch dankzij het koppel zal het geen probleem zijn ordentelijk mee te komen in het Nederlandse verkeer.

Kies Moaahhhhhh!

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
  • Video: BMW 3 Serie maakt onfortuinlijk rondje

Nieuwste artikelen

  • Documentaire over auto’s spotten op NPO 3
  • Maak je eigen hardcore Temerario voordat Lambo het doet
  • Maserati sloopt viercilinder uit instapmodel
  • Benzineprijs op laagste niveau sinds maanden
    Grote verschillen tussen het goedkoopste en duurste tankstation van Nederland
FacebookTweetPinLinkedIn

5-serie, autotrack, BMW, e-klasse, e39, grijs, Mercedes, occasion, Vergelijkingen, w211

Vorig bericht: « Alles over de Suzuki Hayabusa, al 19 jaar de allersnelste
Volgend bericht: Officieel: de BMW M2 Competition in al zijn glorie »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dizono zegt

    17 april 2018 om 21:55

    Doe mij maar een lekker dikke Omega 3.2 V6 van een van de laatste bouwjaren, als het zo nodig Duits moet zijn.

    Login om te reageren
    • Dizono zegt

      17 april 2018 om 22:06

      @dizono: zoiets, strik niet nodig: https://m.mobile.de/auto-inserat/opel-omega-b-aus-1-hand-opel-scheckheft-mz-kostheim/258082731.html

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        17 april 2018 om 22:33

        @dizono: Wauw. Mooie, strakke wagen zeg. Fraaie kleurencombinatie ook. Het groen staat hem heel erg goed.

        Als je de auto eens goed inspecteert kan je zien hoe mooi hij ontworpen is. Strak, clean maar ook een beetje bollig zonder te overdrijven. Mooie auto man, zeker weten.

        Login om te reageren
      • rrk147 zegt

        18 april 2018 om 02:08

        @dizono: misschien is de pre-facelift nog wel mooier. Ik was destijds zwaar onder de indruk van deze Omega, zeker met de BMW diesel erin klonk hij erg gaaf! Maar de facelift wordt ook mooi oud!

        Login om te reageren
        • Dizono zegt

          18 april 2018 om 10:56

          @rrk147: Klopt, zeker als MV6 niet te versmaden. Maar voor dagelijks gebruik lijkt me de facelift en diens modernere interieur net wat fijner.

          Login om te reageren
    • mopar zegt

      18 april 2018 om 02:30

      @dizono: wel binnen houden als het regent of wanneer ze zout op de weg strooien he! ;-)

      Login om te reageren
      • Dizono zegt

        18 april 2018 om 08:33

        @mopar: ik weet vrij zeker dat bovenstaande Benz daar veeeeeel gevoeliger voor is…

        Login om te reageren
        • mopar zegt

          18 april 2018 om 10:59

          @dizono: Nou die Omega’s kunnen daar zeker ook wel wat van hoor. Jammer want het zijn heerlijke auto’s. Mis onze 3.2 nog steeds.

          Login om te reageren
    • gloudertje zegt

      18 april 2018 om 10:15

      @dizono: ze klinken aardig maar sturen als een cruiseschip. Voor mij de 5.

      Login om te reageren
  2. mpc007 zegt

    17 april 2018 om 21:58

    Dat is toch helemaal geen keuze, tussen misschien wel de mooiste 5 ooit geleverd en een schrale E met maar vier pitten. Wel zou ik, als je toch geld gaat uitgeven aan zo’n auto, even een ander kleurtje kiezen (bijvoorbeeld donkerblauw, erg fraai) en een iets krachtiger blok kiezen (530, of misschien wel gewoon voor full sleeper gaan met de 540i V8).

    Login om te reageren
    • skinnybmw zegt

      17 april 2018 om 22:03

      @maarten_zoutendijk: Zag vandaag een prachtige B10 V8S rijden…tijdloos en stijlvol met een heerlijk dikke 375 pk sterke V8 in ‘t vooronder.

      Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        18 april 2018 om 08:52

        @skinnybmw: Jammer dat ze zo idioot duur zijn, de B10 in juiste uitvoering is geniaal

        Login om te reageren
        • skinnybmw zegt

          18 april 2018 om 09:18

          @dutchdriftking: Ja, de prijzen van oude BMW’s rijzen de pan uit…worden onbereikbaar voor de BMW-plebs. Heel jammer…zou graag m’n oude E34 M5 weer terug willen maar inmiddels ook niet meer betaalbaar.

          Login om te reageren
        • skinnybmw zegt

          18 april 2018 om 11:16

          @dutchdriftking:

          https://www.autojunk.nl/2018/04/alpina-b10-v8s-217113

          Login om te reageren
    • pmm1971 zegt

      17 april 2018 om 22:44

      @maarten_zoutendijk: al ruim 3 jaar geniet ik van mijn 540i Touring als zakelijk vervoer (nu 100dkm afgelegd). Heerlijk die V8; altijd volop koppel voor een sprintje maar ook heerlijk cruisen op elke snelheid…. De benzine kost wel wat, maar de bijtelling is laag en de lach groot. Ik vind het een topauto.

      Login om te reageren
      • aarsgewei zegt

        17 april 2018 om 22:50

        @pmm1971: wel flink aftikken voor de btw-correctie prive gebruik neem ik aan met een nieuwprijs van rond de ton? Hoe ik ook reken prive blijft goedkoper.

        Login om te reageren
        • pmm1971 zegt

          17 april 2018 om 23:01

          @aarsgewei: nee zakelijk is veel aantrekkelijker (alle kosten in de BV, dus brandstof, onderhoud, verzekering, MRB, winterbanden, tol, autowassen, afschrijving etc etc). Mijn auto kostte geen ton nieuw en is een marge-auto. Bijtelling en btw-correctie zijn peanuts. Ik doe het nu 3 jaar zo, en ik zou mijn auto absoluut niet privé willen….

          Login om te reageren
          • aarsgewei zegt

            17 april 2018 om 23:07

            @pmm1971: ik heb een hoop gerekend met dergelijke auto’s maar eingelijk was prive altijd goedkoper door de 19ct de km. Wellicht met een auto waar je veel op kan afschrijven (dus aankoop >20k) maar dan moet je opletten dat je geen winst maakt bij verkoop.

            Om alleen al de btw correctie goed te maken moet je al in jouw geval 5000-6000 euro kosten maken wil je geen verlies maken op de btw. Echt veel voordeel ga je er sowieso niet uithalen vrees ik.

            Login om te reageren
            • pmm1971 zegt

              18 april 2018 om 06:53

              @aarsgewei: alleen benzine al 5k inderdaad. Blijf rekenen, dan blijf ik in bij de dagelijkse praktijk (-:

              Login om te reageren
    • sanderm3 zegt

      18 april 2018 om 06:44

      @maarten_zoutendijk: ik heb 2x een blauwe e39 sedan gehad, 1x prefacelift en 1x facelift. Vooral van de laatste nog steeds spijt dat ik hem weg heb gedaan (moeten doen).

      Login om te reageren
  3. ArnoldH zegt

    17 april 2018 om 21:59

    Van deze 2, De Bmw zonder twijfel. Maar liever een E46 328i.

    Login om te reageren
    • isn1981 zegt

      18 april 2018 om 01:34

      @arnoldh: dan toch liever de 330i rij er nu al een jaar in en het blijft een feest. :)

      Login om te reageren
  4. kimhung zegt

    17 april 2018 om 21:59

    Liever een handgeschakelde, maar als we toch gaan kiezen dan maar de Mercedes. het design is onovertreffelijk. de ena mooiste mercedes die ze hebben (eigen mening)

    Login om te reageren
  5. toyotaprius zegt

    17 april 2018 om 22:00

    Mercedes heeft afgedaan, welkom BMW!

    Login om te reageren
  6. misterdrogba zegt

    17 april 2018 om 22:03

    Normaal gezien zou ik sowieso voor de W211 gaan. Comfortabel interieur en 1 van de mooiste designs van Mercedes ooit (subjectief). Maar door de aangeboden motoren is het de E39 voor mij, 6-in-lijn benzine need I say more?

    Login om te reageren
  7. joostie zegt

    17 april 2018 om 22:06

    Merc! Heb een kleine maand geleden een W210 E430 Combi (V8) gekocht. Wat een machine is dat zeg!

    Login om te reageren
    • dikkeaap zegt

      18 april 2018 om 00:50

      @joostie: heel vet. Uitvoering?

      Login om te reageren
      • joostie zegt

        18 april 2018 om 08:43

        @dikkeaap: Avantgarde, Duitse import, 3,5 ton gelopen sinds 1996. En geen spatje roest ;)

        Login om te reageren
        • dikkeaap zegt

          18 april 2018 om 10:24

          @joostie: klinkt gaaf. Geen roest, dan heb je wss lang moeten zoeken.
          Het mooiste model E klasse imo.

          Login om te reageren
          • joostie zegt

            18 april 2018 om 15:04

            @dikkeaap: Niet specifiek op zoek, liep er toevallig tegen aan. Het vulde de criteria’s prima aan: volgend jaar Baltic Sea Rally rijden (dus achterin kunnen slapen) en minimaal 2 ton trekgewicht voor mijn Peugeot 206 GTI (cup auto vanaf volgend seizoen). Kon hem niet laten staan…

            Login om te reageren
  8. reggie-boy_rood zegt

    17 april 2018 om 22:08

    W211 rijd zo lekker. Spijt dat ik ‘m verkocht heb

    Login om te reageren
  9. DonEmilio zegt

    17 april 2018 om 22:10

    No brainer, de e39. Overklast de Benz zowel qua interieur als exterieur en blijft werkelijk waar tijdloos. Zou wel naar een 530i zoeken, net iets meer power, tegen nagenoeg hetzelfde verbruik.

    Login om te reageren
  10. moveyourmind zegt

    17 april 2018 om 22:13

    Ik zou zonder twijfel voor een Über-Fünfer gaan…

    De E38

    Alles wat de 5-serie heeft, maar dan in een allesovertreffende trap. Al begrijp ik ook donders goed dat mensen helemaal wild zijn van deze generatie van de 5-serie. Want dat is al een geweldige auto.

    Login om te reageren
  11. techniekmeneer zegt

    17 april 2018 om 22:14

    Geen van beide, anders moet ik er ook nog een bijpassende stacaravan bij kopen..

    Login om te reageren
    • toniominestrone zegt

      18 april 2018 om 05:50

      @techniekmeneer: u denkt in stereotype?

      Login om te reageren
      • f31bmw320d zegt

        18 april 2018 om 08:29

        @toniominestrone: dat is @techniekmeneer zijn standaard techniek, glaasje azijn, stereotypes en liefst een druppeltje cynisme

        Login om te reageren
        • techniekmeneer zegt

          18 april 2018 om 13:23

          @f31bmw320d: Beetje humor is altijd goed.

          Login om te reageren
  12. viezefreddyw zegt

    17 april 2018 om 22:14

    Prijs is misschien hetzelfde maar voor de rest verschillen deze auto’s ontzettend. De BMW is completer en heeft een lekkere zespitter aam boord. De Mercedes is wat saai en heeft een lichtere motor. Zet er een 320 naast met vollederen bekleding, stoelverwarming en groot navi-scherm en dan zal de keuze een stuk lastiger zijn. Maar in dit geval sowieso de E39 en dat zeg ik als Mercedes liefhebber.

    Login om te reageren
    • viezefreddyw zegt

      17 april 2018 om 22:35

      @viezefreddyw: Maar ik kies wat anders. Een 166 3.0 V6. Blijft een geweldig mooi ontwerp.

      https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa-romeo-166-3-0-v6-distinctive-benzine-grijs-84338f65-28a1-d56d-e053-e350040aa09d

      Login om te reageren
      • bischero zegt

        17 april 2018 om 22:37

        @viezefreddyw: amen!!

        Login om te reageren
      • 9000cse zegt

        18 april 2018 om 06:03

        @viezefreddyw: Ben ’t helemaal met je eens voor wat betreft ’t design. Maar bij ’n automaat van die generatie lopen me de rillingen over de rug! Ze zijn niet voor niets zo goedkoop.

        Login om te reageren
        • viezefreddyw zegt

          18 april 2018 om 07:15

          @9000cse: Daarom ook gewoon lekke een handbak nemen. In ruil daarvoor heb je wel een geweldig blok met veel vermogen en een heerlijk geluid.

          Login om te reageren
  13. MaartenD zegt

    17 april 2018 om 22:24

    BMW

    Login om te reageren
  14. ouwedibbes83 zegt

    17 april 2018 om 22:24

    @jaapiyo: goeie nieuwe rubriek, meteen een interessante keuze! Voor mij de E39, heerlijke BMW, elegant ontwerp zonder frutsels. Zit er voor de bijtelling niet nog een klein addertje onder het gras mbt jaarlijkse BTW correctie over de cataloguswaarde?

    Login om te reageren
    • pmm1971 zegt

      17 april 2018 om 22:48

      @ouwedibbes83: klopt, dat kost ook nog wat: Bij een marge-auto 1,5% v/d cataloguswaarde, bij BTW-auto 2,7%. 1x per jaar op te geven bij de BTW-aangifte. Gewoon aftikken en weer genieten van je auto (-:

      Login om te reageren
  15. lekbak zegt

    17 april 2018 om 22:25

    De eerste jaren van de w211 zijn erg slechte auto’s. Nog een paar jaar wachten en één van na de facelift oppikken dus. De bmw echter was daar juist op het hoogtepunt. Ik zou echter voor het hoogtepunt van Mercedes gaan en een mopf1 w124 halen.

    Login om te reageren
  16. bischero zegt

    17 april 2018 om 22:36

    No brainer: E39!
    Liefst een mooie 528i of 530d, maar die laatste dan alleen met de ZF bak, *niet* het GM drama geval. Oriëntblau, zandbeige leder en oranje blinkers en 16” velgen met vele spaakjes. Mooier wordt het niet. ?

    Login om te reageren
  17. vonklausenburg zegt

    17 april 2018 om 22:40

    Ondanks mijn liefde voor Mercedes ga ik voor de BMW. Dat heeft drie redenen:
    1) De Benz heeft het slechtste Comand-systeem ooit: beperkt, lelijke en de bediening van een poepschep in een hersenoperatie is nog fijner;
    2) Het een E200, vanaf de E230 is het leuker en comfortabeler zeker op hogere snelheden;
    3) Ondanks het Avantgarde-pakket ziet het eruit alsof dit gewoon een Elegance is met een paar opties.
    Oké, een vierde reden: de W211 is een zeer fijne reisgenoot, maar dan moet je wel de juiste opties in de auto hebben. Met alleen een 4-zone climate ben je er niet. Deze W211 ziet eruit alsof iemand per se een E-Klasse wilde hebben maar beter voor een goed aangeklede C kon gaan. De BMW daarentegen is compleet en fijn. Voorts de tijdloze lijnen en allround schoonheid vanuit elke hoek. Moet ik die zespitter nog aanhalen?

    Login om te reageren
  18. sparks zegt

    17 april 2018 om 22:48

    Voor mij geen keuze. Deze E klasse generatie is voor mij een van de mooiste auto’s ooit gebouwd.

    Login om te reageren
  19. henkhupelschoten zegt

    17 april 2018 om 22:54

    Duidelijk, een Alfa-Romeo 166!

    Login om te reageren
  20. arias12 zegt

    17 april 2018 om 23:02

    BMW.

    Login om te reageren
  21. frank2b zegt

    17 april 2018 om 23:29

    Geen van beide.

    Login om te reageren
  22. galgootje zegt

    17 april 2018 om 23:51

    Het antwoord op die vraag staat hier voor de deur. De E39 zonder een seconde twijfel. Een zo veel scherper en prettiger auto voor mijn rijstijl dan de Merc. (Zoonlief naast me op de bank mompelt zojuist zachtjes iets van taxi!?! :-P ;-) ) @jaapiyo tof nieuw item! Ik vind tof!

    Login om te reageren
  23. maroksahbe zegt

    18 april 2018 om 01:45

    Doe mij maar een golf 4 R32 dsg. Die 5 is alleen leuk als M5 en die e zie ik mijn landgenoten tevaak in. Weliswaar met 6 ton,scheurtjes in het leer en de nodige tuning-emblemen maar Toch!!

    Login om te reageren
    • karhengst zegt

      18 april 2018 om 07:44

      @maroksahbe: Wanneer je graag wat anders wilt rijden dan je landgenoten lijkt een Golf me nu ook niet direct de beste keuze.

      Login om te reageren
  24. AMG zegt

    18 april 2018 om 06:18

    Kies toch voor E39 omdat deze een 6 pitter heeft en veel sportiever is dan de W211.
    En dat zeg ik als Mercedes liefhebber.

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      18 april 2018 om 06:56

      @c200: Sportiviteit zoeken in een grote luxe sedan van 1500kg. Dan heb je het echt niet begrepen…

      Login om te reageren
  25. willeme zegt

    18 april 2018 om 07:24

    Van deze twee de 525i. Netter, origineler en beter door te verkopen aan een AB-lezer (zo te zien).

    Vervolgens haal ik een Lexus GS300. Of een E-Klasse T-Modell als het diesel moet zijn.

    Login om te reageren
  26. elias zegt

    18 april 2018 om 07:24

    Mercedes en BMW zijn de laatste jaren naar elkaar toegegroeid maar als ik deze twee relatief oude wagens zie zie je nog de echte roets van het merk. BMW stond nog voor sportiviteit en Mercedes voor comfort. Alles daarbuiten gelaten zou ik toch zeker en vast de BMW nemen

    Login om te reageren
  27. polpol33 zegt

    18 april 2018 om 08:00

    Na aanleiding van een Autoblog artikel een paar maanden geleden heb ik ook een youngtimer gekocht.
    Range rover vogue op lpg!
    In buitenland gekocht voor 4000€!! BMP erbij en dus 4700€ bijtelling. Natuurlijk wel wat achterstallig onderhoud maar die 2500€ konden op de zaak. Een super mooie bak met alle denkbare opties. Nieuw 126.000€! Nu rijden voor een habbekrats.
    Happy de peppie ?

    Login om te reageren
    • polpol33 zegt

      18 april 2018 om 08:02

      @polpol33: correctie: 35% van 4700€ = bijtelling.

      Login om te reageren
    • ikleesookoverautos zegt

      19 april 2018 om 16:22

      @polpol33: maar dat was de vraag niet.

      Login om te reageren
  28. rd1991 zegt

    18 april 2018 om 08:13

    Ik heb een 530i Edition gehad van januari 2003, heerlijke wagen. Doe mij de E39 maar dus.

    Login om te reageren
  29. autopetje zegt

    18 april 2018 om 09:10

    Ik heb nu een E39 530d van 2001 donkergroen met beige leder. Zo’n beetje alle opties zitten er op , 200dkm op de teller. Ik kocht m omdat menig autoliefhebber een E39 zowat de hemel in prijst. Alles wat aan een auto kapot kan gaan , gaat ook kapot. Ik heb echt héél veel vervangen aan de auto en nog is ie niet goed. Voor mij nooit meer. Verder zou ik zo weer een E klasse kopen, werkelijk een super auto om mee te rijden. Nu is een W211 met een E39 vergelijken kwa design een beetje oneerlijk maar toch. De stoelen uit de BMW zijn werkelijk een genot.

    Login om te reageren
  30. ronald zegt

    18 april 2018 om 11:20

    De 5 serie

    http://www.autotrader.nl/auto/bmw-5-serie/2000/twello/9gv8e/bmw-5-serie-m5-e39-v8-collectorsitem/?zoekopdracht=bmw-5-serie%7Cbouwjaar-van-2000-tot-2004&trefwoord=M5

    Blijft tijdloos en mooi.

    Login om te reageren
  31. racerx zegt

    18 april 2018 om 11:27

    Eitje, een E39 natuurlijk. Heb als eerste auto een E39 530i gehad en dat was een fantastische wagen, los van het notoire M54 olieverbruik totaal foutloos 1,5 ton mee gereden en ‘m bij 250K de deur uit gedaan. Nog steeds mn eerste liefde, de E39. Hoop ooit nog eens een B10 V8 of M5 te bezitten…

    Login om te reageren
  32. erwinlagcher1977 zegt

    18 april 2018 om 12:03

    Voor mij geen van beiden hoewel ik de 5 serie tijdlozer vind. Zelf rij ik momenteel een IS200 zakelijk en moet nog 2 jaar wachten om de beoogde GS430 aan te schaffen.

    Login om te reageren
  33. ikleesookoverautos zegt

    19 april 2018 om 16:18

    De BMW. Veel en veel mooier.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North