• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Opel Antara GTC

Auteur: autoblogger, gepost 13 september 2005 om 11:12 – 8 Reacties

Opel Antara GTC concept


Opel toont op de IAA de driedeurs SUV Antara GTC (Grand Turismo Crossover), een extreme opvolger van de Frontera.

Opel Antara GTC
Dit is een officiële afbeelding van de Opel Antara GTC. Persberichten noemen een een 212 pk sterke 1,9 liter viercilinder dieselmotor voor deze conceptcar.

Ook interessant!

  • Opel is binnen een paar jaar compleet anders
    Opel is binnen een paar jaar compleet anders
  • Irmscher Opel Insignia iS3
    Irmscher Opel Insignia iS3 heeft bijzondere inspiratiebron
  • Opel maakt de prijs van de vernieuwde Grandland bekend
    Ingrijpende facelift doet Opel Grandland veel goeds
  • Opel Astra Stationwagon
    Opel Astra Stationwagon maakt crossovers overbodig

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

antara, iaa-2005, Opel

Vorig bericht: « Mercedes CLS V12 s biturbo Rocket door Brabus
Volgend bericht: Volvo C70 T5 op de IAA »

Lees Interacties

Reacties

  1. Lotte zegt

    13 september 2005 om 11:50

    Damn, Infinity- achtig? Ik vind ‘m mooi! Ben benieuwd of de wagen zich een beetje normaal kan verplaatsen want een Frontera is niet veel soeps.

    Login om te reageren
  2. Dennis zegt

    16 september 2005 om 21:20

    Lees meer op: http://www.auto55.be/content/page.php?id=4922

    Login om te reageren
  3. autoblogger zegt

    20 september 2005 om 19:49

    Heeft inderdaad wel wat weg van een Infiniti, sinds tijden weer een uitdagend Opel design. Het werd tijd…

    Deze week is trouwens officieel bevestigt door Opel dat de volgende generatie Frontera de naam Antara krijgt; “Volgens de importeur is de naam niet verzonnen voor alleen het prototype. Ook de productieversie zal zo heten.”

    De opvolger van de Frontera komt eind 2006 op de markt. Hij is grotendeels door GM Daewoo in Zuid-Korea ontwikkeld, waar ook de productie gaat plaatsvinden. Opel gaat de 4×4 aanbieden in twee carrosserievarianten, een driedeurs en een vijfdeurs.

    Login om te reageren
  4. Lotte zegt

    22 september 2005 om 09:05

    Jammer dat het dan weer zo lang moet duren. Computertechnologie gaat als een trein, maar ontwikkelingen in de auto- industrie duren zoooooo lang.

    Gaat Opel hiermee een slag slaan? Eigenlijk heel tegenstrijdig. Aan de ene kant vooruitstrevende modellen (proberen te) ontwerpen en aan de andere kant kosten wat het kost nummer 1. in afzet proberen te blijven (prijsvechter) en Astra’s dumpen. Wat voor identiteit probeer je dan na te streven?

    Login om te reageren
  5. zosten zegt

    30 november 2005 om 20:57

    getver, deze is OK man!
    alleen nergens weer een kostplaatje…
    Nissan Murano is ook een leuke!
    Tegen de tijd dat ze een leuke auto uitbrengen mogen wij
    lekker in de file aanschuiven ;o))

    Login om te reageren
  6. Reinhilde zegt

    14 februari 2006 om 09:17

    op de reactie van Lotte wil ik hetvolgende kwijt: een frontera lwb is een prachtige auto,van uitzicht én van rijden!Ikzelf ben ook een vrouw en rijd al 11 jaar met een opel frontera 23 tdi,nautilus,hij is dus al 11 jaar oud en nog altijd een ‘prachtwagen’ waar veel mensen naar omkijken !!!Ik heb nog nooit zo een goede auto gehad!Als de frontera niet veel soeps is,zoals je zegt,dan moet je maar es alle modellen van Ford proberen,ik weet waarvan ik spreek,heb ze allemaal gehad,mijn laatste was trouwens een dikke scorpio!! Helemaal niets tegenover de Frontera!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  7. José zegt

    14 februari 2006 om 11:36

    Moest effe denken aan mijn wagentje toen destijds!
    Een Seat IBIZA, man man man wat een misérie was dat zeg!
    Ik overdrijf nu niet hé maar dank zij die wagen kan ik aan auto’s werken! ;o) Het enige positieve dat er is!
    Alle dagen te laat op ’t werk! Nooit vertrekken zonder gereedschapskoffer en continue stoppen voor iets die haperde!
    Een ramp letterlijk! Daar heb ik 8 jaar mee geprutst, financieel kon ik niets anders te kopen toen! Dat geld van al die onderdelen en kosten had ik dus beter gespaart voor een Almera! De mensen langs de autostrade begon al het autootje te kennen, hahahaha!
    Dus zo’n Frontera afbreken is echt niet terecht! ;o))

    Login om te reageren
  8. alles behalve opel zegt

    8 mei 2006 om 23:48

    opel’s SUV? ya right
    mijn top SUV’s

    porshe cayenne
    audi q7
    vw touareg
    infinity
    range rover sport
    bmw x5
    mercedes ml
    .
    .
    .
    .
    nissan pathfinder
    .
    .
    .
    honda CRV
    .
    .
    .
    opel’s SUV: de frontera
    opel nu???

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North