• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Plaats nu een bestelling voor de BMW M4 GT4

Auteur: RubenPriest, gepost 25 mei 2017 om 10:46 – 24 Reacties

Afbeelding Plaats nu een bestelling voor de BMW M4 GT4Afbeelding Plaats nu een bestelling voor de BMW M4 GT4Afbeelding Plaats nu een bestelling voor de BMW M4 GT4Afbeelding Plaats nu een bestelling voor de BMW M4 GT4Afbeelding Plaats nu een bestelling voor de BMW M4 GT4Afbeelding Plaats nu een bestelling voor de BMW M4 GT4Afbeelding Plaats nu een bestelling voor de BMW M4 GT4Afbeelding Plaats nu een bestelling voor de BMW M4 GT4

M4 GT4
De M4 voor op het circuit is af en orders kunnen worden doorgegeven.

Na meer dan dan 20.000 testkilometers te hebben gereden, uren in de windtunnel te hebben doorgebracht en nadat de laatste moertjes zijn aangedraaid is het laatste product van BMW Motorsport klaar voor geïnteresseerden.

De M4 GT4 komt straks in actie tijdens de 24u van de Nürburgring. Klanten met pegels kunnen er ook gewoon eentje kopen. De racer kost 169.000 euro exclusief belastingen. Qua techniek is De M4 GT4 een uitwisseling van onderdelen. De motor, transmissie en elektronica is afkomstig van een reguliere M4 Coupé (rijtest). De motorkap is afkomstig van de M4 GTS. Daarnaast heeft de GT4 carbon deuren, een frontsplitter, een dikke achtervleugel en een nieuw uitlaatsysteem. De stoelen, remmen en schakelbak zijn afkomstig van de M6 GT3.

De M4 GT4 is het eerste BMW Motorsport-product dat beschikt over verschillende programma’s met betrekking tot het vermogen. Via plug-and-play kunnen klanten switchen tussen diverse modi. Dit gaat allemaal via software. De dealer binnenlopen en een bestelling plaatsen voor de racemachine is er niet bij. BMW zegt dat geïnteresseerden een mailtje moeten sturen naar [email protected] om een order te realiseren.

Ook interessant!

  • BMW M4 GT4
    BMW M4 GT4 is beeldschoon vanuit deze hoek
  • BMW M3 xDrive
    BMW stopt met het leveren van de M3 en M4 [update]
  • Hallelujah: Infinitas voert BMW M4 op tot 1.000 pk!
  • handgeschakelde M4 veel sterker
    Handgeschakelde M4 veel sterker dan BMW opgeeft

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, BMW, gt4, m4, Racing

Vorig bericht: « Gelekt! Dit is de nieuwe BMW 8-serie
Volgend bericht: Zo gaan Indycars er volgend jaar uitzien »

Lees Interacties

Reacties

  1. 2505 zegt

    25 mei 2017 om 11:08

    Zojuist via de bovenstaande email een order geplaatst voor een 418d met M4 GT4 pakket, kijken of Duitsers humor hebben…

    Login om te reageren
    • doublechevron65 zegt

      25 mei 2017 om 11:18

      @2505: strak! ???

      Login om te reageren
    • saxoke zegt

      25 mei 2017 om 12:59

      @2505: een wonder dat er nog geen versie onder de 418d is (een 414d met 95pk bvb). k weet zeker dat t een verkoopt zou worden. #WantBMW

      Login om te reageren
    • jobberns zegt

      25 mei 2017 om 18:48

      @2505: kan je beter een M4 GT4 met 418d pakket bestellen, kan je lachen tijdens een trackday!

      Login om te reageren
  2. Teerdz zegt

    25 mei 2017 om 11:20

    Dus de transmissie van de M3 en de schakelbak van de M6 GT3?

    Login om te reageren
    • nofxke zegt

      25 mei 2017 om 11:58

      @teerdz: Cardan en differentieel van de M3 en versnellingsbak van de M6 waarschijnlijk…

      Login om te reageren
    • marts54 zegt

      25 mei 2017 om 12:55

      @teerdz: inderdaad, wat is het nou? Waar komt overigens het differentieel vandaan?

      Login om te reageren
  3. kaeser zegt

    25 mei 2017 om 11:34

    AC? De combi letters GT zijn in deze racemonster wel erg letterlijk overgenomen :)

    Login om te reageren
  4. SvenB zegt

    25 mei 2017 om 11:44

    Dat ding heeft gewoon airco ?

    Login om te reageren
    • maxidyne zegt

      25 mei 2017 om 11:46

      @svenb: verplicht tegenwoordig in een racewagen. Temperatuur in de cockpit mag niet boven een bepaalde waarde uitkomen.

      Login om te reageren
  5. kniesoor zegt

    25 mei 2017 om 11:46

    Waarom zouden ze er stalem remmerij van een M6GT3 opzetten als er vanaf het standaardmodel M4 ook keramisch beschikbaar is ? Regelgeving voor de GT4 klasse ?

    Login om te reageren
    • marts54 zegt

      25 mei 2017 om 12:57

      @amghans: goede vraag. Als men gaat racen met een 911 GT3 worden ook de keramische gewisseld voor staal. Wellicht kosten?

      Login om te reageren
      • breakingpoint zegt

        25 mei 2017 om 17:01

        @marts54: keramische remmerij heeft erg weinig doseringsgevoel, terwijl staal een heel goed pedaalgevoel heeft

        Login om te reageren
  6. rolov zegt

    25 mei 2017 om 12:19

    Het is ex belastingen. Maar er kan toch geen kenteken op? Of is dat een optie?

    Login om te reageren
    • valluik zegt

      25 mei 2017 om 12:32

      @rolov: btw is overal net wat anders. Die zit er nog niet in

      Login om te reageren
      • rolov zegt

        25 mei 2017 om 14:44

        @valluik: maar als je hem zonder kenteken koopt is het toch sowieso zonder belastingen?

        Login om te reageren
        • sportevo zegt

          25 mei 2017 om 16:37

          @rolov: hier in Nederland zit er dan geen BPM op maar BTW wel. Alleen kan deze zakelijk teruggevorderd worden, en meestal koop je dit als raceteam en niet als particulier.

          Login om te reageren
  7. lincoln zegt

    25 mei 2017 om 12:30

    Mooi .. komen ze misschien toch nog van de overtollige fabrieksvoorraad af ..

    Login om te reageren
  8. pist1 zegt

    25 mei 2017 om 12:32

    Jeetje nog een m4 variant, ligt het aan mij of zijn er nu al best veel van…

    Login om te reageren
    • saxoke zegt

      25 mei 2017 om 13:00

      @pist1: deze is niet voor de openbare weg, maar puur voor de racerij. Daar worden deze versies met open armen ontvangen.

      Login om te reageren
      • pist1 zegt

        25 mei 2017 om 14:26

        @saxoke: ah vandaar! Ik vind het overigens niet erg hoor

        Login om te reageren
  9. sportevo zegt

    25 mei 2017 om 16:40

    Gelukkig dat er al een jaar of 2 een M4 GT4 rondrijdt in het GT4 kampioenschap:

    http://ekrismotorsport.nl/the-new-ekris-m4-gt4/

    Afgelopen weekend heeft die auto de 2 GT4 Southern Cup races in Pau op zijn naam geschreven.

    Login om te reageren
  10. mnmg zegt

    25 mei 2017 om 20:09

    Die 20.000 km, is dat niet wat weinig? Bij 100km per uur maar 200 uur werk…

    Login om te reageren
  11. Gulli zegt

    25 mei 2017 om 23:41

    Ik heb ook eco pro, comfort en sport onder de knop. Volgens mij wordt het vermogen dan ook aangepast hoor ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North