• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche 911 GT3 is onthuld [updated]

Auteur: robbie, gepost 4 maart 2013 om 19:24 – 83 Reacties

Porsche 911 (991) GT3


We hebben er lang op moeten wachten, maar hier zijn dan eindelijk de eerste beelden van de gloednieuwe Porsche 911 GT3!

De afgelopen jaren zijn zo’n beetje alle specs al uitgelekt. Naar het schijnt ligt achterin een 3.8-liter boxermotor die zoals je op de foto’s kan zien gekoppeld is aan een PDK versnellingsbak. Zelf koppelen is er bij deze Porsche (voorlopig) niet bij.

Het vermogen schijnt op zo’n 450 pk te liggen, maar meer details daarover zullen later vanavond bekend gemaakt worden. Stay tuned!

UPDATE: We hebben de specs te pakken! Achterin ligt een 3.8-liter zescilinder boxermotor met een vermogen van 475 pk bij 8.250 t.p.m. De motor is gebaseerd op die van de 911 Carrera S, maar heeft wel nieuw ontwikkelde cilinderkoppen en een krukas en de kleppen die GT3-specifiek zijn. Ook de titanium drijfstangen en gesmede zuigers zijn speciaal voor de GT3 ontwikkeld. Mede dankzij deze lichte componenten zijn toerentallen tot 9.000 t.p.m. mogelijk.

Schakelen doe je met een zeventraps PDK-transmissie. Om gewicht te besparen maakt Porsche vergaand gebruik van aluminium als materiaal voor de constructie van onder meer de motorkap, de kofferklep, het dak, de spoilers en de portieren. Hierdoor is de carrosserie van de GT3 13 procent lichter dan die van zijn voorganger. Tegelijkertijd is de torsiestijfheid met 25 procent toegenomen.

Een topsnelheid van 315 km/uur en een acceleratie van 0 naar 100 km/uur in 3,5 seconden en van 0 naar 200 km/uur in minder dan 12 seconden. De graadmeter voor dynamische snelheid is de rondetijd op de beruchte Nordschleife van de Nürburgring. De nieuwe GT3 zette minder dan 7 minuten en 30 seconden op de klok.

De nieuwe GT3 is per direct te bestellen bij de officiële Porsche dealerorganisatie en leverbaar in augustus 2013. De prijs bedraagt 195.300 euro, inclusief BTW/BPM.


Ook interessant!

  • GT3
    Video: nieuwe Porsche 911 GT3 RS gespot in actie
  • Hoe ziet jouw droom Porsche 911 GT3 eruit?
  • Video: zo vet klinkt een Porsche 911 GT3 met ipe uitlaat
  • Video - Porsche 911 (992) GT3 doet een snelle sprint

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 991, geneve-2013, GT3, Porsche, rood

Vorig bericht: « Het licht gaat uit op de Nederlandse snelwegen
Volgend bericht: Rolls-Royce Wraith: Een gelikte coupé met 633 pk »

Lees Interacties

Reacties

  1. jeffreym3 zegt

    4 maart 2013 om 19:27

    Pfff wat kan je hier nu op- of aanmerken? Gewoonweg prachtig!

    Login om te reageren
    • Pulizano zegt

      4 maart 2013 om 19:36

      @jeffreym3: Wat ik erop kan aanmerken? het ontbreken van een handbak!

      Login om te reageren
      • jeffreym3 zegt

        4 maart 2013 om 19:38

        @Pulizano: Lekker belangrijk.

        Login om te reageren
        • baap zegt

          4 maart 2013 om 20:17

          @jeffreym3: Ja dat is zeker belangrijk! Zo’n auto hoor je met een handbak te rijden! PERIOD..

          Login om te reageren
      • slimshady zegt

        4 maart 2013 om 19:46

        @Pulizano: lekker belangerijk hoor

        Login om te reageren
      • TimoBac zegt

        4 maart 2013 om 22:20

        @Pulizano: Ben ik met je eens; was ook het eerste waar ik naar zocht in het artikel, alhoewel ik er vrij zeker van ben dat ik ‘m toch met PDK zal bestellen.

        Login om te reageren
      • MrSkyline zegt

        4 maart 2013 om 22:32

        @Pulizano: Dat is dan ook echt het enige dat ze aan dit ding hebben veranderd

        Login om te reageren
      • 911GT2 zegt

        4 maart 2013 om 22:34

        @Pulizano: ja man want race auto’s hebben allemaal een handbak de laatste 10 jaar…

        Login om te reageren
      • burninrubber zegt

        5 maart 2013 om 00:24

        @Pulizano: Je kan wel de koppeling ontkoppelen als je alle twee de flippers tegelijk indrukt en dat is echt super tof gedaan!

        Login om te reageren
  2. mert zegt

    4 maart 2013 om 19:27

    Mooi.

    Login om te reageren
  3. gijs571 zegt

    4 maart 2013 om 19:27

    Wat een prachtbeest weer!

    Login om te reageren
    • gijs571 zegt

      4 maart 2013 om 20:49

      @gijs571: Edit: Balen dat hij zonder handbak is

      Login om te reageren
  4. ej20g zegt

    4 maart 2013 om 19:28

    Hou maar op, automaat…

    Login om te reageren
  5. Flamingo zegt

    4 maart 2013 om 19:28

    nette facelift!

    Login om te reageren
  6. vwally zegt

    4 maart 2013 om 19:28

    Mooie auto, alleen jammer van de gele remklauwen..

    Login om te reageren
    • DDX zegt

      4 maart 2013 om 19:53

      @vwally: Dan neem je hem toch niet met pccb remmen, heb je gewoon rode klauwen.
      (of je neemt optie 306 waarbij je zelf kleur kan bepalen van de klauwen)

      Login om te reageren
  7. kapiteinaudi zegt

    4 maart 2013 om 19:29

    Echt een prachtauto! Ik sta echt mijn mijn mond vol tanden, nu nog wachten op de hardcore GT3 RS en de übersnelle Turbo!

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      4 maart 2013 om 22:02

      @kapiteinaudi: extra plastic en 50Pk meer…nou en ?

      Login om te reageren
      • solmatje zegt

        4 maart 2013 om 22:51

        @Megakix: minder gewicht en 50 pk meer..

        Login om te reageren
  8. Carreza zegt

    4 maart 2013 om 19:31

    Prachtig in dat rood!

    Login om te reageren
  9. seneca zegt

    4 maart 2013 om 19:33

    Is in het geval van de 997 niet eerst de Turbo uitgekomen voor de GT3 etc.? Voor m’n gevoel kwam de Turbo al vrij snel na de 4S uit, nu wachten we al een hele tijd. Misschien iets met de strijd met de GT-R te maken?

    Login om te reageren
    • seneca zegt

      4 maart 2013 om 19:36

      @seneca: Ja een jaar na de introductie van de 997 kwam de Turbo en GT3 uit. Nu anderhalf jaar na de introductie van de 991 nog steeds geen Turbo maar nu wel een GT3 dus..

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        4 maart 2013 om 19:38

        @seneca: de Turbo zal snel volgen. Die wordt al wat langer getest dan de GT3 werd getest dus het kan nooit meer lang duren.

        Login om te reageren
  10. bh911 zegt

    4 maart 2013 om 19:37

    Wat een heerlijke auto weer en die kleur staat hem ook goed!

    Login om te reageren
  11. 964rs zegt

    4 maart 2013 om 19:37

    wat een begerenswaardige kar weer zeg!

    Login om te reageren
  12. thomcarspotter zegt

    4 maart 2013 om 19:38

    Een nieuwe versie van de 911, daar zat ik nou net op te wachten!
    (sarcasme)

    Login om te reageren
  13. Hupke zegt

    4 maart 2013 om 19:39

    ” Zelfs koppelen” @robbie -> zelf koppelen

    ontopic: Deze wagen moet nogal veel gaan waarmaken voor sommigen.
    Voor mij hoeft dat niet, het enige wat ik wil is dat de porsche supercup en de GT3 rally’s zalig blijven. Van mij mag hij dus gerust trager zijn zolang hij maar leuker racen toelaat.

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      4 maart 2013 om 19:42

      Bij nader inzien past zelfs koppelen ook wel in die zin maar daar was m’n taalgevoel nog niet van overtuigd.

      Login om te reageren
  14. lambo4all zegt

    4 maart 2013 om 19:39

    Toch wel weer heel erg mooi.. Maar als ik het interieur zie dan is het zeker niet afzien daarbinnen! Zit gewoon alles in wat je nodig hebt. Nouja op een koppelingspedaal na dan..

    Login om te reageren
  15. lincoln zegt

    4 maart 2013 om 19:42

    als een handbak wil hebben .. dan neem je toch een Amerikaan ..
    en als je zonodig die 450 peekaatjes wil .. dan neem je de Corvette instapper ..

    Login om te reageren
    • ravi zegt

      4 maart 2013 om 19:50

      @lincoln: Bedoelt u een Amerikaan als EU versie of een import uit de VS? De meeste Amerikaanse auto’s die hebben een hele andere handbak dan de EU gebruikte handbakken. Of deze in Nederland voorkomen weet ik eigenlijk niet? Deze handbakken zitten naast het stuur, wss ken je ze wel!

      Login om te reageren
    • midasracer zegt

      4 maart 2013 om 20:16

      @lincoln: Amerikaan met handbak, dat is een contradictio in terminis.

      Login om te reageren
  16. sulobb zegt

    4 maart 2013 om 19:44

    Ik begin al te zweten na deze reeks foto’s, wat als ik er eentje in het echt zie? :0

    Login om te reageren
    • spellingscontrole zegt

      4 maart 2013 om 21:56

      @sulobb: dan moet je aan een infuus.

      Login om te reageren
  17. loopjes zegt

    4 maart 2013 om 19:46

    deze auto vraagt maar om 1 ding en dat is:” Neem mij alsjeblieft mee naar de Nordschleife’!”

    Login om te reageren
  18. eedydarts zegt

    4 maart 2013 om 19:47

    Vette bak hoor

    Login om te reageren
  19. maurits123 zegt

    4 maart 2013 om 19:48

    Mooi hoor :)

    Login om te reageren
  20. sebasjuhh zegt

    4 maart 2013 om 19:49

    Gaaf! Porsche heeft weer een prima prestatie geleverd. Ben érg benieuwd naar de Turbo.

    Login om te reageren
  21. Forza zegt

    4 maart 2013 om 19:54

    Ik word er niet warm of koud van. Oude wijn in nieuwe zakken. En mooi is ie ook al niet.
    Maar gelukkig voor Porsche zijn er genoeg mensen die er anders over denken.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      4 maart 2013 om 22:04

      @Forza: klopt…de verkopen lopen ook in 2013 gewoon als een tierelier….ikke nie snappe…

      Login om te reageren
  22. valentino1352 zegt

    4 maart 2013 om 19:55

    wat een prachtige auto

    Login om te reageren
  23. w0o0dy zegt

    4 maart 2013 om 19:56

    wielkasten zijn Te hoog achter en te breed en de spoiler is ook nogal tuner-style maar hard gaan zal zeker lukken… de oude vind ik beter in balans qua uiterlijk

    Login om te reageren
  24. berlinetta zegt

    4 maart 2013 om 20:02

    Ik vind het uiterlijk wel weinig onderscheidend van een gewone 911 met een Aerokit. Daar hadden ze wel iets meer van mogen maken. Het interieur met dat alcantara vind ik ook spuuglelijk. Alcantara is in mijn ogen gewoon stoffen bekleding. Doe mij maar leer.

    Toch is het wel een hele brute machine, ik zou hem zelfs liever verkiezen boven een GT3 RS. Die vind ik dan net weer iets te hardcore om vaak te gebruiken.

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      4 maart 2013 om 20:21

      @berlinetta: in mijn ogen hoort leer dan weer niet in sportwagens. Leer hoort naar mijn mening in auto’s als de Mercedes E/S-Klasse. Stof hoort in alle modellen daaronder met uitzondering op de luxere uitvoeringen, daar moet leer in. Alcantara hoort in sportauto’s zoals deze Porsche of een TT-RS of iets dergelijks. Maar ik ben dan ook alcantara geil, en voor de grapjassen hier: ik bedoel dus niet de Alcantara hier op Autoblog.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        4 maart 2013 om 21:00

        @ej20g: Ik vind alcantara gewoon erg goedkoop uit zien. Ik weet dat het niet goedkoop is, maar ik vind het echt lelijk. In sportwagens past het misschien ook wel beter, ook door het lagere gewicht. Maar als ik zoveel geld uitgeef aan een auto dan heb ik liever de bekleding erin die ik mooi vind.

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          4 maart 2013 om 21:14

          @berlinetta: dat mag natuurlijk, iedereen zijn smaak. Ik vind het erg lekker en solide aanvoelen.

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            4 maart 2013 om 22:12

            @ej20g:
            Alcantara zat al in mijn 86er Lancia, mooi spul en makkelijker schoon te houden dan normale stofjes. Wat leer in een sportwagen betreft, dat kan prima als je maar stoelen hebt die je goed vast houden anders glij je alle kanten op en dat wil je niet.

            Login om te reageren
            • ej20g zegt

              4 maart 2013 om 22:52

              @jrk68: dat bedoel ik, heerlijk spul. Maar het gaat mij er niet om of leer handig is, ik vind het in sportauto’s gewoon zo misplaatst. Leer geeft mij een gevoel van luxe, en luxe hoort niet thuis is een sportauto.

              Login om te reageren
              • jrk68 zegt

                4 maart 2013 om 22:55

                @ej20g:
                Dan ben ik niet met je eens, het blijft langer mooi. Je gaat mij toch niet vertellen dat je een Elise luxe vindt van binnen?

              • ej20g zegt

                4 maart 2013 om 22:59

                @jrk68: jouw Elise heeft dus leer neem ik aan? Dat vind ik er dan niet in thuishoren. Dan liever stof of alcantara. Maar als jij het fijn en mooi vind, wie ben ik dan toch?

  25. RiKe zegt

    4 maart 2013 om 20:02

    Zo indrukwekkend vind ik hem niet, same stuff, different day.
    Ik weet dat het een Duits product is, maar de designers gaan zeker vaak op de koffie met de heren van VW.
    Beetje andere lichtjes…VOILA een nieuwe auto

    Login om te reageren
  26. cossie300 zegt

    4 maart 2013 om 20:09

    gewoon prachtig

    Login om te reageren
  27. ronin1130 zegt

    4 maart 2013 om 20:11

    Waarom staat er eigenlijk 3R op de steuntjes van de spoiler achteraan?
    Voorts is dit wel een erg lekker ding, alleen jammer van die beetje goedkoop aandoende computerbeelden. Komen deze van Porsche zelf?

    Login om te reageren
    • fejjie zegt

      4 maart 2013 om 20:24

      @ronin1130: Er staat 3.8 niet 3R

      Login om te reageren
    • ej20g zegt

      4 maart 2013 om 20:25

      @ronin1130: op de pootjes staat “3.8” wat verwijst naar de cilinderinhoud van 3.8-liter. De 997 GT3 MKII had daar ook “3.8” staan.

      Login om te reageren
      • ronin1130 zegt

        4 maart 2013 om 21:01

        @ej20g:
        @fejjie:
        sorry…
        zijn het geen solden bij Pearle of zo?

        Login om te reageren
  28. midasracer zegt

    4 maart 2013 om 20:21

    Ik ben een enorme fan van het merk Porsche, en dit is ook weer een prachtbak. Maar het is allemaal weer erg gelikt. Ik ga toch voor een 911 met vuil onder zijn nagels. Bijv. Chris Harris zijn “kermit” project van een paar jaar geleden. Old school Porsche maar dan bij de tijd gebracht met nieuwe motor, nieuwe wielophanging enz. Iets dat Singer nu ook doet.

    Login om te reageren
  29. jrmpower24 zegt

    4 maart 2013 om 20:26

    wat is ie weer ongelooflijk mooi!
    *DROOMAUTO

    Login om te reageren
  30. RazorHead zegt

    4 maart 2013 om 20:36

    vind zo’n GT3 wel pak mooier dan een gewone.
    misschien komt met de RS wel een handbak als optie.
    Ik vind wel dat ze de GT3 wel verder mochten uitkleden

    Login om te reageren
  31. robbie zegt

    4 maart 2013 om 20:38

    UPDATE – We hebben de specs te pakken! Achterin ligt een 3.8-liter zescilinder boxermotor met een vermogen van 475 pk bij 8.250 t.p.m. De motor is gebaseerd op die van de 911 Carrera S, maar heeft wel nieuw ontwikkelde cilinderkoppen en een krukas en de kleppen die GT3-specifiek zijn. Ook de titanium zuigerstangen en gesmede zuigers zijn speciaal voor de GT3 ontwikkeld. Mede dankzij deze lichte componenten zijn toerentallen tot 9.000 t.p.m. mogelijk.

    Schakelen doe je met een zeventraps PDK-transmissie. Om gewicht te besparen maakt Porsche vergaand gebruik van aluminium als materiaal voor de constructie van onder meer de motorkap, de kofferklep, het dak, de spoilers en de portieren. Hierdoor is de carrosserie van de GT3 13 procent lichter dan die van zijn voorganger. Tegelijkertijd is de torsiestijfheid met 25 procent toegenomen.

    Een topsnelheid van 315 km/uur en een acceleratie van 0 naar 100 km/uur in 3,5 seconden en van 0 naar 200 km/uur in minder dan 12 seconden. De graadmeter voor dynamische snelheid is de rondetijd op de beruchte Nordschleife van de Nürburgring. De nieuwe GT3 zette minder dan 7 minuten en 30 seconden op de klok.

    De nieuwe GT3 is per direct te bestellen bij de officiële Porsche dealerorganisatie en leverbaar in augustus 2013. De prijs bedraagt 195.300 euro, inclusief BTW/BPM.

    Login om te reageren
  32. salberts93 zegt

    4 maart 2013 om 20:42

    Heer-lijk-e auto, 475 pk is echt veel! maar een halve ton meer betalen voor een GT3 terwijl je de Carrera S wel met handbak kan krijgen.. ik zou het niet doen!

    Login om te reageren
  33. lemans96 zegt

    4 maart 2013 om 20:44

    Briljant. Nu afwachten wat Porsche met haar nieuwe GT3 op Spa(1000km 24-25 Mei) gaat doen…

    Login om te reageren
  34. ej20g zegt

    4 maart 2013 om 21:18

    Damn, 125 pk per liter… Dat gaat wel lekker in de toeren klimmen denk ik zo.

    Login om te reageren
    • chipmunk zegt

      4 maart 2013 om 22:43

      @ej20g: laatst eens in een 911 mogen rijden. Een normale versie. Die belevenis heeft al zo’n indruk op me achtergelaten dat ik weet dat dit een overtreffende trap gaat zijn. Kan me ook niet de voorstelling maken wat dit doet.

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        4 maart 2013 om 22:54

        @chipmunk: komt me bekend voor. Zit regelmatig in een Cayenne. Oke, veel zwaarder, minder snel, hoger en dergelijke maar als de beleving in een Cayenne al zo fantastisch is dan moet een (extra snelle) 911 al helemaal indrukwekkend zijn.

        Login om te reageren
        • chipmunk zegt

          4 maart 2013 om 23:11

          @ej20g: f*** die cayenne wil ik ook eens meemaken:-P. Één ding wil ik wel kwijt. Het gemak waarmee je van 150 tot 250 accelereert is geweldig (afgezien van de overige tussen acceleraties). Ga er ook niet vanuit dat ik dit ‘zomaar’ nog eens mee maak. Gewoon fenomenaal.

          Login om te reageren
        • chipmunk zegt

          4 maart 2013 om 23:24

          @ej20g: overig zwaar off topic. Je zou de laatste aflevering van top gear us eens moeten kijken. Aflevering over wat het plezier on taxi rijden moet terug brengen. Tanner Foust neemt de scion xb mee. Voorzien van 2jz. Hele vette aflevering. (overigens al denk ik dat je rogue status kent) de moeite waard

          Login om te reageren
  35. jeffreym3 zegt

    4 maart 2013 om 21:25

    Wat weegt hij?

    Login om te reageren
    • T16 zegt

      4 maart 2013 om 22:21

      @jeffreym3: Verder staat-ie op 20 inch wielen en om het gewicht te drukken, zijn de motorkap, de kofferklep, het dak, de spoilers en de portieren van aluminium. Het levert een 13 procent lichtere GT3 op, de vorige woog 1.370 kilo, de nieuwe 1.212 kilo. (bron autoweek)

      Login om te reageren
      • T16 zegt

        4 maart 2013 om 23:34

        @T16: Correctie, 30 kg zwaarder dan de vorige GT3 ondanks extra gewicht PDK, grotere 90 liter benzinetank, zwaardere stoelen met zijairbags, grotere accu, grotere achterremmen en gestuurde achteras.

        Login om te reageren
  36. midasracer zegt

    4 maart 2013 om 21:58

    Voor de liefhebber: 18 minuten GT3 porno:
    http://www.youtube.com/watch?v=ECATvlRf3ls&feature=em-uploademail

    Login om te reageren
    • kaeser zegt

      4 maart 2013 om 23:05

      @midasracer: na het zien van deze filmpje ben ik overtuigd. Thumbs up Porsche!

      Login om te reageren
  37. SimonMc zegt

    4 maart 2013 om 22:14

    “Schakelen doe je met een zeventraps PDK-transmissie.”

    Nooooooo

    Login om te reageren
  38. meneersander zegt

    4 maart 2013 om 22:21

    Zoo, die wil ik hebben!

    Login om te reageren
  39. agera zegt

    4 maart 2013 om 22:45

    In deze categorie blijft de Nissan GT-R mijn droomauto. Deze 911 is veel te schreeuwerig, de prestaties zijn dan wel oke.

    Login om te reageren
    • lemans96 zegt

      4 maart 2013 om 23:32

      @agera: Je hebt gelijk, zo’n GT-R is een lekker onopvallende subtiele verschijning… XD

      Login om te reageren
      • burninrubber zegt

        5 maart 2013 om 00:26

        @lemans96: nou minder dan deze dat wel

        Login om te reageren
  40. ropbp zegt

    5 maart 2013 om 01:52

    Nou vooruit….. Doe maar dan. Wel in ’t zwart graag!

    Login om te reageren
  41. fremantle zegt

    5 maart 2013 om 04:54

    even bellen met Pon,Goedemorgen ik wil die gt3 in het rood

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      5 maart 2013 om 07:37

      @fremantle: gaaf ding, ziet er lekker uit en heeft ballen in de broek. Zeker gaaf zo in het rood, jammer dat ze natuurlijk alleen in het grijs en donkerblauw op straat zullen worden gezet. Je rijdt immers een sportwagen, waarom n flitsend kleurtje… En zag al n opmerking, wtf @ deze afbeeldingen? Lijkt wel matiger dan je met GT5 voor elkaar krijgt? Dat moet als fabrikant beter!!

      Login om te reageren
  42. schellekens006 zegt

    5 maart 2013 om 10:25

    Die prijs ai ai .. Dat moet je autos wel heel leuk vinden.

    Login om te reageren
  43. huge zegt

    5 maart 2013 om 10:37

    Een van de belangrijkste nieuwtjes is een meesturende achteras (gestuurd door 2 electromechanische actuatoren/aandrijver) die of 1.5° mee- of tegenstuurt gecombineerd met een electrisch geregeld sperdifferentieel. Daardoor moet de GT3 noch agiler, stabiler zijn dan zijn voorganger en een kleinere draaicirkel hebben…en 7:30 op de Nordschleife is niet slecht met “normale” banden (sneller dan een Pagani Zonda F en bijna zo snel als een McLaren MP4 hoewel die speciale sportbanden had bij een tijd van 7:28)

    Login om te reageren
  44. quanti zegt

    5 maart 2013 om 11:51

    Eindelijk trekken aan de pook om op te schakelen, dat werd tijd. (had bmw daar geen patent op?)
    http://youtu.be/ECATvlRf3ls

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North