• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche 992.2 is duur! Prijzen nu bekend

Auteur: RubenPriest, gepost 29 mei 2024 om 10:13 – 11 Reacties

Porsche 992.2 configurator: stel je droom 911 samen

De Porsche 992.2 configurator is live en daarmee kun je nu de facelift samenstellen.

Bijgekomen van de schok dat het hybride tijdperk voor de Porsche 911 is begonnen? Mooi! Kunnen we nu door met belangrijkere zaken. De nieuwe 911 samenstellen bijvoorbeeld. Het is inmiddels na 5’en, dus in de baas z’n tijd de 992.2 configureren is er niet bij. Maar na de prak thuis op je gemak is ook leuk!

Er zijn diverse varianten te kiezen, ondergetekende nam de nieuwe Porsche 992.2 GTS als voorbeeld in de configurator. Op dit moment is het samenstellen van de nieuwe 911 in de Nederlandse configurator vooralsnog zonder prijskaartje NU Met de prijzen!

Er zijn bijvoorbeeld nieuwe kleurtjes uit te kiezen, zodat je de verschillende tinten op de facelift virtueel tot leven ziet komen. Ik ben gegaan voor een Lugano blauwe Porsche 992.2 met de zwarte 20/21 inch RS Spyder-wielen in antractietgrijs. De velgen heb ik liever in het zilver, maar dit type is in de configurator niet zo te krijgen. Ach, achteraf spuiten kan altijd.

Voor het interieur koos ik voor het pakket GTS met Race-Tex en Karmijnrode details. Dat laatste komt onder meer terug op het stuurwiel, de toerenteller en het Sport Chrono klokje. Omdat ik niet dik (al zeg ik het zelf) en niet lang ben volstaan de volledige kuipstoelen voor mij. Comfortabel zat!

Porsche 992.2 configurator
Porsche 992.2 configurator
Porsche 992.2 configurator

Fietsen we snel door de extra’s heen. SportDesign pakket carbon ja, carbon dak ja, PASM, liftsysteem, titanium sportpijpjes en ga zo maar door. In de configurator is dit uiteindelijk een Porsche 992.2 geworden zoals ik hem wel zou lusten. Doe maar!

Alle prijzen op een rijtje?

  • 911 Carrera Coupé – € 186.351 ( was 179.688)
  • 911 Carrera Cabriolet – € 203.550 (was € 195.888)
  • 911 Carrera GTS Coupé – € 234.851 (was € 215.583)
  • 911 Carrera GTS Cabriolet – € 252.000 (was € 231.783)
  • 911 Carrera 4 GTS Coupé – € 243.900 (was € 215.583)
  • 911 Carrera 4 GTS Cabriolet – € 260.651 (was € 242.683)
  • 911 Targa 4 GTS – € 261.200 (was € 243.183)

Ook interessant!

  • Bijzondere terugroepactie voor Porsche 911
    Bijzondere terugroepactie voor Porsche 911
  • Breek! Porsche bevestigt 911 Hybride
    Breek! Porsche bevestigt 911 Hybride
  • Porsche 992.2 is straks sneller als hybride
  • Video: Porsche 992.2 Turbo S doet z'n testrondjes
    Video: Porsche 992.2 Turbo S doet z'n testrondjes

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 992, configurator, facelift, Porsche

Vorig bericht: « Video: politieachtervolging door centrum Den Haag
Volgend bericht: Is de Audi RS6 van Rick wel echt gejat? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Otua zegt

    28 mei 2024 om 23:07

    Per update / nieuwe generatie krijgt ie steeds dikkere billen. Vanuit sommige hoeken begint het een beetje gek te staan

    Login om te reageren
  2. okdoei zegt

    29 mei 2024 om 00:19

    Ik heb het geprobeerd maar ik krijg met die configurator geen vrijstaande villa aan t water met een garage voor 20 auto’s en een bak personeel voor het huishouden configureerd. Denk dat ie stuk is.

    Login om te reageren
  3. SpiderIV zegt

    29 mei 2024 om 06:41

    Tja die obesitas ziekte heeft al vele jaren effect op die 911. Mijns inziens die configurator snel verlaten en met je centen een mooie, smalle lichte oude 911 zoeken. Veel meer lol op wegen in Ardennen, Eiffel en Alpenpassen en parkeertechnisch ook veel handiger.

    Login om te reageren
  4. ghini zegt

    29 mei 2024 om 08:45

    Kan je die vreselijk goedkope en lelijke start/stop knop upgraden naar iets mooiers?!
    Technisch interessant hoor die T-hybrid, maar verder zijn er een hoop teleurstellingen.

    Login om te reageren
    • anthwan zegt

      29 mei 2024 om 17:36

      Die start/stop knop laat je vanaf dag 1 volledig uit programeren ook als je motor lief hebt.
      Bij alle auto’s hier gaat er niks meer “vanzelf” uit, grootste kolder.

      Login om te reageren
  5. arta zegt

    29 mei 2024 om 10:50

    Het is een hele dure Prius geworden.
    Groot, zwaar en duur. Alle tekortkomingen van de verbrandingsmotor moeten opgevangen worden door de elektromotoren.

    De enige reden om nog aan de boxer vast te houden is broem broem, beleving en gewicht.

    Als het gewicht van accu’s omlaag kan is het afgelopen met de verbrandingsmotor. Tot die tijd is dit een super leuk ding. En ja ik wil graag een 911!

    Maar man wat een geld….

    Login om te reageren
  6. jaapiyo zegt

    29 mei 2024 om 11:01

    Nou hier is ‘ie dan http://www.porsche-code.com/PSIQVGN1. Alleen moet de lak nog amethyst zijn maar dat wil de config nog niet.

    Login om te reageren
    • dare2think zegt

      29 mei 2024 om 13:03

      Ik dacht al, dit is geen kleur hè ..

      Login om te reageren
  7. Hoflander zegt

    29 mei 2024 om 14:32

    Doe mij maar een full options Renault Alpine plus vakantiehuisje. Exclusiever, meer rijdersauto, en slank. Plus de kids hebben dan ook wat.

    Login om te reageren
  8. racerx zegt

    29 mei 2024 om 14:45

    Ik heb 2jr geleden een week in een 992 Carrera S gereden. Natuurlijk veel lol mee gehad en een hele capabele auto, maar de handgeschakelde 997 van een vriend is echt wel de leukere. De hybride variant spreekt me sowieso niet aan.

    Login om te reageren
  9. willemveenstra zegt

    30 mei 2024 om 17:06

    Hybride of elektrische sport auto trek mij ook niet.

    Deze porsche weegt tegen de 1700kg aan! Niet intressant als leuke stuur auto!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North