• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Prestaties Alfa Romeo Mi.To

Auteur: Wouter, gepost 2 juni 2008 om 13:35 – 59 Reacties

Alfa Romeo Mi.To
Bij de introductie van de Alfa Romeo Mi.To komen vier motoren beschikbaar en de details van drie ervan zijn nu bekend geworden.

Als de Mi.To in september officieel de Nederlandse showroom binnenrolt zijn er vier motoren beschikbaar: twee diesels en twee benzine drinkers. De zwakste is de 1.4 16v zonder turbo die er een lousy 78 pk en 125 nm uitschopt, dik minder dan Alfa Romeo jaren geleden met de 103 pk sterke 1.4 T.Spark in de 145 en 146 ter beschikking stelde. De 1080 kg zware Mi.To 1.4 haalt dan ook maar een topsnelheid van 178 km/u en “strompelt” naar de 100 in 12,3 seconden. Zuinig is de 1.4 wel met een gemiddeld verbruik van 5,8 liter per 100 km en een uitstoot van 139 gram CO2 per km.

Van de 90 pk sterke 1.3 JTD zijn verder nog geen details beschikbaar, maar ook dat zal geen strepentrekker worden. De 1.6 JTDm met 120 pk en 320 nm lijkt dan ook een betere keus, met deze motor sprint de Mi.To naar de 100 in 9,8 seconden en haalt een top van 198 km/u. Het verbruik is slechts 4,75 liter per 100 km en de CO2 uitstoot 126 gram per kilometer.

Echt leuk wordt het met de 1.4 16v turbo, deze levert 155 pk en 230 nm. De Mi.To 1.4 turbo weegt 1145 kg en sprint naar de 100 in 8,1 seconden. De topsnelheid van de sportiefste Mi.To ligt op 217 km/u. Als richtprijs hanteert Alfa Romeo een bedrag van 16.000 euro, inclusief Nederlandse belastingen komt de prijs dan op ongeveer 20.000 euro.

Ook interessant!

  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo draait de boel om met de C41
  • collectables alfa romeo gt
    Alfa Romeo GT 3.2 V6
  • De Alfa Romeo Giulia GTA is goedkoper geworden

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Alfa Romeo, Mito

Vorig bericht: « Sabotage op circuit Zolder: “Dit is een moordpoging”
Volgend bericht: Herinnering: naar de EK = TomTom strippen »

Lees Interacties

Reacties

  1. San Sebastiano zegt

    2 juni 2008 om 13:42

    En dit moet een Mini concurrent zijn?

    Login om te reageren
  2. LC zegt

    2 juni 2008 om 13:42

    Net juist de GTA specs laten ze achterwege.

    Login om te reageren
  3. RW zegt

    2 juni 2008 om 13:43

    –edit: dank u, het is aangepast!–

    Login om te reageren
  4. GeoBem007 zegt

    2 juni 2008 om 13:43

    De zwakste is de 1.4 14v zonder turbo

    14-klepper? :P

    Klinkt wel leuk, wel een mooi autootje hé :)

    Login om te reageren
  5. RW zegt

    2 juni 2008 om 13:45

    Of 8v, aangezien de Fiat 1.4 8v in de Grande Punto ook al 77 pk heeft.

    Login om te reageren
  6. CasperH zegt

    2 juni 2008 om 13:55

    1.4 turbo dan maar. Ik ben al aan het sparen.

    Login om te reageren
  7. kawouter zegt

    2 juni 2008 om 13:59

    1.4 zonder turbo: 1080 kg
    1.4 met turbo: 1145 kg

    Iets zegt me dat daar toch meer verschillen tussen zitten. Een turbo + wat leidingwerk & wat extra olie kan nooit 65 kilo wegen. Toch?

    Login om te reageren
  8. Jimmie zegt

    2 juni 2008 om 14:00

    @ab.nl redactie, voor wat scherpe foto’s in plaats van die onscherpe meuk bij de Afbeeldingen Mi.To, moet je even op fiatautopress.com kijken…

    En de naam is MiTo zonder punt, stelletje….!

    Login om te reageren
  9. Arnoud zegt

    2 juni 2008 om 14:02

    @ kawouter:

    Sterker subframe, dikkere aandrijfassen, andere remschijven, andere vering en demping enz enz. Plus dat deze versie een stuk dikker in de uitrusting zal zitten. Elektrisch verstelbare stoelen/spiegels enz.

    Login om te reageren
  10. prop zegt

    2 juni 2008 om 14:04

    Alsnog een hoop extra kilogrammen..

    Deze auto is toch wel grappig trouwens.. maar komt dit ding nou nog naast een nieuwe 147 te staan?

    Login om te reageren
  11. autoblogger zegt

    2 juni 2008 om 14:04

    @Jimmie: Alfa heeft die k*tnaam nu tig keer aangepast, we stoppen ermee.
    Het blijft mi.To!

    Login om te reageren
  12. Bennink zegt

    2 juni 2008 om 14:06

    Die 1.4 16v is sneller dan de 1.4 8v (77pk) van de Grande Punto nu èn hij is zuiniger (GP = 6.4/100). Een echte instapper dus…

    Login om te reageren
  13. RenesisHP zegt

    2 juni 2008 om 14:13

    Ik vind hem wel verdomd zwaar voor een dinkytoy. Maar Alfa’s zijn toch al geen vlieggewichtjes. De GTA zou dan ook niet eens meer pk’s nodig hebben, maar een afslankkuur. Ik denk dat je dan nog heel veel van de acceleratietijd af kan halen met het bestaande vermogen.

    Login om te reageren
  14. Jonas zegt

    2 juni 2008 om 14:16

    Ik ben al een MiTo spaarpotje aan het vullen ;)

    Login om te reageren
  15. Pjotr zegt

    2 juni 2008 om 14:16

    Is het niet 78kW ipv 78pk? Dat zou qua vermogen toch veel logischer zijn?

    Login om te reageren
  16. Jimmie zegt

    2 juni 2008 om 14:36

    @Pjotr, dat moet wel, kan niet dat hetzelfde blok in de Grande Punto meer zou leveren dan in de sportiever geplaatste MiTo.

    Login om te reageren
  17. Sânmiger (Garyper) zegt

    2 juni 2008 om 14:40

    Als er een 1.6 JTDm in past zal een 1.6 turbo op benzine ook wel passen toch? Lijkt me nog veel lekkerder :lol:

    Login om te reageren
  18. audi-fan zegt

    2 juni 2008 om 14:54

    kom op
    knal er gewoon een 2.0 tfsi op van audi
    hij heeft een beetje de looks van een 8c maar de prestaties totaal niet
    hat wat pittiger gemogen

    Login om te reageren
  19. johnnyt-jet zegt

    2 juni 2008 om 14:55

    Autoblogger , doe nou niet zo eigenwijs . Zonder punt , jullie zijn de enige nog …en dan emee stoppen , heeft Alfa ook gedaan ….
    De gewichten kunnen kloppen , eigenlijk net als de Grande Punto .
    De 78 pk uitvoering (komt niet vooruit en zal in de praktijk veeeel verbruiken)
    zal er m.i. ( wel met punt) niet komen. Progetto heeft het ook over de 95 pk versie van de 16v versie. Ook niet aan te raden , lekker de 120 pk versie met zo’n koppel en je hebt echt een snel karretje.
    Alleen , die prijs.

    Login om te reageren
  20. Luc zegt

    2 juni 2008 om 15:01

    De prijs zit in het c-segment, maar hij behoort toch tot het b-segment?

    Login om te reageren
  21. JoepeN zegt

    2 juni 2008 om 15:03

    78 pk versie is alleen voor Italië, daar willen ze het voor jongeren ongeveer onmogelijk maken om een auto met meer dan 80 pk te hebben. De rest van Europa zal wel de 95pk versie krijgen van de GP.

    Login om te reageren
  22. Buzz_NL zegt

    2 juni 2008 om 15:04

    hoop dat die richtprijs van 20k voor de 1.4Tjet (155pk) versie is anders haak ik mooi af op de MiTo en koop een 147 GTA

    Login om te reageren
  23. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    2 juni 2008 om 15:10

    ‘een lousy 78 pk en 125nm’
    Ik denk dat je dat meer en meer gaat zien: kleinere instapmotoren.

    En de reden: energielabeling.
    Die telt het gemiddelde van de motoren leverbaar in de range.

    Daar komt nog bij wat ik al 1236589769 keer heb gezegd over de MiTo: meer dan de helft van de kopers zullen vrouwen zijn. En hoe je het wendt of keert, die kijken toch minder naar de specs.

    Dit bedoel ik overigens geenszins negatief! Briljante zet van Alfa, want het marktaandeel dames groeit en groeit. Vandaag ook de optie ‘eyeliner koplampringen’ (bron autoblog).

    Super!
    En gaat een groot succes worden!

    Login om te reageren
  24. Peter zegt

    2 juni 2008 om 15:12

    Mensen is gewoon een Grande Punto in een ander jasje. Het origineel is zelfs beter vind ik. Waardeloze Alfa.

    Login om te reageren
  25. Melchior zegt

    2 juni 2008 om 15:15

    Het is en blijft een prachtige machine!
    En die 78PK is voldoende in het dagelijks verkeer.
    Plus het voordeel dat de jaarlijkse autoverzekering minder is en dat men minder aan de pomp moet staan.

    Login om te reageren
  26. FabianVTR16V zegt

    2 juni 2008 om 15:33

    Eigenlijk bizar wat ze tegenwoordig uit een 1.6 diesel kunnen halen 8)
    120pk en 320nm !!
    Begreep trouwens dat er zelfs nog een 150pk variant van zou komen ??

    Al met al blijft het echt een prachtige bak, die ik graag zou willen hebben. 8)

    Login om te reageren
  27. johnnyt-jet zegt

    2 juni 2008 om 15:36

    Melchior , dat is toch niet de praktijk , een torretje dat veel moet werken vraag veel brandstof . Koppel zorgt ervoor minder toeren te hoefen draaien met dito verbruik.

    Login om te reageren
  28. GerreLekker zegt

    2 juni 2008 om 15:56

    @FabianVTR16V
    Tjah, enkel door er een dikke turbo aan te hangen en het gevolg is meestal een gigantisch turbogat + ’turbo lag’

    Heb nog met 1.5 105pk diesel gereden en nu met een 1.9 105pk diesel. Ik weet wel welke het relaxt rijdt en zeker het snelst is. PK’s zeggen niet alles.

    Een lelijk ding trouwens die Alfa!

    Login om te reageren
  29. Arnoud zegt

    2 juni 2008 om 16:46

    @GerreLekker

    Turbogat en Turbo lag… Is dat niet hetzelfde? ;)

    Login om te reageren
  30. Birger zegt

    2 juni 2008 om 17:28

    Mooi, zou wel de 1.4 turbo nemen dat moet de max zijn in deze auto :) en 17″ of mss wel 18″ velgen!
    Die 1.4 zonder turbo is inderdaad bedoeld voor de jongeren hun eerste auto enzo of de mensen met een “lichte” voet, zo is ook de verzekering stukken goedkoper.

    Login om te reageren
  31. Benjamin1 zegt

    2 juni 2008 om 18:11

    Mwah, die 1.4 16V is rap zat in de Grande Punto, 0-100 onder de 10 seconden geklokt. Topsnelheid nooit uitgeprobeerd, maar bij 150-160 (harder gaat echt niet in NL) heb je nog genoeg trekkracht over hoor. De T-jet heb ik ook in gereden, maar vond ik nou niet je van het. Het verbruik ik hoger, en de motor is lawaaiiger op de snelweg (geen 6e versnelling).

    Ik denk trouwens wel dat dit een verkooptoppertje wordt, mooie styling en goeie motoren :P

    Login om te reageren
  32. ZOEF zegt

    2 juni 2008 om 18:36

    Misschien een goed idee, 80 pk voor beginnende rijders. (18-23 of 100.000 km)

    Login om te reageren
  33. wotevajjjj zegt

    2 juni 2008 om 18:43

    euhm wouter ??
    kan je plz stoppen met het woord “louzy” te gebruiken ???
    –edit: zodra jij een taalcursus neemt–

    Login om te reageren
  34. dekster zegt

    2 juni 2008 om 20:52

    Is dat wel een alfa badge waardig?

    Login om te reageren
  35. Peter zegt

    2 juni 2008 om 21:00

    @benjamin: 1.4 16V turboloos rap zat? Wat had jij hiervoor, een Opel ascona 1.3N ? Ik vind die turboloze Punto echt niet snel. De sport is een mooie uitvoering maar meer een schaap in wolfskleren…
    Die 6e versnelling is alleen maar om gunstige rollenbank waarden op te hoesten mbt verbruik. in de praktijk ben je op snelheden tussen 90 en 130 aan de lopende band aan het poken tussen 4, 5 en 6…

    Login om te reageren
  36. johnnyt-jet zegt

    2 juni 2008 om 21:05

    @ benjamin, het verbruik van een t-jet hoeft niet hoger te zijn door het veel hogere koppel bij lagere toeren . Een 6 bak maakt ook geen verschil met de 5 bak , ze draaien beide bij 120 km/h 3000 toeren .

    Login om te reageren
  37. LPJ zegt

    2 juni 2008 om 21:15

    @dekster: als er dan ook een Junior badge bijhangt wel ;)

    Login om te reageren
  38. Mario zegt

    2 juni 2008 om 21:41

    Beste Buzz_nl:

    “hoop dat die richtprijs van 20k voor de 1.4Tjet (155pk) versie is anders haak ik mooi af op de MiTo en koop een 147 GTA”

    Waar koop jij nog een 147 GTA nieuw dan?

    Login om te reageren
  39. lincoln zegt

    3 juni 2008 om 07:08

    voor sportief rijden neem ik de fiets wel ..
    de sloomste is rap zat in het NL verkeer ..

    sportief autorijden .. hoe kom je erop .. ha ha ha ..
    infantieler kan het toch niet worden ..

    Login om te reageren
  40. JoepeN zegt

    3 juni 2008 om 09:37

    “hoop dat die richtprijs van 20k voor de 1.4Tjet (155pk) versie is anders haak ik mooi af op de MiTo en koop een 147 GTA”

    Lijkt me niet. De richtprijs van een GP Abarth is meer dan 20k, en ik neem aan dat Alfa hoger geplaatst wordt dan Abarth. GP Sport/Abarth is ook een stuk mooier, ik kan niet echt wennen aan de neus van de Mito.

    Login om te reageren
  41. Xemurai zegt

    3 juni 2008 om 17:13

    Geweldig! Echt super…!

    Login om te reageren
  42. Benjamin1 zegt

    3 juni 2008 om 17:44

    Net alsof die T-jet wel veel sneller is. Ik heb er in proefgereden en vond het verschil niet echt enorm. tuurlijk, de T-jet is sneller, maar niet noemenswaardig.

    Hier blijft ”snel” wel altijd relatief. Zet ze allebei tegen een iets duurdere auto en je bent niks bij een stoplicht. Tjet of geen Tjet.

    @ Peter
    Wanneer rijd jij 90 dan? of rijd je altijd 130 in de 4e versnelling?

    @Johnny T-jet
    Is het verschil bij 160 net zo klein (De 1.4 16V draait de motor dan 4000 toeren.)

    Login om te reageren
  43. johnnyt-jet zegt

    3 juni 2008 om 19:38

    nou benjamin, je bent echt de eerste die de 16 v bijna hetzelfde vind als de t-jet .
    De cijfers : 206 nm bij 1750 rpm of 145 nm bij 4500 rpm. De praktijk is giga .

    Een stoplicht is echt het sterke punt voor de t-jet , kom maar op met je 150 diesel zou ik zeggen.

    ik weet niet welk toerental de mijne dan draait , bedenk de versnelling zijn lang uitgelegd omdat de motor zoveel koppel heeft . een 6 bak heb ik ook niet nodig eerlijk gezegd .

    Login om te reageren
  44. Peter zegt

    3 juni 2008 om 23:04

    Het gaat mij erom dat je blijft poken bij normale kruissnelheden op snelweg.
    Je gaat naar 6 maar kan dan nauwelijks meer acceleren. Ook terug naar 5 is vaak onvoldoende voor vlotte inhaalactie. Veel te veel tussen 4 en 6 dus als je beetje actief rijdt.
    Die T-jet lijkt me idd veel beter. Voor 500 euri pep je hem bij Zip op naar 155pk!

    Login om te reageren
  45. Benjamin1 zegt

    3 juni 2008 om 23:20

    @peter
    bij normale kruissnelheden blijf je juist niet poken, tenzij het echt niet doorrijdt, terug naar zn 5 doe ik alleen bij stukken waar je 90 mag, bv de moerdijkbrug ivm wegwerzaamheden. Als je 120 rijd en het gaspedaal indrukt krijg ik voldoende respons. Terug naar zn 4 op de snelweg? Dan maak je dik 5000 toeren ofzo, lijkt me een beetje onzin :?

    @johnny.
    Misschien heb ik de 16v wel sportief ingereden en heb ik met een ”slechte” t-jet gereden, dan kan natuurlijk ook. Hij is net nieuw en ik ben er tevreden mee :D
    En over stoplichtsprintjes, als er 1 auto voor je staat kan je zelfs in een Ferrari er nog niet doorheen hoor.
    Btw, heb jij je auto laten chiptunen? Ik heb begrepen dat ie dan wel lekker trekt.
    Probeer het anders vanavond of morgen even uit hoeveel toeren een t-jet maakt bij 160, ik hoor het graag!

    Login om te reageren
  46. Buzz_NL zegt

    4 juni 2008 om 08:30

    @Mario
    Waar koop jij nog een 147 GTA nieuw dan?

    Lijkt mij een beetje domme vraag!

    Het is heel simpel Mario ik heb aan 1 kant budget aan de andere kant een pakket met eisen, met als belangrijkste kenmerken: Alfa Romeo, 3-deurs, 150pk+

    Daar uit rolt een beperkt lijstje en als ik heel eerlijk ben koop ik dan liever voor 20k een tweedehands 147 GTA…gaat toch niets boven die mooie V6.

    Login om te reageren
  47. johnnyt-jet zegt

    4 juni 2008 om 09:48

    Benjamin, ik vind de prestaties zo goed dat ik er niet aan te zitten denken te chiptunen. En dat meen ik echt hoor ! Ik had een gechipte diesel (Alfa ) maar deze is sneller hoor . Ook zit ik te denken aan de Mito , dat is ook een reden.
    Trouwens, ik heb kortgeleden met de Bravo 150 pk t-jet gereden en dat is echt een agressief motortje , te eigenlijk en dat houdt mij ook een beetje tegen in een nog lichtere GP.
    Ik zal je hier laten weten hoeveel toeren bij 160 ze maakt, zeker wel 4000 denk ik zo.
    Tot later.

    Login om te reageren
  48. johnnyt-jet zegt

    4 juni 2008 om 11:02

    bij 160 net over de 4000 rpm , denk 4100 . Mag eigenlijk niet he…

    Login om te reageren
  49. Benjamin1 zegt

    4 juni 2008 om 12:38

    Oh, dan valt het idd nog wel mee. Nouja, het zijn allebei prachtige auto’s en als we er allebei gelukkig mee zijn :)
    Ik heb m in het rood en jij?

    Login om te reageren
  50. johnnyt-jet zegt

    4 juni 2008 om 13:29

    blue ocean . Ik heb niet de sportversie en met 185 bandjes die in de regen geen grip hebben. Maar goed , eigen schuld …
    verbruik 1 op 15.2 als je meesukkelt met dit verkeer .
    Alleen de ruitewisser motor een keer stuk , in de volle regen :)

    Login om te reageren
  51. Benjamin1 zegt

    4 juni 2008 om 14:45

    De 215/45 R17 banden maken best wel lawaai en het sportonderstel is best hard op de snelweg.. Verbruik is 7.6 liter op 100km ofzo, volgens de boordcomputer (1 op 13). Maarja, sportief rijden kost nou eenmaal geld:P

    Login om te reageren
  52. Peter zegt

    4 juni 2008 om 15:43

    @benjamin: Nou ja we rijden zelfde auto (af en toe) en ik vind die 6 geen succes door gebrek aan power.
    In slechte exemplaren of extra goed ingereden geloof ik niet bij relatief moderne en nwe auto’s. Wel kan een motor wat losser komen na +-5000km
    Erg jammer dus dat die GP t-jet nog niet beschikbaar was. Chippen is op atmosferische motor ook nauwelijks de moeite en bij die Turbo wel.
    Uitvoering is wel prima idd en verbruik (rijd zelf +-7.2 per 100) vind ik netjes te noemen.

    Login om te reageren
  53. Benjamin1 zegt

    4 juni 2008 om 19:14

    @ t-jet Nog bedankt voor het uitproberen, tijdens mijn proefrit was daar geen ruimte voor.

    @Peter
    chiptnen levert 10pk en 140Nm op, dat is het idd niet waard. Rijd jij in op de snelweg (120-140) dan in zn 5?
    Ik schakel bij 100-120 gewoon op naar 6, en blijf daar dan in rijden.

    Login om te reageren
  54. Benjamin1 zegt

    4 juni 2008 om 21:20

    Correct 107 pk, geen 10 pk natuurlijk :D

    Login om te reageren
  55. RobertJ zegt

    4 juni 2008 om 23:14

    De motorvermogens lopen uiteen van 95 tot 230 pk. Het gamma begint met een 95 pk sterke 1.4 16V, er komen 1.4 T-Jets in actie (120 en 150 pk) en de nieuwe 1.8 Turbojet levert maximaal 230 pk. Ook de 1.6 Multijet diesel komt in actie in de kleine Alfa. Van binnenuit zijn verschillende afstellingen van het onderstel te regelen.

    Het is geïnspireerd op het Manettino-systeem van Ferrari. Alfa geeft een Europese richtprijs op van 16.000 euro. Naar verwachting beginnen de Nederlandse prijzen iets boven de 20.000 euro.

    bron: AD.nl

    Login om te reageren
  56. w0o0dy zegt

    4 juni 2008 om 23:19

    @RobertJ: de 1.9 Jtdm met 150pk zal waarschijnlijk ook nog komen….

    Login om te reageren
  57. martin zegt

    6 juni 2008 om 14:13

    Ben ik nou de enige die dit ding op de Fiat Bravo vind lijken?
    De achterkant…
    De klokkenwinkel, en zelfs het dashboard.
    nu zie ik ook de specs 1.6diesel 120pk/320nm. is exact dezelfde motor als de bravo

    Login om te reageren
  58. johnnyt-jet zegt

    6 juni 2008 om 15:26

    martin , niet verder vertellen , het is familie.

    Login om te reageren
  59. San zegt

    9 juni 2008 om 00:26

    De eenvoudigste 33 had 90pk! en die woog maar 900kg…wie kent m nog of word ik echt oud

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North