• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Prijzen en pk’s van de BMW M3

Auteur: Wouter, gepost 19 augustus 2006 om 11:29 – 68 Reacties

BMW M3


Spyshots van de nieuwe BMW M3 hadden we al genoeg en op het M3Post forum zijn nu ook gegevens over de prijs en de technische specs geplaatst.

De M3 wordt inderdaad met een 4.0 liter V8 uitgerust die 410 pk en 420 nm zal leveren. Net als de M5 wordt een 7-traps SMG versnellingsbak leverbaar, maar kopers kunnen ook kiezen voor een handgeschakelde zesversnellingsbak en een ouderwetse koppeling.

Om het zwaartepunt laag te houden, krijgt de M3 net als de M6 een carbon dak, wat het ongetwijfeld goed zal doen op verjaardagspartijtjes.

In de good ol’ US of A krijgt de M3 een prijskaartje van rond de 50.000 dollar. Hoe dat vertaalt naar Nederlandse of Belgische prijzen is giswerk, maar ik “gis” op slechts een kleine prijsverhoging ten opzichte van de oude M3.

Met dank aan Richard voor de tip, hier is meer informatie te vinden.

BMW E92 M3 Coupe Pricing

Major Standard Equipment***
4.0L V8 307kW 420Nm (bi-VANOS 3rd gen.) engine
Adaptive Xenon Headlights
Carbon Fiber Roof
SMG III 7-Speed transmission with DRIVELOGIC
18″ M Double Spoke Alloy Wheel
18x8F/18x9R with P235/45ZR18 Front, P265/40ZR18 Rear Performance tires.

Invoice $49,117
Base Price USA Port of Entry* $53,975

Vehicle Options List
Metallic paint $475
Nappa leather $1,450
Carbon fiber trim $300
Aluminum trim NC
Comfort Access $500
M Multifunction Seats with Active Width Adjustment $1,900
Front Heated Seats $500 / ZCW
Power Rear Sunshade $350
Head-Up Display $1,000
Navigation System w/I-Drive $2,100
Power Rear Sunshade $350
Rear Park Distance Control $350
19″ M Double Spoke alloy wheel $1,750
19×8.5F/19×9.5R with P235/40ZR19 Front, P265/35ZR19 Rear Performance tires.
Logic 7 sound system $1,200
SIRIUS Satellite Radio $595
High Definition Radio $500
Premium Package (ZPP) $3,100
Cold Weather Package (ZCW) $750
6-speed manual transmission NC
Rear Spoiler Deletion NC

Ook interessant!

  • Video: BMW M3 Touring op de 'Ring
  • BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
    Video: BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
  • Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
    Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
  • Aulitzky M3
    Aulitzky M3 is episch getunede M3 met 850 pk!

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, M3

Vorig bericht: « Maserati drift video
Volgend bericht: Porsche 911 (997) facelift »

Lees Interacties

Reacties

  1. dekster zegt

    19 augustus 2006 om 11:37

    komt er ook een M3 berline? want dat zou een concurent voor de RS4 zijn

    Login om te reageren
  2. Wouter zegt

    19 augustus 2006 om 11:39

    Waarschijnlijk wel:
    http://www.autoblog.nl/archive/2006/03/26/bmw_m3_e90_op_schiphol

    Login om te reageren
  3. Benny zegt

    19 augustus 2006 om 11:41

    Een ongeblazen 4L V8 met 410 pk, ik ben benieuwd wat de tuners daarvan ga maken.

    Login om te reageren
  4. onlinem3gtr zegt

    19 augustus 2006 om 11:51

    over hoeveel cc cilinderinhoud spreken we hier want een v8 heeft natuurlijk een veel grotere cilinder inhoud dan de vroegere v6 van de m3. dat maakt dan natuurlijk dat hier in belgië je al rap 500-700 euro meer mag betalen aan belasting voor je auto.

    Login om te reageren
  5. Bas zegt

    19 augustus 2006 om 11:52

    de rs4 is toch ook ongeblazen? Zou een mooie strijd worden ben benieuwd alleen had ik iets meer pk van de beemer verw8

    Login om te reageren
  6. Bas zegt

    19 augustus 2006 om 12:14

    Idd had wel verwacht dat het vermogen richting 450 pk zou gaan. D8 dat audi met z’n 4,2 L motor ook zoiets eruit perste? Misschien compenseert BMW dat met een gunstigere koppel-toerencurve….

    Login om te reageren
  7. Guz zegt

    19 augustus 2006 om 12:25

    $50.000 MAAR. it’s sick.

    Login om te reageren
  8. MrSelected zegt

    19 augustus 2006 om 12:45

    50.000$, dat is zo een 40-45.000€, dus hier in NL zal het tegen de euroton aanlopen..

    Login om te reageren
  9. Frank zegt

    19 augustus 2006 om 13:07

    Sinds wanneer komt hier fake informatie ook al terecht?
    Een 330i wordt in de USA standaard afgeleverd met ProLogic 7, maar met in de M3 zou je het moeten bij betalen als optie? De auto zit nog in test en het exact aantal pk’s is ook al gekend?

    Lees dit er eerst maar op na: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=27255

    Login om te reageren
  10. bmw m6 csl zegt

    19 augustus 2006 om 13:09

    maar vergeet niet in amerika hebben de auto s altijd minder pk s. een voorbeeld de m3 e46 heeft hier 343 pk in amerika 333 pk. dus het zal hier rond de 420 pk zijn

    Login om te reageren
  11. Z-Rider zegt

    19 augustus 2006 om 14:24

    Ik zou inerdaad niet al te veel waarde hechten aan dit bericht aan speculaties heb je niets…

    Laten we maar allemaal wachten totdat we nieuws uit meer betrouwbare bronnen hebben.

    Login om te reageren
  12. thomas zegt

    19 augustus 2006 om 14:25

    kan mij iemand zeggen wat de prestaties zijn van 0/100 km/h

    ik denk 4.2 ????

    Login om te reageren
  13. lada-freek zegt

    19 augustus 2006 om 14:49

    top zal ongetwıjfeld 300kmh zijn met dank aan de SMG 3

    Login om te reageren
  14. JW zegt

    19 augustus 2006 om 14:49

    nee man ga maar uit van ongeveer 4.7

    Login om te reageren
  15. SimonMc zegt

    19 augustus 2006 om 16:06

    @onlinem3gtr : Lol, een M3 heeft nog nooit een V6 gehad, je bedoelt waarschijnlijk 6-in lijn.

    Login om te reageren
  16. henk zegt

    19 augustus 2006 om 16:19

    toch jammer dat ze bij BMW voor de M3 geen 6 cilinder in lijn aan houden……da’s t zelfde voor de m5/m6, daar zijn ze ook al over gestapt van de 8- naar 10- cilinder

    naar mijn mening was dat een fantastisch stukje techniek zo’n L6

    Login om te reageren
  17. LPH zegt

    19 augustus 2006 om 16:33

    @onlinem3gtr: ik denk zelfs nog veel meer belasting hier in B, 1000 of zo, en dan ook nog de BIV erbij, dat wordt dan toch wel een erg duur grapje.

    Login om te reageren
  18. Timmie zegt

    19 augustus 2006 om 16:43

    De voornaamste reden voor een V8 (ipv een 6-in-lijn) is, denk ik, het stimuleren van de afzet in Amerika (daar hebben ze toch een voorliefde voor V8-motoren). En de concurrentie doet het eveneens met V8-motoren (RS4, C63 AMG, CTS (Super) -V).
    Volgens mij staat BMW wel voor een zware opdracht. Er wordt immers verwacht dat deze V8 het minstens even goed zal doen als de uittredende 6-cylinder (die nog steeds een referentie is in klassen tot 3,2l).
    En komt er nog een CSL?

    Login om te reageren
  19. Timmie zegt

    19 augustus 2006 om 17:19

    En nu ik het toch over de C63 AMG heb… Waarschijnlijk gaat die hetzelfde vermogen krijgen als de CLK (481 pk), aangezien de uittredende C55 AMG evenveel vermogen had als de eveneens uittredende CLK 55 AMG (367 pk). Die 481 pk is dus nog een pak meer als die 400+ van de nieuwe M3 (maar daar was wel een 6.3l voor nodig…)

    Login om te reageren
  20. SimonMc zegt

    19 augustus 2006 om 17:28

    Ik geloof nooit dat die C63 AMG zoveel pk gaat krijgen.Als je logisch nadenkt, dat is bijna evenveel pk als bmw’s huidige M5 !
    Die C63 zal zoiets van een 430 pk krijgen, zeker niet veel meer.

    Login om te reageren
  21. bmw m6 csl zegt

    19 augustus 2006 om 17:31

    ze zeggen dat de csl model in 2009 komt. en die zal 450 pk hebben en hij word ongeveer 150 kg lichter. trouwens de m6 krijgt ook een csl versie. die zal 550 pk krijgen en word ook zo n 150 kg lichter. de m3 csl en m6 csl worden volgens mij de big bangers.

    Login om te reageren
  22. BMW-fan zegt

    19 augustus 2006 om 17:32

    De voornaamste reden voor de keuze voor een V8 i.p.v een 6-in-lijn was het feit dat de 6-in-lijn zowat helemaal uitgeput was (atmosferisch bedoel ik dan), de vermogenwinst zou slechts heel klein geweest ofwel werd de motor veel onrustiger en dat past niet bij een BMW M. En een turbo was ook al geen optie omdat dat niet in de fylosofie van BMW M past das hebben ze voor een V8 gekozen.

    Login om te reageren
  23. Jan zegt

    19 augustus 2006 om 17:42

    Weetje wat ik nou nooit snap, waarom vergelijkt men een Audi RS4 met een bmw M3???!

    Ik zie het namelijk zo:
    Bmw M3 –> S4
    Bmw M3 csl –> RS4

    best simpel toch? dus of dit een concurent van de rs4 is? naar mijn inzien, nee! Misschien is het wel een RS4 killer, maar de concurent v/d RS4 zal toch echt de Csl zijn/worden!!!

    @bmw m6 csl, helemaal eens! Top, ik kan niet wachten!!!!

    Login om te reageren
  24. Z-Rider zegt

    19 augustus 2006 om 17:46

    @ Jan:

    Juist jij begrijpt het…..

    Login om te reageren
  25. lada-freek zegt

    19 augustus 2006 om 18:22

    Lekker agressief die M3`s.. lekker voor de tuig publiek. RS4 is ook een prachtig staaltje techniek met meer klasse dan een M3. Het is maar net wat beter bij je karakter past. Mag ik de M3?

    Login om te reageren
  26. Sjonnie zegt

    19 augustus 2006 om 18:26

    @ Jan ; zo WAS het, ik bedoel de audi S4 heeft 343 pk, de vorige M3 evenveel.
    De RS4 heeft 420 pk, die M3 zal ook wel zoiets worden, alletwee met een atmosferische V8. Ik snap niet waarom je hen dan niet kan vergelijken eigenlijk. De E46 is een uitlopend model, terwijl de RS4 pas op de markt is, dus moet je die 2 niet gaan vergelijken.

    @ lada-freek : ik dacht het niet, die wordt natuurlijk weer begrensd op 250…

    Login om te reageren
  27. lada-freek zegt

    19 augustus 2006 om 18:35

    ze worden begrensd op 270. Ga langs hamann en je passeert de 270 grens, hop richting 300

    Login om te reageren
  28. Sjonnie zegt

    19 augustus 2006 om 18:38

    als je durft… ;)

    Login om te reageren
  29. Bmw- freak zegt

    19 augustus 2006 om 18:39

    weet je wat verschil is ? een bmw is en blijft een bmw voor de ruige mensen. een audi lijkt meer een wannebe, maar heeft ook goeie prestatie’s maar ik zou mijn eigen nooooit in een audi zien zitten hoor

    Login om te reageren
  30. silasse zegt

    19 augustus 2006 om 19:03

    @bmw-freak
    Je nickname zegt het zelf ze.

    Login om te reageren
  31. silasse zegt

    19 augustus 2006 om 19:16

    @bmw m6 csl

    er is een verschil tussen hp en pk

    http://jumk.de/calc/vermogen.shtml

    Login om te reageren
  32. Tombnolz zegt

    19 augustus 2006 om 19:25

    Waarom kost dezelfde auto eigenlijk zoveel meer als hier bij ons in België?
    En waarom kopen jullie Nederlanders dan jullie auto niet in België?

    Login om te reageren
  33. karlo zegt

    19 augustus 2006 om 19:37

    Dat komt door de BPM. Een belasting waardoor je in Nederland al gauw 25 procent meer betaalt voor een auto. Hoe hoger de prijs, hoe meer belasting: als we naar de veyron kijken (1 miljoen) wordt dat dan 1,8 miljoen.
    Is denk ik nutteloos omdat de auto op nederlands kenteken wordt ingeschreven en men dan ook niet aan de BPM ontkomt.

    Login om te reageren
  34. Audiman zegt

    19 augustus 2006 om 19:41

    Het toverwoord is BPM! En vraag 2 is: de Netto-prijs in België van een auto is hoger als in Nederland. BPM is de pure rooftocht van onze overheid tegen autorijdend Nederland………..

    Login om te reageren
  35. Tombnolz zegt

    19 augustus 2006 om 19:47

    Inderdaad!

    Ik verschiet er telkens van als ik zie wat jullie voor een semi-luxewagen zoals een 5-reeks moeten dokken. Dat kan toch bijna niemand ophoesten!

    En jullie tolereren dat, die BPM? Reeeeeeeevooooooluuuuuuutieeeeee!

    Login om te reageren
  36. Ramon zegt

    19 augustus 2006 om 19:49

    Nee maar wat moet je eraan doen dan? Weet je al hoe vaak wij hier het kabinet laten vallen?

    Login om te reageren
  37. Tombnolz zegt

    19 augustus 2006 om 19:50

    En hoe verantwoordt de overheid die BPM dan?

    In prinicipe hoeft een dure bak toch niet meer te verbruiken / vervuilen dan een klein stadswagentje?

    Login om te reageren
  38. Ramon zegt

    19 augustus 2006 om 19:55

    @Tombnolz je kunt beter de discussie aangaan met Bak..elende onze minister
    hij woont hier vlakbij in Capelle aan den IJssel.
    Ik kijk vanuit mijn zaak zo op zijn huis! Hij wordt gehaald en gebracht dus ik red het niet altijd om een sinaasappel op zijn voorruit te gooien.

    Login om te reageren
  39. Ilquadrifoglio zegt

    19 augustus 2006 om 20:11

    Geef mij maar een Alfa Romeo 159 GTA, 4.2L V8 @ 450 PK. Dit blok zal uit de stallen van Ferrari/Maserati komen, dus een heerlijk gillend blok.

    Login om te reageren
  40. Rick zegt

    19 augustus 2006 om 20:22

    beetje tegenvallende specs van de beemer :( De RS4 zal hem op de sprint en op het circuit eruit rijden… Alleen flat-out zal de bmw sneller zijn met zijn 7 bak, maarja waarom gaat bmw echt voor die nutteloze snelheid..?!

    Login om te reageren
  41. martijn zegt

    19 augustus 2006 om 20:23

    Ik geloof niets van deze informatie het is allemaal gegis van iedereen en het zal er uiteraard niet ver naast zitten maar ik geloof niet dat dit de definitieve specs zijn…. ;-) 410 420 pk wat maakt het uit.. Hard gaat ie sowieso en harder dan de RS4 zeker!!!!! ;-0

    Login om te reageren
  42. Stef M. zegt

    19 augustus 2006 om 20:33

    Afgezien van de waarheid van deze informatie, vind ik het ontzettend cool van BMW dat ze een keer níet mee doen met die pk-wedstrijd: ze laten Audi (waarschijnlijk) gewoon voorgaan in het aantal pk’s. Cijfers zeggen immers niks, BMW bewijst zichzelf met andere kwaliteiten.

    Login om te reageren
  43. bmw m6 csl zegt

    19 augustus 2006 om 22:58

    @rick,
    van 0-100 zal de m3 sneller of even snel doen en juist op de circuit zal de m3 stukken beter zijn.en het 0-100 tijd zal niet zo verschillen maar wat daarna komt.
    @silasse,
    bedankt voor de info nu weet ik het verschil tussen hp en pk. dus de m3 zal volgens de amerikanen 417 pk krijgen.

    Login om te reageren
  44. silasse zegt

    20 augustus 2006 om 02:34

    @bmw m6 csl, graag gedaan.

    Ik wist het toen ook niet maar toen de magazines zeiden dat de slr 617 pk had,
    heb ik wat gegoogled en heb het uiteindelijk gevonden.

    Login om te reageren
  45. Jeroen zegt

    20 augustus 2006 om 10:59

    Wij hebben sinds woensdag de nieuwe RS4 avant in de showroom en er kwam een klant langs die er 1 ging kopen en die gaat hem laten tunen tot over de 500 PK dus er is heel wat mogelijk met de nieuwe generatie motoren.

    Login om te reageren
  46. Jeroen zegt

    20 augustus 2006 om 11:06

    Ik zie nergens keramische remschijven als optie, en ook street legal circuit banden staan er niet bij…. dat heeft de RS4 wel als optie kost wel respectievelijk 10.000 en 7.800 € :D

    Login om te reageren
  47. martijn zegt

    20 augustus 2006 om 12:36

    Die specs zijn nou eenmaal gewoon nog niet officieel gemaakt dus waarom hebben zij ze dan?? is gewoon gelul!! maar maakt niet uit!! ;-)

    Login om te reageren
  48. Tombnolz zegt

    20 augustus 2006 om 15:15

    Voor mij hoeven al die pk’s niet. Wat mij interesseert is dat zo’n M3 wendbaar is, niet té veel verbruikt (dus LICHT is), veilig is, mooi is, lang meegaat en “betaalbaar” blijft.

    Wat maakt het nu uit of je auto 380 of 420 pk in huis heeft? Da’s toch alleen maar een formaliteit om mee op te scheppen? Hij staat toch begrends op 250 per uur… net als zijn rechtstreekse concurrenten Mercedes & Audi.

    Ik heb liever een niet-volledig-uitgeboorde motor waarmee je 200.000 km kan knallen dan 8 ofgefokte cilinders waarmee je elke maand in panne valt.

    Login om te reageren
  49. Markus zegt

    20 augustus 2006 om 22:25

    54.000 dollar… dat kost hier omgerekend naar euro zo’n beetje de instapper van de 3-serie (rond 39.000 euro)… en de oude M3 kost hier al 83.000 euro…
    en dan kost de benzine er ook nog eens geen drol… wat autorijden betreft is Nederland ook echt poep.

    Login om te reageren
  50. Navarone zegt

    20 augustus 2006 om 22:29

    Uitgaande van het feit dat de oude M3 er met 3.2 ltr. er 343 pk weet uit te persen komen we op zo’n 107.2 pk per liter. Al we deze verhouding gaan koppelen aan een 4.0 ltr. motor komen we uit op een kleine 430 pk. Aangezien de huidige M3 alweer een tijdje meegaat, moeten er meer pk’s per liter uitgeperst (zie overige motoren)) kunnen worden. 450 pk lijkt me dan ook niet onmogelijk.

    Overigens kan BMW het zich niet veroorloven een M3 neer te zetten die minder presteert dan de Rs4. Het zou dan de erste keer zijn dat BMW onder doet voor Audi, iets waar niemand (behalve de Audi fans) op zitten te wachten. Zou overigens voor Audi ook niet goed zijn, want dan zouden ze achter over moeten gaan leunen…

    En laten we a.u.b. ophouden over het dat sentimentele gezeik dat de V6 wordt vervangen door een V8, Who gives a fuck!!! Dat is net zoiets als toen Porsche de luchtgekoelde motor ging vervangen door een watergekoelde motor. Daar hoor je (op een paar vastgeroeste lieden na ) niemand meer over…

    Login om te reageren
  51. K J Huntelaar zegt

    21 augustus 2006 om 13:11

    is dat nu zeker 410 PK

    Login om te reageren
  52. Navarone zegt

    21 augustus 2006 om 21:44

    Nog even dit: 4.0L V8 307kW 420Nm (bi-VANOS 3rd gen.) engine

    1 kW = 1.36 pk m.a.w. 307kW x 1.36 = 417.5 pk

    Die spyshots zeggen me overigens niets! Het kan gewoon een 335i zijn. De M3 wordt overigens nooit in zo’n vroeg stadium op de markt gezet…..

    Login om te reageren
  53. K J Huntelaar zegt

    22 augustus 2006 om 16:06

    kan niet want de 335i heeft maar 2 uitlaatpijpen en die spyshots 4

    Login om te reageren
  54. Navarone zegt

    22 augustus 2006 om 19:00

    klopt, de 335i heeft maar 2 uitlaten, maar uhhhhh de meeste golfjes die ik zie rijden hebben er ook 2 terwijl er vaak maar een 1.6 motor in ligt! Het hoeft dus niet allemaal echt te zijn

    Login om te reageren
  55. L-M zegt

    22 augustus 2006 om 19:30

    Ocharm audi ; al die moeite gedaan om een snelle auto temaken de rs4 dus en die nieuwe M3 rijdt die letterlijk stuk .Maarja dat heb je nu eenmaal met M-POWER Hé.

    Login om te reageren
  56. dekster zegt

    22 augustus 2006 om 19:49

    ja en vooral nu bmw nog een 4deurs gaat maken, tjah dat word wachten op de RS5 voor de die hard bmw fans
    endan gaan ze zien dat audi het weer fikste

    (zielig eh om zo te praten)

    Login om te reageren
  57. Navarone zegt

    22 augustus 2006 om 21:50

    Ik ben als BMW-M fan blij dat we de S en RS versies van audi nog hebben, want voor de rest rijdt er maar weining rond dat BMW evenaart. Mercedes doet al lang niet meer mee, die moeten het hebben van AMG en BRABUS, ofwel motoren met heel veel liters om er nog enigzins wat pk’s uit te peuteren.
    Tja, wie niet slim is moet groot zijn zullen ze wel denken. Waarschijnlijk een erfenis van de Amerikanen sinds ze samengaan met Chrysler?

    Het verbaast me sowieso dat het enige nieuws van Mercedes op dit Autoblog nog zwaardere, lompere en oridinairdere versies van AMG en BRABUS zijn…..

    Login om te reageren
  58. m5 zegt

    22 augustus 2006 om 22:19

    @ navarone
    als bmw w m fan weet je toch wel dat bmw 6 inlijn motoren heeft en geen v6
    en ja ik ben ook zon vastgeroeste die vind dat er in een bmw m3 een 6 in lijn hoort

    Login om te reageren
  59. Navarone zegt

    22 augustus 2006 om 22:35

    @M5

    Zei ik V6, sorry het floepte er zomaar uit!

    Tja…..die 6 cil. hoort erin, maar waarom eigenlijk?

    Onder de kap zal voor het eerst in de geschiedenis van de 3-serie een V8 liggen. Dit is vooral te doen om de Amerikaanse markt beter te kunnen bedienen, en die willen nu eenmaal een V8. Diep in het BMW hart hadden ze vast liever een 6-in-lijn gehad. Maar het draait nou eenmaal om de verkoopcijfers.

    Anderzijds kom je er naar mijn mening met de huidige pk-wedloop er niet meer onderuit meer liters, en dus meer cilinders te gebruiken. OK, je kunt er een compressor op schroeven, maar dat past niet bij de M-devisie van BMW.

    Login om te reageren
  60. albert zegt

    28 augustus 2006 om 14:15

    Navarone niet voor het eerst in de geschiedenis want ik heb een oude 320 24 kleps omgeruild voor een hartge 8pittertje en daar rijdt ik al mee vanaf 1996 met 197dzd op de klok pks 385.en hij doet het nog goed.

    Login om te reageren
  61. M3 e46 powerrr zegt

    28 augustus 2006 om 14:23

    Mensen hou is op BMW belachelijk te maken door ze te beledigen en het woord V6 te noemen.
    Het is IN LINE 6.
    Vrij van trillingen en andere inertia factoren.

    Login om te reageren
  62. M3 e46 powerrr zegt

    28 augustus 2006 om 14:26

    Aan de ene kant wel jammer trouwens, al wordt het een lichte V8 magnesium etc.
    Maar ik had toch liever een lichter blok L6 in het vooronder gehad.

    Login om te reageren
  63. Karaya zegt

    28 augustus 2006 om 14:44

    Als BMW zich aan z’n eigen belachelijke filosofie zou houden dan zou ze slechts L6 en V12 motoren bouwen.

    Login om te reageren
  64. SjeufM3 zegt

    5 september 2006 om 09:56

    Alle Bmw ’s worden begrenst op 250 en niet 270! En die Die 417 PK in Amerika , dan zal het hier zo een 430 worden , hoop ik! :D

    Login om te reageren
  65. bmw m6 csl zegt

    5 september 2006 om 16:03

    een 535d is begrenst op 250 maar een m5 niet . laatst had ik nog gelezen dat als de nieuwe m5 op de begrensde snelheid rijd dan rijdt die 263 km/u. het zelfde verhaal met de m6. maar de anderen m versies die zijn gewoon begrenst op 250

    Login om te reageren
  66. SjeufM3 zegt

    6 september 2006 om 00:52

    Ja ik rijd met mijn m3 e46 270 km/u en is begrenst op 250 , maar je vergeet de tellerafwijking!! Dus die 270 zal een echte 250 zijn denk ik , mischien iets meer! ;)

    Login om te reageren
  67. bmw m6 csl zegt

    9 september 2006 om 12:18

    dat is nou wat ik bedoel , bij 270 rijdt de m5 263 bij 310 rijdt hij 306.bij 340 op de teller weet te ze het nog niet maar reken maar op 335

    Login om te reageren
  68. stefke zegt

    14 december 2006 om 00:44

    lekker weer puur natuurlijke paardjes zonder compressor of turbo zoals de andere merken het allemaal nodig hebben en simpel maken…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North