• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Prijzen Jaguar XF bekend

Auteur: sir_smokalot, gepost 28 augustus 2007 om 13:19 – 74 Reacties

Jaguar XF


Pas op: OUD NIEUWS! Jaguar heeft namelijk vandaag pas officieël de perskit van de XF naar buiten gebracht. Nu mogen de oude media er dus ook over schrijven, gezellig! We wisten namelijk al een tijdje hoe hij er uit zou zien en ook de motorvarianten van de opvolger van de S-Type waren bekend. Weinig nieuws onder de zon dus. Rest is ons enkel nog de prijzen…

En die zijn als volgt:

Jaguar XF 2.7D € 67.990
Jaguar XF 3.0 V6 € 67.990
Jaguar XF 4.2 V8 € 87.750
Jaguar XF 4.2 V8 Supercharged (SV8) € 112.420

Jaguar zet de XF in als serieuze concurrent voor de BMW 5-serie en Mercedes E-klasse, in een segment waar veel te halen is. Als je de Jag naast vergelijkbare modellen van de concurrentie zet zie je dat een Mercedes E280 € 56.500 kost en een BMW 530i € 59.250. Het prijsverschil zal na het invullen van de optielijsten wel wat kleiner worden, maar de vraag blijft hoeveel marktaandeel Jaguar kan weghalen bij de Duitse concurrentie.

In de VS wordt de release aangegrepen om Jaguar weer als echt exclusief op de kaart te zetten.
Automotive News meldt dat motoren kleiner dan een V8 daar niet worden geleverd. 16-inch velgen, stoffen bekleding en een handmatige versnellingsbak evenmin (Fuel-conscious western European markets will still get a V-6 as well as a diesel. But Jaguar in America desperately needs to restore its prestige, which means no V-6).

Volgens vertrekkend managing director Bibiana Boerio:

“This is the physical representation of everything we’ve been talking about for the past three years. Craftsmanship and attention to detail are what we want to stand for. We lost it, and now we have it back.”

Het is de bedoeling dat mensen de XF als sportief alternatief voor de XJ beschouwen, en niet als een ‘goedkopere Jaguar’.

De Nederlandse markt is niet vergelijkbaar met de Amerikaanse, de 2.7 liter instapper is hier een forse motor, die de positionering van Jaguar als ‘Premium Luxury Brand’ eer aandoet. De focus komt dus zeker niet op volumemodellen te liggen, zoals David Blackhall van Jaguar Australië enkele maanden geleden suggereerde.

Jaguar XF

Update: extra interieurshots hieronder. Image gallery hierrr.

Jaguar XF

Jaguar XF

Jaguar XF

Ook interessant!

  • Jaguar XF (2021) rijtest video
    Jaguar XF (2021) rijtest video
  • Achtervolging door Londen met Jaguar XF [video]
    Achtervolging door Londen met Jaguar XF [video]
  • Help deze man van zijn nieuwe Jaguar XF (€97K) af!
  • geen nieuwe Jaguars
    Geen nieuwe Jaguars meer tot 2025

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

Jaguar, xf

Vorig bericht: « Autoblog.World: Italië
Volgend bericht: Subaru WRX STI: Black & Beautiful »

Lees Interacties

Reacties

  1. Alwood zegt

    28 augustus 2007 om 13:21

    Tsja… uiteindelijk kies ik toch de Jag :) spuit ik zelf de koplampjes wel in de goeie kleur! Veel mooiere auto dan de concurrentie. En iedereen ziet em toch vooral van achter :D

    Login om te reageren
  2. PieterA zegt

    28 augustus 2007 om 13:22

    Die neus zet je toch niet prominent in beeld zeker, welke IDIOOT heeft daar groen licht voor gegeven???? Onbebrijpelijk!

    Login om te reageren
  3. bert zegt

    28 augustus 2007 om 13:23

    Tja véél geld voor een wagen die na een paar jaartjes bijne geen inruil-waarde meer heeft .
    Of is dat nu veranderd bij JAG ?
    Doe mij dan toch maar de 5-er , met M-sportpakket AUB !
    Jag zal altijd iets onze oudjes blijven , en zeker met die grote benzine-motoren!

    Login om te reageren
  4. bert zegt

    28 augustus 2007 om 13:25

    en tussen iets en onze had ik nog graag “onze” bij gezet !

    Login om te reageren
  5. Alec zegt

    28 augustus 2007 om 13:25

    Ook het marktaandeel van volvo zal hier onder te leiden krijgen,
    de prijzen en het comfort liggen ongeveer gelijk, de motoren daarintegen zijn van jaguar wel een uitdaging voor mensen met een sportieve denkwijze.

    Verder zijn de prijzen echt niet gek, als je kijkt naar de concurenten en natuurlijk het uiterlijk….

    Login om te reageren
  6. Floris zegt

    28 augustus 2007 om 13:26

    Ik pak wel een mooi uitgeruste A6 voor dat geld.

    Login om te reageren
  7. joost zegt

    28 augustus 2007 om 13:28

    Mooi auto, achterkant is geslaagd. De voorkant daarentegen wil ik eerst ff in het echt nog goed zien. Zo op het eerste geaxicht lijkt de voorkant van de huisige s type toch wat chiquer te ogen.

    Login om te reageren
  8. Furby C-Rules zegt

    28 augustus 2007 om 13:29

    Kijk dat bedoel ik nou, geen V6 in de states…
    Maar goed, vind het nog steeds een “niet zo mooie” jag…
    Jag had vroeguh een klassuh uitstraling…tegenwoordig niet meer…

    Login om te reageren
  9. Marten zegt

    28 augustus 2007 om 13:30

    Ik vind het een mooie auto met uitstraling. De neus is apart maar uniek en daar mag ik wel over. @Alwood: Wat is er mis met de kleur van de lampen?

    Login om te reageren
  10. joost zegt

    28 augustus 2007 om 13:31

    Mensen met een lengte boven de 1.90 mtr krijgen het zo te zien lastig achterin.

    Login om te reageren
  11. Stijn zegt

    28 augustus 2007 om 13:33

    De jaguarxf.com site is mooi en moet zeggen in 3D ziet hij er beter uit dan op de foto’s. Ik zou even kijken want je krijgt daar een beter beeld. Ook het interieur komt er minder plastic uit dan op de foto’s. De koplampen blijven helaas… . Het is niet een auto die uniek is er die meteen pakt. Dat is een gemiste kans en slap. Aggressieve, sjeike lichten hadden hem top gemaakt. Ik denk dat een tuner hier toch een oplossing voor kan maken. Ook achter is hij met de jaguar afbeelding, de jaguar letters rommelig en de lichten hadden net wat sjeiker mogen zijn.

    Login om te reageren
  12. thomaz zegt

    28 augustus 2007 om 13:34

    Jeusus Christus wat duur, deze auto gaat echt weinig tot geen kopers weglokken bij Mercedes/BMW/Audi

    Login om te reageren
  13. Georgio zegt

    28 augustus 2007 om 13:35

    Op deze foto komt de neus er niet eens zo heel slecht uit vind ik. Alleen met de concept car in het achterhoofd blijft het zonde. De prijzen vallen me alleszins mee. Je rijdt wel een Jaguar dan ;).

    Login om te reageren
  14. robbie zegt

    28 augustus 2007 om 13:35

    Zo lekker duur. De auto’s zijn 10.000 duurder dan de S-Type, zal de verkopen zeker goed doen ;)

    Login om te reageren
  15. Beaten zegt

    28 augustus 2007 om 13:36

    Jaguar? ik vind het net een Volkswagen lijken met die neus/koplampen..

    Login om te reageren
  16. Svennos zegt

    28 augustus 2007 om 13:40

    Dan ga ik toch ook gewoon voor een mooi uitgeruste A6 idd.

    Login om te reageren
  17. Statler&Waldorf zegt

    28 augustus 2007 om 13:45

    “Pas op: OUD NIEUWS!

    Shit nu heb ik weer eens niets te zeiken…

    Login om te reageren
  18. Pomoek zegt

    28 augustus 2007 om 13:47

    Inderdaad………die koplampen…..Waarom in godsnaam? Het ding lijkt verder exact op een Mondeo. En dan ziet een Mondeo er dus vanwege die koplampen er gewoon beter uit!!! Kortom, jammer, maar echt een grote misser.

    Login om te reageren
  19. Stijn zegt

    28 augustus 2007 om 13:54

    A6 2.7 TD is E 52.000. Dat is E 15.000 aan opties verschil. Moet wel lukken om goedkoper uit te komen.

    Login om te reageren
  20. GM zegt

    28 augustus 2007 om 13:59

    hmm asl ik zo naar de achterkant kijk zou ik zwere dat het een audi was moi opzich ziet ie dr nie verkeerd uit.

    Login om te reageren
  21. pelezinho zegt

    28 augustus 2007 om 14:00

    wrm die xf nemen als je kunt kiezen tussen een E, een 5-serie en een A6 (en eventueel een GS)

    overbodig lijkt me die xf…

    Login om te reageren
  22. RA999 zegt

    28 augustus 2007 om 14:04

    @GM
    Audi? Hoe dan?

    @pelezinho
    Welkom in de wereld van concurrentie ;)

    Login om te reageren
  23. bramwillemse zegt

    28 augustus 2007 om 14:10

    tsja ik begin er aan te wennen, die voorkant. Maar die strakke lijn (aan de bovenkant des koplamps) was zoveel mooier geweest!

    Als je voorbij de grote teleurstelling wat het design van die neus kijkt dan moet je toch toegeven dat dit een grote kanshebber is vergeleken met zijn voorganger de S-type. Ik ben erg benieuwd hoe deze auto gaat verkopen en hoop voor jaguar dat het hun de goede kant op helpt.

    Login om te reageren
  24. Ivo zegt

    28 augustus 2007 om 14:12

    @ Pelezinho,

    Omdat er ook nog mensen met smaak zijn.

    Login om te reageren
  25. Chief_S5 zegt

    28 augustus 2007 om 14:12

    Ziet er heel goed uit, en ik denk dat deze auto wel klanten gaat lokken die anders naar Audi, BMW of Mercedes toegaan. Die achterkant heeft trouwens wel wat weg van een Maserati GranTurismo.. :)

    Login om te reageren
  26. Ivo zegt

    28 augustus 2007 om 14:14

    @ Pomoek,

    Mankeer jij wat aan je ogen? ”Lijkt op een Mondeo”… Ik zie er geen Mondeo in, maar ik vind het een compliment aan het adres van Ford.

    Login om te reageren
  27. Moge Maarten zegt

    28 augustus 2007 om 14:20

    Zo mooi als de achterkant is, zo lelijk is tie van voren!!!

    Login om te reageren
  28. johnathan zegt

    28 augustus 2007 om 14:23

    De achterkant is wel geslaagd ja, en ik moet zeggen hoe meer ik naar de voorkant kijk, hoe mooier ik hem toch ga vinden.
    ik vind de bmw’s van vandaag ook mooi, de audi’s gaan op elkaar lijken, wacht maar op de nieuwe a4 bijvoorbeeld.

    ik zou zou zowieso voor iets anders gaan namenlijk lexus of infiniti en deze xf mag er zijn.

    Login om te reageren
  29. Palo Vieluc zegt

    28 augustus 2007 om 14:26

    Het valt me ineens op dat de zijkant verdomd goed gebaseerd is op een Lexus GS.

    Login om te reageren
  30. jeroen zegt

    28 augustus 2007 om 14:26

    Als de XF heel compleet is maakt ie een kans, immers moet je bij BMW, Audi, en mercedes rekenen op minimaal 25.000 euro accesoires voordat je een acceptabele uitrusting hebt (leer, automaat, ecc, navi, velgen, elektrisch verstelbare stoelen e.d.). Kortom op zich maakt de auto qua prijs zeker een kans.

    Wel jammer dat na de spannende proto, elk opwindend detail verdwenen is, interieur is veel te amerikaans.

    Login om te reageren
  31. RubenBaeten zegt

    28 augustus 2007 om 14:31

    In tegenstelling tot veel mensen vind ik hem erg mooi.

    Maarrr… Dat interieur! Wat een saaie fantasieloze shit. Als er één merk is dat niet met een saai interieur kan aankomen dan is het Jaguar wel. Vierkante ventilatie-openingen? Het is geen Volvo! Rond en welvend moet het zijn.

    En, zoals hier al eerder gezegd, veel te duur. Dat wordt niks ben ik bang.

    Login om te reageren
  32. RubenBaeten zegt

    28 augustus 2007 om 14:33

    DIT is een Jaguar-interieur:

    Login om te reageren
  33. wimpie zegt

    28 augustus 2007 om 14:38

    dat interieur mag er van mij uit :S geen porem.. waar is het originele schakelpatroon bijvoorbeeld heen? Toch jaren kenmerkend voor de luxere jag’s..

    Login om te reageren
  34. Barry330cd zegt

    28 augustus 2007 om 14:45

    Dat interieur gaat hem nekken. Het is toch datgene waar je elke keer tegenaan kijkt als je moet rijden. Kijk naar Audi, die hebben een prachtig interieur en verkopen giga. Zelfs een BMW interieur is mooier dan dit. Wat ontzettend jammer, echt een gemiste kans want de uitstraling is nu wel heel Koreaans van binnen.

    Login om te reageren
  35. mashell zegt

    28 augustus 2007 om 14:46

    Dus als je geen E-klasse, 5 of A6 wilt kun je nu ook kiezen voor een Lexus van Lexus en een Lexus van Jaguar.

    Op het interieur, de koplampen, de kieuw, en het chroom aan de portieren, na is het eigenlijk best wel een mooie auto.

    Ik vraag me trouwens ernstig af hoe de auto er in het zwart uitziet, is dat chroom boven aan de portieren dan niet heel erg kitsch?

    Login om te reageren
  36. Timmie zegt

    28 augustus 2007 om 15:01

    Wat is dat toch met die Amerikanen en hun fobie voor manuele bakken???

    Login om te reageren
  37. joost zegt

    28 augustus 2007 om 15:10

    Deze voorkant is zoooo veel mooier. En toch belsuit JAq er een paar huyndai koplampjes in te monteren. En willen hiermee dan concurreren met de duitsers. Ik denk dat de heren van het Board of Management van BMW, audi en mercedes nu heel hard aan het lachen zijn.
    ) ” width=”450″>

    Login om te reageren
  38. joost zegt

    28 augustus 2007 om 15:11

    http://static.autoblog.nl/images/wp/Jaguar%20C-XF%20(13).jpg

    Login om te reageren
  39. pelezinho zegt

    28 augustus 2007 om 15:14

    @ivo
    mensen met smaak kopen iets dat smaakvol(mooi) is, deze xf is ronduit lelijk
    hij lijkt idd beetje op de mondeo en heeft wat weg vn de granturismo, maar toch is ie lelijk

    Login om te reageren
  40. Tom zegt

    28 augustus 2007 om 15:15

    Een supercharger in je auto hebben kost tegenwoordig €20.000? Zo…

    Login om te reageren
  41. Tinos zegt

    28 augustus 2007 om 15:28

    Ik vind hem wel mooi. Het maakt in ieder geval iets bij je los, of je hem nu mooi vindt of niet. En over het “koreaanse” interieur: bij de introductie van de BMW 5 serie was men ook niet te spreken over de kwaliteit van enkele kunsstof panelen. En over het uiterlijk waren de meningen ook bijzonder verdeeld. En kijk nu eens hoeveel je er ziet rijden!
    Ik denk dat het voor Jaguar een stap in de goede richting is. Ze zijn er nog niet natuurlijk, maar dit is wel een belangrijke stap. Want wat heb je verder nog als alternatief voor de 3 Duitsers? Lexus? Kom zeg. die GS is net een grote Toyota Carina!

    Login om te reageren
  42. Roadronner zegt

    28 augustus 2007 om 15:46

    Wat is er met de voorkant van de C-XF gebeurd? Die kon zó in productie. Nu neigt de voorkant meer naar een opgedirkte koreaan…

    Verder ziet ie er wel goed uit. Maar oh oh wat zonde dat ze die concept-XF niet helemaal in productie genomen hebben.

    Login om te reageren
  43. RubenBaeten zegt

    28 augustus 2007 om 15:51

    @Tinos: Ja, maar op dat gedrocht staat een BMW logo, dus die verkoopt sowieso wel.

    Login om te reageren
  44. Roadronner zegt

    28 augustus 2007 om 16:00

    Toevoeging aan mijn vorige post:

    Login om te reageren
  45. Racer X zegt

    28 augustus 2007 om 16:09

    Doodzonde van die mooie concept en met zulke prijzen zullen de meeste mensen alsnog voor een Duitser kiezen. En geef ze eens ongelijk.

    Ik heb Jaguar altijd een warm hart toegedragen, maar met deze XF hebben ze het verschrikkelijk verpest. Goddank hebben we de XK en XJ nog…

    Login om te reageren
  46. Tinos zegt

    28 augustus 2007 om 16:18

    hmmm die koplampen en motorkap van de concept zijn inderdaad veel mooier.

    Login om te reageren
  47. Daniël zegt

    28 augustus 2007 om 16:19

    Ik hoop dat er een tuner is die dit model weer kan aanpassen naar het concept. want het concept was echt über mooi (zie foto roadronner)

    Login om te reageren
  48. Herry zegt

    28 augustus 2007 om 16:21

    de jaguar is dood.

    Login om te reageren
  49. Timmie zegt

    28 augustus 2007 om 16:22

    @Racer X

    Daar ga ik mee akkoord! Als je nu eens de dieselprijzen vergelijkt:

    Jaguar XF 2.7D: € 67.990 (207 pk, 435 Nm (?))
    BMW 525d: € 61.250 (197 pk, 400 Nm)
    Mercedes-Benz E280 CDI: € 59.500 (190 pk, 400 Nm)

    Het enige wat dit nog zou kunnen goedpraten is de basisuitrusting…

    Login om te reageren
  50. Basta zegt

    28 augustus 2007 om 16:59

    Waarom kunnen ze bij jag geen normale voorlichten maken?!!!
    voor de rest ziet ie er wel puik uit

    Login om te reageren
  51. Thomaz zegt

    28 augustus 2007 om 17:15

    Voor de mensen die trouwens zeggen van: Als ie compleet is, dan maakt ie een kans t.o.v de duitsers, daar ben ik het niet mee eens. Volgens mij worden de auto’s in dit segment toch vaak zakelijk gereden en dan is het codewoord: bijtelling. Dan kun je bijvoorbeeld allerlei opties achteraf door de dealer in laten bouwen (leer bijvoorbeeld) en loopt dit buiten je bijtelling om. Dat zal deze jag gaan nekken denk ik. Maar het is wel een mooie auto, vooral de achterkant.

    Login om te reageren
  52. polomen zegt

    28 augustus 2007 om 17:29

    Die koplampen mogen gelijk een face-lift krijgen, mij iets te vw achtig

    Login om te reageren
  53. Robin zegt

    28 augustus 2007 om 17:39

    Dit stemt vrolijk. Weet iemand hoeveel vermogen het 3 liter v6 blok levert? En zo ja hoeveel dan?

    Login om te reageren
  54. YannR zegt

    28 augustus 2007 om 17:44

    240pk levert de 3.0 V6
    Wat grappig dat de reacties al zoveel ‘gemilderd’ zijn sinds de vorige post over de XF… Wel redelijk duur, ik zal diep in mijn portefeuille mogen tasten

    Login om te reageren
  55. serrooww zegt

    28 augustus 2007 om 17:59

    voor het geld van die 4.2 superchager heb ik liever een dikke rs4 ofzo of een vette c 65 amg je gaat toch geen 112 duizen euro betalen voor een model als de s-type :S

    Login om te reageren
  56. J. zegt

    28 augustus 2007 om 18:09

    momenteel in het bezit van een 2de generatie s-type 3.0.. automaat?!.. leuke motor met sportiefe specs voor de normale man.. echter zodra de XF in duitsland(omdat er daar betere service is en omdat ook met de BPM erbij hij iets goedkoper is) er is?!.. bestel ik een zwarte XF 4.2.. tege die tijd zal er ook wel een executive versie van zijn met leder,xenon(optioneel?),nav systeem en een mooie lak laag natuurlijk.. een beetje complete XF zal toch wel rond de 90/100 gaan.. inmiddels is de audi dealer ookal geraadpleegd over een S5.. deze beide (zullen) ongeveer even veel kosten.. dilemma?! wat zou jullie keuze zijn?

    Login om te reageren
  57. MurcieBoy zegt

    28 augustus 2007 om 18:10

    het enigste nadeel ik aan deze auto kan opmerken is dat ie niet dezelfde neus heeft als zijn concept :(

    Login om te reageren
  58. LC zegt

    28 augustus 2007 om 18:31

    Omgekeerde Passat koplampen, maar waarom zo hoog zullen de productie kosten niet zijn als ze trouw bleven aan het concept.
    Zonde dood zonde.

    Ps. Wat wordt er trouwens met de concept gedaan

    Login om te reageren
  59. YannR zegt

    28 augustus 2007 om 18:37

    Voor de Belgen (die weeral in de steek gelaten worden…;) ) bij ons kost de XF 2.7D V6 Luxury €49.000

    Login om te reageren
  60. Swinkels zegt

    28 augustus 2007 om 18:49

    Lijkt op het eerste gezicht wel op een Lexus GS. Vooral bij de C-stijl. Vind het best een mooie auto, maar valt idd wel een beetje tegen vergeleken met het concept.
    Die koplampen vallen IRL wel mee denk ik.
    Maar grootste gebrek zijn de oude motoren, Jaguar wil een nieuw imago scheppen maar dat lukt niet met een V8 met 298pk die al vele jaren geleverd wordt voor een prijs van €87.750. Een BMW 540i met 306pk kost €69.600 en een 550i met 367pk 88.500.
    Vraag me af of ze met een (veel completere) uitrusting het prijsverschil goed weten te maken.

    Login om te reageren
  61. Alwood zegt

    28 augustus 2007 om 18:57

    @Marten… Er zit véél te veel glinster en bling* en japans in die koplampen. Een nieuw voorspatbord met ronde lampjes zoals (apache?) in een vorige thread aan gaf past veel beter bij deze jag. Anders laat ik er wel de booskijkers van de prototype opzetten.

    @ All
    De jag heeft gewoon véél meer uitstraling dan al die andere wagens. Alleen een mercedes CLS is een wagen met net zo veel uitstraling als deze jag. Combineer dat met een lekkere rauwe V8 en je hebt volgens mij de aller lekkerste auto in deze klasse :)

    Login om te reageren
  62. Pim zegt

    28 augustus 2007 om 19:11

    @ LC

    Bij Jag hebben ze mooie archiefkasten voor conceptstudies…

    Login om te reageren
  63. majinstar zegt

    28 augustus 2007 om 19:58

    Mooie bak. Ben er geen fan van ( Jaguar ), maar hij is zeker niet lelijk. Ik zou toch kiezen voor de 545i met M sportpakket . :D

    Login om te reageren
  64. jaguar fan zegt

    28 augustus 2007 om 20:30

    Deze jaguar is standaard zeer rijk uitgerust, lerenbekleding zit er standaard in eveneens als parkeer sensoren, automaat met schakelflippers aan het stuur en zo kan in nog wel even door gaan.

    Hoe weet ik dit!, vandaag van de jaguar club een pakketje gehad met daarin ook een pasje met daarop een code waarmee je op een speciale jaguar site kunt. En daar staat al een brochure met het een en ander aan informatie :P

    Login om te reageren
  65. VivelaFRANCE zegt

    28 augustus 2007 om 20:36

    Ja, dacht ik al. Belachelijke prijzen voor een belachelijke auto. Kijk, als hij nou nog € 35.000,- zou kosten! Maar nee hoor! Echt belachelijk, wie zou nou de Jaguar kopen als hij voor € 52.000,- een Citroën C6 kan kopen!

    Login om te reageren
  66. Aston Martin Rapide zegt

    28 augustus 2007 om 20:43

    Hier 2 films en vergelijk maar:

    http://www.youtube.com/watch?v=XnOtFaVV_yU

    http://www.youtube.com/watch?v=XEw2uJmI_JM&mode=related&search=

    Concept car is zowiezo vele malen mooier!

    Login om te reageren
  67. Citrofiel zegt

    28 augustus 2007 om 22:37

    Hópelijk wordt het een goed alternatief, wat afwisseling van al die A6jes mag ook wel eens… Hoewel mijn keuze niet op deze Jag zou vallen, maar dat is duidelijk…. :P (voor de niet zo snel denkenden: Dat zou de C6 worden) Btw, als ze hem als sportief bestempelen is het sowieso niets voor mij.

    Login om te reageren
  68. Mel zegt

    28 augustus 2007 om 22:58

    mooi auto maar no money :)

    Login om te reageren
  69. Mel zegt

    28 augustus 2007 om 23:01

    Q:
    Is Jaguar en Land Rover vandaag al overgenomen door Tata?

    Thx

    Login om te reageren
  70. Mel zegt

    28 augustus 2007 om 23:07

    ok weet al:
    http://www.autoblog.nl/archive/2007/08/26/binnenkort-bij-de-dealer-tata-xf#post-10826

    Login om te reageren
  71. Robin zegt

    28 augustus 2007 om 23:09

    @YannR

    Thanks!

    Dat valt wel een beetje tegen 240 pk uit een 3 liter…. en de 4.2L 298pk las ik net… met de supercharger ineens een gat van 120 pk naar 416…

    Natuurlijk allemaal ruim voldoende.

    Login om te reageren
  72. C70 zegt

    29 augustus 2007 om 15:10

    Nu al een facelift voor de nieuwe ford Mondeo?

    Alle jaguar stijl is aan het vervliegen ,doodzonde !

    Login om te reageren
  73. Tom zegt

    15 september 2007 om 13:48

    Dit is echt GEEN echte jaguar meer, de S-type is veeel mooier!

    Login om te reageren
  74. Jag.uar zegt

    5 oktober 2008 om 14:48

    Jaguar heeft ook eindelijk een auto, die bij de tijd is. Die S kon echt niet meer.

    Heeft wel wat van een Granturismo als je naar de achterkant kijkt. de voorkant ziet er ook niet verkeerd uit. Je ziet wel meteen dat het een Jag. is.

    Als ik zou moeten kiezen tussen een A6, 5 serie, E klasse, volvo S/V-70 of de XF, dan zou het zeker weten de XF worden. Jaguar is toch wat exclusiever, dan bijvoorbeeld Bmw of Audi. Iemand die vrij veel geld heeft zie je al gauw in een 5 serie/ A6 rijden. De jaguar is weer eens wat anders.

    De XF 3.0 V6 lijkt mij dan een goede optie.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North