• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Prius Minivan wordt begin 2011 in Detroit onthuld

Auteur: ricardo, gepost 15 oktober 2010 om 22:00 – 67 Reacties

Prius Minivan


De Prius-familie is groeiende. Na tien jaar komt er een nieuw hybride-lid bij. En het familiehok dat hierboven achter de witte Prius is verstopt, wordt deze nieuwe telg. Groter, ruimer en hij gaat naar alle waarschijnlijkheid ‘Alpha’ heten.

Stoere naam, en dat voor een auto die Amerikaanse sandaalmoeders (equivalent van Nederlandse bakfietsmama’s) het hoofd op hol moet gaan brengen. Onlangs werd deze MPV-achtige Prius ‘geteased’ op een reclamebord nabij Las Vegas. Geparkeerd achter (of naast) een Prius zodat we meteen zien hoeveel groter en langer dan deze Minivan gaat worden.

In 2013 moet de verkoop beginnen, maar de onthulling is over een aantal maanden al. Dan gaat het autofeestje in Detroit van start (NAIAS) en daar kunnen pers & beursbezoekers hem voor het eerst in het echt zien. Hoe we dat weten? Welnu, dat heeft een Toyota-employee de wereld in gemicroblogd via dat retehandige Twitter: “Next member of the #Prius family (to be revealed at Detroit Auto Show) will be all-new model w/ more comfort, style and versatility.”

Een ultrablij filmpje waarin het teaser-billboard in elkaar werd gepuzzeld staat HIER.


Ook interessant!

  • Toyota Prius krijgt waterstofmotor
    'Toyota Prius krijgt waterstofmotor in 2025'
  • Video - netjes vragen kan altijd
  • toyota elektrisch
    Toyota strijdt in de VS tégen elektrische auto's
  • Toyota GR86
    Naamsverandering voor Toyota GR86

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

Hybride, prius, Toyota

Vorig bericht: « Gesnapt: Wiesmann MF5 GT prototype (met turbo V8)
Volgend bericht: Video: Ken Block rookt nog steeds »

Lees Interacties

Reacties

  1. w0o0dy zegt

    15 oktober 2010 om 22:06

    Is dat niet gewoon een Verso-hybrid? Misschien de 1.8 iets minder strak afstellen en wat meer power en koppel. Vloer iets hoger leggen om wat accu’s kwijt te kunnen en hoppa. 20% of 14% bijtelling, dat zal een belangrijke factor worden.

    Login om te reageren
    • Atenza zegt

      15 oktober 2010 om 22:22

      @w0o0dy: nee. Er zijn al spy shots van dat nieuwe ding en is duidelijk geen Verso (ook interieur is anders). Sowieso was het al langer bekend dat er een MPV versie zou komen

      Login om te reageren
    • Jan Pieter zegt

      16 oktober 2010 om 00:31

      @w0o0dy:
      ‘Verso’ was ook het eerste wat bij mij opkwam bij het zien van de foto.

      Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      16 oktober 2010 om 01:28

      @w0o0dy: Is geen gewone Verso met hybride, maar misschien noemen ze hem hier wel Prius Verso. Alpha is een naam die al langer op de Japanse markt wordt gebruikt, maar niet daarbuiten.

      Login om te reageren
  2. meneersander zegt

    15 oktober 2010 om 22:11

    Ik ben toch van mening dat Toyota met de PRius de lelijkste auto ooit heeft neer gezet. Echt de Multipla is er een juweeltje bij. Ik denk dat die minivan niet veel beter wordt. Misschien is de milieu hype dan wel voorbij…

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      15 oktober 2010 om 22:53

      @meneersander: Lelijkste auto ooit? Not even close! Eat this!

      Login om te reageren
      • meneersander zegt

        15 oktober 2010 om 23:00

        @w0o0dy:Echt ik vind die auto 1000000000000x mooier dan een Prius. Nee even zonder dollen. Hij ziet er echt beter uit dan een Prius:P

        Login om te reageren
      • willie zegt

        16 oktober 2010 om 12:58

        @w0o0dy:

        Login om te reageren
  3. Atenza zegt

    15 oktober 2010 om 22:21

    Prius I was een suffe kleine sedan, de II een rare visachtig ding, de III is gewoon geslaagd. Wordt beetje moe van die mensen die maar overdreven gaan bitchen op de Prius omdat het een Prius is. Zo raar is de huidige helemaal niet vormgegeven en verhoudingen zijn ook niet zoek

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      16 oktober 2010 om 19:20

      @Atenza: geslaagd? dat is eigen mening dan , voor mij was het geslaagd als het ofwel een break was, of een sedan ofwel iets zoals een sportback vn audi.. , zicht naar acheteren lijkt me k*t in dit ding

      Login om te reageren
      • Atenza zegt

        17 oktober 2010 om 16:55

        @KaCh1ng: zicht naar achter is een onderdeel van bruikbaarheid, niet van ontwerp. Basislijn van de Prius is heel normaal en minder gedateerd dat die vlakke motorkap plus flink omhooglopende A-stijl van bv de Golf. Zitten verder geen rare lijnen op ofzo en een aflopende achterkant bij een hatchback is ook niet heel vreemd (bv Focus). Staat zelfs sportiever en bij Audi’s vind men het dan weer mooi bij de A5 SportBack?

        Login om te reageren
        • Atenza zegt

          17 oktober 2010 om 16:57

          @Atenza: “ontwerp” moet zijn “smaak”

          Login om te reageren
  4. EFB zegt

    15 oktober 2010 om 22:44

    @ meneersander

    Dan ken je zeker de pontiac aztek nog niet….

    Login om te reageren
    • meneersander zegt

      15 oktober 2010 om 23:02

      @EFB: Oke, er zijn idd nog lelijkere auto’s.

      Login om te reageren
      • Atenza zegt

        15 oktober 2010 om 23:05

        @meneersander: wat is er lelijk aan een auto met een mooie, moderne hoek tussen motorkap en A-stijl, een dynamische opwaardse lijn aan de zijkant en een sportieve aflopende daklijn?

        Login om te reageren
  5. toyotaprius zegt

    15 oktober 2010 om 22:48

    Mijn droom komt uit een prius MPV en dan kan eindelijk met mijn 6 kinderen op stap… Hopelijk mag er dan een trekhaak op. Dan past mijn vouwwagen er ook achter…

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      15 oktober 2010 om 23:12

      @toyotaprius: Soms heb ik het gevoel dat jij je voor wil doen als een stereotype Prius rijder :P

      Login om te reageren
      • toyotaprius zegt

        15 oktober 2010 om 23:18

        @Rob: Hahahaha, Euhhh…. Geen commentaar… ;):P

        Login om te reageren
  6. peter zegt

    16 oktober 2010 om 08:10

    ik heb in tegenstelling tot de meesten hier niets tegen de prius. Maar een “groene” monovolume of suv is het toppunt van hypocrisie

    Login om te reageren
  7. peter zegt

    16 oktober 2010 om 08:15

    lelijkste auto – yaris verso ?

    Login om te reageren
  8. binkie zegt

    16 oktober 2010 om 09:50

    je zult er maar in gezien worden :P

    Login om te reageren
  9. duckje zegt

    16 oktober 2010 om 10:48

    geef mij toch maar een gewone prius!

    Login om te reageren
  10. QuattroBoy zegt

    16 oktober 2010 om 10:52

    Quote: “De Prius-familie is groeiende…”

    Why God, WHY?

    Login om te reageren
    • Vroegwakker zegt

      16 oktober 2010 om 11:31

      @QuattroBoy: Heel simpel Boy, omdat Prius, van de eerste serie, veel beter rijden en bovendien ook nog zuiniger, dan alle ouderwetse niet-hybrides.

      Login om te reageren
    • willie zegt

      16 oktober 2010 om 12:50

      @QuattroBoy: omdat er ook mensen rondlopen die zich meer bekommeren om het milieu dan om status.

      Login om te reageren
  11. Beetje Verward zegt

    16 oktober 2010 om 10:55

    De Prius III is gewoon een mooi ontwerp. Stom natuurlijk dat ze hem hier op hun eigen billboard weer met de kruiwagenwieltjes afbeelden.

    Als Audi hun modellen steevast op 15 inch velgen met doppen zou promoten was het gauw gedaan met hun fltsende imago. Want dan zie je dat dat ook maar heel gewone duitse burgerbakken zijn.

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      16 oktober 2010 om 11:52

      @Beetje Verward: 15 inch is zelfs niet eens mogelijk bij audi(buite de A1 miss) de rest zit minstens op 16 inch stalen velgen of rechtstreeks op 16 inch alu :)

      Login om te reageren
  12. KaCh1ng zegt

    16 oktober 2010 om 11:37

    gaat op een heel saaie minivan lijken .. doe mij mr een zafira!

    Login om te reageren
  13. RobTWo zegt

    16 oktober 2010 om 12:17

    Alfa hoort bij Romeo, dus dat wordt ‘m niet. En de lelijkste auto ooit blijft de Multipla….
    Misschien dat Toyota voor de Prius minivan stijlelementen van de Multipla wil gaan gebruiken, want de Prius heeft ook geen geschiedenis van schoonheid .

    Login om te reageren
  14. G-Ammo zegt

    16 oktober 2010 om 12:35

    Waarom iedereen altijd zit te k*tten over de Prius. Er is niks mis mee… alleen maar om dat Toyota met de Prius de mijlpaal heeft gezet met de Hybride technologie. Prius 1 en 2, die zijn pas afgrijselijk lelijk.

    Login om te reageren
  15. Laurens zegt

    16 oktober 2010 om 13:08

    Veel van de (alleen in theorie uiteraard) niet uitgestoten grammetjes CO2 hebben niets met hybride maar meer met stroomlijn te maken. Zal het werkelijk verbruik van dit busje alleen maar meer gaan afwijken, want op de snelweg, waar tot 80% van de kilometers gemaakt worden, doet de batterij niets. Diesel daarentegen, altijd een hoger rendement…

    Login om te reageren
  16. QuattroBoy zegt

    16 oktober 2010 om 13:51

    @willie
    Nou, dan moeten diegenen maar gaan fietsen of nordic-walken naar hun werk of desnoods in het OV bij elkaar op schoot gaan zitten. Maar waarom juist in zo’n lelijk, rondrijdend milieudelict? Ah, omdat ie “toevallig” gesubsidieerd wordt door Den Haag? Juist! Niet omdat een Prius zo geweldig rijdt, zo adembenemend mooi of milieuvriendelijk is (ik zou je van alles en nog wat kunnen vertellen over het tegendeel maar daar heb ik nu geen zin in) maar omdat wij als zunnige kaaskoppen altijd voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en nergens teveel voor betalen als dat ook voor minder kan. Typische cloggie mentaliteit, “ik kies ergens voor waar ik geen zin in heb of niet mooi vind… maar ja, het kost wel minder!” Bah…
    Let maar op, zodra ze daar in Den Haag al die lelijke Priussen en Civic’s ook voor 20% bijtelling gaan aanpakken, wordt er geen één meer verkocht.

    Login om te reageren
  17. Beetje Verward zegt

    16 oktober 2010 om 14:19

    @ “zodra ze daar in Den Haag al die lelijke Priussen en Civic’s ook voor 20% bijtelling gaan aanpakken, wordt er geen één meer verkocht.”

    Dat zou zomaar eens kunnen. Niet omdat het geen fijn rijdende auto’s zijn, maar omdat er stelselmatig geroepen wordt dat ze lelijk zijn.

    En waarom gebeurt dat? Niet omdat ze lelijk zijn maar omdat ze symbool staan voor een iets andere aanpak van aandrijving. Even geen dikke diesel of vette V8/6. En dan worden mensen bang dat ze daar straks niet meer van mogen dromen (wat natuurlijk onzin is). En dan gaan ze van alles roepen.

    Intussen zijn alle technici (de jongens die er echt verstand van hebben dus) bezig om hybrides te ontwikkelen en verder te verbeteren (Porsche, BMW, Mercedes en de Jappen natuurlijk).

    Login om te reageren
  18. Laurens zegt

    16 oktober 2010 om 14:27

    Zegt de “man” (tussen haakjes, je weet nooit) die zelf de Prius voorziet van een goedkoop aftermarket setje velgjes, om daarmee de uitstoot te verzieken… overigens begrijp ik uit de rest van je commentaar, dat jij vanaf nu je mond gaat houden LOL

    Login om te reageren
  19. NicoLauda zegt

    16 oktober 2010 om 14:59

    Verschil tussen de Prius en bijvoorbeeld een 911Hybrid is dat de Prius een Ufo achtig vaartuig is bedoeld voor bomenknuffelaars en de 911 een bestaand concept is waarbij hybride technologie gebruikt wordt voor betere prestatie’s.

    Nou heb ik sowieso al een hekel aan bomenknuffelaars…

    Login om te reageren
  20. DannyHoff zegt

    16 oktober 2010 om 15:34

    Geef mij maar de Prius Coupe
    http://static.autoblog.nl/images/wp2009/Toyota_Prius_coupe.jpg

    Login om te reageren
  21. Dawg zegt

    16 oktober 2010 om 16:47

    Bah, wannneer stoppen we nou eens met die stomme, smerige, lelijke, baggerrijdende en mega milieu-vervuilende stink batterij auto’s !

    Hybride met een elektronisch hulpmotor is an sich prima, maar 550kg aan batterijen met zware metalen maakt geen enkele auto milieu-vriendelijker ! Oke, hij zal iets minder CO2 gebruiken, maar dat weegt lang niet op tegen de andere milieu-belasting die het oplevert. Wedden dat de Prius over 20 jaar in het rijtje Asbest en drijfgassen staat !?!

    En welk fanboy-kasplantje beweert dat ze niet lelijk zijn, die spoort echt niet; ik heb nog nooit een fatsoenlijk mens horen zeggen ‘goh wat is Prius toch mooi’, het is een oerlelijk koekblik, punt uit ! Van binnen en van buiten en inclusief de baksteen-wegligging.

    Maar het ergste zijn de verstoken-nep-hippies die erin rijden; of ze rijden 90 op de linkerbaan op de snelweg (want he, zij redden immers de wereld !) of ze denken bij het stoplicht dat ze snel zijn (want je mag de PKs immers bij elkaar optellen ? NOT !).

    De enige redenen dat mensen Prius te rijden zijn 1) omdat het moet van de baas of 2) ze ultragierige autohaters zijn of 3) het ego-trippende, imago geile maar te-dom-om-de- realiteit-onder-ogen-te-zien boomknuffelaars zijn !

    De mens (ja, 6.5miljard bij elkaar) is met als z’n vervuiling maar verantwoordelijk voor 3% (!!!) van de jaarlijkse CO2 uitstoot; de rest doet Moeder Natuur zelf ! Dus zout op met die CO2 onzin en focus je op de echte milieu issues (zware metalen, water verontreiniging, etc.)

    Login om te reageren
  22. rene zegt

    16 oktober 2010 om 17:43

    Laurens, diesel hoe langer hoe meer naar de klant toe (normen),dure en straks onbetaalbare ellende.
    Spijtig, maar diesel wordt “verleden tijd”.

    Login om te reageren
  23. rene zegt

    16 oktober 2010 om 17:45

    QuattroBoy, soms heb je ook nog verstandige mensen.

    Login om te reageren
  24. rene zegt

    16 oktober 2010 om 18:18

    Dawg, je eerst een beetje informeren naar de huidige stand van zaken(en normen) en dan lullen.

    Login om te reageren
  25. rene zegt

    16 oktober 2010 om 18:23

    Laurens,”maar met stroomlijn te maken”, zijn die andere merken dan echt zo laks wat aan hun bodem en wielkaststroomlijn te doen?

    Login om te reageren
  26. rene zegt

    16 oktober 2010 om 18:27

    Beetje Verward,”ntussen zijn alle technici (de jongens die er echt verstand van hebben dus) bezig om hybrides te ontwikkelen en verder te verbeteren (Porsche, BMW, Mercedes en de Jappen natuurlijk).”
    Zo is dat, alleen hebben de meesten dit te laat ingezien.

    Login om te reageren
  27. rene zegt

    16 oktober 2010 om 18:36

    Laurens,”want op de snelweg, waar tot 80% van de kilometers gemaakt worden, doet de batterij niets”,correct alleen draait de benzinemotor(als hij al draait) op zijn maximum rendement.
    Misshien ben jij zo’n sckakelwonder die weet waar je maximum koppel ligt en daar ook naar rijdt.
    Dan is het aangename er ook af en koop je liever iets dat zoiets automatisch doet.

    Login om te reageren
    • autogek123 zegt

      16 oktober 2010 om 18:41

      @rene: Laat hem toch dromen. Heeft geen idee hoe een Prius werkt, maar afkraken kan hij het al de beste.

      Login om te reageren
  28. rene zegt

    16 oktober 2010 om 18:41

    Laurens,”Diesel daarentegen, altijd een hoger rendement…”,verander ‘altijd’ in de eerste 50k daarna is het een EGR en roet rotzooi in die geweldige motor van U.

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      16 oktober 2010 om 19:00

      @rene: Een vraag, wat is in jou optiek de beste keuze als je grote afstanden aflegt? Ga uit een kilometrage van 60 000 km op jaar basis. Voor wat voor krachtbron kan je het beste kiezen? En dan even het economische verhaal links gelaten..

      Login om te reageren
  29. rene zegt

    16 oktober 2010 om 18:46

    G-Ammo ,nuchtere redenatie.

    Login om te reageren
  30. rene zegt

    16 oktober 2010 om 19:04

    autogek123, de meeste mensen weten niet hoe een hybride werkt, willen het niet weten of zijn er de dom voor.
    Geef hen die ouwe betrouwbare mazoutstoof met en rotatieve pomp en een paar injectoren die werkten bij 200bar,(nu 2000bar)echt onverslijtbaar, onverwoestbaar.
    Helaas is dit niet meer de huidige dieselauto.
    Common rail, speciale injectoren EGR, extra gasklep, Cat, dubbele pre en post injectie, massa vliegwiel, balansassen enz, rotzooi is het.
    Laat staan als er wat misgaat met die ellende, arm ben je, en ik kan het weten.

    Login om te reageren
  31. rene zegt

    16 oktober 2010 om 21:50

    toyotaprius, benzinemotor of hybride geeft je de laagste kost op lange termijn en het meeste rijplezier.
    Dieselauto is op binnenkort afgelopen.

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      16 oktober 2010 om 22:18

      @rene: Ok, diesel is ieder geval aflopende zaak. Wat is je mening over hybride diesel techniek?

      Login om te reageren
  32. rene zegt

    16 oktober 2010 om 21:55

    DannyHoff, ‘mega milieu-vervuilende stink batterij auto’s’, verklaar je nader en weeg af.

    Login om te reageren
  33. rene zegt

    16 oktober 2010 om 22:00

    laurens, dat jij je verlaagd tot uitspraken als, “goedkoop aftermarket setje velgjes”,had andere en krachtiger praat van U verwacht, ben jij echt wel een Hollander?

    Login om te reageren
  34. rene zegt

    16 oktober 2010 om 22:05

    Algemeen wat zijn julie Nederlanders lafbekken als je de realiteit vertelt.

    Login om te reageren
  35. steven simons zegt

    16 oktober 2010 om 22:09

    Ik weet niet wat er mis is met het uiterlijk !
    Het kontje lijkt een beetje op een C4 , maar de kopers van
    dit model zijn met grotere dingen bezig dan het uiterlijk
    van hun auto !

    Login om te reageren
  36. rene zegt

    16 oktober 2010 om 22:11

    autogek123 ,nederland wel verdedigen vind ik.

    Login om te reageren
  37. rene zegt

    16 oktober 2010 om 23:10

    toyotaprius “diesel is ieder geval aflopende zaak”.
    Mijn mening is eigelijk eenvoudig, een dieselmotor wordt zo complex en duur om hem te laten voldoen aan de huidige uitlaatgasnormen en is dus een uitstervende automotor.
    Een benzinemotor daarentegen heeft misschien wat minder rendement maar is sinds jaren de simpelheid zelve.
    Waarom zou je, en nu wordt het echt wat lastiger een moeilijk te kontroleren een dieselmotor koppelen in een hybride systeem.
    Dit is echt moeilijkheden zoeken en alleen een domme automaker die mee op de boot van het hybride gebeuren wil scheurt daar op korte termijn zijn broek aan.
    Hybride auto’s zijn vrij knap als degene die ze maakt ook over de nodige know-how beschikt.
    In de praktijk betekent dit dat je in eerste instantie over een goed controleerbare benzineverbrandingsmotor moet beschikken en die koppelen en laten samenwerken met elektromotoren.

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      17 oktober 2010 om 01:57

      @rene: ja immers zullen de restricties steeds meer en meer worden aangetrokken. emmissie eisen zullen alleen maar zwaarder worden en er zal dus lijkt mij steeds meer en meer moeten worden geinvesteerd om aan de eisen te kunnen voldoen. Op een gegeven moment, zal ook het niet meer economisch verantwoord meer zijn. Niemand zal 50 000 eur voor een VW golf 1.6 TDI business line oid gaan betalen..
      Ja de combinatie tussen benzine motoren en elektro motoren, is een combinatie die lijkt mij zo goed is dat een dieselmotor overbodig maakt. Als je kijkt naar voordelen van elektromotoren (kracht en koppel) en gekoppeld aan de voordelen van een benzine motor. Of is dat iets te kort door de bocht?

      Login om te reageren
  38. JPM zegt

    16 oktober 2010 om 23:52

    In alle eerlijkheid, ik vind de laatste serie Prius gewoon mooi. Niet niet-lelijk, nee gewoon echt mooi. Het is een strak dingetje waar je als aerodynamicus van kunt smullen.

    Login om te reageren
  39. rene zegt

    17 oktober 2010 om 09:16

    toyotaprius ,nee helemaal niet.
    Kijk uit ruwe olie krijg je na raffinage bovenaan gas(perfect), onderaan onbruikbare brandstof.
    Ergens tussenin zit benzine, kerozine, en gasoline(diesel).
    Nu kan je twee dingen doen, ofwel laat je auto’s rijden op dat gas(spijtig genoeg na raffinage onvoldoende aanwezig), ofwel maak je van die auto zelf een raffinagefabriekje.
    Diesel (gasolie)kwam dus ergens in dat proces onder benzine dus dat betekend meer filteren in de auto zelf.
    Dat filteren(nox, roet, enz)was vroeger niet nodig, maar in de huidige wetgeving wel.
    Dus diesel en raffineer maar lekker door op eigen kosten.

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      17 oktober 2010 om 19:02

      @rene: Duidelijk, dus het zal een kwestie van tijd zijn, wanneer fabrikanten van personen wagens diesel de rug toe gaan keren. Maar dank je voor je uitleg!

      Login om te reageren
      • Laurens zegt

        17 oktober 2010 om 19:16

        @toyotaprius: als je rene gelooft wel ja. Maar dan was de diesel al lang door hoge garantieclaims binnen 50.000 km, ten onder gegaan LOL

        Login om te reageren
  40. rene zegt

    17 oktober 2010 om 19:56

    Laurens, in theorie ben je echt vrij goed.
    In de praktijk ,en dat is de realiteit, ben je, gok zelf maar.

    Login om te reageren
  41. rene zegt

    17 oktober 2010 om 20:02

    toyotaprius, dat de rug toe keren gebeurd binnenkort al gedeeltelijk bij Peugeot in hun kleinere modellen.
    De dieselmotor met al zijn dure rommel erbij, plus de garantievervangingen doen de das om bij iedere fabrikant als het gaat om een goedkope wagen met een kleine winstmarge.

    Login om te reageren
  42. rene zegt

    17 oktober 2010 om 20:22

    Laurens, diesel gaat in de toekomst aan die hoge garantieclaims binnen 50.000 km ten onder, zeker weten.

    Login om te reageren
  43. rene zegt

    17 oktober 2010 om 21:53

    Laurens ,nog een goeije,(ik ga slapen en straks aan echte auto’s werken),LaL.

    Login om te reageren
  44. Vroegwakker zegt

    18 oktober 2010 om 18:45

    Ik wou de trollen hier op dit blog nogmaals bedanken.
    Door jullie zielige gezeik, zoals dat een Prius 10000000 maal lelijker is dan wat dan ook, of dat een hybride op de snelweg geen voordeel zou hebben, hartelijk bedanken.
    Door jullie inzet zal de overheid langer door blijven gaan om hybrides te ontzien van BPM en MRB.
    Ondertussen rij ik in een wagen die vele malen fijner rijdt, dan alles in de prijsklasse en ver, heel ver daarboven.
    En mede dankzij jullie ook nog (steeds) goedkoper!
    Ga door met het goede werk!
    Nogmaals dank.

    Login om te reageren
  45. rene zegt

    19 oktober 2010 om 17:19

    Vroegwakker, je hebt gelijk, vroegwakker is half begonnen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North