• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Project Kahn geeft de Porsche Panamera een widebody

Auteur: robbie, gepost 26 januari 2012 om 23:20 – 22 Reacties

Project Kahn Porsche Panamera Widebody
Er kunnen niet genoeg getunede Panamera’s zijn moeten ze bij Project Kahn gedacht hebben, want ze hebben weer eens een lekkere dikke bodykit voor de vierdeurs Porsche bedacht. Deze keer is het een echte widebody geworden. Hoe dik wil je het hebben?

Laten we met de velgen beginnen, dat zijn 22 inch Kahn RS600 wielen die geleverd kunnen worden in elke gewenste kleur. Verder zien we een lekkere dikke bodykit met ook nog wat extra LEDjes her en der.

Daarnaast heeft Project Kahn ook nog het interieur opgeleukt met rood en zwart leder, want alleen zwart leer is ook zo saai. Overigens is de auto met het kenteken “4 AK” te koop voor €104.500. (via: carscoop)

Ook interessant!

  • Porsche Panamera brand
    Porsche Panamera brand hangt een luchtje aan
  • Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
    Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
  • Porsche Panamera kopt beton in Hoek van Holland
    Porsche Panamera kopt beton in Hoek van Holland
  • Porsche Panamera Platinum Edition is hier en dit kost het
    Porsche Panamera Platinum Edition: dit kost het en dit krijg je

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

panamera, Porsche, project-kahn, tuning

Vorig bericht: « Gekke Fransman laat Alpine’s verrotten in zijn tuin
Volgend bericht: BMW X6M krijgt zijn facelift [video’s] »

Lees Interacties

Reacties

  1. trisx zegt

    26 januari 2012 om 23:24

    Zoo he dat ziet er lekker uit :D

    Login om te reageren
  2. yox zegt

    26 januari 2012 om 23:29

    Aarghh.. Vind het zon verschrikkelijke auto.. Maar stiekem vind ik hem best wel dik zo. Minder uitgerekte 911

    Login om te reageren
  3. cls4all zegt

    26 januari 2012 om 23:30

    Het verbaast me dat bij een rechts gestuurde versie het contact rechts van het stuur zit in plaats van links. Bij alle links gestuurde modellen zit die namelijk wel links.

    Login om te reageren
    • Supreem zegt

      26 januari 2012 om 23:52

      @cls4all:
      Het interieur is toch gewoon gespiegeld tov de linksgestuurde versie?
      Trouwens, de filosofie achter waarom het contactsleutel aan de deurzijde zit blijft gewoon hetzelfde, LHD of RHD.
      Mooie velgen.

      Login om te reageren
      • dragspert zegt

        27 januari 2012 om 00:25

        @Supreem: rechts gestuurde auto’s hebben ook altijd het contactslot rechts zitten. Is niet compleet gespiegels, alleen de tellerbak e.d zijn gewoon naar rechts gezet. Dus het is inderdaad raar dat het contactslot rechts van het stuur zit:)

        Login om te reageren
        • fisto zegt

          27 januari 2012 om 08:45

          @dragspert: Zoals Supreem al aangeeft, gaat ’t er bij Porsche om dat het contact aan de deurzijde zit. Bij een LHD zit deze dus links, en bij een RHD dus rechts. Niets vreemds aan. Het zou juist vreemd zijn als ze deze filosofie zouden laten vallen voor een RHD.

          Login om te reageren
  4. bosje zegt

    26 januari 2012 om 23:49

    Wow, best wel dik eigenlijk! Standaard Panamera’s hebben van die kleine velgen (lijkt het), maar dit lijkt er meer op.
    En die zetels…

    Login om te reageren
  5. MAB zegt

    26 januari 2012 om 23:49

    opzich wel mooie velgen maar de auto zelf is echt..

    Login om te reageren
  6. Benjamin1 zegt

    26 januari 2012 om 23:54

    Daar valt toch niet meer mee te rijden?

    Login om te reageren
  7. llewy zegt

    27 januari 2012 om 00:29

    Ik vind die detailskruisjes in die uitlaat erg gaaf!

    Login om te reageren
  8. Donstil zegt

    27 januari 2012 om 00:29

    Jezus die Beenruimte. Kan je net zo goed een 911 nemen. Daar past ook niemand in die achterste stoeltjes.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      27 januari 2012 om 01:02

      @Donstil: dat ligt aan de wide-angle lens en het hoge standpunt. De leuningen krijgen de nadruk op de foto waardoor je vervorming krijgt

      Login om te reageren
  9. meneersander zegt

    27 januari 2012 om 01:03

    Het interieur vind ik wel mooi, jammer van het verkeerde stuur.

    Login om te reageren
  10. faalhaas zegt

    27 januari 2012 om 01:43

    Bij Kahn moet ik toch altijd aan Leepu van de Bangla Bangers denken…

    Login om te reageren
  11. E550 zegt

    27 januari 2012 om 01:54

    Kahn is uit. Wie wilt er nou geassocieerd worden met diesels (9 van de 10 Kahn producten zijn diesels)? TopCar is exclusief. Die tunen alleen de Turbo en Turbo S. Staat overigens een leuk artikel over de TopCar Stingray GTR, gebaseerd op de Panamera, op Autogespot.

    Login om te reageren
  12. sanderbmwfan zegt

    27 januari 2012 om 07:53

    De klasse gaat er wel een beetje af en die spoiler maakt hem weer net te sjonnie

    Login om te reageren
  13. mrbadaboem zegt

    27 januari 2012 om 09:15

    ziet er niet verkeerd uit alleen die uitlaten hadden niet gehoeven

    Login om te reageren
  14. porsche9ff zegt

    27 januari 2012 om 10:07

    normaal ben ik niet zo van tuning maar dit vind ik toch wel geslaagd:)

    Login om te reageren
  15. maheey zegt

    27 januari 2012 om 11:07

    Dikke bak, alleen die stoelen..:/

    Login om te reageren
  16. 964rs zegt

    27 januari 2012 om 11:44

    Meestal zijn panamera rijders wat oudere zaken mensen die gewoon stijlvol willen rijden. Die zullen niet zo zitten te wachten op zo’n tuning.

    Vind deze bodykit ook een beetje afbreuk doen aan het originele ontwerp

    Login om te reageren
  17. Seroo zegt

    27 januari 2012 om 12:36

    Ik durf te wedden dat ik een heleboel mensen over mij heen ga krijgen die zeggen dat meen je niet. Maar als je bij dit plaatje al die tunermeuk weg denkt en die velgen laat staan. Dan kan ik niet anders doen dan te zeggen dat de Panamera gewoon best een mooie auto is. Ik vind de lijn van het dak gewoon echt geslaagd, het blijft een sportieve auto ondanks de extra ruimte. Ik zag er laatst eentje in mijn straat staan, heerlijk gewoon.

    Login om te reageren
  18. PeugeotGTI zegt

    27 januari 2012 om 16:58

    Da’s best te pruimen, zeker voor een Panamera.
    Toch raar dat de proporties beter lijken te kloppen met deze widebody-kit erop…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North