• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Rammend ordinaire S63 AMG is heerlijk fout

Auteur: willeme, gepost 28 februari 2024 om 14:03 – 8 Reacties

rammend ordinaire S63 AMG

Zo’n rammend ordinaire S63 AMG is een geweldige dikke heerlijke foute bak.

Chic, stijlvol, elegant. De Mercedes-Benz S-Klasse kun je op wijze configureren dat daar sprake van is. En omdat we allemaal een superieure en ontwikkelde smaak hebben, zeggen we dat we dat het mooiste vinden.

Want ja, toegeven dat je een rammend ordinaire S63 AMG mooi vindt, dat mag niet. Net zoals je partnerkeuze let je onwillekeurig wel een beetje op wat de omgeving van jou vindt.

rammend ordinaire S63 AMG

Mansory S63 AMG

Daar heb je als Mansory-klant geen last van. Die kopen namelijk gewoon wat ze willen, ongeacht van wat de omgeving van ze denkt. Dat is wel handig in dit geval, want deze rammend ordinaire S63 is echt heel erg fout. Het mooie is, omdat het zo fout is, is het bijna weer helemaal goed.

rammend ordinaire S63 AMG
rammend ordinaire S63 AMG

Uiteraard is er gekozen voor een zwarte lakkleur en dat is jammer, want daardoor zie je de koolstofvezel onderdelen niet meer. Er is gekozen voor ‘van alles net te veel’. Dus met een skirt-set die het station ‘subtiel’ ruimschoots passeert.

Het is uiteraard wel zo dat je de onderdelen kunt kiezen die je wenst. Dus alleen de spoiler en motorkap kunnen ook gewoon. Met name die voorbumper kan voor sommigen te veel van het goede zijn. Net als de grille. Je weet in elk geval dat ze je serieus nemen op de linkerbaan va de Autobahn.

Rammend ordinaire S63 is gelukkig ook sneller

Al deze extra überholprestige is niet nutteloos. Want de rammend ordinaire S63 AMG ziet er niet alleen sneller uit, hij is het ook! De 4.0 biturbo V8 is namelijk voorzien van veel vermogen: 880 pk maar liefst. Het kkoppel is nu maar liefst 1.490 Nm! Het is bijna een diesel!

rammend ordinaire S63 AMG

Nu moeten we er wel heel eerlijk bijzeggen dat de standaard S63 AMG E-Performance al voorzien is van 802 pk. Het koppel was standaard al 1.430 Nm. Dus de winst is vrij bescheiden. Sterker nog, het lijkt meer een compensatie voor de toegenomen weerstand van de grote wielen en tupperware-kit. Prijzen zijn nog niet bekend, maar het zal ongetwijfeld veel zijn.

Meer lezen? Dit zijn alle dikke S-Klasses op een rij!

Ook interessant!

  • 10 dingen die de AMG S63 E Performance heeft en jouw auto niet
  • S63 Edition 1
    S63 AMG Edition 1 kost al veel VOOR de BPM
  • Mercedes onthult een volledig elektrische AMG One
  • Mercedes-AMG 53 4MATIC+
    Mercedes-AMG CLE Coupé is een verademing in autolandschap

Nieuwste artikelen

  • Video: Maserati geeft een hard kusje
  • Van alle streamingsdiensten is Viaplay de eerste die mensen opzeggen
  • Officieel: dit is de nieuwe Renault… eh… Nissan Micra
  • Britse koning koopt Chinese auto (en dat is logisch)
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, e-performance, mansory, Mercedes, s-klasse, s63, tuning, w223

Vorig bericht: « Welk van deze 600 pk sterke Volvo’s kies jij?
Volgend bericht: Christian Horner vertrokken bij hoofdkantoor Red Bull »

Lees Interacties

Reacties

  1. lekkaah zegt

    28 februari 2024 om 14:17

    Disclaimer onder het koopcontract: ‘u kunt slachtoffer worden van een vergisliquidatie.’

    Login om te reageren
    • anthwan zegt

      28 februari 2024 om 16:15

      Haha, nou inderdaad.
      Vreselijk ding om zo tezien.

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      29 februari 2024 om 07:23

      Raar?!?!? Met zo’n lelijke wagen is je liquidatie zeker geen vergissing.

      Login om te reageren
  2. Joris24 zegt

    28 februari 2024 om 16:40

    Diet is niet meer heerlijk fout, dit is gewoon weer zo’n gevalletje van wansmaak is ook smaak. Voor de standaardtypes waarvan je je afvraagt hoe ze het betalen, voor duitse verhuurders óf voetballers.

    En 800 pk is leuk, maar op 2520 kilo nog steeds maar 0,32 pk per kilo. Mijn 30 jaar oude audi 80 quattro heeft er 0,28 per kilo dus ja in hoeverre dat nou zo vernieuwend is…

    Login om te reageren
  3. 917 Porsche + Audi zegt

    28 februari 2024 om 16:58

    Indien ik vermogend zou zijn in dit segment te kunnen shoppen voor mij dan graag een Audi S8 MTM. Nee in deze Benz wil ik niet gezien worden.

    Login om te reageren
  4. Richmond zegt

    28 februari 2024 om 19:48

    rammend ordinair?

    Login om te reageren
    • rollingstoned zegt

      28 februari 2024 om 20:06

      De superlatieven schoten blijkbaar tekort ;-)

      Login om te reageren
  5. cossiekiller zegt

    2 maart 2024 om 09:53

    Ik wil deze wel. Maar eerst even nog een break van laten maken door Van Rooij. En zonder de bodykit. En in een kleurtje. En met gepolijste HRE velgen. En een ferm griet naast me. Da’s alles.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North