• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Renderings van de Hennessey Performance Venom GT

Auteur: ricardo, gepost 17 december 2009 om 19:59 – 81 Reacties

Hennessey Venom GT
1.200 pk en 1.088 kg. De Hennessey Performance Venom GT komt steeds dichterbij! Zie hier de laatste verzameling aan foto’s en renderings van deze opgefokte snelheidsduivel.

De HP Venom GT combineert het beste van een aantal werelden. Zo is de auto gebaseerd op een Lotus Elise, maar dan zonder het bekende viercilindertje. Nee, deze stoere jongen krijgt een ietwat aangepaste V8 mee afkomstig uit de Corvette ZR1. Inderdaad, dit wordt een explosief stukje automobiel. Al sinds 2007 worden we door de technici van het Texaanse Hennessey Performance in spanning (soort van) gehouden met diverse berichten, geruchten en renderings. Maar binnenkort is ‘ie af en komt de lichtgewicht supercar naar de Genéve alwaar ze hem eindelijk officieel zullen presenteren.

Benieuwd naar de acceleratietijden? Hieronder de cijfers die Hennessey vooralsnog opgeeft:

• 0-60 mph: 2.2 sec.
• 0-100 mph: 4.9 sec.
• 0-150 mph: 7.9 sec.
• 0-200 mph: 14.5 sec.
• Top Speed: 262 mph

Om te laten zien dat er daadwerkelijk schot in de zaak zit hebben ze wat digitale meuk en real life foto’s het web op geslingerd. Check ze in de Gallery.

Ook interessant!

  • Hennessey Mustang Legend Edition is bijna een Ford GT
  • Deze Hennessey Venom heeft 'slechts' 775 pk
  • Helaas, je kunt de snelste auto ter wereld niet meer kopen
  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: 843 pk en 1.400 Nm
    Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: 843 pk en 1.400 Nm

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

Hennessey, Lichtgewicht, Supercars, venom-gt

Vorig bericht: « Donderdagavond caption contest: Truckers kunstje
Volgend bericht: Cool! Crashende racebakken in Iron Man 2 »

Lees Interacties

Reacties

  1. I0ne zegt

    17 december 2009 om 20:01

    Oh my Ffing god!! Dat ding is zo wreed.. Dat word echt een track monster!

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      17 december 2009 om 22:50

      @I0ne: Zit een leuk blok in ;) Zal wel iets teveel vermogen hebben voor het gebalanceerde trackwerk, maar hard zal het zeker gaan! Mij hoor je niet klagen :P

      Login om te reageren
  2. Thijsj zegt

    17 december 2009 om 20:02

    262mph, da’s ongeveer 419km/u!! ziek hard zeg..

    Login om te reageren
  3. HDM zegt

    17 december 2009 om 20:03

    0-96 in 2.2 seconden? Waaaat?!

    Dat wil ik wel es zien als het af is :O

    Login om te reageren
  4. Gamekiller zegt

    17 december 2009 om 20:03

    WTF das meer dan 1 pk per kg!!!

    Beter zien we snel foto’s van een echte

    Login om te reageren
  5. fubar zegt

    17 december 2009 om 20:04

    goh wat een origineel ontwerp lijk op de lotus gt1 uit 1998

    Login om te reageren
  6. Roppie zegt

    17 december 2009 om 20:05

    @ lone

    Dat wordt dus echt geen track monster hè. Veel te veel vermogen.

    Een Veyron is ook geen racewagen.

    Login om te reageren
  7. C6_R zegt

    17 december 2009 om 20:06

    Erg stoer idee. Een Lotus is een leuk licht karretje maar ik werd van de motorisering nou niet bepaald warm.

    Dat dit plannetje daadwerkelijk gerealiseerd lijkt te gaan worden verrast me toch wel een beetje. Vooral omdat het over Hennessey gaat, maar ik kan het alleen maar toejuichen!

    Login om te reageren
  8. lincoln zegt

    17 december 2009 om 20:07

    Texanen zijn helemaal knetter ..
    heb de drijfveer van die lui nooit begrepen ..
    maar als weer iets leest van “stofzuiger met straalmotor” of “staafmixer met dubbele turbo” dan weet je het gewoon ..TEXANEN ..

    Login om te reageren
  9. frg zegt

    17 december 2009 om 20:07

    Doe mij maar een echte Lotus of ZR1.

    Login om te reageren
  10. raor zegt

    17 december 2009 om 20:07

    vraag me af wat voor banden ze gaan gebruiken en wat het verbruik zal zijn.
    Want de Veyron had hier wel problemen mee…

    Login om te reageren
  11. lambolover zegt

    17 december 2009 om 20:08

    kloppen die cijfers wel?
    deze is sneller dan de veyron maar het duurt 2x zo lang om op…
    sorry verkeerd gekeken was mijl vs. km.
    lekkerre wagen! hoeveel mag die kosten?
    sneller en mooier als de veyron!

    sta je daar bij de kassa:
    “anders nog iets”?
    “doe nog maar een murcielago”.
    “dat is dan zo`n 2,5 miljoen eurootjes, contant graag”

    Login om te reageren
  12. EJS zegt

    17 december 2009 om 20:09

    Das vermoedelijk het meest brute apparaat uit deze tijd.. Veel bruter dan bijv. een Veyron!

    Login om te reageren
  13. Bart_V zegt

    17 december 2009 om 20:13

    Elise op steroïds letterlijk en figuurlijk

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      17 december 2009 om 20:16

      @Bart_V:

      Lijkt me anders niet dat dat ding op storoïds loopt oid^^

      Login om te reageren
  14. qauqi zegt

    17 december 2009 om 20:21

    Über cool, of the hood, te gek. het design van de aparte lotus en de motor van een dikke corvette. echt een gave combo.

    hebbe, hebbe, hebbe, hebbe, hebbe, hebbe, hebbe, hebbe,hebbe, hebbe, hebbe, hebbe.

    Login om te reageren
  15. michel 350z zegt

    17 december 2009 om 20:22

    Het zijn wel domme amerikanen he. Met andere woorden
    – Grote nutteloze grote motoren
    – Ze denken alleen maar aan veel power.
    En wat krijg je dan .
    – Wel een snelle auto
    – Remt voor geen meter
    – Bochten??????? Wat zijn dat voor een dingen ????

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      17 december 2009 om 20:46

      @michel 350z:
      en daarom ben jij aan het bewijzen dat je dommer bent ??
      slim hoor ..

      Login om te reageren
      • michel 350z zegt

        17 december 2009 om 21:33

        @lincoln:

        Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je zou zelf wel in een vieze stinkende U.S. boot rijden. Met meer lawaai dan snelheid en het ergste een automaat.

        Login om te reageren
        • EJS zegt

          17 december 2009 om 21:35

          @michel 350z:

          wtf ben jij zielig.. Lincoln had gelijk, en deed dat nog op een humoristische manier ook.. accepteer dat gewoon^^

          @Duidelijk
          Zal wel lastig worden ja.. Maar aan de andere kant heb je met een auto van dit gewicht ook een stuk minder vermogen nodig voor dezelfde acceleratie;)

          Login om te reageren
        • lincoln zegt

          17 december 2009 om 21:43

          @michel 350z:
          goh .. tegen zoveel inteeltligentie ben ik niet op gewassen ..

          Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          17 december 2009 om 21:46

          @michel 350z: Ben je ook zwakbegaafd of kun je alleen maar heel goed doen alsof?

          Login om te reageren
  16. Mr. Dj M. zegt

    17 december 2009 om 20:52

    Das pas echt een uber Elise!! 8)

    Login om te reageren
  17. C6_R zegt

    17 december 2009 om 20:58

    Oh mijn god, gewoon weer zo’n knakker over bochten! :lol:

    Ik dacht echt even dat ze er niet meer waren, maar nu dan weer twee in een korte tijd. Genieten! :mrgreen:

    Login om te reageren
  18. Cantago zegt

    17 december 2009 om 21:03

    Minder dan 2,5 seconden naar de 100km/u? Terwijl je maar 1088 kilo weegt? Daar moeten echt ziek grote banden onder zitten! Of het kan gewoon niet… Ik wil dit eerst wel eens in het echt zien, hoe kan zo’n autootje zo veel vermogen kwijt op de weg???

    Login om te reageren
  19. aston marti(j)n zegt

    17 december 2009 om 21:06

    Lotus Elise Carrera GT

    Login om te reageren
    • bakkerst zegt

      17 december 2009 om 22:09

      @aston marti(j)n:

      en ik maar denken dat vergelijkingsmongolen uitgestorven waren..!!

      ladies and gentlemen, we got one..!

      Login om te reageren
  20. aston marti(j)n zegt

    17 december 2009 om 21:06

    wel goeie combo, snel maken graag

    Login om te reageren
  21. M-lover zegt

    17 december 2009 om 21:22

    waaw, als je volgas geeft, blijven je voorwielen dan nog wel een beetje aan de grond?
    Dikke bak, maar voor mij was een dikke 6cyl eventueel met turbo wel genoeg, 400 ga ik echt niet rijden :P 300 is al hard (en onveilig) genoeg.

    Login om te reageren
  22. Duidelijk zegt

    17 december 2009 om 21:33

    Wat voor rubber gaan ze daar onder steken :s
    De veyron weegt 50% meer en kan dus, met hetzelfde rubber, 2 keer zoveel kracht overbrengen op het asfalt. Ik gok ook dat deze RWD heeft ipv 4WD dus dat is nog weer eens 2 keer minder krachtoverbrenging. De banden van de veyron zijn 245 en 365 mm voor en achter…
    Kortom: Ik kijk uit naar een volledige technische fiche van dit ding :p

    Login om te reageren
  23. Duidelijk zegt

    17 december 2009 om 21:35

    foutje hierboven:
    … hetzelfde rubber, 1,5 keer zoveel …

    Login om te reageren
  24. michel 350z zegt

    17 december 2009 om 22:00

    Die u.s auto’s staan erom bekend dat ze een klote wegligging hebben. En dat ze design’s stelen van andere auto merken omdat ze zelf niks kunnen.
    Jullie kunne lulle wat jullie willen maar het is gewoon zo dus accepteer dat gewoon ;)

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      17 december 2009 om 22:26

      @michel 350z:
      zo zo .. jezelf 3X onstervelijk belachelijk maken in 1 topic ..
      jij durft ..

      Login om te reageren
    • Kevski-Style zegt

      18 december 2009 om 01:31

      @michel 350z:

      Volgens mij heb jij poep in je hoefd: Als er mensen zijn die design stelen zijn het aziaten wel. Hoe denk je anders dat ze zijn geworden wie ze nu zijn. 1×1 kopie van engelse auto’s. Check anders maar eens de carb’s van vroeger Hitachi = SU. Motorblokken zijn de Kent motorblokken van Ford.
      En idd, remmen en sturen deden ze niet goed, maar of je hebt de laatste tijd in een grot gewoon of je komt uit een ei. 1 woord: Corvette…. Nog 1 Woord: Viper….

      Login om te reageren
  25. Shenkie zegt

    17 december 2009 om 22:02

    Hahaha wat een ongelooflijk bruut apparaat zal dit worden! Heerlijk dat een paar texaansche gladiolen dit nog doen in deze tijd!
    Ze passen Lamborghini’s ook wel goed aan altijd, maar toch ben ik benieuwd of dit ding zoveel kracht over kan brengen op het asfalt! Ik hoop het wel!

    Login om te reageren
  26. Shenkie zegt

    17 december 2009 om 22:05

    @ michel 350z

    ik neem aan dat 350z slaat op een Nissan, dat design is misschien apart. maar mooi zou ik het nou ook niet willen noemen.
    En de Amerikanen hebben naar mijn mening genoeg mooie auto’s geproduceerd (Corvette, Dodge Viper, Ford Mustang) om er maar een paar op te noemen. Dus zeg niet dat ze het design stelen, waarschijnlijk is dit gewoon een stuk voordeliger dan het zelf ontwikkelen voor Hennessey

    Login om te reageren
    • six-trey zegt

      17 december 2009 om 22:30

      @michel 350z:
      Saleen S7, ACR Viper, Chevy Camaro, Chevy Z06, Chevy ZR1, Ford GT, Caddy CTS(V) SSC Ultimatewhatever allemaal slecht bochtwerk?
      en gestolen design wtf? als er een land is waar ze eigenzinnig zijn is het toch wel in de USnA denk aan de Camaro, Corvette, Viper, Challenger, CTS, Mustang, Charger, 300C,.. toch veel beter dan al die Audi’s VW’s BMWs enz die allemaal op elkaar lijken

      Login om te reageren
    • michel 350z zegt

      17 december 2009 om 22:32

      @Shenkie:
      Jah klopt. Vind het wel leuk om te zien dat jij de eerste bent die de 350z niet echt mooi vind. Maar ik hou meer van wegligging dan design en de Z rijdt standaard al super strak maar wat denk als je een setje Tein Flex coil’s + EDFC en Whiteline sway’s en wat Camber spul van SPC eronder heb zitten en dan lekker de op de Nordschleife rijden waar ik regelmatig te vinden ben , en het Driften jah moet ik daar nog meer over zeggen :D

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        17 december 2009 om 22:56

        @michel 350z: Ter informatie, misschien moet je toch maar je steen vervangen voor een huis met internet, tv en andere informatiebronnen. Alle respect voor de 350Z, maar Amerikaanse auto’s zijn niet meer wat het geweest is. Tegenwoordig rijden ze vrolijk Europese auto’s op circuits eruit, oh en ook Japanse! Kopieren doen de Japanners toch echt meer dan de Amerikanen :roll: I’m sorry, accepteren doe ik toch maar even niet… Zeker niet omdat jij het ons probeert wijs te maken.

        Login om te reageren
      • RenesisHP zegt

        17 december 2009 om 22:58

        @michel 350z:

        Alleen zo jammer dat de massive engine van de 350Z ook een beetje Amerikaans en underpowered(vergeleken met inhoud) is.

        Login om te reageren
  27. bakkerst zegt

    17 december 2009 om 22:16

    on topic,

    Had Hennessey in het verleden niet een aantal rechtzaken aan zn broek wegens “dubieuze” activiteiten?
    zoals onderdelen van klant auto’s slopen..
    auto’s half afgebouwd afleveren aan de klant..
    niet leveren wat is afgesproken.. (verkeerde aanpassingen gedaan)
    brute overschreidingen van tijdslimieten en budgetten..
    nogal moeilijk doen als klanten hun auto willen ophalen omdat ze het wachten zat zijn etc etc..

    ik heb altijd een beetje bedenkingen gehad bij een bedrijf dat op dat soort manieren in het nieuws komt. dat zagen we bij meneer Scheringa ook heel leuk, jarenlang slecht in het nieuws en opeens klapt het hele zaakje in elkaar en blijven de klanten met de schulden zitten.

    of ik vergis me en er zijn meerdere tuners onder de naam Hennessey in Texas

    Login om te reageren
  28. freude am fahren zegt

    17 december 2009 om 22:19

    wooooooooooooow!! Zot! Echt ziek hoe snel hij is!!
    En hij is veel mooier dan een veyron!

    Maar zouden ze er niet best een grotere spoiler op zetten? (als ze hem aan de grond willen houden)

    Login om te reageren
  29. BananaFlip zegt

    17 december 2009 om 22:25

    Dit is nou precies wat ik vond dat de Lotus Elise nodig had. Lichtgewicht is cool en één van de meest effectieve ingrediënten voor een snelle auto, maar is het dan ook mogelijk om er een belachelijk sterke krachtbron aan toe te voegen zonder het gewicht te veel omhoog te brengen?
    Ik hoop dat dit Hennessey gaat lukken want met meer pk’s dan kilo’s moet het dan wel de superste supercar ever zijn.

    Login om te reageren
  30. michel 350z zegt

    17 december 2009 om 22:35

    Sjonge jonge wat een wouzen hier op autoblog hey. Zeggen dat u.s auto’s wegligging hebben HAHAHA vind het eigelijk wel grappig

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      17 december 2009 om 22:41

      @michel 350z:
      nee sukkeltje .. jij zegt dat ze het niet hebben ..
      en dat kan .. maar zal jij nooit weten ..
      na-lullen kan je dan weer wel ..

      ook zal je geen idee hebben wat/hoe of waarom een Texas is ..
      omdat jouw biotoopje bestaat uit rotondes en sluipwegen ..

      er zijn plekken op de wereld waar dat anders is ..
      ook iets dat je nooit zult weten .. hooguit na-lullen ..

      Login om te reageren
  31. michel 350z zegt

    17 december 2009 om 22:52

    Ben monteur en heb vaak zat ik die hokken gereden. tis gewoon vreselijk slecht. Een neef van mij doet helaas is U.S boten op wielen. en Mijn ook heeft een corvette uit 1982 en die rijdt gewoon lomp en hij heeft een C5 Gaybrio en die rijdt wel beter maar echt strak is het niet.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      17 december 2009 om 22:58

      @michel 350z: Rijdt toch een C6 jonge, die C5 staat er bekend om dat die niet het snelst de bocht om kon, sinds de C6 is dat beter geworden.

      OT: 262mph is trouwens dik 420km/u O_O

      Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      17 december 2009 om 23:02

      @michel 350z: Zelfs als je hele relaas over Amerikaanse auto’s waar is, dan lul je nog uit je nek. Want wat lezen wij in de 4e zin van het artikel? Juist!

      “Zo is de auto gebaseerd op een Lotus Elise,”

      Haas.

      Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      18 december 2009 om 00:25

      @michel 350z: zo te zien aan het niveau van je reactie’s rij je alleen maar Nordschleife op Gran Turismo.

      En als je echt monteur zou zijn, zou je goed genoeg weten dat er meer dan genoeg Amerikaanse wagens zijn die een fatsoenlijke wegligging hebben voor een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

      Maar zo te zien ben je zonet uit een 10 jarige coma ontwaakt, en dát verklaart het overgrote deel van je reacties.
      Wiens fout is het trouwens dat je uit die coma bent geraakt?

      Login om te reageren
  32. michel 350z zegt

    17 december 2009 om 22:53

    ook = oom sorry

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      17 december 2009 om 22:59

      @michel 350z: Alhoewel die C5 Z07 sneller dan een 360CS is op de ring.

      Login om te reageren
    • jzaero zegt

      17 december 2009 om 23:00

      @michel 350z: Alhoewel die C5 Z06 sneller dan een 360CS is op de ring.

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      18 december 2009 om 06:27

      @michel 350z:
      tuurlijk knullie ..
      tenslotte zijn ze bij Hennessy dom ..
      en jij bent slim ..

      en als je op een sloop werkt ben je niet echt een monteur hoor ..

      Login om te reageren
      • michel 350z zegt

        18 december 2009 om 17:47

        @lincoln:
        Texanen niet dom ??????
        Volgens mij zijn ze daar alleen maar dom. Wel net iets slimmer dan die rednecks

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          18 december 2009 om 17:57

          @michel 350z:
          ik ben geen asociale rijder .. ik hou van comfort ..

          ook weet ik niet wat jij tegen texanen hebt ..
          aan dat achterlijke gewouwel te lezen zal je er wel eens door verkracht zijn ofzo ..
          meelullertje .. ga eerst maar eens proberen je rijbewijs te halen ..

          Login om te reageren
  33. RenesisHP zegt

    17 december 2009 om 23:02

    262mph wil je helemaal niet rijden met dit gebakje.
    Lijkt mij zeer moeilijk handelbaar.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      17 december 2009 om 23:09

      @RenesisHP: True, ik ben bang dat het flink gaat stuiteren door het lage gewicht.

      Login om te reageren
    • Kevski-Style zegt

      18 december 2009 om 01:32

      @RenesisHP:

      Valt wel eme verwacht ik. Wielbasis een behoorlijk stuk langer, ds makkelijker doseerbaar als een elise. Ook veel stabieler op hoge snelheden….

      Login om te reageren
  34. Ralph zegt

    18 december 2009 om 00:32

    Hennessey?

    Ja VSOP Cognac…

    Ik pak wel het origineel; Lotus Exige Sport Cup 260.
    Lekker met het Toyota Supercharged ‘viercilindertje’!

    Leuk hard rijden in een rechte lijn.
    Liever echt gummen in bochten…

    Die PK race is gewoon waanzin tussen al die tuners…

    ps. dit lijkt op een JGTC GT500 Honda NSX-R met een dito dikke V8 achterin.

    Login om te reageren
  35. Ralph zegt

    18 december 2009 om 00:34

    @Michel 350Z.: TEIN is niet goedgekeurd voor de openbare weg.

    Gewoon Bilstein met Eibach veren / coilovers.

    Login om te reageren
  36. Koen zegt

    18 december 2009 om 02:04

    Volgens mij vergeten we allemaal om @Michel 350Z duidelijk te maken waar het echt om draait. Het combineren van gruwelijk veel US power met de fenomenale wegligging van een Lotus Elise/Exige. Ergo: Snel op rechte stukken, nog sneller de hoek om.

    Login om te reageren
  37. CSL zegt

    18 december 2009 om 09:13

    Dat is wel ziek. Zal wel heel leuk kunnen opstijgen met dat soort acceleratiecijfers. Dus ik verwacht een zeer goede downforce van deze auto.
    Daarnaast weegt deze auto niet zoveel en zal van die hele brede banden hoeven er niet onder. 315mm achter zal meer dan voldoende zijn. Dan weet je ook waar de grenzen ligen. Anders heb je teveel grip en opeens hellemaal geen grip!

    Login om te reageren
  38. Rob USA zegt

    18 december 2009 om 09:51

    @Bakkerst: Klopt maar dat was in 2001 geloof ik en hij heeft sindsdien dat soort ongein niet meer uitgehaald en is ondertussen bezig een gerespecteert tuner te worden.

    @350zzzzzz: Droom lekker door in je underpowered japanse stinkhok.

    Login om te reageren
  39. bpc zegt

    18 december 2009 om 12:11

    haha dan word de snelste auto ter wereld weer een sportwagen,wat van de veyron niet gezegd kon worden

    Login om te reageren
  40. FuelMinded zegt

    18 december 2009 om 13:39

    Een uitgerekte Exige met een verstelbare spoiler. Geniaal! :D

    Login om te reageren
  41. Buyck zegt

    18 december 2009 om 13:43

    Is al lang geklopt door Keating TKR. Die lat nog een stuk hoger legt! De TKR weegt 995kg en heeft 1800 tot zelfs 2000pk !!!

    zie link:

    http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/in_the_showroom/article6907138.ece

    Login om te reageren
  42. michel 350z zegt

    18 december 2009 om 17:39

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
    • Kevski-Style zegt

      18 december 2009 om 18:38

      @michel 350z:

      Weer ff wat punten: een Texaan en redneck zijn 1 en hetzelfde. Rednecks zijn namelijk niks anders dan boeren. Zitten ook in Texas.
      En verder noem ik nog 1 merknaam, waar je waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt. Chapparrel is zo’n beetje verantwoordelijk geweest voor het introduceren van o.a. downforce naar auto’s. 3 x Raden waar hij vandaan komt: Texas.
      Das leer eerst de feiten voor je begint met slap ouwehoeren. Want zo ken ik er nog 1 anders: Mensen met 350z zijn kampers, wat dat niveau heb jij. Dan zal de rest van de wereld die erin rijdt ook wel zo zijn volgens jouw redenatie, toch????

      Login om te reageren
  43. bozewolf zegt

    18 december 2009 om 17:41

    Net als je dacht dat het niet kinderachtiger kon…

    Login om te reageren
  44. michel 350z zegt

    18 december 2009 om 17:45

    kom op hey jij weet ook wel dat het zwaare lompe niet remmende en sturende hokken zijn. Geef het nou maar toe.

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      18 december 2009 om 17:50

      @michel 350z:

      Zegt degene met een lomp zwaar hok in zijn nickname. :?

      Login om te reageren
    • C6_R zegt

      18 december 2009 om 19:14

      @michel 350z: Zwaare (zware?) lompe niet remmende en sturende hokken?!?

      60-0-mph braking
      Corvette ZR1: 96 feet
      Datsun GTR: 106 feet

      Lateral Acceleration:
      Corvette ZR1: 1.06 G
      Datsun GTR: 0.93 G

      “Geef het nou maar toe” :lol:

      Tsjonge jonge wat een zwaar lomp niet sturend, noch remmend hok zeg, zo’n Amerikaan! :roll:

      En nou vlug weer terug onder die steen!

      Login om te reageren
  45. Mardec zegt

    18 december 2009 om 18:16

    Een Amerikaan, met de motor achterin?!

    Login om te reageren
  46. backfire zegt

    18 december 2009 om 20:20

    origineel design :/

    Login om te reageren
  47. Tibor zegt

    19 december 2009 om 13:07

    @ c6 r

    Amen broeder, Amen.

    Login om te reageren
  48. michel 350z zegt

    19 december 2009 om 14:47

    Bla bla bla hahaha

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      19 december 2009 om 14:52

      @michel 350z:

      Wow. Die reactie laat je niveau wel heel duidelijk blijken.
      Nooit gedacht dat er dommere mensen dan ik op deze site kwamen.

      Nu met intelligentie graag.

      Login om te reageren
  49. michel 350z zegt

    19 december 2009 om 19:01

    Op deze site komen ook alleen maar domme mensen.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      19 december 2009 om 19:06

      @michel 350z: .. ja .. klopt .. mazzel ..

      Login om te reageren
  50. MaddMath zegt

    19 december 2009 om 21:13

    doe mij er maar een

    Login om te reageren
  51. dappers zegt

    10 januari 2010 om 01:14

    wordt leuk om dat op de achterwielen te krijgen… Dat werkt toch niet?!

    wel mooi dat het gedaan wordt overigens

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North