• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Renderings van de mogelijke LaFerrari XX ogen lekker scherp

Auteur: Author, gepost 26 november 2014 om 15:56 – 21 Reacties

Afbeelding Renderings van de mogelijke LaFerrari XX ogen lekker scherpAfbeelding Renderings van de mogelijke LaFerrari XX ogen lekker scherpAfbeelding Renderings van de mogelijke LaFerrari XX ogen lekker scherpAfbeelding Renderings van de mogelijke LaFerrari XX ogen lekker scherpAfbeelding Renderings van de mogelijke LaFerrari XX ogen lekker scherpAfbeelding Renderings van de mogelijke LaFerrari XX ogen lekker scherpAfbeelding Renderings van de mogelijke LaFerrari XX ogen lekker scherpAfbeelding Renderings van de mogelijke LaFerrari XX ogen lekker scherp

Rendering LaFerrari XX
Hij werd al zwaar gecamoufleerd gespot en de belangrijkste stats (1.050 pk, nuff said) waren al bekend, maar naar het precieze uiterlijk kunnen we voorlopig alleen nog maar gissen.

Naar het precieze uiterlijk inderdaad, want in grote lijnen zal Ferrari met de XX hetzelfde truukje uithalen als destijds met bijvoorbeeld de FXX op basis van de Enzo. Spoilertje hier, gewichtsbesparinkje daar, een paar extra plakkerige circuitbandjes en klaar is uw miljoenen kostende circuitspeeltje.

Het track-only beest waar Ferrari haar rijkste en meest loyale klanten mee gaat vertroetelen is al meerdere malen gespot op het circuit, en op basis van die spyshots en -vids heeft een handige designer deze platen in elkaar gedraaid. Aan jullie de keuze of de Ferrari’s hypercar mooier wordt van al die LaFlapjes.

Plaatjescredit: Daniele Pelligra

Ook interessant!

  • Video: naar 300 km/u accelereren in een LaFerrari voelt zo
    Video: naar 300 km/u accelereren in een LaFerrari voelt zo
  • De LaFerrari van Alonso staat nu op Nederlands kenteken!
  • Deze unieke LaFerrari heeft een opmerkelijke kilometerstand
  • 'LaFerrari met V12 zonder hybride onderweg!’

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

Ferrari, laferrari, laferrari-xx, photoshop, Racing, rood, V12

Vorig bericht: « Dit is de Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake
Volgend bericht: Video: Ken Box’ nieuwe Gymkhana-parodie is weer awesome »

Lees Interacties

Reacties

  1. trustmeiamanengineer zegt

    26 november 2014 om 16:05

    Heerlijk!

    Login om te reageren
  2. jaapiyo zegt

    26 november 2014 om 16:16

    Ik vind die ‘kleine’ spoilertjes achterop in ieder geval wel bruut. Denk dat ze ook wel een mooie deal hebben kunnen maken met Halfords om het nodige spoilerwerk uit de inboedel over te nemen.

    Carbon-look je weet toch.

    Login om te reageren
    • mrB zegt

      26 november 2014 om 23:48

      @jaapiyo: ik denk niet dat Ferrari die kleine spoilertjes gaat doen. Ik denk eerder dat de verborgen actieve spoiler het veld moet ruimen en plaats maakt voor één grote over de hele breedte. Daar krijg je veel met downforce van namelijk.

      Login om te reageren
  3. Sracerr zegt

    26 november 2014 om 16:21

    Open het portier, ga zitten achter stuur, push: execute, comp. start op, leun achterover en de rest v/d ronde gaat vanzelf. (vergeet de wekker niet te zetten)

    Login om te reageren
  4. axel968 zegt

    26 november 2014 om 16:21

    Blijf hem niet mooi vinden.

    Login om te reageren
    • thierryvth zegt

      26 november 2014 om 16:51

      @axel968: dat kan en mag, echter de keus indien van toepassing zou toch de Laferrari moeten zijn want waar geen twijfel over is is het gejank van die V12 die onovertroffen is, P1 eat your hart out

      Login om te reageren
      • axel968 zegt

        26 november 2014 om 16:59

        @thierryvth: Daar heb je gelijk in!

        Login om te reageren
      • dennisjuh95 zegt

        26 november 2014 om 19:20

        @thierryvth: Want een V8 en een V12 zijn hetzelfde natuurlijk.

        Login om te reageren
        • thierryvth zegt

          27 november 2014 om 08:45

          @dennisjuh95: dat staat er ook niet, gaat om de keuze maar misschien hebben ze bij McLaren BMW nodig om een V12 te bouwen/kopen.

          Login om te reageren
          • dennisjuh95 zegt

            27 november 2014 om 09:07

            @thierryvth: Onovertroffen geluid van arie (V12). P1 eat your heart out (V8)?

            Login om te reageren
  5. gregorius zegt

    26 november 2014 om 16:45

    Leuk dat de over-the-top wagen van Ferrari juist lekkerder wordt als je er ’tuning’ op zet.
    Moet je eens op een F40 proberen te doen!

    Login om te reageren
    • thierryvth zegt

      26 november 2014 om 16:52

      @gregorius: F40 LM

      Login om te reageren
      • epimetheus zegt

        26 november 2014 om 21:07

        @thierryvth: Ah, zo vet!

        Login om te reageren
  6. reinoutgtr zegt

    26 november 2014 om 17:31

    Hele dikke bak zeg! Die kleine spoilertjes zijn echt heel vet!

    Login om te reageren
  7. tupperware zegt

    26 november 2014 om 18:08

    Beter hadden ze al de elektromeuk eruit gehaald, dan had hij misschien geen 1050 pk maar wel de leukere circuit auto..
    Maar ja, 1050 pk klinkt marketingtechnisch natuurlijk beter dan 800, wat ook voor de willekeurige sterveling die hem kan betalen al teveel is..

    Login om te reageren
  8. dodge-hemi zegt

    26 november 2014 om 18:22

    Breken die spooilers niet af met 300kg downforce op de reet ofzo

    Login om te reageren
    • bastiaangt zegt

      26 november 2014 om 18:51

      @dodge-hemi: Bij de Ferrari F1 zijn ze er dit jaar ook nog niet vanzelf afgevallen, dus ik gok dat deze twee kleine vleugeltjes het ook wel gaan redden. Je moest eens weten wat zo’n voorvleugel van een F1-auto aan krachten te verwerken krijgt en die zit met slechts twee kleine stokjes vast aan de neus.

      Login om te reageren
  9. Kvgorp zegt

    26 november 2014 om 18:28

    LaXX

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      26 november 2014 om 18:59

      @Kvgorp:
      Mag daar nog “eer” achter, dat effect heeft hij op mijn stoelgang..

      Login om te reageren
  10. meepinz zegt

    26 november 2014 om 19:18

    Lekker hoor!

    Login om te reageren
  11. dillon zegt

    26 november 2014 om 22:39

    Ik zie mijn lievelingsauto (evah!) op de frontviewfoto.
    F50

    Ik vind de kleine spoilertjes niet heel erg mooi moet ik eerlijk zeggen. Zag em liever doorlopen als één geheel

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North