• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Spoilers voor de M5

Auteur: Wouter, gepost 10 augustus 2005 om 18:43 – 13 Reacties

" align=

Na al het moeilijke gepraat over waterstof in auto’s, een vraag die er echt toe doet. Waar kan ik wat extra Tupperware voor mijn BMW M5 krijgen? Hartge biedt het verlossende antwoord. De Duitse tuner heeft een lip voor de voorspoiler en een skirt voor de achterzijde van de M5 ontwikkeld. Het staat zo waar niet eens slecht, de spoilers zijn een subtiel sportief extraatje.

Prijzen zijn nog niet bekend, maar als je daar echt naar moet vragen, rijd je waarschijnlijk al geen M5. Hartge heeft overigens ook leuke wielen in de aanbieding voor de M5 en is bezig met een chip om de topsnelheid begrenzing te verwijderen. De geruchten gaan dat een onbegrensde M5 een topsnelheid haalt van 330 km/u….

Bestellen kan bij Hartge zelf.

Ook interessant!

  • Gespot - Een BMW M5 van bijna €230k
  • Dit is de eerste BMW M5 CS van Nederland
  • decente BMW M5 CS
    Eindelijk: een decente BMW M5 CS
  • BMW M5 CS van G-Power is een béétje dubbelop

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, hartge, m5, tuning

Vorig bericht: « Auto niet veilig voor Rotterdamse belastingdienst
Volgend bericht: Eindelijk!? Verzekering tegen verkeersboetes »

Lees Interacties

Reacties

  1. Nicklien zegt

    11 augustus 2005 om 10:18

    Fantastische wagen! (h)

    Login om te reageren
  2. Sir Smokalot zegt

    11 augustus 2005 om 10:31

    For real! Maareh, mocht je zo’n BMW nou chiptunen, is dat niet link? Ik neem aan dat er, als er echt zulke snelheden mee worden gereden, wel een paar aanpassingen nodig zijn, waar de belangrijkste van is: andere banden! Ik zou niet graag a la Nakano met een dikke 300 p/u mijn band zien klappen!

    Login om te reageren
  3. Fransesca zegt

    11 augustus 2005 om 10:54

    Alleen wel jammer dat er geen trekhaak meer achter kan ;)

    Login om te reageren
  4. Nicklien zegt

    11 augustus 2005 om 11:00

    Jaja, je sleurhut achter de M5 hangen. Dan weet je zeker dat je die (extra) PK’s kunt benutten! LOL

    Login om te reageren
  5. Mandelbaum zegt

    11 augustus 2005 om 11:05

    May i remind you:
    http://www.autoblog.nl/archive/2005/08/04/spyshots_bmw_335i

    Login om te reageren
  6. Wouter zegt

    11 augustus 2005 om 15:14

    Strikt genomen is het geen chiptunen. Er komen geen pk’s bij, alleen de 250 km/u begrenzing gaat eraf. Voor sommige BMW’s levert BMW dat zelf ook, vraag er maar naar bij de aanschaf van je volgende bolide ;-)

    Login om te reageren
  7. Nicklien zegt

    11 augustus 2005 om 15:22

    Dat vermoeden had ik al. Maar serieus, dan gaat hij 330 km/u… Super in Duitsland, Frankrijk, Italie maar in NLD??
    En wie rijdt er in NLD nou ooit harder dan 200km/u ook al kan de wagen harder.

    Ik vind snelheid belangrijk maar op een gegeven moment kan je het niet meer kwijt en dan? Verhuizen om je wagen te rijden?

    Login om te reageren
  8. Wouter zegt

    11 augustus 2005 om 16:10

    200 km/u in NLD: Ik zei de gek.

    En in Frankrijk rij ik dan weer liever niet te hard. Geflitst met 182 km/u en het roze papiertje was ik kwijt.

    Login om te reageren
  9. Nicklien zegt

    11 augustus 2005 om 16:12

    Goed maar ik blijf naast een top van max 200km/u de tussenacceleratie even belangrijk vinden.

    Login om te reageren
  10. Fransesca zegt

    11 augustus 2005 om 16:31

    @Nicklien…. hoezo tussenacceleratie? Bij een top van max 200km/u mag ik hopen dat je reeds geaccelereerd hebt….

    Login om te reageren
  11. Nicklien zegt

    11 augustus 2005 om 16:44

    Ja, doorgaans wel. Maar het lekkerste is als je hem nog even dat zetje kan geven..soort manuele kick-back, zullen we maar zeggen. :o)

    Sommige auto’s kunnen niet zo hard en hebben ook niets meer te geven bij een bepaald aantal toeren. Dat zijn de auto’s die je dan dus niet wil, :-/

    Login om te reageren
  12. BMW4Life zegt

    15 november 2005 om 11:25

    hmmm..lekker hoor, ooit gehoord hoe zo’n ding klinkt..?? IK WEL.. DAMNNNNNNNN

    Login om te reageren
  13. Wouter zegt

    16 november 2005 om 22:02

    Ja, dat klinkt zeker lekker!

    We kregen trouwens gisteren het officiele persbericht van Hartge (beetje laat…). We hebben de topsnelheid ietsje overdreven, hij haalt slechts 320 km/u. Ik heb mijn bestelling maar weer geannuleerd, want dat is net niks natuurlijk. ;-)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North