• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

SSC Ultimate Aero TT zit de Veyron steeds dichter op de hielen

Auteur: Dennis, gepost 31 mei 2007 om 21:48 – 59 Reacties

SSC Ultimate Aero TT


De SSC Ultimate Aero TT ontleent zijn bestaansrecht aan slechts één enkele missie en dat is het killen van de Veyron. Een zware opgave, maar ik denk dat het ze gaat lukken. In maart werd al een poging gedaan om de ruim 407 km/u van de Veyron de overtreffen, maar door slechte weersomstandigheden kwam de SSC niet verder dan 368 km/u.

Toch ziet SSC licht aan het eind van de tunnel, want tijdens testen van de transmissie is een snelheid gehaald van 388,5 km/u. Volgens SSC marketing manager Junus Khan was daarbij het gas slechts voor 71 procent ingetrapt. Daarmee is dus nog lang niet het onderste uit de kan gehaald. Volgens Khan zal het niet lang meer duren voordat de 1.183 pk sterke Ultimate Aero TT de Veyron van de troon zal stoten.

Hoewel de pijlen gericht zijn op het officieuze record van de Veyron, staat het officiële record nog altijd op naam van de Koenigsegg CCR met 389.5 km/u en daar zit SSC nu nog maar 1 km/u onder. Het is dan ook de vraag hoe lang het record nog op naam van Koenigsegg zal staan, want ook de Veyron wil officieel de boeken in (via: windingroad).

Ook interessant!

  • Video - SSC Tuatara flink beschadigd tijdens transport
  • Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
    Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
  • SSC gaat diep door het stof omtrent snelheid Tuatara
  • Buitenkansje: de goedkoopste schele auto van Marktplaats

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

ssc, Supercars, ultimate-aero

Vorig bericht: « De hulplijnen zijn op, maar wat verhult deze Mini?
Volgend bericht: Mevrouwtje, dit is geen garage! »

Lees Interacties

Reacties

  1. Poekie Lauda zegt

    31 mei 2007 om 21:58

    Elke keer geven ze allemaal smoesjes waarom ze het niet hebben gehaald, ze moeten een keer over de brug komen en laten zien dat ze het ook echt kunnen!

    En als het enige bestaansrecht de Veyron verslaan is, hebben ze dus tot nu toe geen bestaansrecht, en daarbij komt ook dat alleen rechtelijn-snelheid niet gelijk een goede auto betekend.

    Dus kortom: eerst zien, dan geloven!

    Login om te reageren
  2. RenJie zegt

    31 mei 2007 om 22:02

    “De SSC Ultimate Aero TT ontleent zijn bestaansrecht aan slechts één enkele missie en dat is het killen van de Veyron.”

    Dan boeit het niet of het goede kwaliteit is voor normaal rijdend gebruik, of dat het geen bochten kan nemen, niet zo betrouwbaar als de veyron is etc… als hij maar een Vmax van 407++ heeft.

    Login om te reageren
  3. Out of Touch zegt

    31 mei 2007 om 22:02

    hmm ik vind killer wel een beetje een verkeerd woord. Dit is echt niet een betere auto dan de veyron.
    Hij zal misschien harder kunnen gaan, maar de veyron is een kwaliteitsauto. Pas met veeeeeeeeeel geld kun je op de bugatti’s niveau komen.
    ik heb geen zin om het mooi te zeggen, maar ik denk dat iedereen hetzelfde denkt. :D

    Login om te reageren
  4. melvin zegt

    31 mei 2007 om 22:03

    Dat is et probleem met amerikanen. Ze willen in een rechte lijn de snelste zijn. Ze zijn ook zo verwaand, bugatti heeft de veyron twee jaar uitgesteld en die amerikanen denken het te kunnen door alleen een overgrote supercharger op dat blok te schroeven. Er bestaat ook nog zoiets als rijeigenschappen. Nou zijn amerikanen al rijdende doodsvallen maar een met 1183 pk zeker. En iedereen maar achter die lui aanhuppelen. bugatti is de beste en geen amerikaan die het an overtreffen.

    Login om te reageren
  5. lodewijk zegt

    31 mei 2007 om 22:07

    Met zoveel peekaa’s moet die er normaal toch zeker voorbij geraken.
    “Volgens SSC marketing manager Junus Khan was daarbij het gas slechts voor 71 procent ingetrapt.”: Waarom geven ze dan niet van de eerste keer 100% komaan man.

    Login om te reageren
  6. SuperWouter21 zegt

    31 mei 2007 om 22:09

    Echt grappig dat als 1 fabrikant een supercar met bergen verlies verkoopt dat allemaal kleine fabrikanten die zich dat verlies eigelijk niet kunnen permiteren het proberen na te doen.
    Moet ik wel zeggen als dit soort dingen op ten duur betaalbaar worden voor gemiddelde consumenten dat de pizza die je besteld volgens mij 2 minuten later voor je deur staat.

    Ja je moet alles van 2 kanten bekijken he.

    Login om te reageren
  7. mert zegt

    31 mei 2007 om 22:09

    ik hoop het de Veyron is niet mijn auto hij is beroemd omdat hij 1001 pk en 407 km p/h kan

    Login om te reageren
  8. Julio zegt

    31 mei 2007 om 22:11

    Haalt de Dodge hennessey viper venom 1000 niet 410km/h of is dat allemaal maar gewoon klets.

    Bron: http://www.rsportscars.com/eng/cars/viper_venom1000.asp

    Login om te reageren
  9. Apache zegt

    31 mei 2007 om 22:12

    ik vind de SCC UA nogal johnny uitzien. Daarbij, *iedereen* slaagt er toch in om tegenwoordig genoeg pk’s te pompen en de bak goed af te stellen om een Veyron te verslaan? ^o)

    – Apache

    Login om te reageren
  10. Leen zegt

    31 mei 2007 om 22:24

    Melvin,

    Even een pas op de plaats, de Koenigsegg komt uit Zweden.
    Leuk dat je op Amerikanen af wilt geven maar praat pas ergens over als je er verstand van hebt.

    Uit het bovenstaande verslag kun je inderdaad niet afleiden hoe de auto verder is dan alleen de poging om een topsnelheid neer te zetten. Jammer van de beperkte verslaggeving.

    Leen

    Login om te reageren
  11. Johan zegt

    31 mei 2007 om 22:40

    Ik vind dit altijd van die hopeloze projecten. Okee 1183 pk heel knap hoor, maar de Veyron heeft bij 40 graden minimaal 1001 pk, en bij 20 zo’n 1100 pk.

    Dan zou je theoretisch nog in het voordeel zijn, maar het is een Amerikaans merk (dacht ik) en zij meten aan de krukas in tegenstelling tot de Veyron die het aan de wielen meet. Dus daar kan ook zo’n 5 tot 8 % bij komen.

    Daarom moet ik het nog maar zien.

    Ook zal dit een compleet sportieve auto zijn, licht en oncomfortabel. De Veyron is uitstekend (behalve voor het verbruik) voor dagelijks gebruik.

    Dus mij part al rijden ze 450 boeit me niet, Veyron rules!!!

    Login om te reageren
  12. michiel zegt

    31 mei 2007 om 22:42

    ach, als dit vage amerikaanse ding sneller zou gaan als de veyron wat maakt bugatti dat uit? als ze dat record terug wille make ze tog gwoon ff 1 lichtgewicht veyron met extra grote en zware turbo en gaan ze 440 rijde en dan ist over voor deze “ultieme pijl” (wat al zegt dat hij alleen rechtuit kan rijden)

    Login om te reageren
  13. Lagonda zegt

    31 mei 2007 om 22:43

    Is het niet juist minder als je het op de wielen meet ?

    Login om te reageren
  14. ZOEF zegt

    31 mei 2007 om 22:46

    Geen tijd om stil te staan bij oude records. Op naar de 500!

    Login om te reageren
  15. Rick dos zegt

    31 mei 2007 om 22:47

    Als je me had gezegd dat dit een opgedirkte Lambo Diablo was, dan had ik je geloofd……

    Ben wel benieuwd of ze het gaan halen. Zo te lezen wel, maar het is altijd maar afwachten.

    Login om te reageren
  16. jordey zegt

    31 mei 2007 om 22:47

    raar want hier heeft james may van top gear 407 gehaald hoor dus dan staat het record toch echt wel op 407 of heb ik het fout?
    ik snap er niks meer van

    Login om te reageren
  17. thomaz zegt

    31 mei 2007 om 22:52

    Ik vind het wel een bijzonder lelijke auto, als je ook naar die koplampen kijkt. Het lijkt wel één of andere chinees.

    Login om te reageren
  18. GeeJee zegt

    31 mei 2007 om 22:52

    @ Lagonda: Als je aan de wielen meet, dan zijn inderdaad de verliezen van de aandrijflijn (differentielen, versnellingsbak etc.) al verrekend. Aandrijfverliezen kunnen zorgen voor 20% verlies van het vermogen ten opzichte van het vermogen aan de krukas. 100 kW aan de wielen kan dus 120 kW aan de krukas zijn. Maar volgens mij meten Amerikanen juist vaker WHP (wheel horse power) dan Europeanen, dus vraag me af of het vermogen van de Veyron aan de wielen gemeten is…

    Login om te reageren
  19. Tommy zegt

    31 mei 2007 om 23:08

    khhoop dat ie gaat vliegen. alsek me goed herriner had bugatti die 400km/h rap vast maar het oh zo grooooote probleem was om er voor te zorgen dat ie stabiel bleef. ook al verslaat hij de veyron (alleen op Vmax) niemand zal hem binnen vijftig jaar nog herrineren…

    Login om te reageren
  20. tom zegt

    31 mei 2007 om 23:19

    @Julio die viper gaat misschien wel 410km/h maar heeft dat nog nooit gedaan in een officiele record poging. bij een officiele poging heb je allemaal van die regeltjes dat het moet worden gehaald in beide richtingen.
    @jordey zelfde verhaal. bij topgear deden ze het maar in een richting en zonder waarnemers.

    Login om te reageren
  21. Nigel zegt

    31 mei 2007 om 23:52

    @ Rick Dos

    Nou inderdaad. als dat hier stond had ik het ook gelooft. denk wel meerdere.

    maar ik snap het niet dat ze het maar 71% intrapte.
    dat zegt dus dat er nog steeds iets niet goed is aan de auto.
    ik betwijfel of ze het halen.

    Login om te reageren
  22. Gompie zegt

    1 juni 2007 om 01:02

    Het sterke punt aan de Veyron is helemaal niet dat hij 407km/u haalt, maar dat hij dat haalt zonder trillingen, instabiliteit of wat dan ook: je oma (en zelfs captain slow ;) kan er zo snel mee rijden. En dat gaat deze Amerikaan nooit lukken…

    Login om te reageren
  23. g zegt

    1 juni 2007 om 01:48

    amerikanen betweters weer,haha,man rot op met die yanks,opvoeren kennen ze wel,of de moter het hout is eeen vraag,de consumptie is een vraag,ze zijn zielig die yanks,willen met alles meedoen mar hebben geen verleden,ja de indianen maar die zijn al uitgeroeit!!

    Login om te reageren
  24. ikke zegt

    1 juni 2007 om 01:55

    @g: spelling!!!!

    Login om te reageren
  25. pipil zegt

    1 juni 2007 om 07:26

    De Veyron wordt nooit verslagen. Al doet hij 420 kmh de Veyron is in een klasse apart.

    Login om te reageren
  26. Rolo zegt

    1 juni 2007 om 09:19

    Beetje pro-veyron hier he mensen :P
    Het enige wat deze auto moet overtreffen is de topsnelheid van de Veyron en dat gaat hem wel lukken en dan kunnen jullie wel weer over bochtenwerk beginnen maar daar hebben we het hier niet over. (trouwens net alsof een veyron zo goed bochten kan maken met die bijna 2 ton)
    En dan gaan er weer mensen over smoesjes beginnen en dat ze het uitstellen, maar op de Veyron hebben we ook 10 jaar moeten wachten dus waar hebben jullie het nou over. :)
    Voorderest vind ik die SSC een lelijke auto en ik zou er zelf niet in durven rijden :)

    Login om te reageren
  27. Emil zegt

    1 juni 2007 om 09:27

    Wat een gedrocht en een wederom kansloze poging van de Yanks…blijft toch leuk om te zien :D

    Login om te reageren
  28. Fej zegt

    1 juni 2007 om 09:57

    @ Rolo

    dat ze die topsnelheid kunnen overtreffen, daar twijfel ik niet aan, maar het is de manier waarop. Als ik moet kiezen tussen een Veyron en een Amerikaan om eens over de 400 te gaan dan is mijn keuze zeer snel gemaakt! Een Veyron kost niet voor niets 5 miljoen!!!
    Trouwens, de Veyron heeft een paar rondjes op de Ring gereden en hij doet dat even snel als een SLR (7:40). Niet bepaald slecht voor zo een zware auto!

    Login om te reageren
  29. RScosworth zegt

    1 juni 2007 om 11:22

    @ Fej “Niet bepaald slecht voor zo een zware auto!”
    wel als er vier turbo’s op zitten die er in het totaal voor zorgen dat hij 400pk meer heeft. en die 5 miljoen in wat voor valuta bedoel je dat?

    OT: niet echt moeders mooiste maar het is een kwestie van tijd voordat het allemaal goed in elkaar steekt

    ps: diegene die zeggen dat ‘de yanks’ alleen maar dweilbakken maken zijn blijven hangen in de jaren 80. het zijn er niet veel maar er zijn wel degelijk amerikanen met uitstekende rij-eigenschappen (Corvette, Viper)
    gelukkig zijn er nog wel mensen die wel een beetje up to date zijn.

    Login om te reageren
  30. Markus zegt

    1 juni 2007 om 12:01

    @ Fej: 5 miljoen wat? Welke munteenheid heb je het over? In euro’s was het toch 1,5 miljoen dacht ik?

    Klinkt toch een beetje ordinair, Bugatti die graag in het Guiness boek wil. Bugatti zou daar als een gentleman niet naar om moeten kijken. Beetje als Rolls Royce die vroeger zij dat het vermogen ‘voldoende’ was.

    Login om te reageren
  31. Fej zegt

    1 juni 2007 om 12:02

    @ RScosworth

    een auto van twee ton die tijden draait op de Nurburgring die vergelijkbaar zijn met die van Pagani, Ferrari, Porsche is geen ’trage’ auto hoor.
    En die 5 miljoen, dat zijn eurootjes, want zo veel kost het om 1 Veyron te maken!

    Login om te reageren
  32. Fej zegt

    1 juni 2007 om 12:04

    @ Markus

    dat is de verkoopprijs die jij bedoelt! De Veyron wordt met een zeer groot verlies verkocht!!!
    Trouwens, hier in Belgie kost hij maar een miljoentje! Kan je er voor die extra 500000 nog een leuke garage bouwen!

    Login om te reageren
  33. Xemurai zegt

    1 juni 2007 om 12:07

    Met alarminstallatie niet te vergeten! ;) En 10000 volt op de garagedeur ofzo

    Login om te reageren
  34. Gek op Wielen zegt

    1 juni 2007 om 12:15

    Fej…

    Ten eerste kost de Veyron ondertussen zowieso al geen miljoen excl. belastingen meer! Kijk maar op Autosalon Singen. Daar staan er een paar voor ca. 1,2 miljoen.
    Daarbij komt er in België ook nog van alles aan belastingen bovenop, dus dat word toch geen garage meer bouwen incl. alarm en dergelijke! Want dat haal je niet voor 1,5 miljoen.

    Login om te reageren
  35. aston v8 zegt

    1 juni 2007 om 12:16

    ik den dat ze nog wel een paar jaar bezig zijn om de veyron te snel af te zijn

    Login om te reageren
  36. aston v8 zegt

    1 juni 2007 om 12:17

    ik denk dat ze nog wel een paar jaar bezig zijn om de veyron te snel af te zijn

    Login om te reageren
  37. RScosworth zegt

    1 juni 2007 om 12:17

    @ Fej “een auto van twee ton die tijden draait op de Nurburgring die vergelijkbaar zijn met die van Pagani, Ferrari, Porsche is geen ‘trage’ auto hoor”

    ik bedoelde de veyron:) slr heeft alleen supercharger dacht ik

    Login om te reageren
  38. Fej zegt

    1 juni 2007 om 12:39

    @ RS cosworth

    ik bedoelde ook de Veyron :-) !

    Login om te reageren
  39. GerreLekker zegt

    1 juni 2007 om 12:47

    @Melvin “Ze willen in een rechte lijn de snelste zijn”

    LOL hoe denk je dat de Veyron aan zijn topsnelheid komt? OOK in rechte lijn…
    Het snelheidsrecord van de Veyron sneuvelt vroeg of laat wel eens, maar het gaat idd niet enkel om de topsnelheid, handling, afwerking, luxe, …. en ik denk dat daar nog werk aan is om al die factoren samen te kunnen bundelen in iets dat beter is dan de Veyron

    Login om te reageren
  40. Arie Nap zegt

    1 juni 2007 om 13:52

    Ik vind dit echt zo’n vreselijke pauperbak.
    Ten eerste het uiterlijk, het ding ziet er niet uit
    Ten tweede het blok, een amerikaanse V8 met 2 turbo’s met een waarschijnlijk enorme turbolag en de betrouwbaarheid van een NSU Ro-80
    Ten derde de wegligging, die lijkt me echt zo slecht.
    Voordeel is wel dat hij -voor zover ik weet- niet eens zo heel duur is, maargoed deze auto vergelijken met een hightech Koenigsegg of een Veyron (status ! techniek !) is natuurlijk fout. Leuk dat dat ding zo hard rechtdoor gaat maar dat zou niet mijn eerste keuze zijn wanneer ik een auto koop.

    Login om te reageren
  41. MurcieBoy zegt

    1 juni 2007 om 14:44

    ze hebben samen één ding gemeen en dat is dat ze allebei lelijk zijn

    Login om te reageren
  42. sven zegt

    1 juni 2007 om 14:51

    de veyron is een kutbak waar alle kleine jongetjes zich op afrukken ’s avonds

    Login om te reageren
  43. Cheers zegt

    1 juni 2007 om 15:31

    Ervaring?

    Login om te reageren
  44. c43 amg zegt

    1 juni 2007 om 15:55

    amg is gewoon de beste

    Login om te reageren
  45. Phil zegt

    1 juni 2007 om 17:08

    de veyron haalt 407 km/u “standaard” en “zonder schokken”. Maar ik ben niet zeker of hij al getuned is geweest. Zoniet, stel je dan maar eens voor als hij ooit getuned zou geraken. Hoe hoog zou zijn topsnelheid dan liggen?

    en btw is de ssc eigenlijk getuned? De vraag is eigenlijk of ssc het kan halen maar dan wel “ongetuned”. Volgens mij bestaat er geen ongetunede auto’s die 407 km/u kunne rijden. De toekomst is natuurlijk een ander paar mouwen.

    Login om te reageren
  46. Lampredi zegt

    1 juni 2007 om 18:46

    Heeh, daar zijn de Volkswagen Vijron groupies weer. :)
    @Phil: Alle auto’s zijn getuned.

    Login om te reageren
  47. phantom zegt

    1 juni 2007 om 19:22

    Ik vraag me af hoeveel pk’s je maximaal uit dat veyron blok kunt krijgen…3000? iemand?

    Login om te reageren
  48. joske zegt

    1 juni 2007 om 19:52

    @ZOEF

    waarom niet direct 600 km/h

    Login om te reageren
  49. Lampredi zegt

    1 juni 2007 om 23:05

    @phantom: boeiend… Als die cijfers zo boeien, ga dan wiskunde studeren.

    Login om te reageren
  50. Monk zegt

    1 juni 2007 om 23:39

    ik vind de vergelijking tussen dit en een veyron een beetje raar. ze zijn toch allebei met een totaal andere insteek ontwikkeld? Veyron een comfortabele gt wagen met 1000 pk die 400 km/h haalt, en die ssc voor het snelheidsrecord. Ik vind de auto die ssc ook moeders mooiste niet, maar ik vind het wel vet dat ze gewoon proberen dat record te breken met minder middelen dan bij de ontwikkeling van de veyron. Dat die ssc evt niet zo stabiel zou zijn als de veyron op top snelheden vind ik een onnodige vergelijking, want dat is ook niet het streven van ssc (lijkt me). Ik vind het ook niet erg dat je in de ssc beter je best zou moeten doen dan in een veyron, of dat me oma er niet in zou kunnen rijden.

    Login om te reageren
  51. GOD zegt

    2 juni 2007 om 01:16

    vind de veyron persoonlijk niks bijzonders
    het is gewoon veel cilinders met veel inhoud en veel turbo’s
    dat kan elk merk wel als ze willen
    maar moet zeggen dat de looks wel speciaal zijn
    en de betrouwbaarheid voor dagelijks gebruik erg hoog is
    daarom kost ie ook zo veel

    Login om te reageren
  52. Citrofiel zegt

    2 juni 2007 om 16:53

    Ik snap echt niet waarom Bugatti geen officiële poging gedaan heeft… Bang om langzamer te zijn? :?

    Login om te reageren
  53. H.J. Vaesen zegt

    2 juni 2007 om 17:04

    @ GOD

    Klopt geen reet van. De R&D kosten van de Veyron zijn enorm. Het is een technisch hoogstandje. Zoek nog maar eens wat meer info op over de Veyron, en dan mag je daarna weer posten.

    “Dat kan elk merk wel als ze willen.” – GOD

    Eh..ja.

    Login om te reageren
  54. zapp zegt

    2 juni 2007 om 18:23

    De suzuki hayabusa gsx-r 1300 van “ghost rider” loopt toch nog iets harder.:P
    Hij heeft 499 pk en loopt 258 mph of 412 kmu.
    http://www.youtube.com/watch?v=gpQP4v_Z0nQ&mode=related&search=
    http://www.youtube.com/watch?v=qaYcvN5yNGg&mode=related&search=
    Het is een ongelovelijke debiel maar het is toch wel vet om te zien.

    Login om te reageren
  55. poeperman zegt

    14 september 2007 om 15:45

    de aero ssc heeft het dus gehaald hé

    http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7219

    Login om te reageren
  56. brennie zegt

    25 februari 2008 om 20:06

    Dat is et probleem met amerikanen. Ze willen in een rechte lijn de snelste zijn. Ze zijn ook zo verwaand, bugatti heeft de veyron twee jaar uitgesteld en die amerikanen denken het te kunnen door alleen een overgrote supercharger op dat blok te schroeven. Er bestaat ook nog zoiets als rijeigenschappen. Nou zijn amerikanen al rijdende doodsvallen maar een met 1183 pk zeker. En iedereen maar achter die lui aanhuppelen. bugatti is de beste en geen amerikaan die het an overtreffen.

    zoals hij at zegt er is niks lekkerders om een bugatti te zien ;)

    Login om te reageren
  57. killah5456 zegt

    2 april 2008 om 20:10

    Lol hij dankt zijn bestaan aan een doelstelling het killen van de veyron.
    maar dan is hij gefocust op snelheid en is t eigenlijk geen productie auto(denk ik)

    Login om te reageren
  58. steff zegt

    27 april 2008 om 14:21

    nu is het record al verbroken maar de auto ziet er niet uit, bugatti is snelheid/stijl/kwaliteit dat heb je niet by deze auto

    Login om te reageren
  59. Ruben zegt

    14 oktober 2009 om 20:32

    Ik vind als ze alleen proberen de bugatti te kloppen dat ze dat ook met de stijl van bugatti moeten doen. De bugatti is echt een stukje vakmanschap terwijl de ssc een auto lijkt van een mislukte tunig company. Dit ding zou nog niet eens “road-legal” mogen worden!!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North