It’s an XE fit for a prince, maar dan wel een proletenprins met gekochte titel als Marcus ‘Prinz Germany’ von Anhalt welteverstaan. Die houdt wel van kleurenprintjes.
Jaguar Land Rover bedient zich al geruime tijd van een marketingtactiek waarbij menig bekend gezicht wordt ingezet in de campagne rond een nieuw model: Lana del Rey overwon haar summertime sadness met een F-Type Cabrio, Daniel Craig poseerde voor een Range Rover Sport, Robert Doornbos doet een F-Type Coupe, en bij de introductie van de XE was zangeres Emeli Sandé het boegbeeld.
Het XE-offensief wordt nu voortgezet met kunstmensen die iets met de nieuwe D-segmenter doen. Stella McCartney ging volle bak Royke Donders, en trok een huispak aan vol kleurige icoontjes, die ze vervolgens ook op een XE zette. Als je heel goed kijkt op bovenstaande foto, dan zie je haar staan.
Stella’s toepassing van de Spring 2015 Superhero print maakt deel uit van de FEEL XE campagne, waarvoor Jaguar ongetwijfeld een dikke rekening vanuit atelier McCartney krijgt. Maar ja, met zo’n Indiase sugardaddy kijk je niet op een miljoentje meer of minder.
Weten jullie trouwens waarom de Beatles nooit klaverjasten? …Paul McKaartNie!! Nee? I’ll let myself out…
gregorius zegt
Moet ik me schamen en onder mijn steen vandaan komen als ik tot nu nog nooit van Stella McKaartnie (leuke trouwens) heb gehoord?
Ik bedoel, aan haar design te zien, heb ik iig niks gemist.
toeter11 zegt
@gregorius: Ik heb ook nog nooit gehoord van d’r.
Ziet d’r goed uit btw, jammer van de pyjama.
sir_smokalot zegt
rotarypowah zegt
Toch een beetje waardeloos ontwerp, met die halve logo’s bij de naden. Net als de el-cheapo replica Louis V tassen.
Ram-G-maN zegt
Ik weet niet wat erger is, een Jàg voorzien van van een afschuwelijk wrapje óf het ontwerpen van het minst vrouwelijke kleding. :-/ Een burka is misschien nog wel stijlvoller.
ramshoek zegt
@AutomotiveDesigner:
De wrap is veel erger. Die soepjurk heb je binnen 30 seconden van het lijf gerukt (indien de moeite waarde). Zo’n wrapje eraf peuteren duurt een stuk langer…
tupperware zegt
Please Jaguar, verlaag je niet tot dit soort onzin en hou het bij het bouwen van die prachtige auto’s.
eigenwijs zegt
@tupperware: Mee eens, schoenmaker blijf bij je …
gtwillem zegt
Scchitterend! Het bewijs dat deze marketing trucs werken. Omdat de dochter van een van de grootste muzikanten allertijden een pyama aantrekt, en aangeven heeft dat het design ook op die Jaguar moest (ze zal het toch niet zelf gedaan hebben) krijgen ze wel meer exposure.
supersim200 zegt
Het is Robert Doornbos ipv Robbert
Bert68 zegt
Wat een typische reacties weer hierboven.
Super leuk dit! Dit gaan we meer zien.
Over twee jaar rijden A-segment auto’s ook allemaal rond met dit soort prints.
nvn1993 zegt
Ik weet niet waarom, maar ik vind het wel leuk
rammillius zegt
Dit ziet eruit alsof er geen inspiratie was. Stickertje hier, stickertje daar. Zal ongetwijfeld wel een filosofie achter zitten die ik totaal niet begrijp…