• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Subaru BRZ is hier!

Auteur: ricardo, gepost 29 november 2011 om 08:47 – 83 Reacties

Subari BRZ

Oh, dus u vond de GT 86 van Toyota maar een schreeuwerige opvalbolide? Dan is zijn Soeb-broertje misschien de betere optie. De sportcoupé is onthuld -het werd een keer tijd- en dus rijst de vraag: welke kies je? De Toyota GT 86 of de Subaru BRZ?

De buitenkant van de BRZ komt grotendeels overheen met de Toyota-evenknie. Hij is 4,24 meter lang, 1,78 meter breed maar met 130 cm wel één cm hoger dan de GT 86 (verlaginssetjes, nog nooit had een auto ze harder nodig). Een iets minder schreeuwerige voorbumper en dito achterbumper zijn de overige punten waarop je ‘m kan onderscheiden, evenals de badges en het ontbreken van een achterspoiler natuurlijk. De sushitafel achterop bij de BRZ STI Concept heeft het dus niet gehaald.

Onder de kap ligt, zoals aangekondigd, een 2.0-liter boxermotor. Laag zwaartepunt, lekker veel toeren (maximaal 9.000 rpm) en een vermogen van 200 pk (7.000 rpm) en 205 Nm (6.600 rpm). Schakelen kan met een handbak, of een automaat die te bedienen is met stuurflippers en eveneens zes verzetten telt.

het vermogen is dus gelijk aan de GT 86 van Toyota, maar het mag geen geheim meer zijn dat Subaru aan een hetere versie met meer aarspeper werkt. Hoeveel vermogen die meekrijgt is alleen nog onbekend. Opvallend is dat Subaru al wél een gewicht heeft genoemd voor de coupé. En hij weegt ….*tromgeroffel* … 1.220 kilogram! En hadden wel al gezegd dat ‘ie achterwielaandrijving heeft? Nee? Bij deze dan.

Ook interessant!

  • Dikkere Subaru BRZ
    Dikkere Subaru BRZ komt feestje verpesten
  • Subaru en Toyota onthullen binnenkort samen sportief model
  • Is dit de mooiste Subaru BRZ die je kunt krijgen?
  • 'Toyota GR86 wordt geen Subaru BRZ-kloon'

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

brz, Coupe, Subaru

Vorig bericht: « VW Golf 7 spyshots, bijna klaar en eindelijk nieuw
Volgend bericht: Nissan Juke Nismo Concept is een goed vooruitzicht »

Lees Interacties

Reacties

  1. bigcar zegt

    29 november 2011 om 08:50

    Alsnog, die achterkant is nog steeds om van te walgen.

    Login om te reageren
    • gforce zegt

      29 november 2011 om 09:37

      @bigcar: volledig mee eens… Die concept zag er tenminste anders uit dan dat ding van toyboota, en toen dacht ik nog dat deze mooier zou worden, maar het maakt blijkbaar geen hol uit..

      Login om te reageren
    • masterstig zegt

      29 november 2011 om 14:10

      @bigcar: Ik vind het heel erg, maar ik ben er gewend aan geraakt. In het begin was ik van een heel andere mening.

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        3 december 2011 om 14:21

        @masterstig: als ze die achterlichten / achterkant weer normaal maken, zal ik er nog een keer over na denken ;)
        zoiets bijvoorbeeld:

        Login om te reageren
        • masterstig zegt

          3 december 2011 om 15:44

          @bigcar: Het concept was idd gaver, alleen bij een concept weet je van tevoren al dat hij er niet zo uit zal zien bij het productiemodel.

          Login om te reageren
          • bigcar zegt

            3 december 2011 om 16:06

            @masterstig: helaas…

            Login om te reageren
    • agera zegt

      29 november 2011 om 17:47

      @bigcar: Ik vind dit juist een hele mooie auto ook mooier dan de Toyota GT-86 ben benieuwd. Een lekkere wagen voor niet al teveel geld.

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        3 december 2011 om 14:22

        @agera: ik ben toch van mening dat je met dat geld wel wat leukers kan halen ;)

        Login om te reageren
        • agera zegt

          3 december 2011 om 16:16

          @bigcar: Tuurlijk laat dat duidelijk zijn voor 50k haal ik ook veel liever een andere auto :P Niet zozeer vanwege de prijs, maar ik heb niet zoveel met auto´s met weinig ruimte. Erg comfortabel zal het niet zijn, dus niet erg handig voor een lange rit.
          Ik denk alleen dat deze auto kwalitatief niks onder zou doen voor een Duitser. Hoe vaak zal een Subaru met pech langs de snelweg staan vanwege pech, nooit tot bijna nooit. Subaru´s zijn gewoon zeer goede auto`s betrouwbaar en niet kapot te krijgen.
          Het aanschaffen van een Subaru zal geen slechte koop zijn, ieder geval veel beter dan de meeste auto´s (zoals Franse auto`s en gelijk tot bijna gelijk aan Duitse auto´s).
          Heel erg benieuwd ben ik naar de nieuwe STI versie van Subaru die binnenkort uitkomt. Zal vanouds weer een sportiefe Subaru worden met een fantastische wegligging en stuurbeleving.

          Login om te reageren
          • bigcar zegt

            3 december 2011 om 16:22

            @agera: +1, me2 ;)

            Login om te reageren
  2. euro95 zegt

    29 november 2011 om 08:52

    Goh, wat zou mijn keuze nou zijn? :D Mooi bak dit trouwens.
    Echt een ontzettend wijze kleur! Wel een beetje sjonnie velgjes? :D

    Login om te reageren
    • oli4k zegt

      29 november 2011 om 09:09

      @euro95: Die wielen zitten ook niet echt mooi in de wielkasten. Ietsje breder en een ietsiepietsie lager zou mooier zijn. Lijkt nu teveel op een rally auto.

      Login om te reageren
  3. baap zegt

    29 november 2011 om 08:52

    Vind de voorkant een beetje Peugeot!!! Opzich wel een geslaagd model!! Motorblokje is ook gaaf..hou wel van hoogtoerige schreeuwlelijkerts en vooral met een boxer-roffeltje!

    Login om te reageren
    • BJ zegt

      29 november 2011 om 12:08

      @baap: En toch… hoog toerig schreeuwertje is leuk, maar vind de prestaties toch wat tegenvallen. 200pk klinkt wel leuk maar met slechts 200Nm koppel moet je je wel een ongeluk schakelen om er een beetje gang in te houden. Uit de 2.0TSI in mijn Scirocco komt 200pk met 280Nm en mijn vorige GrandePunto Sport had uit een 1.4 turbo 120pk en 200Nm. Dat zijn dan turbo motoren en ook die moet je al een beetje op toeren houden om de gang bij inhalen er in te krijgen. Bij deze is dat nog extremer. Ben zeer benieuwd naar de prijsstelling en hoe zich die verhoudt tot de turbo motoren van de concurrentie en of daar nog een positionering boven komt.

      Login om te reageren
      • Lan_Evo zegt

        29 november 2011 om 12:53

        @BJ:
        Klopt, ik rij zelf ook een 1.3 turbo, maar er is ook zeker iets te zeggen voor een N/A hoogtoerige motor, vooral geluid (turbos dempen nogal) en je hebt natuurlijk geen turbogat en lag. Wat je dan wel mist is het grote koppel in het midden gebied inderdaad. Maar voor zover ik weet is dit gewoon een EJ20 blok, wat ook in de Subarus ligt maar dan zonder turbo, dus ik weet niet hoe het met de internals zit, maar anders zijn er vast turbo kits verkrijgbaar.

        Login om te reageren
        • BJ zegt

          29 november 2011 om 14:04

          @Lan_Evo: Ja precies, ik ga er ook vanuit dat Subaru zelf nog met een versie gaat komen waar een turbo opgeschroefd is, maar ik vraag me zeer af wat dat met het prijskaartje doet…

          Login om te reageren
          • Lan_Evo zegt

            29 november 2011 om 14:43

            @BJ:
            Hmm, denk dat je dan wel kan rekenen op +5/10k, zal er ook aan liggen wat ze allemaal mee pakken dan qua onderstel/remmen etc. Alleen vraag ik me sterk af of ze wel met zo’n versie gaan komen, ik denk dat de aftermarket scene rond deze auto heel groot gaat worden (Toyota heeft zelfs expres nu al alle technische gegevens van de auto rondgestuurd naar verschillende tuners etc.) en daar kan je dan waarschijnlijk voor minder geld terecht. Ligt er misschien ook aan hoeveel succes ze hebben met de ‘gewone’, maar denk niet dat er snel een andere versie komt eerlijk gezegd. Mja dat is puur wat ik denk, kan het ook mishebben natuurlijk, als ze wel met een andere versie komen gok ik op 10k extra in NL.

            Login om te reageren
  4. V-Power zegt

    29 november 2011 om 08:57

    Zeker leuk, maar kunststof deel in de grille? Beetje jammer…

    Login om te reageren
    • V-Power zegt

      29 november 2011 om 08:57

      @V-Power: toevoeging: Toyota neus + Subaru kont = :D

      Login om te reageren
  5. potver7 zegt

    29 november 2011 om 08:59

    Ik vind dit er toch wel een stuk subtieler uitzien dan die schreeuwerige ToyBota, dit zou zonder meer mijn keus zijn.

    Nu nog een cabrio-versie, en de spirituele opvolger van de Honda S2000 is daar!

    Login om te reageren
    • euro95 zegt

      29 november 2011 om 09:16

      @potver7: +1, mooi gesproken! Alleen hoeft het niet persé de prijs te hebben van de honda s2000 ;)

      Login om te reageren
  6. oli4k zegt

    29 november 2011 om 09:12

    Hoe lang zal het duren voordat de meest schreeuwerige bodykits op de markt verschijnen? Van mij zouden ze wel die neus van het prototype mogen namaken en er op schroeven, die was echt veel mooier. Dit lijkt teveel op een Peugeot.

    Login om te reageren
  7. Wesley zegt

    29 november 2011 om 09:17

    Wat ik vreemd vind, Subaru is bekend door een model met een spoiler achterop en een relatief schreeuwerige voorkant. En zie hier, een Subaru zonder spoiler, terwijl de Toyota broeder dat allemaal wel heeft. Oke, het Toyo-front is Toyota-like! Maar spoilers niet bepaald…

    Login om te reageren
  8. kaasboerin zegt

    29 november 2011 om 09:19

    Dit is gewoon de lelijke versie van de GT86..

    Login om te reageren
    • griffendahl zegt

      29 november 2011 om 09:24

      @kaasboerin: Of andersom ;)

      Login om te reageren
      • delturo zegt

        29 november 2011 om 10:06

        @griffendahl:

        Login om te reageren
  9. ken_block48 zegt

    29 november 2011 om 09:23

    Wat gaat hij ongeveer kosten??????

    Login om te reageren
  10. deuxani zegt

    29 november 2011 om 09:24

    Als ik naar die eerste foto kijk en focus op de voorkant, dan zie ik toch echt een Peugeot 508. Dat is een mooie auto hoor, maar van een sportieve Subaru mag je toch wat anders verwachten.

    Login om te reageren
  11. dondeboer zegt

    29 november 2011 om 09:24

    Opvallend, mensen blijven zeuren over de styling, terwijl dat eventueel altijd nog aan je smaak aan te passen is. Ik ben vooral onder de indruk voor de klassieke aanpak van dit ding. Hoogtoerige atmosferische motor, achterwielaandrijving en…. Ze hebben m licht weten te houden. 1200 kg is echt niet heel zwaar voor zo’n ding, ik had verwacht dat de productieversie veel zwaarder uitgevallen zou zijn.

    Hoewel een ‘superleggera’ met nog een tikje extra vermogen natuurlijk altijd mag :)

    Login om te reageren
  12. gregorius zegt

    29 november 2011 om 09:27

    Deze is beter dan de Toyota. Maar ze zijn echt de mist ingegaan met de lampen. Ze zien er allebij Hyundai uit!
    En een Subaru met acterwiel aandrijving… dat hoort toch niet?

    Login om te reageren
  13. audi18 zegt

    29 november 2011 om 09:31

    Ik denk dat als ze de gt-86 in het wit hadden voorgesteld hij heel anders beoordeeld zou worden, ik vind de achterkant er nu een stuk beter uitzien.

    Login om te reageren
  14. jordy14 zegt

    29 november 2011 om 09:36

    lelijke voorkant, wel prachtige achterkant, ik ben 15 dus doe er maar een dikke achterspoiler op!

    Login om te reageren
    • baap zegt

      29 november 2011 om 09:40

      @jordy14: 14 toch? Van mij mag je een spoilert jongeman!! :)

      Login om te reageren
  15. toyotafortuner zegt

    29 november 2011 om 09:38

    Pfoe wat een gezeur weer over de styling zeg, gelukkig ben ik toyota-en subaru fanboy ^^ persoonlijk kan ik niet kiezen tussen beide. Het zijn alleibei gewoon mooie waggies!

    Login om te reageren
  16. baasbas zegt

    29 november 2011 om 09:41

    Veel beter dan de Toyota, nog steeds veel lelijker dan de concepts…

    Die plastic balk in de neus is storend, maar goed, daar komt voor 75% een nummerplaat overheen dus dat zal uiteindelijk wel loslopen denk ik.. Overigens vind ik de velgen ook niks, maar daar is ook wat aan te doen…

    Login om te reageren
  17. deepep zegt

    29 november 2011 om 09:50

    Voor mij graag de sti versie… http://jalopnik.com/5860155/subaru-brz-concept-ii-photos/gallery/1

    Login om te reageren
    • stanny zegt

      29 november 2011 om 10:42

      @deepep: Inderdaad! zo moet hij zijn. Ben zeer benieuwd naar de sportievere versie.

      Login om te reageren
  18. censored zegt

    29 november 2011 om 09:53

    die achterkant vind ik nog wel een beetje subaru-achtig maar die voorkant is toch wel erg toyota

    Login om te reageren
  19. beiersmeisje zegt

    29 november 2011 om 10:15

    MOOI! Kan ik eindelijk mijn MANTA inruilen.

    Login om te reageren
    • Stender zegt

      29 november 2011 om 10:49

      @beiersmeisje: Niet doen joh is zonde.

      Login om te reageren
  20. The360box zegt

    29 november 2011 om 10:38

    Dit is gewoon de standaard versie, dus saai, lelijke bumper etc. die koplampen zijn echt niet mooier dan Toyota. Hoe saai wil je het hebben,

    Login om te reageren
  21. Stender zegt

    29 november 2011 om 10:50

    Ik wacht met smart op de eerste tuners, ik vind de bumper echt lelijk.

    Login om te reageren
  22. MLTB zegt

    29 november 2011 om 10:54

    Waarom zijn die concepts altijd zo super spannend, en het uiteindelijk productiemodel altijd zo’n enorme teleurstelling? Hoezo kan nou gewoon nooit een concept in vrijwel ongewijzigde vorm in productie gaan?? Ik moet er van huilen..
    Het beloofde gruwelijk spannende auto’tjes te worden maar het eindresultaat is weer jammer. Heb het voornamelijk over het design van de twee.

    Login om te reageren
    • V-Power zegt

      29 november 2011 om 11:29

      @MLTB: Nieuwe camaro (of nieuw, meest recente model) vind ik er nog altijd concept-achtig uit zien. Ze kunnen het dus wel in autoland ;)

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        29 november 2011 om 11:37

        @V-Power: Mee eens, maar dat is dan ook echt wel 1 van de zeer weinige..

        Login om te reageren
  23. desjonnies zegt

    29 november 2011 om 10:55

    2 liter Subaru Boxer.
    Waarvoor er drie miljoen tjoenerts zijn.
    Een onderdelen aftermarket waar ieder ander merk jaloers op is.
    En Subaru’s zijn lelijk per definitie
    Waarom denken jullie dan dat er een Subaru Boxer in ligt ipv een Toytoa motor?
    Wat is er mis mee?

    Login om te reageren
  24. deuxani zegt

    29 november 2011 om 11:04

    Met kenteken valt de bumper inderdaad niet meer op :)

    Login om te reageren
  25. kliko zegt

    29 november 2011 om 11:08

    Vond de achterlichten van het concept em mooier staan dan deze. Maar alsnog beter dan die van de toyota.

    Doe mij maar het neusje van toyota, en de kont van subaru, met een leuk spoilertje erachterop.

    Dan mag ie op de stoep.

    Ik vermoed eigenlijk dat Subaru de spoilert bewaard voor de toekomstige sport-versie?

    Login om te reageren
    • kliko zegt

      29 november 2011 om 11:10

      @kliko: kom maar snel met een rijtest AB!
      Kan niet wachten om dit ding in het echt te zien! :D

      Login om te reageren
  26. Specht zegt

    29 november 2011 om 11:09

    Zo in het wit is het wel een erg saai en anoniem ding.
    Beter dat ze die STI concept ongewijzigd in productie nemen, dat red het model tenminste nog.

    Login om te reageren
  27. Megakix zegt

    29 november 2011 om 11:14

    Tsja, hetzelfde als de gt86..boeie…Motor is hetzelfde…boeie…

    Login om te reageren
  28. vale46 zegt

    29 november 2011 om 11:37

    Subaru it is!
    Mooier dan de Toyota en ook een sportiever imago van het merk.

    Login om te reageren
  29. TSI-tje zegt

    29 november 2011 om 12:09

    Ach, Ik vind deze ook wel lekker. Inderdaad een stukje laten zakken, iets dikkere wielen d’r op en klaar !
    (voor beide, de Toyo én de Soeb)

    Login om te reageren
  30. deuxani zegt

    29 november 2011 om 12:11

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      29 november 2011 om 16:28

      @deuxani: De GT86 heeft geen tankklepje.. niet rechts en niet links.. raarrrrrrr…

      Login om te reageren
      • deuxani zegt

        29 november 2011 om 16:33

        @Freewarefreak: Weggeshopped denk ik, want hier zie je het wel rechts: http://www.autoblog.nl/gallery/Toyota/GT_86_2012/Toyota_GT_86_oranje_03.jpg

        Login om te reageren
        • Freewarefreak zegt

          29 november 2011 om 18:21

          @deuxani: Weet ik. Maar kon het niet laten.. ;)

          Login om te reageren
  31. spylegion zegt

    29 november 2011 om 12:16

    Als ik de reacties zo lees lijkt het of bijna niemand hier in spannende auto’s gereden..

    1200kg 200pk 8000rpm boxer laag zwaartepunt, compact, rwd!

    En dan gaat het tutjesvolk (vag fans ws) over lampjes zeuren…

    Sorry, maar dit zijn ws eindelijk weer ’s betaalbare fun auto’s mét rwd!
    (Hint; als je erin zit met een big smile zie je de buitenkant niet)

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      29 november 2011 om 12:36

      @spylegion: Nog maar een keer: waar haal jij vandaan dat deze betaalbaar is? 32.000GBP in Engeland voor de Toyota versie. Dat is omgerekend al meer dan 37k Euro. Maar ik weet zeker dat er nog een boel pretbelasting overheen moet. Dus dat zal 45 a 50k euro worden? Niet bepaald betaalbaar…

      Een Clio rs cup. Dat is betaalbare lol. 25k euro voor dezelfde specs. Clio is mogelijk een tikje lichter ook nog.

      Login om te reageren
      • G-Ammo zegt

        29 november 2011 om 13:05

        @baasbas: Renault… Renault… Geen franse meuk hier!

        Login om te reageren
        • baasbas zegt

          29 november 2011 om 13:52

          @G-Ammo: Ik heb liever ook geen Franse auto. Maar zelfs de haters moeten volgens mij toegeven dat de Cio rs cup een verdraaid leuke aanbieding is voor dat geld.

          Zoals het er nu uitziet gaat dit qua prijs midden tussen de Audi TT’s en BMW 1 coupe’s… En die zijn dan nog beter gemotoriseerd ook. Waarop moet deze Suyota het winnen? Sturen. Maar een BMW 125i coupe stuurt ook goed. Op uiterlijk? Meh. Dat is subjectief. Op “merkstatus” e.d leggen ze het sowieso af…

          Login om te reageren
    • BJ zegt

      29 november 2011 om 14:19

      @spylegion: Hoe meer coupe’s hoe beter, dat sowieso. Maar juist als je in een spannende auto rijdt krijg je een beetje gevoel bij wat deze auto te bieden heeft. En hoewel dat betaalbare maar zeer de vraag is, lijkt de grootste asset de RWD te zijn en wellicht het geluid. Maar zoals ik hierboven al zei, er lijken andere spannende auto’s te vinden met een op papier betere motor. Om als voorbeeld mijn Scirocco te geven; 211pk @ 5300RPM – 280Nm @ 1700RPM – rijklaar gewicht 1270kg en ook een laag zwaartepunt (>10cm lager dan een Golf). En zonder opties heb je die al voor ~34k. Andere voorbeelden zouden de Peugeot RCZ kunnen zijn of de Megane RS.

      Login om te reageren
  32. Lan_Evo zegt

    29 november 2011 om 12:41

    Ik vind eerlijk gezegd de Toyo versie iets mooier, alleen door de iets agressievere voorbumper, voor de rest is het gewoon een rebadge natuurlijk. Zat eigenlijk te denken wat voor concurrenten deze auto heeft, maar kan er eigenlijk zo snel geen verzinnen, S2000 en RX-8 zijn beide uit productie. Misschien de MX-5 (minder power, maar wel goedkoper)?

    Login om te reageren
    • 2176cc zegt

      29 november 2011 om 12:55

      @Lan_Evo: Denk aan 370z.

      Login om te reageren
      • Lan_Evo zegt

        29 november 2011 om 13:45

        @2176cc:
        Ja, zat ik ook aan te denken, maar die is volgens mij ook wel flink duur tegenwoordig, wel meer vermogen dan ook, maar ook weer zwaarder.

        Login om te reageren
  33. trigger565 zegt

    29 november 2011 om 12:46

    Maximaal 9000 tpm maar het max vermogen op 7000 tpm? Dan voegen die 2000 extra toeren maar weinig toe. Maar goed, zal nog steeds een heerlijk wagentje zijn.

    Login om te reageren
  34. europameister zegt

    29 november 2011 om 13:03

    Niet bepaalt een uitgesproken mooie coupe evenals z’n broeder.. Wel hulde voor beide fabrikanten dat ze dit soort kekke apparaatjes op de markt brengen.. en dat in deze tijden.. aankomende hit voor SEMA 2012..

    Login om te reageren
  35. alloallo zegt

    29 november 2011 om 13:56

    De voorzijde lijkt een face lift van de peugeot 407 en dat is geen compliment. De achterzijde is mooier dan de toyota.

    Kortom de merknaam moet de doorslag geven. Mijn keuze is de subaru

    Login om te reageren
  36. eenpaard zegt

    29 november 2011 om 14:00


    :(

    Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      29 november 2011 om 15:27

      @eenpaard: het zijn vooral de overhangende bumpers die de balans om zeep helpen.

      Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      29 november 2011 om 16:31

      @eenpaard: Snif.. wat een verdriet.. de achterkant had ZEKER zo moeten blijven.. maarja.. een concept 1 op 1 in productie zetten lukt nooit. Ik snap niet waarom dat nou nooit lukt.

      Login om te reageren
  37. hennessey32 zegt

    29 november 2011 om 14:49

    ik vond het concept toch véél belovender,helaas..

    Login om te reageren
  38. Osca zegt

    29 november 2011 om 14:55

    die eerste foto.. die lijnen doen mij erg denken aan een 370z haha :D

    Login om te reageren
  39. KaCh1ng zegt

    29 november 2011 om 15:35

    eindelijk een coupe en geen ‘hothatch’

    Login om te reageren
  40. jeffreym3 zegt

    29 november 2011 om 16:39

    Ding staat vooralsnog veelste hoog op zn poten.

    Login om te reageren
  41. qoekje zegt

    29 november 2011 om 17:09

    gewoon even wachten op de sti versie van deze auto
    gewoone impreza stelt ook niet veel voor
    klein voorbeeldje een sti uit 1997 gaat al 2 sec sneller naar de honderd dan de nieuwste scirroco tsi R

    Login om te reageren
  42. norge zegt

    29 november 2011 om 17:59

    Vind de Soeb mooier ,maar zou toch voor De Toyo gaan,nostalgie ;)

    Login om te reageren
    • europameister zegt

      29 november 2011 om 18:30

      @norge: Koop voor dat geld dan gelijk een originele Hachi Roku zou ik zeggen.. nog leuker.. denk ik..

      Login om te reageren
  43. silverline zegt

    29 november 2011 om 22:38

    nou veel verschil is er niet maar hoe kan subaru zo snel het echte model tonen en toyota heeft er 3 modellen voor gebouwd voor het defintive model ik heb zo het iedee dat ze daar in japan de boel bedotte eer ze in productie gaan zijn ze weer anders las boven ergens een reactie over de tankklep kan toch niet ergens anders zitten hebben toch de zefde motoren of niet soms lijken wel fotoshop

    Login om te reageren
    • poeperman zegt

      9 december 2011 om 20:07

      @silverline: ik durf écht niet naar jouw studieniveau vragen

      Login om te reageren
  44. bozewolf zegt

    29 november 2011 om 22:48

    wtf met die onsubtiele peugeot muil

    Login om te reageren
  45. dennisberkhout zegt

    29 november 2011 om 23:12

    Op zich best een leuke sportwagen, deze “Toybaru” maar dan moeten we de concepts snel vergeten.
    De productieversie is wel erg save …

    Login om te reageren
  46. mellie zegt

    2 december 2011 om 21:59

    Na lang wikken en wegen zou ik denk ik toch voor de subaru gaan

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North