• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Subaru BRZ trekt een premium jas aan

Auteur: ricardo, gepost 29 oktober 2013 om 07:54 – 17 Reacties

Afbeelding Subaru BRZ trekt een premium jas aanAfbeelding Subaru BRZ trekt een premium jas aanAfbeelding Subaru BRZ trekt een premium jas aanAfbeelding Subaru BRZ trekt een premium jas aanAfbeelding Subaru BRZ trekt een premium jas aanAfbeelding Subaru BRZ trekt een premium jas aanAfbeelding Subaru BRZ trekt een premium jas aanAfbeelding Subaru BRZ trekt een premium jas aan

Subaru BRZ trekt een premium jas aan
Jazeker. Subaru heeft de woorden ‘Premium Sport Edition’ van stal gehaald om een iets luxere versie van de BRZ te creëren.

Op basis van het gelijknamig conceptmodel dat vorig jaar op de Tokyo Auto Salon werd gepresenteerd komen de Japanners in hun thuisland met de BRZ Premium Sport Edition. Van buiten niet direct onderscheidbaar van reguliere BRZ’s, afgezien van de klein aandoende 17-inch velgen met een zwarte laktint en spiegelkappen in dezelfde kleur.

Het is vooral het interieur waar ze de auto naar een hoger plan proberen te trekken. Het dashboard werd omhuld in een laag alcantara en stroken koolstofvezel terwijl de stoelen, het achterbankje, de deurpanelen en het stuur werden voorzien van tweekleurig leer met fancy stiksels. Het leer loopt door tot aan de handrem en schakelpook en men gooide er een set aluminium pedalen in, evenals een rode startknop. ‘Premium’, aldus Subaru.

Vooralsnog is het niet bekend of Subaru de Premium Sport Edition, waarbij het motorvermogen van 200pk niet is gewijzigd, ook naar andere landen brengt. Ze mogen deze smakelijke interieur-upgrade wat ons betreft gisteren nog uitrollen. In Japan gaat dit model overigens slechts €22.600 kosten.

Ook interessant!

  • Dikkere Subaru BRZ
    Dikkere Subaru BRZ komt feestje verpesten
  • Subaru en Toyota onthullen binnenkort samen sportief model
  • Is dit de mooiste Subaru BRZ die je kunt krijgen?
  • 'Toyota GR86 wordt geen Subaru BRZ-kloon'

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

brz, premium, Subaru

Vorig bericht: « Helaas, Abarth komt niet met een ‘eigen’ model
Volgend bericht: Automotive stormschade in Nederland – Deel 2 »

Lees Interacties

Reacties

  1. jaguarjunk zegt

    29 oktober 2013 om 08:05

    Goed idee, vind het interieur van de BRZ/FT86 sowieso van lage kwaliteit ogen. Benieuwd of deze gaat verkopen

    Login om te reageren
  2. SimonMc zegt

    29 oktober 2013 om 08:15

    “Premium Sport Edition”

    Thou too, Subaru?

    Login om te reageren
  3. jrk68 zegt

    29 oktober 2013 om 08:28

    Lekker hoor, en voor de Japanse prijs hadden ze hem gelijk voor de deur mogen zetten. Helaas zal de prijs hier eerder richting de 50K gaan.

    Login om te reageren
  4. ej20g zegt

    29 oktober 2013 om 08:30

    Een leuke optie voor mensen die een net wat luxere BRZ willen hebben. Persoonlijk zou ik voor dat geld gaan shoppen voor een JDM Impreza STI uit 2006 of 2007 maar ik kan me goed voorstellen waarom mensen deze auto (en dit pakket) overwegen.

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      29 oktober 2013 om 09:31

      @ej20g: denk je dat je voor hetzelfde geld ook kan shoppen voor een Legacy Blitzen? Sinds ik er vorige maand 1 spotte heb ik er een zwak voor gekregen: http://www.autojunk.nl/2013/09/subaru-legacy-blitzen. Het rood staat hem geweldig!

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        29 oktober 2013 om 10:26

        @toyotafortuner: voor dat geld heb je die zeker! Een goede “normale” Legacy B4 Twin Turbo heb je voor £6.000 dus deze zal niet zo snel over de £10.000 heen gaan. Zelf ben ik (naast de Classic en Hawk Eye Impreza’s) hopeloos verliefd op de B4 Twin Turbo, die zou ik graag bezitten. Wel met automaat omdat de Legacy een echte toermachine is.

        Login om te reageren
  5. azenomei zegt

    29 oktober 2013 om 08:52

    Hier 45k zeker…

    Login om te reageren
  6. Praeses zegt

    29 oktober 2013 om 09:03

    Mooie kleur!
    En dat interieur zie ik ook wel zitten.
    Alleen die (zwarte) velgen vind ik minder.

    Login om te reageren
  7. toyotafortuner zegt

    29 oktober 2013 om 09:07

    Ook al is het vooral het interieur wat aangepakt is, toxh vind ik dat dankzij de foto’s alles klopt! Door de setting van de foto’s oogt het geheel gewoon extra dik, wat hier natuurlijk hartstikke positief is. M’n complimenten!

    Login om te reageren
  8. spotu2 zegt

    29 oktober 2013 om 10:14

    Hadden ze er nog wat extra peekaas tegenaan gegooid was ie perfect.

    Login om te reageren
  9. gregorius zegt

    29 oktober 2013 om 10:34

    Ik kan nou niet zeggen dat ik het oude design uit mijn hoofd ken; maar ik vraag me af waarom ze het niet in 1 keer zo hebben ontwerpen. Daarnaast is het nog maar de vraag hoe het er in het echt in het licht eruit ziet!
    Blijf t een mooie verschijning vinden als ik m zie rijden (Toy&Sub).

    Login om te reageren
  10. SCscreamGT2 zegt

    29 oktober 2013 om 14:14

    Toch leuk als je deze blikkenvanger dan op de autobahn eruit trekt. Met je 525d.

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      29 oktober 2013 om 14:39

      @SCscreamGT2: als het goed is zitten de eigenaren die weten wat ze gekocht hebben daar niet mee…?

      Login om te reageren
    • Onehp zegt

      29 oktober 2013 om 16:28

      @SCscreamGT2: mn -blauwe- toyota niet gekocht om snel te zijn op de autobahn zoals baasbas al oppert, noch om blikken te vangen.
      Dat gezegd, zo hard rijdt een 525d niet weg daarvan vermoed ik, als het niet boeit zou men het niet eens merken…

      Login om te reageren
    • alcantara zegt

      29 oktober 2013 om 16:45

      @SCscreamGT2: Ja en dus? Dat is toch inherent aan een petjesauto.

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        29 oktober 2013 om 17:42

        @alcantara: nee.

        Login om te reageren
      • Onehp zegt

        29 oktober 2013 om 21:20

        @alcantara: inderdaad. Echt een petjesgedrag van die 525d & Co die zich steeds moeten bewijzen…

        Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North