• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Suzuki Kizashi concept IRL

Auteur: autoblogger, gepost 11 september 2007 om 14:06 – 54 Reacties

Suzuki Kizashi concept


We zagen reeds een schets van de Suzuki Kizashi concept maar ik mocht dit apparaat zojuist IRL bewonderen en dat is zeer goed bevallen!

De Kizashi is een studiemodel dat een indruk moet geven van de richting die het Japanse merk op wil gaan bij het ontwikkelen van een minder braaf en degelijk model. De brute Suzuki is in ieder geval tussen schets en concept weinig veranderd. Ik vrees alleen dat dit niet het geval is zodra het concept (eventueel) in productie kan.

Suzuki Kizashi concept

Suzuki Kizashi concept

Suzuki Kizashi concept

Suzuki Kizashi concept

Suzuki Kizashi concept

Suzuki Kizashi concept

Ook interessant!

  • Smart Concept kun je eigenlijk geen Smart meer noemen
    Smart Concept kun je eigenlijk geen Smart meer noemen
  • Cupra
    Dit is de CUPRA Tavascan Extreme E Concept
  • Zo krijgt de lompe Mercedes EQG toch een goede actieradius
    De G-Klasse ontkomt er ook niet aan: Concept EQG
  • Genesis X Concept is woestaantrekkelijk

Nieuwste artikelen

  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
  • Dit is de breedste Ferrari Purosangue van Nederland
  • Hoe je flinke korting kan scoren op deze BMW M5 Touring
FacebookTweetPinLinkedIn

concept, iaa-2007, kizashi, Suzuki

Vorig bericht: « Alfa 8C babes
Volgend bericht: Saab Turbo X officieel »

Lees Interacties

Reacties

  1. Thijs zegt

    11 september 2007 om 14:09

    Het heeft iets amerikaans. Vooral de voorkant doet me aan een 300c denken.

    Login om te reageren
  2. BennyB zegt

    11 september 2007 om 14:11

    Ik denk dat dit gewoon de algemene tendens volgt… hogere gordellijn die al in de neus begint, dynamische c-stijl, …

    Login om te reageren
  3. Maarten zegt

    11 september 2007 om 14:16

    Het moet je smaak maar zijn…

    Login om te reageren
  4. sjaak lombok zegt

    11 september 2007 om 14:17

    vind em wel vet! doe maar gewoon zo uitbrengen dan:)

    Login om te reageren
  5. AppieFlappie zegt

    11 september 2007 om 14:18

    Voor een suzuki ziet dit er erggg goed uit. Maar ja, zoals alle concepten geen kans om in productie te gaan…

    Login om te reageren
  6. DavkeG zegt

    11 september 2007 om 14:20

    Heel erg mooi!

    Login om te reageren
  7. Chris zegt

    11 september 2007 om 14:27

    Mooi!
    Doet me wel denken aan een concept van volgens mij Citroen van een tijdje geleden.
    Ik weet niet meer hoe die nou heette.

    Login om te reageren
  8. Pamela zegt

    11 september 2007 om 14:28

    Ben benieuwd of ‘ie in productie komt en wat ze er nog allemaal voor een wijzigingen opdoen

    Prachtige concept!

    Login om te reageren
  9. Joey zegt

    11 september 2007 om 14:39

    Wel erg groot en mooi voor een Suzuki. Petje af!

    Login om te reageren
  10. Alec zegt

    11 september 2007 om 14:40

    wat een lijnen,

    bijna perfectie!

    zo zou ik hem willen hebben

    Login om te reageren
  11. Marten zegt

    11 september 2007 om 14:44

    Geweldig stoer! Ongewijzigd uitbrengen!

    Login om te reageren
  12. Greg zegt

    11 september 2007 om 14:49

    wauw… ik was al vergeten dat Suzuki nog auto’s bouwde… Dit is een mooie wake up call!

    Login om te reageren
  13. Chrizzzie zegt

    11 september 2007 om 14:50

    Ik denk dat suzuki de zelfde weg gaat volgen als Dainhatsu die ook stoerdere auto´s zijn gaan maken. Voor Daihatsu heeft dit goed uitgepakt dus voor Suzuki moet dat ook wel werken.

    Login om te reageren
  14. Cor van Kampen zegt

    11 september 2007 om 14:52

    Citroen C-Metisse, anyone? Vind ik overduidelijk, hoewel het hem niet lelijk maakt, integendeel. Maar wel gewoon een beetje nep.

    Login om te reageren
  15. psv zegt

    11 september 2007 om 14:54

    dikkuh bak

    Login om te reageren
  16. clijde zegt

    11 september 2007 om 15:04

    super gaaf!

    Login om te reageren
  17. Japie zegt

    11 september 2007 om 15:32

    Erg mooi,…..wordt tijd dat suzuki zich weer eens gaat laten horen in het Vectra/Mondeo/3-serie/Mazda6/Octavia II/407 middenklasser rijtje,….

    Login om te reageren
  18. jakob zegt

    11 september 2007 om 15:42

    bijna geen glas in de auto… dit gaat wel regelrecht in tegen de huidige trend van meer glas = beter

    Login om te reageren
  19. Brutus zegt

    11 september 2007 om 16:17

    Produceren.. NU!!

    Login om te reageren
  20. Brutus zegt

    11 september 2007 om 16:18

    beetje dubbel..
    @ Autoblog.. de eerste mag weg of de tweede jullie feestje :D

    Login om te reageren
  21. Rvh zegt

    11 september 2007 om 16:42

    Wouw…die velgen zijn echt heel stoer!

    Login om te reageren
  22. Xiphos zegt

    11 september 2007 om 16:45

    waarom doet mij dit denken aan die citroen c mistesse concept… :P

    Login om te reageren
  23. jack zegt

    11 september 2007 om 16:48

    Vind het ontwerp zeer geslaagd, maar hij moet dan ook wel uit komen zoals hij er nu bij staat. Want ik denk als hij uit gaat komen en er komen veranderingen aan. Dat hij dan toch wel veel op een Nuberia gaat lijken.

    En dat is nou zonde…

    verder
    @Greg,

    Wake up call? Denk dat dat met de nieuwe swift toch al wel enigzins is gebeurd.

    Login om te reageren
  24. Chief_S5 zegt

    11 september 2007 om 16:50

    Heel mooi. Kan je je kinderen in een stijlvolle station naar school brengen. :) Nu maar hopen dat een hoop elementen van deze concept in productie zullen gaan.

    Login om te reageren
  25. Leejon zegt

    11 september 2007 om 17:33

    OMG extreme :O

    Login om te reageren
  26. FlorisFerrari zegt

    11 september 2007 om 17:39

    Hoe stoer is die zeg… :)
    Suzuki gaat steeds beter, en de Swift is eeen verkooptopper :P

    Login om te reageren
  27. Franqie zegt

    11 september 2007 om 17:41

    Woow, zeer strak, hopelijk komt het design van Suzuki ook echt in deze buurt te liggen!

    Login om te reageren
  28. PatrickE zegt

    11 september 2007 om 17:45

    Hele strakke auto met schitterende lijnen!

    @Chrizzzie:
    Vind je de Suzuki Swift niet ‘stoer’ dan?

    Login om te reageren
  29. badidea zegt

    11 september 2007 om 18:05

    Ik vind de zijruiten wat groot.

    Login om te reageren
  30. Dennis zegt

    11 september 2007 om 18:14

    fout! heel fout, vooral die voorkant, wil iets te veel op een bugatti lijken bah bah bah fout

    Login om te reageren
  31. jela zegt

    11 september 2007 om 18:23

    @Cor van Kampen, idd, vond ik ook. Maar de C-métisse is absoluut niet lelijk, deze lijkt er gewoon op…

    Login om te reageren
  32. Klassiekerrally zegt

    11 september 2007 om 19:24

    C-Metisse inderdaad, met een vleug Alfa Romeo (achterkant) en een shitload foute bling (alsof er goede bling bestaat…)
    Dit is typisch zo’n concept waarvan ik blij ben dat ‘ie nooit 1:1 uitgebracht gaat worden. Als eyecatcher echter lijkt ‘ie z’n werk goed te doen. Missie geslaagd dus :)

    Login om te reageren
  33. Solstice zegt

    11 september 2007 om 19:32

    Compleet over the top, vooral voor Suzuki. Gewoon Swifts en van die snelle strijkijzers op 2 wielen blijven maken, daar zijn ze goed in.

    Login om te reageren
  34. Jan zegt

    11 september 2007 om 19:34

    nog vet echt hopelijk een voorbeeld voor hun volgende modellen

    Login om te reageren
  35. Alfa Lima Foxtrot Alfa zegt

    11 september 2007 om 19:50

    “kwijl”

    Login om te reageren
  36. Alfa Lima Foxtrot Alfa zegt

    11 september 2007 om 19:50

    alleen grilletje nog ff her-stileren…
    maar voor de rest..

    “kwijl”

    Login om te reageren
  37. Rick dos zegt

    11 september 2007 om 20:08

    What da hell mensen? Als ik al die concepts zo zie, dan word ik heel blij. Mijn vrees wordt toch wel een beetje weggenomen op deze manier….

    Dit is ook weer een prachtig concept. Oké een beetje Metisse, maar dan is deze beter geslaagd. Ik vond het daklijn van de Metisse te ver doorgezakt.

    Login om te reageren
  38. Rits zegt

    11 september 2007 om 20:20

    -He wat rij jij voor auto?
    *Ik rij in een Suzuki
    -Ohhh…….ja…….mhhh leuk(wolkje..Sukkel…wolkje).
    *En jij?
    – Een golf(Haha daar heb je wat met je Suzuki)
    * (wolkje…HAHAHAHAHAHAHA SUKKEL…wolkje) Goh wat leuk.

    Kortom ik heb nog nooit een gave suzuki gezien(tenzij 2wielers), maar deze is toch wel erg bruut.

    Login om te reageren
  39. Citrofiel zegt

    11 september 2007 om 21:21

    @ Chris, Cor van Kampen, Xiphos, klassiekerrally;
    Precies wat ik wilde zeggen. Een beetje overeenkomsten is nog tot daar aan toe, dat zie je bij elke auto, maar een complete auto vrijwel kopiëren…. Heel fout. Ik wilde eerst zeggen dat ik het een gewoon mooie auto vind, wat ik ook vind, maar zo’n gekopieerd geval zeg… Ze hebben niet eens het kleurtje veranderd!!! XD

    Login om te reageren
  40. citrofiel evil twin zegt

    11 september 2007 om 21:26

    Ok veel te veel Citroen C-Metisse!

    Login om te reageren
  41. Ray zegt

    11 september 2007 om 21:38

    Gaaf. Inderdaad te veel Citroen C-Metisse, maar laten ze samen maar strijden wie er het eerst mee op de markt komt :-)
    Kies ik uiteindelijk wel voor de Citroen vanwege het comfort, maar als Suzuki eerder is zal ik toch gaan twijfelen!!!

    Login om te reageren
  42. Patrick zegt

    11 september 2007 om 21:50

    Deze is echt te vet!!!!
    Alleen het blijft een Suzuki..
    Maar dan nog! :)
    Vette bak!!

    Login om te reageren
  43. speedlimit zegt

    11 september 2007 om 22:49

    @ Ray

    Comfort is iets persoonlijks…ik vind zo’n citroen kwa comfort helemaal niks.
    Collega van me had ’n laguna station…jaja frans veercomfort…z’n kinderen werden er nogal wagenziek van en werd binnen no time weer ingeruild.
    De 1 houdt van stug de ander van soepel of iets ertussen in.
    Het is nu nog niet eens te zeggen of die citroen hetzelfde comfort c/d andere citroens meekrijgt.
    De rijders v/d C5 en C6 zijn ook niet echt te spreken over ’t veercomfort.
    Maar verder ziet deze suzuki er iig apart uit dus we zullen wel zien wie er ’t eerst komt ;)

    Login om te reageren
  44. parisi zegt

    12 september 2007 om 02:37

    “De rijders v/d C5 en C6 zijn ook niet echt te spreken over ‘t veercomfort.”

    ???
    euhm, als je een test doet met een C5 en zeker met een C6 weet je vanaf de eerste meters of did de wagen is die je wilt. Zeker de C6 is een wagen die als je hem koop zeker niet impulsief is gekocht. Nog nooit geweten dat een citroenrijder klaagt over het veercomfort. Zeggen tegen citroenrijders dat hun wagen slecht veercomfort heeft is als zeggen tegen een bmw rijder ‘hee, jij rijdt een kamperbak’. Een dikke leugen dus.

    Login om te reageren
  45. parisi zegt

    12 september 2007 om 02:40

    voor de rest, ik vind alleen de dingen die geript zijn van de c-metisse mooi. Vanvoor is een regelrechte ramp, zelfs een potvis heeft meer stijl.

    Login om te reageren
  46. XytraS zegt

    12 september 2007 om 11:46

    @ speedlimit: de rijders van een C5 en C6 niet tevreden over het comfort!? Ik veronderstel dat je dat gedroomd hebt en anders mag je me die rijders altijd eens tonen. De mensen die ik ken en wel degelijk een C5 hebben (C6 al gezien maar ken niemand persoonlijk die er al 1 heeft) zijn meer dan tevreden…

    Login om te reageren
  47. Ray zegt

    12 september 2007 om 13:10

    @speedlimit/parisi/XytraS
    Het is inderdaad zo dat de één het prettig vindt en de ander niet, maar zelfs bij TopGear moest men toegeven dat het veercomfort van de C6 waanzinnig goed is. Dus geloof ik ook niet wat speedlimit beweert, en sluit ik me aan bij de andere twee. Overigens heb ik zowel een Citroen als een Suzuki gehad. Beide goed, maar niet te vergelijken als je over hobbels of door kuilen gaat. En als ik dit prachtige lage bakbeest zie prefereer ik toch echt een Citroen onderstel. Als ik een circuit op zou gaan kies ik weer iets anders. Maar ik vind het jammer dat op deze blog men te vaak praat over PeeKaas en Topsnelheid, terwijl ik dat voor woon-werkverkeer toch echt niet nodig heb hoor.

    Login om te reageren
  48. bmwF zegt

    12 september 2007 om 13:43

    mooi, mogen ze thuis afzetten.

    Login om te reageren
  49. jord zegt

    25 september 2007 om 14:15

    gruwelijke bak!

    hoop hem te kunnen poetsen op me werk:D

    Login om te reageren
  50. ashaintrance zegt

    30 september 2007 om 12:28

    ‘k Weet ni hoor.. ‘k Zie toch weinig gelijkenis met de Metisse.. op de kleur na dan misschien.

    Ik vind hem best geslaagd. De Metisse ook allesinds, hoewel deze Suzuki meer af is. De achterkant is ook mooier. Goed bezig Suzuki

    Login om te reageren
  51. r.kropman zegt

    24 oktober 2007 om 21:51

    jammer zal in nederland niet toegestaan zijn de ramen zijn te klein
    en de licht glas door laat is te weinig moet 75% zijn ivm veiligheid

    Login om te reageren
  52. Tim (de Hummergek) zegt

    22 december 2007 om 16:21

    Iemand die net zoals ik de achterkant wel heel erg op de TVR Sagris vind lijken?

    Login om te reageren
  53. pepe zegt

    30 oktober 2008 om 02:03

    Als hij zo uitkomt koop ik hem direct :d

    Login om te reageren
  54. Fernando zegt

    11 juli 2009 om 12:11

    what is the Price of the Suzuki Kizashi ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North