• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Sweet of niet: widebody Corvette Stingray

Auteur: Author, gepost 12 december 2015 om 10:18 – 39 Reacties

Afbeelding Sweet of niet: widebody Corvette StingrayAfbeelding Sweet of niet: widebody Corvette StingrayAfbeelding Sweet of niet: widebody Corvette StingrayAfbeelding Sweet of niet: widebody Corvette StingrayAfbeelding Sweet of niet: widebody Corvette StingrayAfbeelding Sweet of niet: widebody Corvette StingrayAfbeelding Sweet of niet: widebody Corvette StingrayAfbeelding Sweet of niet: widebody Corvette Stingray

Sweet of niet: widebody Corvette Stingray
Niet dat de Corvette Stingray nog niet dik genoeg was, maar toch.

Je kijkt naar een creatie van niemand minder dan Ivan Tampi. De tuner houdt het bovendien niet bij een stapel bewerkte plaatjes, want de uit 14 delen bestaande kit wordt naar planning ook echt 100 keer gebouwd. Dankzij alle tupperware carbon-delen wordt de Corvette (rijtest) nog eens 10 centimeter breder dan de basis-‘Vette.

Het mag gezegd worden: helemaal verkeerd staat het zeker niet. Wat dan wel weer jammer is, is dat deze creatie nogal afbreuk doet aan het karakteristieke uiterlijk van de Corvette C7. Met andere woorden: het is niet super herkenbaar meer als Stingray. Over technische aanpassingen is verder trouwens weinig bekend. Wie meer pk’s wil geeft Hennessey een belletje.

Ook interessant!

  • Chevrolet Corvette uit productie
    Legendarische Chevrolet Corvette uit productie*
  • Mijn Auto: Chevrolet Corvette C4 van Peter
    Mijn Auto: Chevrolet Corvette C4 van Peter
  • Hagelnieuwe Chevrolet Corvette Z06 knalt je beeldscherm op
  • Mijn Auto: Chevrolet Corvette Z06 (C5) van Bas
    Mijn Auto: Chevrolet Corvette Z06 (C5) van Bas

Nieuwste artikelen

  • Video: De slechtste vrachtwagenchauffeur
  • Dit verandert er aan jouw Tesla na de grote Kerstmis-update
  • Mercedes geeft eerste beelden van vernieuwde S-Klasse prijs
  • Gespot – V10-legendes ontmoeten elkaar in Nederland!
FacebookTweetPinLinkedIn

c7, Chevrolet, Corvette, Stingray, tuning

Vorig bericht: « Dit is de groenste BMW M4 ooit
Volgend bericht: Zuur! BMW M6 Cabrio rijdt het water in bij ‘s-Gravenzande »

Lees Interacties

Reacties

  1. ArnoldH zegt

    12 december 2015 om 10:21

    De voorzijde is zo net een F12… En dat is geen compliment.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      12 december 2015 om 10:25

      @arnoldh: dat vind ik dan juist wel weer een compliment.

      Login om te reageren
  2. henkhupelschoten zegt

    12 december 2015 om 10:21

    Ik de mis de popnagels..

    Login om te reageren
  3. scottishcarspotter2000 zegt

    12 december 2015 om 10:23

    Heel dik, ziet er goed uit, een wagen als de Corvette kan dit ook prima hebben

    Login om te reageren
    • 991gt3rs zegt

      12 december 2015 om 11:51

      @scottishcarspotter2000: een Amerikaanse supercar heeft van nature al obesitas dus dit is echt niet nodig.

      Login om te reageren
      • mopar zegt

        12 december 2015 om 18:12

        @991gt3rs: oh je bedoelt die corvette die net zoveel weegt als een 911?

        Login om te reageren
        • 991gt3rs zegt

          13 december 2015 om 09:45

          @mopar: Die Corvette is 100kg zwaarder dan een 911 maar ik had het niet eens over gewicht want dit artikel gaat over een bodykit…maar voel je niet meteen aangevallen hoor.

          Login om te reageren
          • mopar zegt

            13 december 2015 om 12:28

            @991gt3rs: een targa komt echt wel in de buurt van een vette hoor.

            Login om te reageren
  4. Dutchdriftking zegt

    12 december 2015 om 10:25

    Stiekem best dik. Een auto als deze kan dit wel hebben.

    Login om te reageren
  5. viezefreddyw zegt

    12 december 2015 om 10:25

    Ik vind het helemaal niks.

    Login om te reageren
  6. gloudertje zegt

    12 december 2015 om 10:31

    Sweet!

    Login om te reageren
  7. moveyourmind zegt

    12 december 2015 om 10:31

    Jammer dat de power bulge op de motorkap niet wat meer aangezet is.

    Daarentegen vind ik de subtiele vouwen op de motorkap wel erg geslaagd, het doet een beetje denken aan oude vliegtuigen waarbij zeildoek over een metalen frame gespannen is. Zelfs de gunmetal velgen staan voor de verandering geslaagd, in ieder geval bij deze kleur Corvette.

    Login om te reageren
  8. spykerboy zegt

    12 december 2015 om 10:33

    In 1 woord: BAAS!! Wat een ongelovelijk dik/gaaf/stoer ding zo!!

    Login om te reageren
  9. Rick-dos zegt

    12 december 2015 om 10:35

    Eindelijk een Vette die wel te pruimen valt….

    Login om te reageren
  10. Vanquish zegt

    12 december 2015 om 10:41

    Dit zou ik ook gewoon zo bestellen. Wauw.

    Login om te reageren
  11. Arnoud zegt

    12 december 2015 om 10:48

    Teveel knikken, vouwen, lijnen en vlakken naar mijn smaak… Door al dit overdesign zie je het ontwerp niet meer. En dat is jammer want het originele ontwerp van de C7 is goed!

    Login om te reageren
    • pinut187 zegt

      13 december 2015 om 05:58

      @Original_Arnoud: inderdaad!

      Login om te reageren
  12. rob5nismo zegt

    12 december 2015 om 10:49

    Ziet er goed uit

    Login om te reageren
  13. awesome zegt

    12 december 2015 om 10:56

    Ik zou het geld in een normale uitlaat pompen voor mijn C7.
    Dat is het enige stukje dat ik nu niet mooi vind, die 4 trompetten aan de achterkant.

    Login om te reageren
    • kasplant zegt

      12 december 2015 om 11:58

      @awesome: Je ziet niet eens wat voor uitlaten hij heeft… Maar ik hou ook niet van trompetten.

      Login om te reageren
      • awesome zegt

        12 december 2015 om 12:59

        @kasplant: lezen kasplantje.
        Ik zeg toch een normale C7?

        Login om te reageren
  14. cpp1 zegt

    12 december 2015 om 10:56

    Achterzijde te lelijk om op de foto te zetten?

    Maar itt bijvoorbeeld een Ferrari, staat dit de Vette gewoon behoorlijk goed. Zo’n Amerikaan kan het hebben.

    Login om te reageren
  15. pomoek zegt

    12 december 2015 om 10:58

    Zie ook hier en daar een beetje Aston Martin er in…

    Login om te reageren
  16. agera zegt

    12 december 2015 om 11:12

    Ze dachten: laten we geen enkele foto van de achterkant maken

    Login om te reageren
    • fmgarcia zegt

      12 december 2015 om 13:22

      @agera: Zaten 14 uitlaten in de weg denk ik.

      Login om te reageren
  17. toyotafortuner zegt

    12 december 2015 om 11:17

    Nee, dan toch maar naar Office-K voor een echt dikke widebody

    Login om te reageren
  18. racer123 zegt

    12 december 2015 om 11:38

    Dit is veel mooier dan een normale corvette!!!

    Login om te reageren
  19. rrvliet zegt

    12 december 2015 om 11:42

    Mooie foto’s van de achterkant ook.

    Login om te reageren
  20. edftw zegt

    12 december 2015 om 11:48

    Ben absoluut geen fan van widebody’s maar deze mag zeker blijven! Hele dikke bak, en gelukkig niet van die achterlijke popnagels

    Login om te reageren
  21. biohazardracer zegt

    12 december 2015 om 12:07

    Super dik ? hele vette wagen zo.

    Login om te reageren
  22. HZW zegt

    12 december 2015 om 12:53

    Ze hadden ook wel een paar foto’s vanaf de achterkant kunnen maken.

    Login om te reageren
  23. cmllmmns zegt

    12 december 2015 om 13:19

    Heeft deze auto ook een achterkant? Heb 12 keer naar dezelfde foto zitten kijken.

    Login om te reageren
    • thomasthomas zegt

      12 december 2015 om 16:45

      @cmllmmns: je smartphone omdraaien.

      Login om te reageren
  24. soes750 zegt

    12 december 2015 om 13:27

    Een Vette heeft helemaal geen widebody nodig. Dat zegt de naam toch al.
    Is van zichzelf dik genoeg.

    Login om te reageren
  25. clarkson zegt

    12 december 2015 om 14:10

    Ja doe maar niet. Zo wordt het weer een aso bak.

    Login om te reageren
  26. gieltj zegt

    12 december 2015 om 17:10

    Ziet er lekker uit, benieuwd naar de achterkant…

    Login om te reageren
  27. ronaldddvos zegt

    12 december 2015 om 22:42

    Als ik een c7 had gewoon langs Liberty Walk, ik weet LW dat LW geen C7 heeft gedaan maar mooi ja met popnagels

    Login om te reageren
    • robinthecarguy zegt

      12 december 2015 om 23:06

      @ronaldddvos: als ik dat geld had zou ik toch echt wat anders kopen

      Login om te reageren
  28. robinthecarguy zegt

    12 december 2015 om 23:05

    3x, nee wacht, 200x niks

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North