
Niet dat de Corvette Stingray nog niet dik genoeg was, maar toch.
Je kijkt naar een creatie van niemand minder dan Ivan Tampi. De tuner houdt het bovendien niet bij een stapel bewerkte plaatjes, want de uit 14 delen bestaande kit wordt naar planning ook echt 100 keer gebouwd. Dankzij alle tupperware carbon-delen wordt de Corvette (rijtest) nog eens 10 centimeter breder dan de basis-‘Vette.
Het mag gezegd worden: helemaal verkeerd staat het zeker niet. Wat dan wel weer jammer is, is dat deze creatie nogal afbreuk doet aan het karakteristieke uiterlijk van de Corvette C7. Met andere woorden: het is niet super herkenbaar meer als Stingray. Over technische aanpassingen is verder trouwens weinig bekend. Wie meer pk’s wil geeft Hennessey een belletje.













De voorzijde is zo net een F12… En dat is geen compliment.
@arnoldh: dat vind ik dan juist wel weer een compliment.
Ik de mis de popnagels..
Heel dik, ziet er goed uit, een wagen als de Corvette kan dit ook prima hebben
@scottishcarspotter2000: een Amerikaanse supercar heeft van nature al obesitas dus dit is echt niet nodig.
@991gt3rs: oh je bedoelt die corvette die net zoveel weegt als een 911?
@mopar: Die Corvette is 100kg zwaarder dan een 911 maar ik had het niet eens over gewicht want dit artikel gaat over een bodykit…maar voel je niet meteen aangevallen hoor.
@991gt3rs: een targa komt echt wel in de buurt van een vette hoor.
Stiekem best dik. Een auto als deze kan dit wel hebben.
Ik vind het helemaal niks.
Sweet!
Jammer dat de power bulge op de motorkap niet wat meer aangezet is.
Daarentegen vind ik de subtiele vouwen op de motorkap wel erg geslaagd, het doet een beetje denken aan oude vliegtuigen waarbij zeildoek over een metalen frame gespannen is. Zelfs de gunmetal velgen staan voor de verandering geslaagd, in ieder geval bij deze kleur Corvette.
In 1 woord: BAAS!! Wat een ongelovelijk dik/gaaf/stoer ding zo!!
Eindelijk een Vette die wel te pruimen valt….
Dit zou ik ook gewoon zo bestellen. Wauw.
Teveel knikken, vouwen, lijnen en vlakken naar mijn smaak… Door al dit overdesign zie je het ontwerp niet meer. En dat is jammer want het originele ontwerp van de C7 is goed!
@Original_Arnoud: inderdaad!
Ziet er goed uit
Ik zou het geld in een normale uitlaat pompen voor mijn C7.
Dat is het enige stukje dat ik nu niet mooi vind, die 4 trompetten aan de achterkant.
@awesome: Je ziet niet eens wat voor uitlaten hij heeft… Maar ik hou ook niet van trompetten.
@kasplant: lezen kasplantje.
Ik zeg toch een normale C7?
Achterzijde te lelijk om op de foto te zetten?
Maar itt bijvoorbeeld een Ferrari, staat dit de Vette gewoon behoorlijk goed. Zo’n Amerikaan kan het hebben.
Zie ook hier en daar een beetje Aston Martin er in…
Ze dachten: laten we geen enkele foto van de achterkant maken
@agera: Zaten 14 uitlaten in de weg denk ik.
Nee, dan toch maar naar Office-K voor een echt dikke widebody
Dit is veel mooier dan een normale corvette!!!
Mooie foto’s van de achterkant ook.
Ben absoluut geen fan van widebody’s maar deze mag zeker blijven! Hele dikke bak, en gelukkig niet van die achterlijke popnagels
Super dik ? hele vette wagen zo.
Ze hadden ook wel een paar foto’s vanaf de achterkant kunnen maken.
Heeft deze auto ook een achterkant? Heb 12 keer naar dezelfde foto zitten kijken.
@cmllmmns: je smartphone omdraaien.
Een Vette heeft helemaal geen widebody nodig. Dat zegt de naam toch al.
Is van zichzelf dik genoeg.
Ja doe maar niet. Zo wordt het weer een aso bak.
Ziet er lekker uit, benieuwd naar de achterkant…
Als ik een c7 had gewoon langs Liberty Walk, ik weet LW dat LW geen C7 heeft gedaan maar mooi ja met popnagels
@ronaldddvos: als ik dat geld had zou ik toch echt wat anders kopen
3x, nee wacht, 200x niks