• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tata Indigo XL – budget limo

Auteur: Wouter, gepost 20 januari 2007 om 16:00 – 46 Reacties

Tata Indigo XL


Wel de behoefte aan, maar niet het geld voor een dikke limo? Tata snapt dat en lanceert de Indigo XL, inderdaad een verlengde versie van de Indigo.

De Indigo is met 20 centimeter verlengd om extra ruimte te creëren voor de passagiers. Zeker de achterpassagiers worden nog eens extra verwend met DVD schermpjes in de hoofdsteunen, opklapbare tafeltjes en gescheiden airco. De chauffeur geniet ook mee van de lederen bekleding en de talloze houtaccenten in het interieur. Hij (m/v) is bovendien degene die de luxe heeft om de 101 pk van de 1.4 16v benzine of de 70 pk van de 1.4 diesel de sporen te mogen geven (via autoblog.it).

Tata Indigo XL

Tata Indigo XL

Tata Indigo XL

Tata Indigo XL

Tata Indigo XL

Ook interessant!

  • limo
    Dit is de goedkoopste stretched limo van Marktplaats
  • nieuwe Kia K8
    Nieuwe Kia K8 limo heeft absoluut géén turbo's!
  • Nieuwe versie BMW 3 Serie maakt 5 Serie onnodig
  • Nog iemand interesse in dé ultieme Bentley?

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

Limousine, Tata

Vorig bericht: « Terugkeer van de MINI Moke?
Volgend bericht: Leeuwtje in trainingspak, Peugeot 107 Sport XS »

Lees Interacties

Reacties

  1. tellsell zegt

    20 januari 2007 om 16:05

    ik heb een woord voor zoiets: OMFG :’)

    Login om te reageren
  2. HUMMFREAK zegt

    20 januari 2007 om 16:07

    Geef mij maar een 2de hands 7-serie vind ik mooier.

    Login om te reageren
  3. Fova' zegt

    20 januari 2007 om 16:09

    Ik zie een suzuki liana sedan!

    Login om te reageren
  4. TomRS6 zegt

    20 januari 2007 om 16:09

    Een prijslijst SVP.

    Van de buitenkant is het allemaal niet spectaculair maar dat is een Maybach ook niet.
    Van binnen ziet het er allemaal wel ‘redelijk’ uit.

    Ik weet echter niet of er een doelgroep is die behoefte heeft aan een limo maar er geen kan betalen?? It doesn’t match!

    Login om te reageren
  5. Tom zegt

    20 januari 2007 om 16:09

    ruik ik ironie in deze post? :p

    Login om te reageren
  6. lincoln mark8 zegt

    20 januari 2007 om 16:14

    geef mij maar..geef mij maar..geef mij maar..geef mij maar..geef mij maar..geef mij maar..geef mij maar..geeuw..zzzzzzzzz…
    (zo vermoeiend elke keer te lezen)

    maar geef mij maar niks….ik kan wel gewoon kopen.

    Login om te reageren
  7. pieter autofreak zegt

    20 januari 2007 om 16:19

    YuCk

    Login om te reageren
  8. Ron zegt

    20 januari 2007 om 16:22

    @Hummfreak helemaal mee eens, dan maar even tweedehands rijden tot je de nieuwe kan betalen, of doe het gewoon niet… dit is geen optie!

    Login om te reageren
  9. Farzan zegt

    20 januari 2007 om 16:29

    Hoe dan ook, ik vind het wel een leuke initiatief!

    Login om te reageren
  10. MichAel zegt

    20 januari 2007 om 16:30

    Ze kunne het tegenwoordig niet meer gek genoeg bedenken precies :D!

    Login om te reageren
  11. JINX zegt

    20 januari 2007 om 16:32

    haha dit is toch demax! ideale reisauto… Pk’s in overvloed en de kinderen zullen niet te klagen hebben! Zou Paris Hilton er trouwens al eentje hebben?

    Login om te reageren
  12. Patrick Frenks zegt

    20 januari 2007 om 16:37

    Gatverdamme, deze auto verpest het straatbeeld…
    misvormde achterkant, je betaald zoals ik zo zie in iedergeval niet voor ontwerp, en hij is dus ook niet emotievol.
    blech, die banden, nog erger, ik zie hem al ondersteboven duiken in een bocht:P

    Login om te reageren
  13. Peugeot407coupe zegt

    20 januari 2007 om 16:43

    whaha!! chek dat tweede plaatje, die stoel staat zo hoog dat je met je kop tegen het plafond komt.!! maarrhe….is dit een chineze auto?

    Login om te reageren
  14. floef zegt

    20 januari 2007 om 16:44

    FOKING LELIJK

    Login om te reageren
  15. Farzan zegt

    20 januari 2007 om 16:46

    Floefje =P… Hoeveel hebben jullei gespeeld?

    Login om te reageren
  16. slk55 amg zegt

    20 januari 2007 om 16:48

    haha die voorstoelen staan inderdaad erg hoog! hier zijn denk ik toch best kopers voor te vinden (al dan niet in Nederland), je voelt je de koning (kuch) te rijk en dat voor (ik gok) nog geen 20.000 euro.

    Login om te reageren
  17. ik zegt

    20 januari 2007 om 16:51

    sorry .. maar dit kan echt niet

    Login om te reageren
  18. w0o0dy zegt

    20 januari 2007 om 16:53

    Misschien is deze auto vooral bedoelt om als taxi te gaan gebruiken in aziatische landen? Of als shuttle vervoer van het hotel naar de luchthaven, dat soort werk.

    Login om te reageren
  19. alfa156 zegt

    20 januari 2007 om 16:54

    off topic
    Spyker crash:
    http://www.spyker.be/crash.html
    (ook al vermeld onder Mini-reportage)

    Login om te reageren
  20. JINX zegt

    20 januari 2007 om 17:11

    @ alfa 156

    Hadden we het hier al niet over gehad ;-) ?

    Login om te reageren
  21. alfa156 zegt

    20 januari 2007 om 17:13

    @ Jinx,

    I know, maar heb de indruk dat de Mini site niet zo populair was, vandaar ;-)

    Login om te reageren
  22. Jappy zegt

    20 januari 2007 om 17:26

    Dit ziet er dus echt niet uit! Wel schermpjes achterin en voorin helemaal niks, maar matige motoren en idd een suzuki liana kloon!

    Login om te reageren
  23. Jeroen zegt

    20 januari 2007 om 17:40

    Het interieur is best aardig, de voorkant en de achterkant zijn nog acceptabel, maar die daklijn…
    Ik snap niet dat er iemand bij Tata is die dit getekend had en toen in plaats van “Gadverdamme” dacht: “Ja, laten we dat eens proberen te verkopen”!

    Login om te reageren
  24. jt zegt

    20 januari 2007 om 17:51

    Ze hadde hem beter NANA genoemd en boordevol maandverband en stuf kunnen steken, dan waren er mss nog vrouwen geweest die hem hadde gekocht. Maar op deze manier ben ik echt wel blij dat ik niet aan de andere kant van de wereldbol woon

    Login om te reageren
  25. JINX zegt

    20 januari 2007 om 18:03

    Kan bijna niet wachten op dit vierkamp:
    BMW 760Li // Mercedes S600 L // Audi A8L // Tata Indigo XL ;)

    Login om te reageren
  26. Mikel. zegt

    20 januari 2007 om 18:06

    lelijke grill binnenkant gaat , voor de rest word hij toch afgekeurd .
    omdat de dummies een hartaanval krijgen van de lelijke buitenkant

    Login om te reageren
  27. Robin zegt

    20 januari 2007 om 18:42

    Mooi lijn! Mooie binnenkant, heerlijke reis auto denk ik. Zeker met die sterke 16 klepper. Een wolf in schaapskleren. Ik zou het wel weten…

    Doe mij maar zo’n beest! Mijn wens van een goed aangeklede 5 serie is compleet verdwenen.

    Login om te reageren
  28. E-RayzeR zegt

    20 januari 2007 om 19:40

    Tata is toch niet actief in NL dus we zullen ze waarschijnlijk toch niet zien :D gelukkig maar

    Login om te reageren
  29. the real stig! zegt

    20 januari 2007 om 19:53

    omg wie heeft dat ontworpen een wiskunde docent ??? ( ja hier nog een hoek van 90° en daar nog een vierkant) lijkt bijna op een schoendoos!! :D

    Login om te reageren
  30. Tino zegt

    20 januari 2007 om 19:58

    Dit is iets voor een film in Bollywood, de gangster rijden daar rond in een dikke Fiesta en de Mob baas kan dan in een dikke Indigo XL rijden… (niks tegen Fiesta btw)

    Login om te reageren
  31. slk zegt

    20 januari 2007 om 22:46

    Lijkt een beetje op een croma als je naar de voorkant kijkt

    Login om te reageren
  32. dakloos zegt

    21 januari 2007 om 00:36

    Ik neem aan dat er een gekoeld barretje met handgeslepen kristal aan boord is, maar als er een scheidingswand in de optielijst voorkomt (al dan niet electrisch te bedienen) doe ik in m’n broek.

    Login om te reageren
  33. MardiV zegt

    21 januari 2007 om 02:49

    Ik begrijp dat jullie dit niets vinden, maar marketingtechnisch is dit echt brilliant! Je moet je voorstellen dat dit schatje in India en China verkocht gaat worden. Daar kosten chauffeurs helemaal niets, dus je kunt al snel iemand voor je laten tijden. Daarnaast hebben die mensen ook weer niet zoveel geld dat ze een dikke BMW of Mercedes kunnen kopen. Wedden dat dit een verkoop hit gaat worden?

    Login om te reageren
  34. gebbetje zegt

    21 januari 2007 om 11:04

    euhh tja………………NEXT PLEASE

    Login om te reageren
  35. Benny1 zegt

    21 januari 2007 om 12:22

    Wanneer maken ze dit concept model nou eens af ?

    Login om te reageren
  36. Maurits zegt

    21 januari 2007 om 17:19

    @ Fova
    Helemaal en doe mij trouwens maar een 2e hand A8 ofzo maar geen Liana.

    Login om te reageren
  37. joris&eno zegt

    21 januari 2007 om 18:26

    ik vind hem lelijk van de buitenkant.. binnenkant kan nog net!

    Login om te reageren
  38. ron zegt

    21 januari 2007 om 18:57

    hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    wat een debielenbak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  39. Onehp zegt

    21 januari 2007 om 20:03

    @ron: weet wel dat deze auto een droomauto is voor miljoenen indiërs, pas aub een beetje op wie je debielen noemt. Tis natuurlijk cultureel relatief… en het kan je vast geen reet schelen, maar moest het toch even zeggen.

    Login om te reageren
  40. Stek zegt

    21 januari 2007 om 20:46

    Als je hem vergelijkt met de autos die Tata in India op de markt brengt (en volgens mij is 85% daar Tata als ik zo om mij heen keek) dan is deze toch stuk beter. Wat meer ruimte en nog steeds lekker slank om overal doorheen te proppen als het beetje file is.

    Login om te reageren
  41. Florijn zegt

    22 januari 2007 om 09:35

    TJEK DAT RETRO KLOKJE!!!! haha mooi echt lekker

    Login om te reageren
  42. Citrofiel zegt

    22 januari 2007 om 22:34

    Ik heb niets tegen kleine sedans, vind ze vaak zelfs leuk, maar dit is gewoon lelijk, hij klopt niet (grotendeels door de verlenging).

    Login om te reageren
  43. Dingemans Geluk zegt

    28 januari 2007 om 21:18

    Als we die auto al in Nederland krijgen, wie moet dan als dealer op gaan treden? Als ze een beetje omzet willen moeten ze ook een dealernet opzetten…. Zie ik niet gebeuren. Voorlopig zien we die hier dus niet rijden. Lijkt trouwens wel een oude Jetta… of Seat..

    Login om te reageren
  44. Jvalz zegt

    27 maart 2007 om 21:41

    I don’t know what you people are saying since I don’t speak Dutch. But the car is Indian, not freakin’ Chinese. It costs about 14,000 Euro for the petrol and 15,000 Euro for the diesel – not bad at all, if u have a chauffeur driving u around.

    Login om te reageren
  45. Vermeulen zegt

    11 januari 2008 om 14:56

    Zeer verstandige zet van de Indiërs hiermee vullen de leegte die ontstaan is door het wegvallen van het lelijke eendje van citroën 2 ch.
    Vast en zeker ben ik er van overtuigd dat dit een succes nummer zal worden.
    Niet allen de aankoop zal zeer laag zijn, maar ook de wegentaks slechts 52 KW Nu nog een laag verbruik

    Login om te reageren
  46. LilJeezy zegt

    24 februari 2008 om 19:20

    en wat is de prijs van deze tata indigo XL

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North