• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Technical Studio TS07

Auteur: Dennis, gepost 26 september 2006 om 20:52 – 24 Reacties

Technical Studio TS07


Met de berichten dat Michiel van den Brink zijn eigen designhuis is begonnen en ex-Pininfarina hoofddesigner Ken Okuyama meer aandacht voor zijn designstudio wil, staan de afgelopen dagen enigszins in het teken van “individueel design”. Hierop doorbordurend, zal op de Autosalon van Parijs deze creatie van het Franse bedrijf Technical Studio te zien zijn.

Technical Studio ontwerpt en bouwt op verzoek je eigen droomauto. De TS07 werd ontworpen door Gregory Gambara, een designer die meer dan 15 jaar ervaring heeft opgedaan bij Franse autobouwers. Technical Studio heeft twintig maanden aan zijn ontwerp gewerkt. De TS07 is een lichtgewicht (975 kg) sportauto met een aluminium chassis. Klanten kunnen kiezen uit verschillende motoren. De auto is op het circuit getest met een 4-, een 6- en een 8-cilindermotor. Om een stukje exclusiviteit te waarborgen, zal Technical Studio niet meer dan twaalf exemplaren van de TS07 produceren.

Technical Studio TS07

(via: motorauthority.com)

Ook interessant!

  • Genesis X Concept is woestaantrekkelijk
  • Video - Audi RS6 GTO Concept in detail
  • Jeep Magneto Concept is nieuw en volledig elektrisch
  • Lezersvraag: welk concept van 2021 wil jij onder de kerstboom?
    Lezersvraag: welk concept van 2021 wil jij onder de kerstboom?

Nieuwste artikelen

  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
  • Dit is de breedste Ferrari Purosangue van Nederland
  • Hoe je flinke korting kan scoren op deze BMW M5 Touring
FacebookTweetPinLinkedIn

concept

Vorig bericht: « Fop de douane en de belasting!
Volgend bericht: Wat hebben de Gransport Spyder en de Prius gemeen? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Alfaxa zegt

    26 september 2006 om 21:01

    Lelijk.

    Login om te reageren
  2. Nelson zegt

    26 september 2006 om 21:03

    Volgens mij is het een omgebouwde Renault Sport Spider…

    Login om te reageren
  3. heidekonijn zegt

    26 september 2006 om 21:05

    Gewoon een renault sport spyder met ietwat nieuwe (en minder geslaagde carosserie) lijkt me?

    Login om te reageren
  4. RJ zegt

    26 september 2006 om 21:14

    Niet mooi !

    Login om te reageren
  5. Bas zegt

    26 september 2006 om 21:15

    @ nelson: Lijkt van de voorkant idd verdacht veel op de Renault sport Spider
    Van de achterkant heeftie wel iets weg van een Noble als je t mij vraagt.. Maar echt mooi vind ik t niet..

    Login om te reageren
  6. slk55 amg zegt

    26 september 2006 om 21:28

    toen ik het plaatje op de home-pagina zag dacht ik ook meteen aan de renault sport spider, maar (helaas) toen ik er op klikte en de reacties las was ik niet de enige.
    Ik vind het een mooie auto, maar wel lullig om in zo’n auto, met toch een beetje een supersportwagen uiterlijk, een 4-cilinder motor te leggen. Je staat dan wel een beetje voor paal als de mensen het geluid horen. qua looks ziet hij er erg mooi uit, vooral de achterkant met de geïntegreerde spoiler ziet er stoer uit. ook vind ik de dikke B (of C?) stijl erg mooi, net zoals de doorlopende luchtinlaat op het dak. het enige minpuntje is de goedkope voorbumper, en de twee tuning-achtige uitlaatjes aan de achterkant.

    Login om te reageren
  7. slk55 amg zegt

    26 september 2006 om 21:29

    weet iemand trouwens iets over de specs en/of prijzen? van deze sportwagen.

    Login om te reageren
  8. Cuore sportivo zegt

    26 september 2006 om 21:31

    12 stuks en zo een ruime motorkeuze … ? niet echt EXCLUSIEF he, alle 12 stuks moeten hetzelfde zijn !!!

    Login om te reageren
  9. dekster zegt

    26 september 2006 om 21:44

    eerlijk?… valt best mee :D

    Login om te reageren
  10. Dennis zegt

    26 september 2006 om 21:44

    @slk55: Hier nog wat specs:

    Login om te reageren
  11. Nelson zegt

    26 september 2006 om 21:55

    @ bas, nou ik vind van niet hoor, vergelijk maar eens http://www.buddeautomobile.de/spider/spider1.jpg

    En maar 22 NM :S ???

    Login om te reageren
  12. slk55 amg zegt

    26 september 2006 om 22:00

    @ dennis

    bedankt, maar weet je toevallig ook de acceleratie tijden en zijn topsnelheid?

    Login om te reageren
  13. the real stig! zegt

    26 september 2006 om 22:18

    zoals in het being van de topic de meeste het al gezien hebben is het een renault spyder!

    Login om te reageren
  14. Dennis zegt

    26 september 2006 om 22:27

    @slk55 amg: Ik beschik niet over acceleratietijden en topsnelheden. Dat zal afhankelijk zijn van het type motor dat je erin lepelt.

    Login om te reageren
  15. TomRS6 zegt

    26 september 2006 om 23:00

    Afgekeurde Lotus als je het mij vraagt.

    niet subtiel

    Login om te reageren
  16. Turbopaultje zegt

    26 september 2006 om 23:25

    aardig coupeetje. Jammer van die aartslelijke kleur en die goedkope LM velgen…… met een heftig 2.0 blokje gaat dat al buitenaards hard……laat staan met een haarföhn………

    Login om te reageren
  17. Z-Rider zegt

    27 september 2006 om 00:13

    Nou de meningen hierboven zeggen genoeg. Ik vind dat ding er ook niet uitzien. Die fransen slaan totaal de spijker mis met dit ding… Hadden ze er een beetje fatsoenlijke wielen onder gedaan en die pauper uitlaten, die er uit zien als opgelaste stukken regenpijp, weggelaten had het al een stuk anders geweest. De neus en de achterkant tja….. Gewoon een grote NEE.

    Ik vraag me af of ze die 12 stuks wel kunnen slijten…..

    Login om te reageren
  18. Ome henk zegt

    27 september 2006 om 09:21

    De voorkant vind ik absoluut niks .. de achterkant daarintegen is zo slecht nog niet

    Login om te reageren
  19. Maartenunplugged zegt

    27 september 2006 om 09:29

    niemand die verder de daklijn wel erg koenigsegg vind?

    Login om te reageren
  20. Trevor zegt

    27 september 2006 om 11:17

    Qua motor idd misschien een beetje “underpowered” met een ongeblazen 2.0.. Dat doet lotus die 300kg lichter is toch echt ff anders.. (zal dus bij lange na niet in de buurt van tijden van een Elise/ Exige enz komen..) Als het nou een leuke geblazen 4 cilinder(sti motortje bijv??) of een 6 of 8 cilinder krijgt met een 300-400pk kunnen we gaan praten over prestaties…dan wordt ie al misschien leuker gevonden… Daarna nog ff de looks en voila a new sportscar is born…

    Login om te reageren
  21. olivier zegt

    27 september 2006 om 12:21

    zoals altijd het is frans en dat zegt genoeg laat ik het zo zegge

    Login om te reageren
  22. w0o0dy zegt

    27 september 2006 om 21:54

    over het geluid van (maar) een 4 cilinder: ga eens luisteren naar een Formule Ford auto….. dat zijn echt 4 cilinders maar klinken ook behoorlijk zwaar (stationair) en heftig (volgas).

    Login om te reageren
  23. Antoine zegt

    28 september 2006 om 11:49

    Terwijl de gewone wagens eindelijk weer een eigen smoel gaan krijgen , lijken dit soort wagens steeds meer op elkaar!!
    Kom nou eindelijk eens met wat orgineels heren autobouwers en designers!!

    Login om te reageren
  24. luigi zegt

    9 september 2010 om 12:14

    vergelijk maar ook eens http://www.car-gem.com

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North