• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tesla Model S door Larte: de eerste écht getunede Tesla?

Auteur: Author, gepost 16 april 2015 om 20:20 – 26 Reacties

Afbeelding Tesla Model S door Larte: de eerste écht getunede Tesla?Afbeelding Tesla Model S door Larte: de eerste écht getunede Tesla?Afbeelding Tesla Model S door Larte: de eerste écht getunede Tesla?Afbeelding Tesla Model S door Larte: de eerste écht getunede Tesla?Afbeelding Tesla Model S door Larte: de eerste écht getunede Tesla?Afbeelding Tesla Model S door Larte: de eerste écht getunede Tesla?Afbeelding Tesla Model S door Larte: de eerste écht getunede Tesla?Afbeelding Tesla Model S door Larte: de eerste écht getunede Tesla?

Tesla Model S door Larte Design
Daar valt over te twisten, maar de Californische tuner heeft in elk geval flink z’n best gedaan om een ándere Model S neer te zetten.

De Model S is één van de weinige echt tot de verbeelding sprekende EV’s van dit moment. Volgens Larte Design konden er nog wel een paar puntjes op de ‘i’ worden gezet, met als gevolg deze bodykit die een ode is aan uitvinder Nikola Tesla.

Naast de CFRP bodykit en een nieuwe set velgen heeft Larte een geluidssysteem toegevoegd om de veiligheid van medeweggebruikers te vergroten. Niet echt noodzakelijk en we vragen ons dan ook af of Tesla-rijders hier echt op zitten te wachten.

Overigens is er niet alleen gebruikgemaakt van CFRP, maar ook van ‘basalt fiber’. Naast gewichtsbesparing heeft dit goedje betere absorberende eigenschappen dan carbon en kan het prima tegen bijvoorbeeld weersinvloeden.

Los van de theoretische bladiebla vinden we de bodykit aardig geslaagd. Al had de Model S door z’n toch al krachtige uitstraling niet heel veel opsmuk nodig om goed voor de dag te komen.

Ook interessant!

  • Tesla maakt Model 3 en Model Y nu ook kneiterduur
  • Tesla maakt Model S en Model X kneiterduur
  • Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?
    Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?
  • Tesla verkoopcijfers Q1 2021 zijn indrukwekkend

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, larte-design, model-s, Tesla, tuning

Vorig bericht: « Volkswagen Eos – occasion video & aankoopadvies
Volgend bericht: De Skoda Superb heeft een prijskaartje gekregen »

Lees Interacties

Reacties

  1. scottishcarspotter2000 zegt

    16 april 2015 om 20:54

    Best lekker eigenlijk

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      16 april 2015 om 21:05

      @scottishcarspotter2000: voorkant wel lekker scherp maar die achterkant is echt too much.

      Login om te reageren
    • Pixed zegt

      17 april 2015 om 09:12

      @scottishcarspotter2000: Deze is ‘lekkerder’ ( http://unpluggedperformance.com/ ).
      Heb deze gefotografeerd voor Automotiv app, en ook meegeweest. Dat duwtje in de rug is niks anders dan een raketlancering.

      Login om te reageren
  2. richman zegt

    16 april 2015 om 20:54

    Meer heeft het niet nodig. Mooi gedaan hoor

    Login om te reageren
  3. ukbob zegt

    16 april 2015 om 20:56

    Enige optische wat ik aan een Tesla zou aanpassen is verwijderen van die type plaatjes, zien er zo vreselijk ‘eighties’ uit!

    Login om te reageren
  4. ettie zegt

    16 april 2015 om 21:03

    Het lijkt alsof ze er een lexus voorbumper aan gefriemeld hebben

    Login om te reageren
    • pudi zegt

      16 april 2015 om 21:33

      @ettie: maar Dan lelijker

      Login om te reageren
  5. awesome zegt

    16 april 2015 om 21:09

    Ik ben toch echt heel benieuwd hoe deze tunerT die verbreding in de deuren gaat krijgen zonder de spatborden uit te bouwen…. (Die driehoekige vorm, zeg maar)

    Login om te reageren
  6. dennisjuh95 zegt

    16 april 2015 om 21:09

    Saleen heeft toch ook al wat geprobeerd?

    Login om te reageren
  7. itest zegt

    16 april 2015 om 21:10

    Als je je bedenkt dat er tesla rijders zijn die hun radio op am zetten voor het geluid dan zal dit ook wel een hit worden :p
    Op de am frequentie stoort het electromagnetische veld zodanig dat het net lijkt of je een motor hoort….

    Login om te reageren
  8. Esprit_de_Flandre zegt

    16 april 2015 om 21:13

    En waar zit hem nu die ode aan Nikola precies… ?

    Login om te reageren
    • dennisjuh95 zegt

      17 april 2015 om 09:38

      @Esprit_de_Flandre: De kleur denk ik.

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        17 april 2015 om 17:23

        @dennisjuh95: Nikola was een communistische roodhuid met ros haar… ?

        Login om te reageren
  9. Arno's zegt

    16 april 2015 om 21:24

    Ik verwacht dat ie met die hoekige luchthappers een kleinere actieradius heeft en da’s toch iets waar de gemiddelde Teslarijder geen behoefte aan heeft.

    Login om te reageren
    • porscheisthebest zegt

      16 april 2015 om 21:55

      @asmulders: want de gemiddelde tesla rijder zou dit kopen?

      Login om te reageren
      • Arno's zegt

        16 april 2015 om 23:26

        @porscheisthebest: Goed lezen, juist niet dus

        Login om te reageren
        • porscheisthebest zegt

          17 april 2015 om 23:53

          @asmulders: ja dat snap ik, de doelgroep van deze auto is dus niet de gemiddelde teslarijder dus over die actieradius hoef je niet te denken.

          Login om te reageren
          • Arno's zegt

            18 april 2015 om 00:06

            @porscheisthebest: de enige doelgroep voor een Tesla s is de zakelijke rijder. En die rijdt angstvallig met een fluwelen voetje om het gebruik zo laag mogelijk te houden. Is ie leeg, staat ie lange tijd te laden. Maar he, da’s mijn mening maar he

            Login om te reageren
            • porscheisthebest zegt

              18 april 2015 om 00:15

              @asmulders: ja voor een gewone tesla s, dat snap ik natuurlijk, ben ik met je eens maar niet voor een getunede tesla s

              Login om te reageren
  10. gtwillem zegt

    16 april 2015 om 22:08

    Ik vind het eigenlijk best een geslaagde upgrade. Standaard is een Model S best aardig, maar wel een beetje erg clean qua design. En ze hebben zich nog ingehouden. Als Tesla nu deze kit standaard levert op die P85D…

    Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      17 april 2015 om 08:03

      @gtwillem: Moet je eens gaan opletten hoeveel luchtinlaten daadwerkelijk gebruikt worden voor het koelen van een verbrandingsmotor. Het komt er op neer dat men het toepast om aan ons smaak voor auto’s te voldoen. Dat zal voorlopig onveranderd blijven zolang de suggestieve luchtinlaten alsmaar groter en groter worden.

      Login om te reageren
  11. El-Loco zegt

    16 april 2015 om 22:37

    Wielen zijn gewoon OEM hoor

    Login om te reageren
  12. ghost zegt

    16 april 2015 om 23:08

    Mwaaaah blijft een brullende motor missen hoeveel spoilers en randjes er ook op plakt.

    Login om te reageren
  13. mrrallycross zegt

    17 april 2015 om 08:46

    Die achterkant is er niet beter op geworden, en die uitlaten ook laat mij niet lachen.

    Login om te reageren
  14. wachtmaartotmijnvtecinkicktyo zegt

    17 april 2015 om 09:50

    Heeft wel een beetje weg van de infiniti eau rouge

    Login om te reageren
  15. shicomm zegt

    17 april 2015 om 10:19

    Zeer smaakvol !
    Het sierlijke is er een beetje af en het geheel komt net even wat stoerder over , fraai !

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North