• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tesla onthult Model S 2021 met opvallend interieur

Auteur: RubenPriest, gepost 28 januari 2021 om 07:58 – 89 Reacties

Tesla onthult Model S 2021 met opvallend interieur

Tesla gaat helemaal David Hasselhoff met de Model S voor 2021. Kijk maar naar het stuur in het interieur!

Er is niets mis met je kopje koffie deze ochtend. Wij moesten ook heel goed kijken wat er nu precies anders is aan het uiterlijk van de vernieuwde Tesla Model S. Je herkent de update van de elektrische auto aan de opgefriste velgen, maar met name aan het nieuwe interieur.

Tesla Model S 2021

De Model S kwam in de basis in 2012 op de markt. Sindsdien heeft het Amerikaanse merk het interieur niet drastisch onder handen genomen. Na bijna 10 jaar is het moment daar. Want bij Tesla zijn ze nog lang niet van plan om afscheid te nemen van de Model S. Het interieur lijkt wat meer op dat van de Model 3. Gelukkig zijn er nog een aantal unieke kenmerken om je te onderscheiden, neem nu dat stuur. Alsof je in een Star Wars ruimteschip zit nietwaar?

Tesla onthult Model S 2021 met opvallend interieur

De vernieuwde Tesla Model S is per direct te bestellen. De auto is er als Long Range, als Plaid en als Plaid+. Prijzen beginnen bij 89.990 euro. De Plaid is volgens Tesla goed voor een vermogen van 1.020 pk en een acceleratie van 0-100 in 2,1 seconden. De topsnelheid ligt op 320 km/u en de sedan heeft een geschat bereik van 628 kilometer.

Tesla onthult Model S 2021 met opvallend interieur

De Plaid+ gaat nog een stapje verder. Deze vanaf 139.990 euro kostende auto snelt in ‘minder dan’ 2,1 seconden naar 100 km/u. De kwart mijl is tevens in minder dan negen seconden afgelegd. Volgens Tesla is er sprake van meer dan 1.100 pk. De topsnelheid ligt net als de reguliere Plaid op 320 km/u. Volgens Tesla heeft dit model een geschat bereik van meer dan 840 kilometer.

Tesla verwacht in september de eerste 2021 Model S Long Range en Plaid te kunnen leveren. De Plaid+ komt eind dit jaar.

Ook interessant!

  • Tesla verkoopcijfers Q1 2021 zijn indrukwekkend
  • Mijn Auto: Tesla Model S Raven van Juan
    Mijn Auto: Tesla Model S Raven van Juan
  • Tesla levert enorme berg auto's af in Q1 2021
  • Video: boze meneer valt man in Tesla Model X aan
    Video: boze meneer valt man in Tesla Model X aan

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, interieur, model-s, Tesla

Vorig bericht: « Toyota registreert Celica: terugkeer van compacte sportwagen?
Volgend bericht: Video: en daarom is vangrail best wel handig »

Lees Interacties

Reacties

  1. Pascal zegt

    28 januari 2021 om 08:15

    Wat een ongekende prestaties voor zo’n joekelige zakensedan. Interieur vind ik zeer geslaagd en is weer helemaal bij de tijd zo en hopelijk net als bij de Model 3 refresh van dezelfde hogere kwaliteit. Wel heel vreemd en jammer dat ze de buitenkant niet ook ff flink opfrissen; is toch gewoon nodig inmiddels. Ik zou ‘m daarvoor laten staan, geeft je toch ‘t gevoel dat je in een verouderd model rijdt.

    Login om te reageren
    • pignon zegt

      28 januari 2021 om 10:29

      @Pascal: wT ik niet begrijp is dat iedereen over het exterieur klaagt dat het oud is. Volgens mij zijn de vormen en lijnen an sich best van deze tijd. En om een zelfde status als, noem maar wat, de hier zo gewaardeerde G-klasse te krijgen zul je juist niet zoveel moeten veranderen. Ik waardeer deze ontwikkeling wel. Gedistingeerd exterieur design en vernieuwingen in interieur.

      Login om te reageren
      • Homer55 zegt

        28 januari 2021 om 19:38

        @pignon: Een VW onder de EV’s. Gewoon een saai emotieloos uiterlijk.

        Login om te reageren
  2. Dutchdriftking zegt

    28 januari 2021 om 08:20

    Het interieur is stukken beter dan het was, maar zeker niet perfect. Laat Elon eens een Golf kopen, toch een paar klasses lager, maar het zit stukken beter in elkaar. Maar genoeg gezeik, de nieuwe voorbumper vind ik een flinke verbetering. Het nieuwe velgendesign is ook goed, en laten we eerlijk zijn, 2,1 seconden voor de sprint, hiermee ga je alles voorbij!

    Is de 0-200 tijd ook beschikbaar? Dit is met zoveel vermogen nog meer zeggend eigenlijk. Ook benieuwd of op deze sprint er wel verschil is tussen de ‘gewone’ en het plus model.

    Login om te reageren
    • Pascal zegt

      28 januari 2021 om 08:34

      @dutchdriftking hoe bedoel je ‘zit beter in elkaar bij een Golf’, daarvoor moeten we dit nieuwe interieur eerst in het echt kunnen zien? Sandy Munroe heeft de Model 3 2021 refresh goed bekeken en noemde het nieuwe interieur ‘as good as any’, hij had er niets op aan te merken. Niet iedereen houdt natuurlijk van zo’n futuristisch interieur maar bij Tesla past dat wel. Overigens is het interieur van de Golf 8 helemaal niet zo om over naar huis te schrijven vergeleken bij de Golf 7.

      Login om te reageren
      • maarteno zegt

        28 januari 2021 om 09:56

        toch hoop ik dat het stuur een optie is en je een normale kan krijgen.

        Login om te reageren
      • towi1989 zegt

        28 januari 2021 om 11:10

        Een amerikaan die een auto, al helemaal het interieur daarvan, beoordeeld op kwaliteit zal ik nooit op zijn woord geloven.

        Login om te reageren
        • Paul58 zegt

          28 januari 2021 om 11:32

          @towi1989 waarom niet? Hij is toch ook eerlijk over de belachelijk slechte uitlijning van panelen? En hij ligt verder alles goed toe, misschien gewoon kijken voordat je een mening klaar hebt staan…

          Login om te reageren
      • garp zegt

        28 januari 2021 om 11:44

        @Pascal: ik zag inderdaad aardig wat hard ‘dieselschandaal’ plastic. Plastic? Ja plastic. Dat kan je geen kunststof noemen namelijk.

        Login om te reageren
    • s2000vtec zegt

      28 januari 2021 om 10:13

      Een Golf zit stukken beter in elkaar ?? Tussen je oren zeker. Domme Noord-West Europeanen…..

      Login om te reageren
  3. meetsysteem zegt

    28 januari 2021 om 08:22

    What if…
    Wat als over een jaar of tien dit soort bespottelijke vermogens in handen van ‘petjes’ vallen. Breng dit soort voertuigen dan maar onder de wapenwet. En in 2 seconden naar 100? Dan ook in 2 seconden van 100 naar 0. Gaat niet lukken, mind my words…

    Login om te reageren
    • knapzuur zegt

      28 januari 2021 om 08:56

      Het gemiddeld petje weet die 100-0 wel in te korten hoor, zie berichten als gevel er uitgereden, boompje ontworteld etc. maar het probleem is vooral de kinderen van de Plaid(+) eigenaren die hier mogelijk volgend jaar al in rijden!

      Login om te reageren
      • hiostu zegt

        28 januari 2021 om 09:41

        Als je kinderen erin rijden kun je wel instellen dat die minder vermogen kunnen gebruiken.

        Login om te reageren
        • porker zegt

          28 januari 2021 om 10:16

          @hiostu: dat durft papa niet, bang voor kids

          Login om te reageren
      • meetsysteem zegt

        28 januari 2021 om 09:41

        Haha inderdaad, dat ook nog eens. Spijker en kop.

        Login om te reageren
      • pramm zegt

        28 januari 2021 om 09:51

        Prima op afstand te beperken. Je hebt nu ook verschillende modi die je kan toekennen aan profielen. Dus het profiel voor deze kinderen kent een vermogensbeperking

        Login om te reageren
        • renskuhh zegt

          28 januari 2021 om 10:38

          @pramm: ik denk dat een gemiddelde 20 jarige de functie wel weer aan krijgt als ze willen.

          Login om te reageren
          • tjorque zegt

            28 januari 2021 om 12:36

            Ik denk dat er wel een pswd op zal zitten zeker?

            Login om te reageren
          • pramm zegt

            28 januari 2021 om 22:14

            Dat denk ik ook. En t mooie is, als ie dat voor elkaar krijgt, kan ie goed geld beuren bij Tesla. Daarvoor moet je serieus de software hacken.

            Login om te reageren
      • bischero zegt

        28 januari 2021 om 13:46

        @knapzuur: zure reactie in lijn met je username.
        Ik weet uit ervaring dat er veel jonkies uit een goed nest heel voorzichtig omgaan met het dure spul van pa en ma. Misschien ligt het aan de regio, dat kan goed zijn, maar veel kinderen uit financieel welgestelde gezinnen wordt aangeleerd hoe je hier gepast mee om moet gaan.

        Login om te reageren
        • knapzuur zegt

          22 februari 2021 om 15:03

          Precies wat je zegt, veel kinderen wel, uit minder welgestelde gezinnen ook zeker, maar die paar kranten artikelen zijn precies degene ik bedoel.

          Login om te reageren
    • stamp zegt

      28 januari 2021 om 09:08

      ” Mark my words ” Waarbij ’to mark’ zoiets betekent als ‘markeren’; opschrijven dus, of maak een aantekening.

      Dat is dus vooraf iets zeggen, soort van: Let maar op, en dus niet ‘ Hedde ge da gezeet ghad’?

      Login om te reageren
      • meetsysteem zegt

        28 januari 2021 om 09:51

        Mark en Mind worden beide gebruikt 🇬🇧 😎

        Login om te reageren
        • s2000vtec zegt

          28 januari 2021 om 18:23

          Mind your stupidity !

          Login om te reageren
    • Pascal zegt

      28 januari 2021 om 09:17

      De interieur camera checkt of er iemand achter het stuur plaatsneemt met een petje en nektasje, en verlaagt dan automatisch het vermogen naar 50pk.

      Login om te reageren
      • tjorque zegt

        28 januari 2021 om 12:37

        Dat zou de ota update van het jaar zijn! 🤣

        Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      28 januari 2021 om 09:34

      Dit soort bespottelijke vermogens zitten al in de model-s sinds 2012….. mijn P85+ deed ook al 4sec naar de 100 in 2013. zoiets is nu te koop voor 30k. En als je even doorrekent met mrb en brandstofkosten is dat nog zeer voordelig ook.

      Login om te reageren
  4. mashell zegt

    28 januari 2021 om 08:30

    Just what the doctor ordered!
    Echt een geslaagde update. Van achterhaald naar modern.

    Login om te reageren
  5. pyrat zegt

    28 januari 2021 om 08:31

    Is zo’n stuur legaal in de EU? Lijkt me soms gewoon gevaarlijk. Vooral in krappe bochten als je moet overpakken en weer terug naar centraal moet.
    Prestaties zijn bizar, maar vrij onnodig. Jammer dat ze niet qua range meer baanbrekende resultaten boeken. Had liever een Model met 1000 km range en 5 seconden naar de 100 km/h gezien.

    Login om te reageren
    • pyrat zegt

      28 januari 2021 om 08:42

      @pyrat: zie nu de toevoeging van range van de plaid+. 840 km is indrukwekkend.
      Maar het is blijkbaar lastig of onmogelijk om meer op range en minder op kracht te ontwikkelen. Zal wel inherent zijn aan de technologie van een accu/elektromotor.

      Login om te reageren
      • vondick zegt

        28 januari 2021 om 19:06

        Correct, voor meer range plaatsen ze een grotere accu. Een grotere accu biedt meer vermogen. Kun je daar net zo goed gebruik van maken. Zelfs als je bij accelereren dit vermogen vol gebruikt, gebruik je nauwelijks meer energie dan als je rustig accelereert. Het gaat pas ten koste van de range als je lange duur hoge snelheid rijdt.

        Login om te reageren
    • Loek zegt

      28 januari 2021 om 08:43

      @pyrat: ik vraag me af of er nog een normaal stuur komt. Leuk weer hoor Elon, dat je weer de aandacht kan trekken met iets bizars. Maar de Model S is juist de auto die wat mij betreft lekker zakelijk mag blijven.

      Login om te reageren
      • Edge zegt

        28 januari 2021 om 10:22

        @Loek: Lastig te zeggen. De Model X krijgt hetzelfde interieur, maar dan met een normaal stuur. Het meest logische zou dus zijn om dat stuur, al dan niet als optie, ook in de Model S aan te bieden. Maar ja, wanneer heeft Musk zich ooit geconformeerd aan standaarden of laten beperken door dingen die volgens anderen vreemd zijn?

        Login om te reageren
        • Donstil zegt

          28 januari 2021 om 19:19

          Dit klopt niet toch? Ik zie overal berichtgeving dat de X ook dit stuur krijgt.
          En maar goed ook, want ik vind het gaaf!

          Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      28 januari 2021 om 12:28

      “Had liever een Model met 1000 km range en 5 seconden naar de 100 km/h gezien.”

      Dat werkt zo niet. Of ze er nu een elektromotor in steken met 100 of 1000 pk, dat verandert niks aan het maximale bereik.

      Login om te reageren
    • smurfmobiel zegt

      28 januari 2021 om 23:06

      Een range van 840 km, en let wel, volgens de (hele realistische) Amerikaanse meetmethode! Volgens de WLTP zal deze waarschijnlijk al richting de duizend kilometer gaan. Er gaan trouwens dagen voorbij dat ik geen 1000 km rij zonder tussentijds te stoppen ;-) Dan kun je ff plassen en intussen de accu opladen. De laadsnelheid is overigens eveneens ingekort ;-)

      Login om te reageren
  6. pramm zegt

    28 januari 2021 om 08:31

    Misschien nog wel het meest bijzondere, de forse range van de plaid +. @Ruben, Lijk me zeker de moeite die hier te vermelden

    Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      28 januari 2021 om 08:36

      Staat er nu bij!

      Login om te reageren
  7. rutgerg zegt

    28 januari 2021 om 08:42

    Doe mij de Taycan maar aub.

    Login om te reageren
  8. ghini zegt

    28 januari 2021 om 08:44

    Wat een specs.. Jammer dat het exterieur zo goed als hetzelfde is gebleven. Ziet er ondertussen gedateerd uit..

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      28 januari 2021 om 10:24

      Vind je? Ik vind dat de Tesla Model S er met het huidige front juist enorm bijtijds, wellicht zelfs tijdloos, uitziet. Alleen het design van de achterlichten vind ik niet echt passen bij een auto in dit segment, daar had men best een andere, hippere lichtsignatuur bij mogen bedenken.

      Login om te reageren
  9. Charles Taycan 4S zegt

    28 januari 2021 om 08:52

    Knappe prestaties van dit inmiddels toch wel achterhaald model. Echter een snelle auto… maakt nog geen Sportauto…..Ik hoop voor Tesla dat ze er nog een paar verkopen want de sales van de Model S en X is bedroevend. De Porsche Taycan gaat nu nog beter verkopen als ik dit zie denk ik… 😉

    Login om te reageren
    • Paul58 zegt

      28 januari 2021 om 13:00

      Gedateerd/achterhaald in de zin van? En kom nu niet met ”het exterieur”, vooral als Porsche liefhebber (porsche 911 kuch kuch ) ;)

      Ik noem het meer verfijning, iets wat mooi is hoef je ook niet teveel aan te passen. Wat mij betreft een perfecte update, het blijft een auto met prachtige lijnen (subjectief) en nu ook een vernieuwd interieur met meer luxe, benieuwd of de kwaliteit ook omhoog is gegaan. Ook benieuwd naar de prestaties op de nurburgring, dat gaat smullen worden. Nu is ook het koelingsprobleem opgelost (bron Electrec).

      Login om te reageren
    • Dedude zegt

      28 januari 2021 om 13:11

      @Charles dan scheelt het dat de Model S niet is gepositioneerd als sport auto :)

      Login om te reageren
      • Charles Taycan 4S zegt

        28 januari 2021 om 18:52

        @dude, dat klopt maar die link wordt snel gelegd in vergelijking met de Porsche…😉

        Login om te reageren
    • cazzo046 zegt

      28 januari 2021 om 13:41

      Jij vindt het achterhaald, ik vind het juist sterk dat ze Model S laten evolueren ipv die idiote designs van bijv BMW en Lexus.
      Beetje zoals Porsche dat doet met de 911.
      (Kevin was me voor zie ik ;))

      Login om te reageren
  10. jensoffbutton zegt

    28 januari 2021 om 08:53

    Futuristisch.. maar dat interieur.. Dat stuur lijkt me toch niet handig. Is wel zoals een F1 stuur, maar bij een F1 car moet je nooit in een smal straatje parkeren. Ik denk dat je moeilijk met 1 hand cirkeltjes kunt draaien met zo’n stuur…

    Login om te reageren
  11. knapzuur zegt

    28 januari 2021 om 08:53

    Dat stuur zouden ze standaard moeten leveren bij Volkswagengroep wagens, dan zakken die stoelen niet meer zo uit naar rechts..

    Login om te reageren
    • knapzuur zegt

      28 januari 2021 om 08:59

      Oh en laat ze dit stuur ook gebruiken bij Peugeot dan kunnen mensen langer dan 1.70 ook iets zien van de tellers zonder te liggen in hun stoel, of mensen kleiner dan 1.60 iets zien met hun stoel recht op.

      Login om te reageren
      • meetsysteem zegt

        28 januari 2021 om 09:55

        Knapzuur, jij bent scherp deze ochtend, en helemaal niet zo zuur 😆

        Login om te reageren
        • tjorque zegt

          28 januari 2021 om 12:39

          Knap he 🤣

          Login om te reageren
  12. lebeaunl zegt

    28 januari 2021 om 08:56

    Zozo twee schermen…

    Login om te reageren
  13. 3246cm252kw zegt

    28 januari 2021 om 08:58

    Ze zijn zo lelijk zo cheap😆 triest als je erin moet rijden….

    Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      28 januari 2021 om 09:09

      Beetje jalours??? allemachtig zeg :D

      Login om te reageren
  14. moveyourmind zegt

    28 januari 2021 om 09:11

    Mercedes-stuur er in en je waant je in de allernieuwste S-Klasse.

    Login om te reageren
  15. Jantje_555 zegt

    28 januari 2021 om 09:13

    best wel lelijk binnenin en hopelijk is dat F1 stuur een optie, wordt leuk bij parkeren.

    Ben wel benieuwd naar de 0-300 tijd.

    Login om te reageren
    • smurfmobiel zegt

      28 januari 2021 om 23:08

      0-250 km/u is 9 seconden, las ik. 0-300 km/u weet ik niet.

      Login om te reageren
  16. berlinetta zegt

    28 januari 2021 om 09:24

    Toch wel een bizarre auto zeg. Hypercar prestaties en je struikelt er werkelijk over. Ik vind het ergens heel gaaf, maar volgens mij is het ook wachten op ongelukken met dit vermogen.

    Login om te reageren
  17. baasbenz zegt

    28 januari 2021 om 09:32

    Prachtig interieur, precies wat ze nodig hadden! Eindelijk het overwegen waard

    Login om te reageren
  18. bernoulli zegt

    28 januari 2021 om 09:33

    Zie dan liever het interieur van de Enyaq. Zelfde basisopzet, maar 10 x mooier.

    Login om te reageren
    • smurfmobiel zegt

      28 januari 2021 om 23:09

      Yeah right. En de Fabia is mooier dan de MINI ;-)

      Login om te reageren
  19. ometom zegt

    28 januari 2021 om 09:41

    Wat een teleurstelling, ik had gehoopt dat ze daadwerkelijk een nieuwe model-s zouden maken, niet een slappe make over van een auto van een decennium oud. Het exterieur is bovendien niet echt mooi oid geworden, wat meer innovatie op dit vlak graag Tesla.

    Login om te reageren
    • Paul58 zegt

      28 januari 2021 om 12:26

      Smaken verschillen blijkt maar weer. Ik vind de Model S een van de meest tijdloze designs van de laatste jaren. Auto is al uit 2012 en ziet er nog steeds prachtig uit, zonder teveel drukke lijnen en vouwen. Dit is wat (spijtig genoeg) steeds meer een leidende rol inneemt in de designafdelingen binnen de automotive. Voor mij mag de Model S in het rijtje Alfa Romeo 159. Prachtige lijnen. Alleen het interieur had een refresh nodig.

      Login om te reageren
  20. n0zem zegt

    28 januari 2021 om 09:47

    Dat interieur is niks voor mij, maar wát een cijfers. De concurrentie ligt (letterlijk) mijlenver achter.

    Login om te reageren
    • tjorque zegt

      28 januari 2021 om 14:50

      Mijlen en seconden :)

      Login om te reageren
  21. vacano zegt

    28 januari 2021 om 09:54

    Dat stuur hoeft en kan ok niet meer enkele rond te draaien !
    Hoe verder je in een richting duwt hoe schuiner de wielen komen te staan, princiepe van een vliegtuig

    Login om te reageren
  22. hetkannietsnelgenoeg zegt

    28 januari 2021 om 10:18

    Hoe meer pk’s, des te groter het bereik

    Login om te reageren
  23. frederik zegt

    28 januari 2021 om 10:19

    Die futuristische sturen zien we al 40 jaar in prototypes, maar er is een reden dat ze nooit in het productiemodel komen: het werkt gewoon niet in de praktijk. Dit en de iPad omdraaien was blijkbaar alles wat ze konden bedenken?

    Login om te reageren
  24. raceface zegt

    28 januari 2021 om 10:26

    Behoorlijke snelheden beloven ze.

    Login om te reageren
  25. arta zegt

    28 januari 2021 om 11:26

    Dit stuur mag achterwege blijven voor mij. Hoop dat er toeleverancier zijn die dit achteraf kunnen oplossen. Zie maar eens een knappe drift neer te leggen met zo’n stuur…..

    Prestaties zijn echt bizar.

    Login om te reageren
  26. wjeurs zegt

    28 januari 2021 om 12:24

    Dat stuur lijkt me verschrikkelijk, t is nog geen 1 april toch?

    Login om te reageren
  27. bmw1cabrio zegt

    28 januari 2021 om 12:31

    Uitgaande van de Plaid met 120K heb je een netto bijtelling van 924 p/m. Een ICE auto van 120K heeft een netto bijtelling van 1089 p/m.
    Dat verschil is zo klein, ik denk niet dat deze veel wordt verkocht.
    Ik ben naar een nieuwe auto aan het kijken, maar ga toch voor een ICE ipv EV ivm klein verschil bijtelling.

    Login om te reageren
    • Ot92 zegt

      28 januari 2021 om 13:30

      @bmw1cabrio Tenzij je EV geil bent en graag circa 1000pk ter beschikking wilt hebben. Die consumenten bestaan ook.

      Login om te reageren
    • fransananas zegt

      28 januari 2021 om 15:07

      Die 120k ICE heeft alleen niet het vermogen van een EV. Daarnaast rijdt het stukken minder

      Login om te reageren
    • smurfmobiel zegt

      28 januari 2021 om 23:13

      En de MRB van een EV is € 0,00. De “brandstof”kosten van een EV zijn bijna verwaarloosbaar in vergelijking met een fossiele auto. Tot slot is de afschrijving van een EV vele malen lager nu de interesse voor tweedehands fossiele auto’s steeds kleiner zal worden tov de interesse voor tweedehands EV’s. Inmiddels weten we ook (althans bij Tesla) dat de degradatie van de accu’s heel beperkt is. Bij Tesla minder dan 10% na 500.000 km.

      Login om te reageren
  28. brera22 zegt

    28 januari 2021 om 12:32

    Ik ben geen Tesla fan,maar dit is wel indrukwekkend hoor…
    De facelift is goed geslaagd en de binenkant is helemaal up to date..

    Benieuwd of ze dit nu gaan verkopen aangezien de concurentie Taycan EQS en AUD= E Tron Gt er snel aan komen..

    We gaan het allemaal meemaken..

    Login om te reageren
    • Charles Taycan 4S zegt

      28 januari 2021 om 13:03

      @brera22, bonjour, ga je de Taycan RWD nog bestellen?

      Login om te reageren
  29. SimonMc zegt

    28 januari 2021 om 12:35

    Vind het stuur fantastisch. Meteen gedaan met die pauper “hand op 12 uur” – positie.

    Login om te reageren
    • Ot92 zegt

      28 januari 2021 om 13:31

      @simonmc Ze stappen gewoon over op de pauper ”hand op 6 uur” positie..

      Login om te reageren
  30. etronabt zegt

    28 januari 2021 om 12:56

    Ik hoorde laatst dat the Hoff KIT had verkocht, blijkbaar aan Elon Musk 😊

    Login om te reageren
  31. alassad zegt

    28 januari 2021 om 12:57

    @autoblog ik zie zowel op app als op site geen reacties…

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      28 januari 2021 om 19:23

      Ik ook regelmatig, weken al overigens.

      Login om te reageren
  32. Paul58 zegt

    28 januari 2021 om 13:07

    Ik lees veel reacties over dat het stuur onpraktisch is etc, misschien eerst even afwachten? Tesla zal er vast over na hebben gedacht. Je leest op op verschillende sites dat je bij dit stuur niet hoeft over te pakken en met vele kleinere bewegingen stuurt. Dus niet zoals bij een ”normaal” stuur welke een paar keer in de ronte gaat. Ben zelf erg benieuwd. Lekker eigenwijs in ieder geval, ik hou er van.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      29 januari 2021 om 23:08

      @kevin1989: ik ben ook benieuwd en wacht af. Maar de aanname dat Tesla er heus wel over nagedacht heeft gaat me ook wat te ver. Tesla scoort niet erg hoog op ergonomie.

      Login om te reageren
  33. Ot92 zegt

    28 januari 2021 om 13:33

    Kwart mijl in minder dan 9 seconden, dat is erg indrukwekkend, maar dat wil ik dan wel graag zien met wat beeldmateriaal erbij.

    Qua interieur ziet het er al iets beter uit. Het stuur heeft wel wat, maar persoonlijk heb ik liever een normale stuur.

    Login om te reageren
  34. brera22 zegt

    28 januari 2021 om 13:43

    Charles…
    Ben er nog niet aan toe maar vd zomer ga ik een beslissing nemen…
    Wil toch een paar autos nog bekijken waaronder de Audi etron Gt en de Mercedes EQS…

    Er komt nu toch echt heel mooi spul aan ,dus nog ff geduld en je weet het de voorpret is minimaal zo mooi

    Login om te reageren
    • Charles Taycan 4S zegt

      28 januari 2021 om 21:40

      Brera, zo ist! Bezit vd zaak…..😉 behalve bij een Taycan, iedere keer weer een big smile!😉👍

      Login om te reageren
  35. smurfmobiel zegt

    28 januari 2021 om 23:20

    Jeetje, dat zijn weer Tesla-cijfers waar de concurrentie zich op mag gaan stuk bijten ;-) Niet alleen qua acceleratie en topsnelheid, maar vooral qua bereik. Notabene dit zijn dus niet de WLTP-cijfers qua bereik, maar juist de cijfers volgens de veel conservatievere en realistische Amerikaanse meetmethode. Ik vermoed dat de WLTP-cijfers voorzichtig richting de 900-1000 km zullen kruipen… Bovendien, ook niet onbelangrijk, is de laadsnelheid ook weer opnieuw verbeterd. Qua interieur mooie stap, qua koets valt de vernieuwing mij erg tegen.

    Login om te reageren
    • grandmasterb zegt

      1 februari 2021 om 21:10

      Ze hadden de achterkant ook even moeten vernieuwen, voor de rest is hij veel mooier dan een taycan en ook veel praktischer (veel meer ruimte en grotere actieradius) en sneller.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North